quote:
Have fun!quote:Op dinsdag 5 mei 2015 18:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zo, nu ff Grieks eten en dan richting Wageningen.
Albert Heijn was hier nog open, gelukkig. Anders had ik geen shag, en vlees gehadquote:Op dinsdag 5 mei 2015 18:39 schreef Deisyy het volgende:
Deze dwaas stond net voor de deur van de Jumbo, maar ze hadden de lichten al uitgedaan
Koekie!!quote:Op dinsdag 5 mei 2015 18:39 schreef Deisyy het volgende:
Deze dwaas stond net voor de deur van de Jumbo, maar ze hadden de lichten al uitgedaan
Hier de jumbo, moest toch nog echt cigaretten hebben en 'n flesje wijn want ik ga niet met een krat bier achter op de fiets imet deze windquote:Op dinsdag 5 mei 2015 18:40 schreef knokkels het volgende:
[..]
Albert Heijn was hier nog open, gelukkig. Anders had ik geen shag, en vlees gehad
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 18:40 schreef knokkels het volgende:
[..]
Albert Heijn was hier nog open, gelukkig. Anders had ik geen shag, en vlees gehad
Het is bij ons vaste prik om op dinsdagavond samen boodschappen te doen, zo ook vanavond. Gelukkig hadden we wel al gegeten, maar voor morgenavond heb ik niets in huis en ik haat het om overdag boodschappen te moeten doen, dan doe ik er 2 keer zo lang over door de bejaarden met hun rollators en scootmobiels.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 18:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Koekie!!
Als je een OV kaart hebt, kan je vast nog wel op het station boodschappen doen...
Gewoon 2 blikjes Guinness, die gast van de YT link hierboven wordt er bijvoorbeeld erg lolligquote:Op dinsdag 5 mei 2015 18:42 schreef just me het volgende:
[..]
Hier de jumbo, moest toch nog echt cigaretten hebben en 'n flesje wijn want ik ga niet met een krat bier achter op de fiets imet deze wind
Hebben ze bij jou in de buurt nog cigaretten of hebben de 90+ Canadezen die vandaag naar je gegooid...?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 18:42 schreef just me het volgende:
[..]
Hier de jumbo, moest toch nog echt cigaretten hebben en 'n flesje wijn want ik ga niet met een krat bier achter op de fiets imet deze wind
als ik Guiness drinkquote:Op dinsdag 5 mei 2015 18:44 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gewoon 2 blikjes Guinness, die gast van de YT link hierboven wordt er bijvoorbeeld erg lollig hilarisch door
Gewoon een berg chocolade en sigaretten van de weg afruimenquote:Op dinsdag 5 mei 2015 18:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hebben ze bij jou in de buurt nog cigaretten of hebben de 90+ Canadezen die vandaag naar je gegooid...?
je bent soms zo lief MMquote:Op dinsdag 5 mei 2015 18:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hebben ze bij jou in de buurt nog cigaretten of hebben de 90+ Canadezen die vandaag naar je gegooid...?
Guinnessquote:Op dinsdag 5 mei 2015 18:46 schreef just me het volgende:
[..]
als ik Guiness drink
Vond net in een stoffige la nog 2 cd's "Sentimental Journey" gekocht voor 19,95 gulden
Belinda cigaretten.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 18:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zit aan de Van Nelle zware shag... Mijn AH verkoopt geen David & Goliath zware shag, wat een euro of 3 goedkoper is, en Ruba vind ik écht onrookbaar..quote:
quote:
Dat ken ik niet, ik rookte Barclays, dat waren tenminste gezonden sigaretten met van die luchtgaatjes in de filter.quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat ken ik niet, ik rookte Barclays, dat waren tenminste gezonden sigaretten met van die luchtgaatjes in de filter.
Gezonde sigaretten bestaan toch nietquote:Op dinsdag 5 mei 2015 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat ken ik niet, ik rookte Barclays, dat waren tenminste gezonden sigaretten met van die luchtgaatjes in de filter.
Zat Tim Kuik vroeger in de sigaretten dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |