Niks bijzonders, tenzij je verzoekje hebt.quote:
Heb je Easy Life van The Bodysnatchers? Alleen de live-uitvoering ajb, want de singleversie vind ik niet veel.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:05 schreef MadMaster het volgende:
Niks bijzonders, tenzij je verzoekje hebt.
Ik zal even vanaf 20.30uur aanvragen voor een uurtje. Zie we daarna wel weer...
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Zeg mensen met levenservaring. Een klein vraagje. Als je ouder wordt, wordt het dan minder erg om alleen de deur uit te gaan?
* Spezza19 gaat regelmatig alleen op pad….quote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Zeg mensen met levenservaring. Een klein vraagje. Als je ouder wordt, wordt het dan minder erg om alleen de deur uit te gaan?
Het is Bevrijdingsfestival en dat is letterlijk 10 min lopen, maar ik wil niet alleen. Verder geen mensen om er mee heen te gaan.
Dat heeft met karakter te maken en niet met leeftijd.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is Bevrijdingsfestival en dat is letterlijk 10 min lopen, maar ik wil niet alleen. Verder geen mensen om er mee heen te gaan.
* just me is slappe hapquote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat heeft met karakter te maken en niet met leeftijd.
De Dance Craze versie.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb je Easy Life van The Bodysnatchers? Alleen de live-uitvoering ajb, want de singleversie vind ik niet veel.
Zal nog even verder kijken.
Ik ook.quote:
Mja ik vond het in het begin ook moeilijk. Nu heb ik zoiets van; ja fuck it, moet ik nou dingen gaan laten die ik leuk vind, omdat ik niemand heb die mee wilt?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik ga dan wel alleen winkelen ofzo, maar ga nou nooit alleen naar de bios, concert of museum. Owja en wandelen moet altijd samen met de hond...
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:21 schreef MadMaster het volgende:
De Dance Craze versie.
Komt zeker voorbij...
Heeft niets met slap te maken, maar dat heb je of dat heb je niet in je zitten en dat zal niet meer wezenlijk veranderen. Mijn zusje ging op haar 19-de alleen (en ongeorganiseerd) naar Sri Lanka op vakantie waar Tamil Tijgers bommen aan het leggen waren. Die drang zit in de genen.quote:
Hahaha winkelen is zo niet mijn ding, museum vind ik niet erg om alleen te gaan, lekker rustig, vind het wel lastig om tijdens een feest of zo binnen te stappen maar probeer het wel te doenquote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik ga dan wel alleen winkelen ofzo, maar ga nou nooit alleen naar de bios, concert of museum. Owja en wandelen moet altijd samen met de hond...
Waarom zou je...quote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kan beter mijn username veranderen in huismuisje.
Stoere zus!!quote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:25 schreef Kingstown het volgende:
. Mijn zusje ging op haar 19-de alleen (en ongeorganiseerd) naar Sri Lanka op vakantie waar Tamil Tijgers bommen aan het leggen waren. Die drang zit in de genen.
Ik heb het altijd wel prettig gevonden om dingen alleen te doen. Wat best wel handig was in mijn woon/werk situatie. Geen rekening houden met anderen en kunnen doen en laten wat je zelf wilt. Die vrijheid is priceless.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:30 schreef just me het volgende:
Stoere zus!!
Dochterlief deed het wel hoor, heeft ze dus niet van mij of het moet bij nog ontdekt worden
Kan me er wel iets bij voorstellen hoor! Ik moet het misschien wel vaker doen, ik beperk idd mijn eigen plezier op deze manier.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb het altijd wel prettig gevonden om dingen alleen te doen. Wat best wel handig was in mijn woon/werk situatie. Geen rekening houden met anderen en kunnen doen en laten wat je zelf wilt. Die vrijheid is priceless.
De eerste keer is meestal het lastigste. Zoals met zoveel dingen.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:51 schreef just me het volgende:
Kan me er wel iets bij voorstellen hoor! Ik moet het misschien wel vaker doen, ik beperk idd mijn eigen plezier op deze manier.
Ik zal aan je denken als ik het voor de 1e keer doequote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De eerste keer is meestal het lastigste. Zoals met zoveel dingen.
invasion of ......quote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:16 schreef just me het volgende:
The Bodysnatchers was toch ook 'n film *ril*
goffer, wrong windowquote:
gelukkig onschuldigquote:
quote:
Ik heb geen idee, ik heb nog nooit tampons gerookt.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb ook een tijdje Barclays gerookt en herken je verhaal met die gaatjes. Waren net tampons.
Ik zit zowaar aan het bier, ik had me een partij dorst...quote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd ben ik vergeten wie er altijd verantwoordelijk was voor de drank.
Je was in Wageningen?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Ben best moe van een middag en avond drukte, maar het defile was echt de moeite waard
jij aan het bier? Oh my godquote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zit zowaar aan het bier, ik had me een partij dorst...
Ik woon al in 8 jaar in Wageningen en ben nog nooit wezen kijkenquote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
yup. Krasse knarren hoor, die veteranen.
ik was nog nooit geweest, logeer nu in de buurt en het was echt de moeite waard, idioot veel publiek, veteranen die hoogbejaard zijn maar niet te stoppen zijn.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik woon al in 8 jaar in Wageningen en ben nog nooit wezen kijken
Huh? is er een 40+ meet geweest?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:48 schreef Doedezemaar het volgende:
ik was nog nooit geweest, logeer nu in de buurt en het was echt de moeite waard, idioot veel publiek, veteranen die hoogbejaard zijn maar niet te stoppen zijn.
eindelijk rust.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:54 schreef MadMaster het volgende:
Even de coke snuivers en pillendozen van het dance event zo uitzwaaien.
Bijna afgelopen...
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 23:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Handig, heb zo raar gelegen dat ik mijn linkerarm niet meer helemaal kan strekken, iets in mijn elleboog blokkeert
oh, dat soort dingen overkomen me vaker, soms blokkeert een enkel of een grote teen ofzo, nu had ik kennelijk verkeerd op mijn elleboog geleund cq gelegen, komt wel weer goed, maar voelt nu raar.quote:
Hoe dik is dat handleidingsboek ?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 23:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oh, dat soort dingen overkomen me vaker, soms blokkeert een enkel of een grote teen ofzo, nu had ik kennelijk verkeerd op mijn elleboog geleund cq gelegen, komt wel weer goed, maar voelt nu raar.
ben doodop van vandaagquote:Op dinsdag 5 mei 2015 23:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel vroeg voor jou doen , maar slaap lekker
Thnx. Ik blijf dat L&D een toevoeging vinden waar ik maar heel moeilijk aan kan wennen.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 23:39 schreef MadMaster het volgende:
Voor KT:
L&D Amsterdam - Cor en Don Kinheim, afgelopen zaterdag
Volgens mij heb jij het al eerder over ranten gehad en waarschijnlijk heb ik toen hetzelfde gevraagd, wat is ranten?quote:
quote:Op woensdag 6 mei 2015 16:21 schreef Deisyy het volgende:
Volgens mij heb jij het al eerder over ranten gehad en waarschijnlijk heb ik toen hetzelfde gevraagd, wat is ranten?
Gaan we even quizzen. Ik weet hoe dol je bent op spelletjes, dus kies maar welke jij denkt dat ik bedoel.quote:1) rondrennen, onstuimig lopen
2) tekeergaan, razen
3) raaskallen, bazelen
3)quote:Op woensdag 6 mei 2015 16:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
Gaan we even quizzen. Ik weet hoe dol je bent op spelletjes, dus kies maar welke jij denkt dat ik bedoel.
Fout?quote:
Dit is het juiste antwoord. Ik zal nog even nadenken over een passende prijs voor je.quote:
Wasmachinequote:Op woensdag 6 mei 2015 16:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dit is het juiste antwoord. Ik zal nog even nadenken over een passende prijs voor je.
Mijn rijtje net was trouwens: Nick Cave, Undertones, Beach Boys, Pretenders en Jacques Dutronc
Ik heb al een wasmachine, ik vind de eer eigenlijk al genoeg, ik ben niet materialistisch.quote:
quote:Op woensdag 6 mei 2015 16:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
Mercy Seat was ik blij mee, My Perfect Cousin pas nog gehoord, Brass In Pocket leuk al een tijdje niet meer gehoord, en Il Est Cinq Heures, Paris S'éveille kan er goed mee door.
Ik vergat Help Me Rhonda dat vind ik een mindere van The Beach Boys...
Ranten is gewoon verbaal mensen een beetje tegen de haren instrijken en afwachten wie er hapt.
Echt, ik had er nog nooit van gehoord.quote:Op woensdag 6 mei 2015 16:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ranten is gewoon verbaal mensen een beetje tegen de haren instrijken en afwachten wie er hapt.
Neuh, ik hoef ook niks, er werd een wasmachine voorgesteld maar die heb ik al.quote:Op woensdag 6 mei 2015 16:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt, ik had er nog nooit van gehoord.
Weet je al wat jij gewonnen hebt?
Ja, die wasmachine zag ik later pas, ik heb mezelf nog steeds niet aangeleerd om eerst alles terug te lezen voordat ik ga reagerenquote:Op woensdag 6 mei 2015 16:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Neuh, ik hoef ook niks, er werd een wasmachine voorgesteld maar die heb ik al.
Een niet onbekende eigenschap van de poster dusquote:Op woensdag 6 mei 2015 16:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
Mercy Seat was ik blij mee, My Perfect Cousin pas nog gehoord, Brass In Pocket leuk al een tijdje niet meer gehoord, en Il Est Cinq Heures, Paris S'éveille kan er goed mee door.
Het is ook best een leuke bezigheid ergens een balletje opgooien en afwachten.quote:Op woensdag 6 mei 2015 17:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Een niet onbekende eigenschap van de poster dus
Zitten er nu 3 te wachtenquote:Op woensdag 6 mei 2015 17:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is ook best een leuke bezigheid ergens een balletje opgooien en afwachten.
3,5 uit 5. Geen slechte score.quote:Op woensdag 6 mei 2015 16:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
Mercy Seat was ik blij mee, My Perfect Cousin pas nog gehoord, Brass In Pocket leuk al een tijdje niet meer gehoord, en Il Est Cinq Heures, Paris S'éveille kan er goed mee door. Ik vergat Help Me Rhonda dat vind ik een mindere van The Beach Boys...
Hoeft niet persé te zijn om mensen tegen de haren in te strijken.quote:Ranten is gewoon verbaal mensen een beetje tegen de haren instrijken en afwachten wie er hapt.
Ah, je was dus niet in Amersfoort...quote:Op woensdag 6 mei 2015 20:00 schreef Doedezemaar het volgende:
We dachten het vanmiddag goed uitgekiend te hebben qua buien en wandelen, maar dat viel tegen, dus na een half uurtje voornamelijk schuilen hebben we het maar opgegegeven. Jammer hoor, het Arboretum is zo mooi
meh... wat voor dag is het vandaag?quote:Op woensdag 6 mei 2015 20:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zou de goede Sint wel komen nu hij het weer zo lelijk vindt?
ik schrok me te pletter toen ik dat nieuws hoorde. Vriendin was tijdens het wandelen aan het vertellen dat haar opa ooit iemand in het open veld door de bliksem getroffen zag worden en dat hij daarmee haar moeder echt panisch had gemaakt, zodra er onweer was werden ze uit bed gehaald en moesten ze aangekleed wachten om evt meteen weg te kunnen als de bliksem in zou slaan, als kind vond ze dat echt traumatisch.quote:Op woensdag 6 mei 2015 20:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, je was dus niet in Amersfoort...
ik hoor nu Morrisseyquote:Op woensdag 6 mei 2015 20:05 schreef sacha het volgende:
[..]
ah!![]()
nog een leuk avondje radio?
kan wel een verzetje gebruiken
Mw. MM houdt er ook niet van.quote:Op woensdag 6 mei 2015 20:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik schrok me te pletter toen ik dat nieuws hoorde. Vriendin was tijdens het wandelen aan het vertellen dat haar opa ooit iemand in het open veld door de bliksem getroffen zag worden en dat hij daarmee haar moeder echt panisch had gemaakt, zodra er onweer was werden ze uit bed gehaald en moesten ze aangekleed wachten om evt meteen weg te kunnen als de bliksem in zou slaan, als kind vond ze dat echt traumatisch.
Liefde is....quote:Op woensdag 6 mei 2015 20:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mw. MM houdt er ook niet van.
Die heb ik een keer met gevaar voor eigen leven in Oostenrijk met de auto op mogen halen bij een restaurant tijdens een flinke onweersbui in de regen.
Ik moest alleen eerst even vanaf het restaurant naar het appartement 1 km verderop door dat noodweer lopen om de auto op te halen...
Welke van de twee?quote:Op woensdag 6 mei 2015 20:00 schreef Doedezemaar het volgende:
We dachten het vanmiddag goed uitgekiend te hebben qua buien en wandelen, maar dat viel tegen, dus na een half uurtje voornamelijk schuilen hebben we het maar opgegegeven. Jammer hoor, het Arboretum is zo mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |