abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 mei 2015 @ 18:50:57 #51
24329 KNAK
ff w88,......
pi_152339959
En alweer vrij

Even verantwoorden voor de rechter, een mooi foeitje aanhoren en we kunnen weer wachten op een volgende fuck-up
Mai pben rai~!
  Spellchecker woensdag 6 mei 2015 @ 19:06:01 #52
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_152340489
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 18:50 schreef KNAK het volgende:
En alweer vrij

Even verantwoorden voor de rechter, een mooi foeitje aanhoren en we kunnen weer wachten op een volgende fuck-up
Hij moet nog wel een kunstgebit vergoeden?
pi_152340585
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 19:06 schreef maily het volgende:

[..]

Hij moet nog wel een kunstgebit vergoeden?
Dat is geen onderdeel van de straf.
pi_152362712
Altijd lief glimlachen en doen of je aardig bent, maar als het er op aan komt er maar lekker op los slaan. Dat soort mensen: :r
🐱
  donderdag 7 mei 2015 @ 12:07:58 #55
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_152363204
Ik snap nooit zo goed waarom al die 'stoere motorrijders' er perse uit willen zien als een stel leernichten.
Ik ga naar huis.
pi_152363409
quote:
2s.gif Op donderdag 7 mei 2015 12:07 schreef nietzman het volgende:
Ik snap nooit zo goed waarom al die 'stoere motorrijders' er perse uit willen zien als een stel leernichten.
Primair om hun geaardheid te tonen lijkt me.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  donderdag 7 mei 2015 @ 12:25:02 #57
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_152363831
Ben Saunders heeft het nu helemaal verbruid

Hoorn -
Heel Hoorn walgt van de geweldsexplosie tijdens het bevrijdingsfestival, die toe te schrijven is aan de broers Ben en Jamie Saunders. Vandaag komt zelfs de gemeenteraad met een verklaring waarin zij zullen melden dat de maat nu vol is.

Hoorn is duidelijk klaar met de getatoeëerde geweldsmaniak Ben. In het havenstadje staat een flinke bries. Meerdere jachten meren aan voor de oud-Hollandse VOC-gevels. Het vreedzame karakter wordt sinds de komst van de familie Saunders ernstig bedreigd.

Het laatste incident vond tijdens het bevrijdingsfestival plaats. De zanger, de eerste winnaar van het tv-programma The Voice of Holland in 2011, zou vanuit zijn tattooshop aan het Kerkplein naar buiten zijn gestormd toen zijn vader werd tegengehouden door een verkeersregelaar. Het is niet de eerste keer dat zijn losse handjes gingen wapperen. Saunders (31) ontstak dinsdag wederom in woede en sloeg een verkeersregelaar zó hard, dat diens gebit zowat doormidden is gespleten. De man moest naar het ziekenhuis worden afgevoerd. Kort daarvoor reed de vader van Ben in op de uit Zwaag afkomstige organisator.
http://www.telegraaf.nl/f(...)_met_Saunders__.html
There is only one religion
pi_152363909
4e keer dat ik dat bericht lees in 1 topic.
pi_152363983
Tattoo?
Het klinkt nu alsof alle burgers met een tattoo geweldplegers zijn.
Ja, maar de statistieken....
Oprotten met je statistieken!
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
  Moderator donderdag 7 mei 2015 @ 12:54:40 #60
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_152364899
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 12:29 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Tattoo?
Het klinkt nu alsof alle burgers met een tattoo geweldplegers zijn.
Ja, maar de statistieken....
Oprotten met je statistieken!
"tattoo pauper gespot! :') "

:P
Breitling - Instruments for Professionals
pi_152365083
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 18:50 schreef KNAK het volgende:
En alweer vrij

Het is inderdaad vervelend dat een verdachte pas schuldig is als de rechters hem veroordelen en dat als gevolg daarvan veel verdachten vrij worden gelaten in afwachting van de rechtszaak.
pi_152365139
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 13:00 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Het is inderdaad vervelend dat een verdachte pas schuldig is als de rechters hem veroordelen en dat als gevolg daarvan veel verdachten vrij worden gelaten in afwachting van de rechtszaak.
'Verdachte'. :')

Enige nadeel van een rechtsstaat is toch wel dat criminelen niet direct worden opgeruimd.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  donderdag 7 mei 2015 @ 17:23:07 #63
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_152374181
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 13:00 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Wetboekadept gespot.

De wereld is een betere plaats als dergelijke Tokkies gewoon worden opgeruimd.
pi_152379530
quote:
Ben Saunders (31) is niet van plan zijn excuses aan te bieden aan de verkeersregelaar die hij dinsdag een klap verkocht. Volgens de The Voice of Holland-winnaar kennen de media 'het echte verhaal' rond de mishandeling niet.

Nadat de gemeenteraad van Hoorn vanochtend unaniem het geweld van de broers Ben en Jamie Saunders tegen de verkeersregelaar afkeurde, zegt Ben nu geen spijt te hebben van zijn daad. ,,Excuses? Echt niet, ik heb echt geen spijt ofzo. Die verkeersregelaar heeft zich ook misdragen'', reageerde hij tegen RTL Boulevard.

Volgens presentator Albert Verlinde nam Ben een dwarse houding aan tegenover de cameraploeg. ,,Volg maar lekker het verhaal van de krantjes, het echte verhaal komt vanzelf naar boven. Het kan me niets schelen, jullie komen er nog wel achter dat jullie fout zitten'', aldus Ben. Hij zou contact hebben met de burgemeester van Hoorn. ,,Die weet dat hij fout zit en de verkeersregelaar zit ook fout. Daarom willen zij niets zeggen, omdat ze fout zitten.''

Twee kanten
Bens oudste broer Dean nam vanmiddag al stelling en deelde zijn mening via een facebookbericht. Hij keurt niet goed wat Ben heeft gedaan, maar 'heeft het verhaal twee kanten'.

Ben zou vanuit zijn tattooshop aan het Kerkplein in Hoorn naar buiten zijn gestormd toen zijn vader door de verkeersregelaar werd tegengehouden. Hij zou de man vervolgens hebben neergeslagen. Zijn broer Jamie was ook bij het incident betrokken. Beide broers moeten zich voor een rechtbank verantwoorden.
Bah wat een engerd.. de toedracht maakt geen bal uit, als je zulk grof geweld gebruikt mag je van mij wel een tijdje brommen.
pi_152380016
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 20:00 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Bah wat een engerd.. de toedracht maakt geen bal uit, als je zulk grof geweld gebruikt mag je van mij wel een tijdje brommen.
tenzij die verkeersregelaar uit niets pa tokkie begon te meppen kan ik geen gerechtvaardigde grond verzinnen.

je kunt dat soort paupers wel uit een kamp/asowijk halen maar van binnen blijven het paupers.
  donderdag 7 mei 2015 @ 20:12:26 #66
40566 Ericr
Livewrong
pi_152380043
Het ligt altijd aan anderen bij dat soort figuren. Laat de rechter maar beslissen wie er fout zat, gelet op het toegepaste geweld kan dat alleen maar een Saunders zijn.

Dit Instagramplaatje laat ook wel duidelijk zien wat voor figuur die Ben Saunders is:

https://instagram.com/p/2MUYWBSGd1/
  donderdag 7 mei 2015 @ 20:27:44 #67
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_152380610
Hoort eigenlijk gewoon thuis in een tuigdorp, dit soort uitschot. Beter nog tegen de muur, maar we wonen hier in een beschaafd land.
pi_152381044
Als je vind dat een ander fout zat, dan vertel je dat toch gewoon. Nu legt hij geen kut uit waarom hij sloeg. Als hij echt een geldige reden had, dan kon ik er nog begrip voor hebben, meer zulk gewend gebruiken is echt niet acceptabel.

Alle zonen lijken lossen handjes te hebben, maar volgens mij is Steven van Gamekings de enige ''normale'' Saunders, met een prachtige baan en nog wel verstand ook.
pi_152381388
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 20:39 schreef Odaiba het volgende:
Als je vind dat een ander fout zat, dan vertel je dat toch gewoon. Nu legt hij geen kut uit waarom hij sloeg. Als hij echt een geldige reden had, dan kon ik er nog begrip voor hebben, meer zulk gewend gebruiken is echt niet acceptabel.

Alle zonen lijken lossen handjes te hebben, maar volgens mij is Steven van Gamekings de enige ''normale'' Saunders, met een prachtige baan en nog wel verstand ook.
Nooit geweten dat hij broer was van die 2 andere Saunders. Steven lijkt mij juist eerder een rustige gast.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  donderdag 7 mei 2015 @ 21:08:55 #70
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_152382174
Zal wel in de familie zitten. Zouden ze (vroeger) mishandeld zijn door pappie Saunders?
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  donderdag 7 mei 2015 @ 21:10:43 #71
40566 Ericr
Livewrong
pi_152382249
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)oor-een-kopje-koffie

En die Gestapowitz hem ook nog eens afschilderen als lieve vader aan het einde. Saddam Hoessein was ook goed met kinderen maar net zo goed een psychopaat.
pi_152383514
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 20:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Nooit geweten dat hij broer was van die 2 andere Saunders. Steven lijkt mij juist eerder een rustige gast.
Volgens mij is hij de uitzondering in de familie en zie je ze daarom ook niet vaak als broers bij elkaar. Hij is zo'n totaal ander persoon vergeleken met de rest.
  donderdag 7 mei 2015 @ 21:45:28 #73
283639 Pino0
Heeft totaal geen vooroordelen
pi_152383670
Tattoo tokkies gonna tokkie.

Vooroordelen bestaan er niet voor niks hoor. Ga maar eens in de gevangenis kijken, veel tokkies met tattoo's en Marokkaans tuig.
pi_152384380
Tijd dat de Fok Knokploeg Ben z'n kaak breekt.

U MAD?
  donderdag 7 mei 2015 @ 22:10:03 #75
66083 Platina
78th Element
pi_152384849
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 20:39 schreef Odaiba het volgende:

Hoe kom je hier bij? Op de eerste pagina beweert een andere user dat het geen familie is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')