Havermout trutje meld zichquote:Op woensdag 6 mei 2015 08:10 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ja en meestal wel lekker maar toch altijd liever gewoon weer havermout met pindakaas als ontbijt
quote:
quote:Op woensdag 6 mei 2015 08:32 schreef gcjoel het volgende:
Hmm viel wel tegen![]()
Heb ik nou altijd met die instagram achtige baksels.
Morgen weer gewone havermout
ik had mijn speculaas whey gebruikt, dat past wel goedquote:Op woensdag 6 mei 2015 08:34 schreef Qwea het volgende:
Ik wilde ene andere smaak whey bestellen voor 's ochtends door de havermout.. maar ik durf niet
VETKLEP.quote:Op woensdag 6 mei 2015 08:36 schreef sandertjuh het volgende:
O: 492 kcal
L: 533 kcal
T: 488 kcal (alles bij elkaar)
D: 500 kcal
Maakt 2013 kcal bij elkaar.
O: 40g brinta, 40g whey, 300ml melk & cappuccino + fat attack
L: 150g kipfilet, 100g noodles & wokgroentes
T: 2 bruine boterhammen met kipfilet + fat attack
S: KT schouders/buik & 40g whey
D: 150g kipfilet, 100g rijst & wokgroentes + fat attack
T: 40g night protein
Hoeveel kcal schuif jij op een dag naar binnen?quote:Op woensdag 6 mei 2015 08:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ik had mijn speculaas whey gebruikt, dat past wel goed![]()
mijn 'recept' :
30gr whey
3 eiwitten
1/2 schep whey
25gr rozijnen
koekkruiden
jep karig mja the cut life
*van lijstje afstreeptquote:Op woensdag 6 mei 2015 08:39 schreef sandertjuh het volgende:
Van die night protein van XXL ga je trouwens wel echt uit je bek stinken als ik mijn partner mag geloven. Ze vond kwark al erg maar dit nog érger
2000 is wel een mooi rond getal.. zorgt wel voor veel honger en afkickenquote:Op woensdag 6 mei 2015 08:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
VETKLEP.
Nee grapjeWaarom eet jij 2013 en ik 2200?
![]()
Fat attack? Linkje?
En het is ook niet heel erg lekker... maar goed dat is kwark ook niet echt toch?quote:
Maar nou weet ik nog steeds niet waarom jij 2000 eet en ik 2200quote:Op woensdag 6 mei 2015 08:40 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
2000 is wel een mooi rond getal.. zorgt wel voor veel honger en afkicken![]()
https://xxlnutrition.com/nl/nld/xxl-nutrition/fat-attack
wel een kilo lichter als de laatste keer dat ik mezelf heb gewogen vanmorgen maar ik schommel heel vaak tussen de 62-64kg.. vanmorgen was het dus 63
volgende week weer een keertje proberen
ik doe op rustdagen 1600-1700 en traindagen rond de 2200quote:Op woensdag 6 mei 2015 08:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoeveel kcal schuif jij op een dag naar binnen?
Nou ja, kwark met wat vanille yoghurt en wat fruit erdoor kaan ik zo weg.quote:Op woensdag 6 mei 2015 08:41 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
En het is ook niet heel erg lekker... maar goed dat is kwark ook niet echt toch?'voordeel' is dat de night protein puur eiwitten zijn en helemaal geen koolhydraten bevatten.
Ooh nice, dan zitten we best wel gelijk op 2200quote:Op woensdag 6 mei 2015 08:41 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ik doe op rustdagen 1600-1700 en traindagen rond de 2200
of Griekse yoghurt ipv kwark, met beetje zoetstof en kaneel (of met pindakaasquote:Op woensdag 6 mei 2015 08:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ja, kwark met wat vanille yoghurt en wat fruit erdoor kaan ik zo weg.
KHloos
Per 40 gram = 36 gram eiwitten, 0.8 gram koolhydraten en 0.4 gram vetquote:Op woensdag 6 mei 2015 08:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ja, kwark met wat vanille yoghurt en wat fruit erdoor kaan ik zo weg.
KHloos
ja maar als ik dat de hele week neem val ik zeker niet af (nu ook nietquote:Op woensdag 6 mei 2015 08:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh nice, dan zitten we best wel gelijk op 2200
Hmm. Ik viel toen ik bij mijn vorige gym in de wedstrijd prep zat op 2200 wel af.quote:Op woensdag 6 mei 2015 08:43 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ja maar als ik dat de hele week neem val ik zeker niet af (nu ook niet)
Nee helemaal nergens last van, heb over het algemeen wel een redelijk sterke maag. Vorige week begonnen met 2 capsules en zit nu op 3 capsules per dag.quote:Op woensdag 6 mei 2015 08:43 schreef Qwea het volgende:
Ey Sander, heb jij nog last van die fatattack?
https://www.kruidvat.nl/k(...)p/1199535/fromsearch
Zou dat nog wat zijn?
Ja maar jij eet om aan te komen ook een stuk meer dan ik hoorquote:Op woensdag 6 mei 2015 08:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hmm. Ik viel toen ik bij mijn vorige gym in de wedstrijd prep zat op 2200 wel af.
*rustdig door ademt en Zaterdag/Zondag gaat wegen
Ooh nice. Nou ik ben wel erg benieuwd.quote:Op woensdag 6 mei 2015 08:44 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Nee helemaal nergens last van, heb over het algemeen wel een redelijk sterke maag. Vorige week begonnen met 2 capsules en zit nu op 3 capsules per dag.
Het is alleen nog te kort om te zeggen of het ook echt werkt
Ja, maar het is niet altijd gepast.quote:Op woensdag 6 mei 2015 09:20 schreef CrunchySelf het volgende:
Daardoor zul je vast alleen maar meer door verbranden dan standaard kauwen
Zit ff te klooien voor een UB/LB schema maar kan echt weinig bedenken voor LB haha!quote:
Ik hou er echt van. Vooral in de autoquote:Op woensdag 6 mei 2015 09:20 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik gruwel van kauwgomIk loop wel een rondje extra.
Truequote:
Nog een petje er bij op en je bent compleetquote:Op woensdag 6 mei 2015 09:32 schreef Lonaa het volgende:
Ja! Aso kauwgum kauwen in de auto!In m'n golfje.
Ik heb m'n haren wel altijd in een staart.quote:Op woensdag 6 mei 2015 09:33 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Nog een petje er bij op en je bent compleet
In kauwgum zit toch ook kcal?quote:
quote:Op woensdag 6 mei 2015 09:34 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb m'n haren wel altijd in een staart.
Ik heb meestal M..quote:Op woensdag 6 mei 2015 09:41 schreef Qwea het volgende:
De nike pro valt wel klein, klopt dat? Heb nu L normaal s/m
Ontbijt check! Deze eet ik vanochtend. Heb ik al eerder tot een succes bevondenquote:Op woensdag 6 mei 2015 08:33 schreef Qwea het volgende:
http://fannetiek.nl/eat-i(...)e-coffee-baked-oats/
Link dumpmaken
M zat wel heul strak om mijn beentjesquote:
Ik had een keer haar baked oats met appel gemaakt, die is wel heel lekker.quote:Op woensdag 6 mei 2015 09:45 schreef Artoo het volgende:
[..]
Ontbijt check! Deze eet ik vanochtend. Heb ik al eerder tot een succes bevonden
Dit heb ik nu bedacht als training:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yeah dream on. Maak zo ff foto, moejje ff kijken /onzeker kutjequote:
Bij mij was M te groot. Maar jij hebt superpowerdijen en ik zielige hardloopbeentjesquote:Op woensdag 6 mei 2015 09:41 schreef Qwea het volgende:
De nike pro valt wel klein, klopt dat? Heb nu L normaal s/m
Bleh, wat irritant dat dat nog komt opzetten dan!quote:Op woensdag 6 mei 2015 10:05 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik moet hooikoortsspul gaan halen vrees ikJeukogen en niezen.. Ik heb daar mijn hele leven nog geen last van gehad, maar sinds 2 jaar geleden ineens steeds meer
quote:Op woensdag 6 mei 2015 10:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dit heb ik nu bedacht als training:wat is een kuitmachine???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zit je met zo'n schema niet dat je spieren traint die daarna meewerkend zijn of andersom op dezelfde dag?
Hoeveel reps en setjes doe je? volgens mij ben je nu sowieso anderhalf uur bezig met 3x 10#team-anti-that-what-will-not-be-named
Haha ja sommige weet ik de naam niet van maar dan weet ik welke ik bedoel als ik in de sportschool staquote:Op woensdag 6 mei 2015 10:08 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
wat is een kuitmachine???![]()
zit je met zo'n schema niet dat je spieren traint die daarna meewerkend zijn of andersom op dezelfde dag?
Hoeveel reps en setjes doe je? volgens mij ben je nu sowieso anderhalf uur bezig met 3x 10
Herkenbaarquote:Op woensdag 6 mei 2015 10:05 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik moet hooikoortsspul gaan halen vrees ikJeukogen en niezen.. Ik heb daar mijn hele leven nog geen last van gehad, maar sinds 2 jaar geleden ineens steeds meer
als je benchpressed dan train je hoofdzakelijk je borst maar je schouders, biceps en triceps zijn mee werkend.quote:Op woensdag 6 mei 2015 10:09 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Haha ja sommige weet ik de naam niet van maar dan weet ik welke ik bedoel als ik in de sportschool sta![]()
Ik doe verschillende reps. Compounds vooral 5x5 en dan de rest 4x8 of 3x10 ongeveer.
Ik verwacht ongeveer een uur met deze schema's maar dat is lastig inschatten
Wat bedoel je met meewerkend?
Maar dat zit elkaar toch niet in de weg?quote:Op woensdag 6 mei 2015 10:15 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
als je benchpressed dan train je hoofdzakelijk je borst maar je schouders, biceps en triceps zijn mee werkend.
bij dips train je hoofdzakelijk je triceps maar je schouders werken ook mee.
Je core werkt bij iedere oefening mee dus die noem ik niet
Ja en ik doe echt upperbody en lowerbody split dus je moet alles wel pakken. Het idee is dat je alle spiergroepen zo 2x per week traint voor meer spiergroei.quote:Op woensdag 6 mei 2015 10:21 schreef Ryuuzen het volgende:
Ja dat doe ik ook maar ik doe geen primaire schouder oefeningen als ik ook mijn borst die dag train.
maar ik zie dat ik ook niet echt goed gekeken hebt want je doet 2 borst en 2 schouders.
Ik heb het een beetje te veel vanuit mijn eigen schema bekeken.
owh ok. ik heb een 3 dagen split maar ga vanaf volgende week (basketbal seizoen is voorbij) gewoon vaker trainenquote:Op woensdag 6 mei 2015 10:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja en ik doe echt upperbody en lowerbody split dus je moet alles wel pakken. Het idee is dat je alle spiergroepen zo 2x per week traint voor meer spiergroei.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet miepen over mijn sokkenIk dacht eerst dat hij wat te groot was vanwege foto 1 en de plooitjes? Maar M zat echt loei strak. Meningen?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
quote:Op woensdag 6 mei 2015 10:27 schreef Qwea het volgende:
Lijkt goed zo Q, maar die sokkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet miepen over mijn sokkenIk dacht eerst dat hij wat te groot was vanwege foto 1 en de plooitjes? Maar M zat echt loei strak. Meningen?
Thigh gap
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
Vermijd je dan alle kcal op te nemen?quote:
Hubba hubba!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet miepen over mijn sokkenIk dacht eerst dat hij wat te groot was vanwege foto 1 en de plooitjes? Maar M zat echt loei strak. Meningen?
Ik vind dat je het echt goed kunt hebben!
Fear is the path to the Dark Side.
quote:Op woensdag 6 mei 2015 10:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dit heb ik nu bedacht als training:Oeh, niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Squat licht?
Ik doe 3 sets van 8 tot 10 reps en de 4de set tot failure want dropset.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Niet te groot? /onzekere kut.quote:Op woensdag 6 mei 2015 10:29 schreef Artoo het volgende:
[..]
Hubba hubba!
Ik vind dat je het echt goed kunt hebben!
valt wel mee hoor bij mijn basketbalteam draagt ieder matchende sokken met hun schoenen. Voor jou beeld we hebben allerlei verschillende neon kleuren.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet miepen over mijn sokkenIk dacht eerst dat hij wat te groot was vanwege foto 1 en de plooitjes? Maar M zat echt loei strak. Meningen?
Ik loop dan met fel oranje sokken
#team-anti-that-what-will-not-be-named
Prima broekje toch! En jij hebt echt megagespierde bovenbenen, vooral op die 2e foto, dus maak je geen zorgen om de maatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet miepen over mijn sokkenIk dacht eerst dat hij wat te groot was vanwege foto 1 en de plooitjes? Maar M zat echt loei strak. Meningen?
Als deze het beste zit moet je die gewoon nemen, het is maar een cijfertje. Baanwielrenners met 6% lichaamsvet passen ook geen normale spijkerbroeken.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Hoe zit zo'n broekje? Mijn zusje zegt echt dat ik niet zo'n broekje moet kopen maar vind het jou wel mooi staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet miepen over mijn sokkenIk dacht eerst dat hij wat te groot was vanwege foto 1 en de plooitjes? Maar M zat echt loei strak. Meningen?
![]()
Ik heb nog wel neon roze Herzog kousenquote:Op woensdag 6 mei 2015 10:30 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
valt wel mee hoor bij mijn basketbalteam draagt ieder matchende sokken met hun schoenen. Voor jou beeld we hebben allerlei verschillende neon kleuren.....
Ik loop dan met fel oranje sokken
Aightquote:Op woensdag 6 mei 2015 10:31 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Prima broekje toch! En jij hebt echt megagespierde bovenbenen, vooral op die 2e foto, dus maak je geen zorgen om de maatAls deze het beste zit moet je die gewoon nemen, het is maar een cijfertje. Baanwielrenners met 6% lichaamsvet passen ook geen normale spijkerbroeken.
Dat voorkom je inderdaad niet echt.quote:Op woensdag 6 mei 2015 10:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niet te groot? /onzekere kut.
Kreng kruipt tijdens het squatten ook wat omhoog dus als ik klaar ben moet ik hem naar benee sjorrenMaar volgens mij voorkom je dat never.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |