quote:• Four days after booking their place in the semi-finals, Juventus lost to city rivals Torino FC in the league for the first time in 20 years, going down 2-1 at the Stadio Olimpico.
• Pirlo opened the scoring in the derby with his 27th free-kick goal in Serie A, one short of Sini¨a Mihajlović's record. Former Bianconeri forward Fabio Quagliarella struck the winner during a game in which Juve hit the woodwork three times.
• The defeat was Juventus's 500th in Serie A history.
• Buffon had kept a clean sheet in each of his previous seven club outings prior to Matteo Darmian's 45th-minute equaliser for Torino.
• Allegri's team responded with a 3-2 victory over ACF Fiorentina on 29 April. Tévez was on target twice, taking his total in Serie A this season to 20, one more than he managed last term.
• The Argentina striker is three goals shy of his career-best total for a league campaign, set in 2009/10 while at Manchester City FC.
• Against Fiorentina, Marchisio made his 300th appearance for Juventus.
• Juventus clinched a fourth successive Italian title with a 1-0 win at UC Sampdoria on Saturday, Arturo Vidal heading the winning goal.
• Cáceres (out since 5 March, ankle) and Pogba (out since 18 March, thigh) are still sidelined.
Juventus staat eindelijk weer eens in de halve finale van de Champions League. Voor het laatst gebeurde dat in 2003. Na een gevecht in de groepsfase met Atléti, Olympiakos en Malmö FF, en een tocht langs de formaties van Jürgen Klopp en de Monegasken, melden de Italianen zich weer bij de laatste vier.quote:• Marcelo is available having served a one-match ban against Atlético.
• Madrid are nine games unbeaten since a 2-1 defeat by FC Barcelona on 22 March.
• Ancelotti's men have recorded eight wins during that run, their most recent a 3-2 success at Sevilla FC on 2 May in which Cristiano Ronaldo scored his 25th Liga hat-trick.
• Madrid became the first team to beat Sevilla at their Ramón Sánchez Pizjuán home in the league since 9 February 2014.
• Ronaldo's treble takes him on to 42 goals for the season, two above Lionel Messi in the race to finish top scorer in the Liga. Madrid remain two points behind FC Barcelona in the title race.
• Hernandez has scored four goals, including two in a 4-2 win at RC Celta de Vigo on 26 April, in his last six outings.
• Luka Modrić was ruled out for up to a month after spraining the medial collateral ligament in his right knee against Málaga CF on 18 April. Gareth Bale limped off in the second minute of the same game with a calf problem but came on as a substitute against Sevilla.
hahaquote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel opzienbarend dat Ramos keer op keer op mag draven als rechtermiddenvelder. Je hebt ook nog spelers als Sami Khedira, Illiara en Lucas Silva
Ramos is overrated.quote:
odegaardquote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel opzienbarend dat Ramos keer op keer op mag draven als rechtermiddenvelder. Je hebt ook nog spelers als Sami Khedira, Illiara en Lucas Silva
Ruim gegeven, absolute top.quote:
Ronald Koeman en Jaap Stam dat waren nog eens verdedigers.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:16 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Chielini, dat is nou een verdediger.
De Diva onder de diva'squote:
Terecht anders dubbel gestraft.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:18 schreef bianconeri het volgende:
Hmm twijfelachtig hoor die scheids. Penalty krijgt die vent niet eens geel, nu wel. Was ie allang weggeweest.
De penalties van Koeman.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:17 schreef JagerJanssen het volgende:
[..]
Ronald Koeman en Jaap Stam dat waren nog eens verdedigers.
Ja en?quote:
Wow sorry, we wisten niet dat je boos werd.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:20 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ja en?
Dan mag je ook geen kaart meer geven bij vrije trap. Dan moet je door laten spelen en mag je pas daarna een kaart geven.
Moet je maar geen overtreding maken, daar hoort een kaart bij (bij wat zwaardere overtreding)
Allegri kent zijn teamquote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Wisselen bij een verdedigende standaardsituatie.
Allegri speelt met vuur.
Ja.quote:
Koelmanquote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:22 schreef hottentot het volgende:
Nog een Koeman weetje dan, wereldwijd de meest scorende verdediger ooit.![]()
![]()
Heb je er meer? Dit is genieten.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:22 schreef hottentot het volgende:
![]()
2 is genoegquote:
Nee hoor Jan Kapman was beter.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:22 schreef hottentot het volgende:
![]()
TR gemaaktquote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:23 schreef xzaz het volgende:
[..]
Hoe? Denk je dat Juve zoveel heeft betaalt?
Nou ik denk dat RMA nog wel een kleine kans heeft.quote:
Paar bommetjes tussen de chips leggenquote:
90+3quote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:25 schreef Loserkid het volgende:
Wat een bal weer, iedere club wilt Ramos na vandaag.
LOL.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:31 schreef Sked het volgende:
Mensen die riepen dat Real hier wel even met dikke cijfers zou winnen
Die bal is achter geweestquote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:32 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Thiago Silva dan.
[ afbeelding ]
Nog knapper.quote:
Dit soort figuren dusquote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:44 schreef Nober het volgende:
Als jij niet voor Juventus was geweest had je ook 0-6 en 7-1 voorspelt. Juventus zou het trouwens wel winnen van Top Oss.
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:42 schreef Steinerized het volgende:
2-1
Tevez en Morata voor Juve.
Ronaldo voor Real.
(Er van uitgaande dat deze spelers spelen.)
vrees dat je gelijk hebtquote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:37 schreef Gruisman het volgende:
Madrid zal thuis wel gewoon met 2-0 winnen
Zal mooi zijnquote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:38 schreef Sked het volgende:
Juve gooit het slot op de deur in Bernabeu en winnen met 0-1
Veel minder? Jij bent zeker 1 van die figuren die dacht dat Real Juve wel ff ging vernederenquote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Juve.
Individueel veel minder, maar tactisch heer en meester.
Bus parkeren en uit een counter de 3-1 scoren zoals het echte Italianen betaamt.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:37 schreef Gruisman het volgende:
Madrid zal thuis wel gewoon met 2-0 winnen
quote:
Nu weten we het wel hoorquote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:39 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Veel minder? Jij bent zeker 1 van die figuren die dacht dat Real Juve wel ff ging vernederen![]()
Zoveel doet Juve individueel niet onder.
Volgende week gaan ze dat laten zien, erop en erover!quote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:38 schreef bianconeri het volgende:
Maar wel mooie visitekaartje van Juventus. Prachtige sfeer.
En hebben wel gewonnen ondanks dat 90% dacht dat het makkie voor Real zou zijn.
Maar ik zie alle wedstrijden van Juve, en Juve kan zoveel beter dan wat ze toonden.
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Gewoon 4 doelpunten verschil, 1-5 of 0-4. Kies maar.
quote:
Daar gaat je Mod sollicitatie.quote:
Dat had niks met voetbal te maken.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:40 schreef Netsplitter het volgende:
Vind het verschrikkelijk knap wat ze hebben neergezet. Zeker als je je bedenkt waar ze een paar jaar geleden stonden.
Real mist Bojan.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Casillas heeft Real in de laatste minuten behoed voor erger.
Vergeet het maar, Juve speelt niet verdedigend.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:39 schreef hottentot het volgende:
Bus parkeren en uit een counter de 3-1 scoren zoals het echte Italianen betaamt.
In Madrid wordt het gewoon anti-voetbal.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:41 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Vergeet het maar, Juve speelt niet verdedigend.
Moeten ze ook niet doen want anders krijg je de deksel op je neus tegen Real
Moet je horen wie het zegtquote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:40 schreef Sked het volgende:
[..]
Die users neem ik niet meer serieus
Dat deed ik toch al niet, maar toch
Heb ik inderdaad een pesthekel aan. Overrated voetballertje. Zeer goede speler hoor maar echt belachelijk dat mensen hem de beste ooit noemen.quote:
das ook niet echt handig, dit Juve zou thuis echt niet moeten verliezen.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik had 1-2 voorspeld, maar ik ging er vanuit dat het een zwaarbevochten was.
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:42 schreef JagerJanssen het volgende:
[..]
Heb ik inderdaad een pesthekel aan. Overrated voetballertje. Zeer goede speler hoor maar echt belachelijk dat mensen hem de beste ooit noemen.
Ze hebben gewoon erg goed elftal waar je thuis wel van Real moet kunnen winnen.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:40 schreef Netsplitter het volgende:
Vind het verschrikkelijk knap wat ze hebben neergezet. Zeker als je je bedenkt waar ze een paar jaar geleden stonden.
Vrees ik ook.quote:
Is serieus maar ik neem aan dat je dat zelf ook al door had Sjakie.quote:
Man man man, wie is dan de beste speler, Rekikiki?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:46 schreef JagerJanssen het volgende:
[..]
Is serieus maar ik neem aan dat je dat zelf ook al door had Sjakie.
Maradona, Cruijff en Pele waren allemaal beter. Ik durf zelfs Zidane er nog boven te zetten.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:48 schreef xzaz het volgende:
[..]
Man man man, wie is dan de beste speler, Rekikiki?
Niemand. Het gaat om het beste team.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:48 schreef xzaz het volgende:
[..]
Man man man, wie is dan de beste speler, Rekikiki?
Dat denk ik ook wel, zonde.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:50 schreef Class het volgende:
Jammer dat ze het niet af hebben gemaakt (3-1 had 2x makkelijk kunnen vallen), nu gaan ze het uit niet redden denk.
twitter:Catenaccio twitterde op dinsdag 05-05-2015 om 22:55:33Co Adriaanse: 'Pirlo is heel weinig aan de bal geweest'. Niemand bij #juvrea speelde meer passes (75) & alleen Marcelo had meer balcontacten reageer retweet
Jij vond Allegri toch ook niks ?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:56 schreef hafcfan het volgende:
Zo trots![]()
![]()
Wat is Allegri toch een godAlle mondjes zijn gesnoerd van die mafkezen in dit land. Juventus kon er helemaal niks van en het Italiaanse voetbal is van het niveau Nederland volgens de kenners hier. Natuurlijk is er nog niks beslist, maar we hebben ons visite kaartje afgegeven. God wat zou het toch mooi zijn om over een paar weken met mijn pa in Berlijn te staan met duizenden bianconeri's
![]()
![]()
Juist Berlijn de stad waar het WK werd gewonnen door veel van deze helden. Alsof het zo is voorbestemd.
is hij ziek?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:56 schreef PowerLoungen het volgende:
Sjek weer met de propaganda
zieke idioot
Nee hoor. Maar uiteindelijk is Juve in mijn ogen op elke positie, behalve keeper, minder dan Real. Dus in totaal ben je individueel veel minder.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:39 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Veel minder? Jij bent zeker 1 van die figuren die dacht dat Real Juve wel ff ging vernederen![]()
Zoveel doet Juve individueel niet onder.
I knew it.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:Catenaccio twitterde op dinsdag 05-05-2015 om 22:55:33Co Adriaanse: 'Pirlo is heel weinig aan de bal geweest'. Niemand bij #juvrea speelde meer passes (75) & alleen Marcelo had meer balcontacten reageer retweet
Ik heb hem onderschat. Hij hielp Milaan natuurlijk expres naar de klote om hier te komen wat een genie.quote:
hmmm...quote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik heb hem onderschat. Hij hielp Milaan natuurlijk expres naar de klote om hier te komen wat een genie.
Hoe vaak zie jij Juve dan spelen. je ziet ze waarschijnlijk nooit manquote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar uiteindelijk is Juve in mijn ogen op elke positie, behalve keeper, minder dan Real. Dus in totaal ben je individueel veel minder.
Had een 0-0 of 0-1 verwacht. Zeer knappe prestatie van Juve, maar denk nog steeds dat het niet genoeg is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |