quote:• Four days after booking their place in the semi-finals, Juventus lost to city rivals Torino FC in the league for the first time in 20 years, going down 2-1 at the Stadio Olimpico.
• Pirlo opened the scoring in the derby with his 27th free-kick goal in Serie A, one short of Sini¨a Mihajlović's record. Former Bianconeri forward Fabio Quagliarella struck the winner during a game in which Juve hit the woodwork three times.
• The defeat was Juventus's 500th in Serie A history.
• Buffon had kept a clean sheet in each of his previous seven club outings prior to Matteo Darmian's 45th-minute equaliser for Torino.
• Allegri's team responded with a 3-2 victory over ACF Fiorentina on 29 April. Tévez was on target twice, taking his total in Serie A this season to 20, one more than he managed last term.
• The Argentina striker is three goals shy of his career-best total for a league campaign, set in 2009/10 while at Manchester City FC.
• Against Fiorentina, Marchisio made his 300th appearance for Juventus.
• Juventus clinched a fourth successive Italian title with a 1-0 win at UC Sampdoria on Saturday, Arturo Vidal heading the winning goal.
• Cáceres (out since 5 March, ankle) and Pogba (out since 18 March, thigh) are still sidelined.
Juventus staat eindelijk weer eens in de halve finale van de Champions League. Voor het laatst gebeurde dat in 2003. Na een gevecht in de groepsfase met Atléti, Olympiakos en Malmö FF, en een tocht langs de formaties van Jürgen Klopp en de Monegasken, melden de Italianen zich weer bij de laatste vier.quote:• Marcelo is available having served a one-match ban against Atlético.
• Madrid are nine games unbeaten since a 2-1 defeat by FC Barcelona on 22 March.
• Ancelotti's men have recorded eight wins during that run, their most recent a 3-2 success at Sevilla FC on 2 May in which Cristiano Ronaldo scored his 25th Liga hat-trick.
• Madrid became the first team to beat Sevilla at their Ramón Sánchez Pizjuán home in the league since 9 February 2014.
• Ronaldo's treble takes him on to 42 goals for the season, two above Lionel Messi in the race to finish top scorer in the Liga. Madrid remain two points behind FC Barcelona in the title race.
• Hernandez has scored four goals, including two in a 4-2 win at RC Celta de Vigo on 26 April, in his last six outings.
• Luka Modrić was ruled out for up to a month after spraining the medial collateral ligament in his right knee against Málaga CF on 18 April. Gareth Bale limped off in the second minute of the same game with a calf problem but came on as a substitute against Sevilla.
Leuker dan bijna alle kwart finale wedstrijden die gespeeld zijn.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
wel een vermakelijke wedstrijd.
amusementswaarde een 8 tot nu toe
Waarom kijk jij ijshockey? Ga jij nu vreemd?!quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:34 schreef PowerLoungen het volgende:
Die Leo Oldenburger zit nu het ijshockey te becommentariëren
Wat moet je dan in de rust kijken ?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:35 schreef Vasion het volgende:
[..]
Waarom kijk jij ijshockey? Ga jij nu vreemd?!
Als je in KLB actief bent, mag je alleen maar activiteiten ondernemen die met voetbal te maken hebben he. Of was dit je bij de rondleiding niet verteld?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wat moet je dan in de rust kijken ?
Je praat alsof je genomen bent door Ronaldo...quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:37 schreef Doublepain het volgende:
Heeft de ouders van Jordiii zijn medicijnen al gevonden?
Welke rondleiding ?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:38 schreef Vasion het volgende:
[..]
Als je in KLB actief bent, mag je alleen maar activiteiten ondernemen die met voetbal te maken hebben he. Of was dit je bij de rondleiding niet verteld?
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je praat alsof je genomen bent door Ronaldo...
Herhalingen?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wat moet je dan in de rust kijken ?
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:38 schreef Vasion het volgende:
[..]
Als je in KLB actief bent, mag je alleen maar activiteiten ondernemen die met voetbal te maken hebben he. Of was dit je bij de rondleiding niet verteld?
Met Pogba had het nu 3-0 geweestquote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:38 schreef hafcfan het volgende:
Met Barzagli en Pogba hadden we gewonnen. Nu missen we wat.
Met een beetje geluk kan hij dit weekend zijn rentree makenquote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Speelt die volgende week in principe wel mee?
Ja en Barzagli onze beste cv ookquote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Speelt die volgende week in principe wel mee?
Wauw baas.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:41 schreef hafcfan het volgende:
Bij 1-1 heb ik er vertrouwen in dat ik met mijn pa naar Berlijn kan. Forza Juve ale
Teringlijerquote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:41 schreef hafcfan het volgende:
Bij 1-1 heb ik er vertrouwen in dat ik met mijn pa naar Berlijn kan. Forza Juve ale
Mijn buurman ging paar jaar terug naar die in Munchen met zijn zaak. Jaloers dat ik was, verdommequote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:42 schreef Vasion het volgende:
[..]
Wauw baas.
CL finale meemaken lijkt me een mooie ervaring.
waarom speelt pogba nietquote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:38 schreef hafcfan het volgende:
Met Barzagli en Pogba hadden we gewonnen. Nu missen we wat.
Vorig jaar in Lissabon bij de CL finale geweestquote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:42 schreef Vasion het volgende:
[..]
Wauw baas.
Moest zijn haar nog stylen.quote:
Genotquote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Vorig jaar in Lissabon bij de CL finale geweesthad geen kaartjes maar gewoon buiten het stadion tussen de atléti fans
ervaring voor 't leven
[ afbeelding ]
Nice!quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Vorig jaar in Lissabon bij de CL finale geweesthad geen kaartjes maar gewoon buiten het stadion tussen de atléti fans
ervaring voor 't leven
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ervaring voor 't leven
[ afbeelding ]
lekker manquote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ervaring voor 't leven
[ afbeelding ]
Nee baalde er wel goed van, maar die kaarten waren gewoon veel te duur voor mijquote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:46 schreef Vasion het volgende:
[..]![]()
Ik zou dat niet kunnen hoor, wel de sfeer maar niet de wedstrijd meepakken.
Met dat vervelende kut liedje ook..quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Slechtste reclame ever van Heineken
Je moet de livestream bekijkenquote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Slechtste reclame ever van Heineken
Zo zou het altijd moeten gaanquote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee baalde er wel goed van, maar die kaarten waren gewoon veel te duur voor mijik woonde op een half uurtje reizen van het stadion dus vond het op zich wel leuk om gewoon van de sfeer zelf te genieten. Was voor de wedstrijd ook heel gemoedelijk allemaal, Real en Atleti fans stonden door elkaar heen biertjes met elkaar te drinken.
Wat zou het goedkoopste kaartje kosten?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee baalde er wel goed van, maar die kaarten waren gewoon veel te duur voor mijik woonde op een half uurtje reizen van het stadion dus vond het op zich wel leuk om gewoon van de sfeer zelf te genieten. Was voor de wedstrijd ook heel gemoedelijk allemaal, Real en Atleti fans stonden door elkaar heen biertjes met elkaar te drinken.
Ik heb het helaas nog nooit meegemaakt. Mijn pa wel tegen Ajax zelfs maar hoop dat ik hem kan joinen !quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:42 schreef Vasion het volgende:
[..]
Wauw baas.
Waar ik stond niet in elk geval, ik stond aan de kant van Colombo (shopping mall), nog een stuk van het stadion af. Maar bij de ingang misschien wel.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:48 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Zo zou het altijd moeten gaanlijkt mij ook heel tof om eens mee te maken, waren er buiten wel schermen ofzo?
Poeh, goeie. Ik weet alleen nog dat er die dag nog heel wat mensen kaartjes probeerden te verkopen/kopen en ik hoorde prijzen rond de 500-600 euro per kaartje.quote:
laat gaan manquote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:50 schreef Sked het volgende:
Tevez krijgt geel waar niemand van Real het krijgt
Hou eens op met dat gehaat.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:50 schreef Sked het volgende:
Tevez krijgt geel waar niemand van Real het krijgt
Valt mee joh #PacManquote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Poeh, goeie. Ik weet alleen nog dat er die dag nog heel wat mensen kaartjes probeerden te verkopen/kopen en ik hoorde prijzen rond de 500-600 euro per kaartje.
Ja dat zijn last minute kaartjes dan.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Poeh, goeie. Ik weet alleen nog dat er die dag nog heel wat mensen kaartjes probeerden te verkopen/kopen en ik hoorde prijzen rond de 500-600 euro per kaartje.
Klopt. Maar goed, ook buiten het stadion was het gewoon tof. In een metro staan waar mensen letterlijk aan die dingen aan het plafond hingen om maar niet omver gedrukt te wordenquote:
Dat lijkt me dan weer iets minder leuk hahaquote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Klopt. Maar goed, ook buiten het stadion was het gewoon tof. In een metro staan waar mensen letterlijk aan die dingen aan het plafond hingen om maar niet omver gedrukt te worden
Pacman heeft gewoon gewonnen. Laat Mayweather maar tegen Deontay Wilder gaan die weet wel raad met zulke boksers.quote:
Hopelijk spelen ze snel jaquote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Pacman heeft gewoon gewonnen. Laat Mayweather maar tegen Deontay Wilder gaan die weet wel raad met zulke boksers.
Misschien is Pepe zijn pilletjes vergetenquote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:53 schreef hottentot het volgende:
Hopen dat Juventus ze zo kan irriteren dat er fouten komen.
hottentottententoonstellingquote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:53 schreef hottentot het volgende:
Hopen dat Juventus ze zo kan irriteren dat er fouten komen.
Mayweather speelt volgens de regels en pakt zijn punten tussendoor, erg saai en verneukt de wedstrijd. Maar reglementair niets mis mee en terechte overwinning. Zie het als een saaie counterclub die 90 minuten verdedigt en 1 keer countert en de drie punten pakt.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Pacman heeft gewoon gewonnen. Laat Mayweather maar tegen Deontay Wilder gaan die weet wel raad met zulke boksers.
Dus als Groningen fan ben je Mayweather fan?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:54 schreef hottentot het volgende:
[..]
Mayweather speelt volgens de regels en pakt zijn punten tussendoor, erg saai en verneukt de wedstrijd. Maar reglementair niets mis mee en terechte overwinning. Zie het als een saaie counterclub die 90 minuten verdedigt en 1 keer countert en de drie punten pakt.
Krijg nu een beetje een gevoel dat ik in jouw gedachten achter de ramen zit.quote:
Niet genoeg honger om te happen, sorry.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:55 schreef Sked het volgende:
[..]
Dus als Groningen fan ben je Mayweather fan?
Dit. Geen rood.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:59 schreef KingRoland het volgende:
Geen directe scoringskans
Rood kan je geven
100% geel alvast
terecht pingel
ditquote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:00 schreef Gruisman het volgende:
Geel geven aan Vidalzouden ze vaker moeten doen, dat kansloze geklaag om kaarten
twitter:Squawka twitterde op dinsdag 05-05-2015 om 22:00:44Carlos Tevez has now scored 7 goals in the Champions League this term, only Lionel Messi (8), Cristiano Ronaldo (9) & Adriano (9) have more. reageer retweet
Gebeurd dit aan de andere kant, trekt ie direct roodquote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:01 schreef Sked het volgende:
Carvajal had rood moeten hebben, Atkinson is een lul
Doorgebroken speler = roodquote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:02 schreef xzaz het volgende:
Kijk al die eredivisie mannetjes nou vragen om rood
Tot nu toe de stand goed.quote:Steinerized
2-1
Tevez en Morata voor Juve.
Ronaldo voor Real.
(Er van uitgaande dat deze spelers spelen.)
Ook een rood voor die tackle op de andere Juventus speler in de loop naar het doel.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:01 schreef Sked het volgende:
Carvajal had rood moeten hebben, Atkinson is een lul
Hey een fan van een verliezende club die zich toch nog verheven voelt.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:02 schreef xzaz het volgende:
Kijk al die eredivisie mannetjes nou vragen om rood
Fan zijn van Real Madridquote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:03 schreef hottentot het volgende:
[..]
Hey een fan van een verliezende club die zich toch nog verheven voelt.
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Pass map van de 1-0 van Juve. Da's nog eens teamspel.
[ afbeelding ]
Ja jij dusquote:
twitter:vdsar1970 twitterde op dinsdag 05-05-2015 om 22:03:10Interesting game it is tonight!! reageer retweet
heey rolandquote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:03 schreef KingRoland het volgende:
oh nee
jongens we gaan weer makkelijk vallen.
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Pass map van de 1-0 van Juve. Da's nog eens teamspel.
[ afbeelding ]
english very goodquote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:04 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:vdsar1970 twitterde op dinsdag 05-05-2015 om 22:03:10Interesting game it is tonight!! reageer retweet
I am always crying about his inglish.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:04 schreef j0rdiiii het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:05 schreef GwaiLow het volgende:
Kreeg Carvajal nou helemaal geen geel? Alleen Vidal en Marcelo?
het staat 2-1quote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:06 schreef Coco98 het volgende:
Ik schakel net in, korte samenvatting alsjeblieft.
2-1quote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:06 schreef Coco98 het volgende:
twitter:MariovanderEnde twitterde op dinsdag 05-05-2015 om 22:06:54Goede beslissing Atkinson geel voor Marcelo. Carvajal geen geel: was lichte overtreding. Zeker geen rood,loopt iets naar zijkant van doel af reageer retweet
Mario is ook een blinde vink gewordenquote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Mario heeft gesproken.twitter:MariovanderEnde twitterde op dinsdag 05-05-2015 om 22:06:54Goede beslissing Atkinson geel voor Marcelo. Carvajal geen geel: was lichte overtreding. Zeker geen rood,loopt iets naar zijkant van doel af reageer retweet
Juve is een baas in verdedigen man.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:08 schreef bombmannl het volgende:
Snap die verdedigende wissel niet, nu kan je er juist overheen met dit zwakke Madrid. Gaan ze achteruit lopen
Italiaans voetbal hé.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:08 schreef bombmannl het volgende:
Snap die verdedigende wissel niet, nu kan je er juist overheen met dit zwakke Madrid. Gaan ze achteruit lopen
hey, nu je het zegt..quote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:09 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik wist niet dat god een professionele voetballer is
wel godinquote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
hey, nu je het zegt..
bestaat er een voetballer met de achternaam God?
dit moet Tong weten
Vandaar dat ze al een goal tegen hebbenquote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Juve is een baas in verdedigen man.
Extra verdedigend is het niet hoor, Lichtsteiner en Evra schuiven nu meer door namelijkquote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:10 schreef Yi-Long het volgende:
Onverstandig van Juventus dat ze nu extra verdedigend gaan spelen: Madrid had juist moeite met de aanvallen van Juventus, en Madrid is ook gewend om in 95% van hun wedstrijden tegen een verdedigende tegenstander te spelen, dus daar breken ze normaal gesproken dan wel doorheen...
Italiaanse strategie: 1 doelpunt voorkomen, dan een muur bouwen.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:10 schreef Yi-Long het volgende:
Onverstandig van Juventus dat ze nu extra verdedigend gaan spelen: Madrid had juist moeite met de aanvallen van Juventus, en Madrid is ook gewend om in 95% van hun wedstrijden tegen een verdedigende tegenstander te spelen, dus daar breken ze normaal gesproken dan wel doorheen...
John Metgod speelt in elk geval met hem samen, die moet hem kennen.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
hey, nu je het zegt..
bestaat er een voetballer met de achternaam God?
dit moet Tong weten
bedacht door mussoliniquote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:10 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Italiaanse strategie: 1 doelpunt voorkomen, dan een muur bouwen.
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:11 schreef hottentot het volgende:
[..]
John Metgod speelt in elk geval met hem samen, die moet hem kennen.
Goede show 8/10quote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:11 schreef KingRoland het volgende:
Dit is wel een leuke wedstrijd
toch jongens?
ik vind het een heerlijke wedstrijdquote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:11 schreef KingRoland het volgende:
toch jongens?
Jup.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:11 schreef KingRoland het volgende:
toch jongens?
Nu al zin in de returnquote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:11 schreef KingRoland het volgende:
toch jongens?
uitgol telt dubbel, staat gelijkquote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:13 schreef bianconeri het volgende:
Mooi dat we voorsprong hebben, jammer van de tegengoal.
Nog mooier dat die zielepietjes met het Real gaat Juve overlopen stil zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |