Hij moet nog wel een kunstgebit vergoeden?quote:Op woensdag 6 mei 2015 18:50 schreef KNAK het volgende:
En alweer vrij
Even verantwoorden voor de rechter, een mooi foeitje aanhoren en we kunnen weer wachten op een volgende fuck-up
Dat is geen onderdeel van de straf.quote:Op woensdag 6 mei 2015 19:06 schreef maily het volgende:
[..]
Hij moet nog wel een kunstgebit vergoeden?
Primair om hun geaardheid te tonen lijkt me.quote:Op donderdag 7 mei 2015 12:07 schreef nietzman het volgende:
Ik snap nooit zo goed waarom al die 'stoere motorrijders' er perse uit willen zien als een stel leernichten.
"tattoo pauper gespot!quote:Op donderdag 7 mei 2015 12:29 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Tattoo?
Het klinkt nu alsof alle burgers met een tattoo geweldplegers zijn.
Ja, maar de statistieken....
Oprotten met je statistieken!
Het is inderdaad vervelend dat een verdachte pas schuldig is als de rechters hem veroordelen en dat als gevolg daarvan veel verdachten vrij worden gelaten in afwachting van de rechtszaak.quote:Op woensdag 6 mei 2015 18:50 schreef KNAK het volgende:
En alweer vrij
Even verantwoorden voor de rechter, een mooi foeitje aanhoren en we kunnen weer wachten op een volgende fuck-up
'Verdachte'.quote:Op donderdag 7 mei 2015 13:00 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Het is inderdaad vervelend dat een verdachte pas schuldig is als de rechters hem veroordelen en dat als gevolg daarvan veel verdachten vrij worden gelaten in afwachting van de rechtszaak.
Wetboekadept gespot.quote:Op donderdag 7 mei 2015 13:00 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Het is inderdaad vervelend dat een verdachte pas schuldig is als de rechters hem veroordelen en dat als gevolg daarvan veel verdachten vrij worden gelaten in afwachting van de rechtszaak.
Bah wat een engerd.. de toedracht maakt geen bal uit, als je zulk grof geweld gebruikt mag je van mij wel een tijdje brommen.quote:Ben Saunders (31) is niet van plan zijn excuses aan te bieden aan de verkeersregelaar die hij dinsdag een klap verkocht. Volgens de The Voice of Holland-winnaar kennen de media 'het echte verhaal' rond de mishandeling niet.
Nadat de gemeenteraad van Hoorn vanochtend unaniem het geweld van de broers Ben en Jamie Saunders tegen de verkeersregelaar afkeurde, zegt Ben nu geen spijt te hebben van zijn daad. ,,Excuses? Echt niet, ik heb echt geen spijt ofzo. Die verkeersregelaar heeft zich ook misdragen'', reageerde hij tegen RTL Boulevard.
Volgens presentator Albert Verlinde nam Ben een dwarse houding aan tegenover de cameraploeg. ,,Volg maar lekker het verhaal van de krantjes, het echte verhaal komt vanzelf naar boven. Het kan me niets schelen, jullie komen er nog wel achter dat jullie fout zitten'', aldus Ben. Hij zou contact hebben met de burgemeester van Hoorn. ,,Die weet dat hij fout zit en de verkeersregelaar zit ook fout. Daarom willen zij niets zeggen, omdat ze fout zitten.''
Twee kanten
Bens oudste broer Dean nam vanmiddag al stelling en deelde zijn mening via een facebookbericht. Hij keurt niet goed wat Ben heeft gedaan, maar 'heeft het verhaal twee kanten'.
Ben zou vanuit zijn tattooshop aan het Kerkplein in Hoorn naar buiten zijn gestormd toen zijn vader door de verkeersregelaar werd tegengehouden. Hij zou de man vervolgens hebben neergeslagen. Zijn broer Jamie was ook bij het incident betrokken. Beide broers moeten zich voor een rechtbank verantwoorden.
tenzij die verkeersregelaar uit niets pa tokkie begon te meppen kan ik geen gerechtvaardigde grond verzinnen.quote:Op donderdag 7 mei 2015 20:00 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Bah wat een engerd.. de toedracht maakt geen bal uit, als je zulk grof geweld gebruikt mag je van mij wel een tijdje brommen.
Nooit geweten dat hij broer was van die 2 andere Saunders. Steven lijkt mij juist eerder een rustige gast.quote:Op donderdag 7 mei 2015 20:39 schreef Odaiba het volgende:
Als je vind dat een ander fout zat, dan vertel je dat toch gewoon. Nu legt hij geen kut uit waarom hij sloeg. Als hij echt een geldige reden had, dan kon ik er nog begrip voor hebben, meer zulk gewend gebruiken is echt niet acceptabel.
Alle zonen lijken lossen handjes te hebben, maar volgens mij is Steven van Gamekings de enige ''normale'' Saunders, met een prachtige baan en nog wel verstand ook.
Volgens mij is hij de uitzondering in de familie en zie je ze daarom ook niet vaak als broers bij elkaar. Hij is zo'n totaal ander persoon vergeleken met de rest.quote:Op donderdag 7 mei 2015 20:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nooit geweten dat hij broer was van die 2 andere Saunders. Steven lijkt mij juist eerder een rustige gast.
Hoe kom je hier bij? Op de eerste pagina beweert een andere user dat het geen familie is.quote:Op donderdag 7 mei 2015 20:39 schreef Odaiba het volgende:
Als je vind dat een ander fout zat, dan vertel je dat toch gewoon. Nu legt hij geen kut uit waarom hij sloeg. Als hij echt een geldige reden had, dan kon ik er nog begrip voor hebben, meer zulk gewend gebruiken is echt niet acceptabel.
Alle zonen lijken lossen handjes te hebben, maar volgens mij is Steven van Gamekings de enige ''normale'' Saunders, met een prachtige baan en nog wel verstand ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |