SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik kan 't mis hebben...
Ik moet zeggen dat ik het verschil van nieuwe schoenen groter vond dan nieuwe wielen. Maar ging dan ook van een instapmodel naar een stuk hogere kwaliteit.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 10:21 schreef kaasplankje het volgende:
[..]jij laat je ook alles wijs maken he?
Ja voor mn gevoel wel heel veel dus. Zeker als je echt gaat sleuren.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 10:27 schreef Fretwork het volgende:
Vroeg me laatst of hoeveel stijvere zolen schelen. Volgens mij lever je toch het grootste deel van je kracht met bal van je voet direct op je pedaal.
Scheelt idd wel maar mijn 150.- schoenen hebben een composiet zool die geeft echt niks mee hoor.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 10:27 schreef Fretwork het volgende:
Vroeg me laatst of hoeveel stijvere zolen schelen. Volgens mij lever je toch het grootste deel van je kracht met bal van je voet direct op je pedaal.
Ik bel mevrouw Kaas dat ze die record groep op MP zet en er een 105je voor terugkooptquote:Op dinsdag 5 mei 2015 10:25 schreef kaasplankje het volgende:
Alsof schoenen van 150.- minder goed zijn![]()
Ik bel zo ff met miss patty om te zeggen dat dit klinklare onzin is en zij er niet iin moet trappen
Je kan ook een DM sturen.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 10:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik bel mevrouw Kaas dat ze die record groep op MP zet en er een 105je voor terugkoopt
oh dat die uitgave klinklare onzin was geef ik grif toe.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 10:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik bel mevrouw Kaas dat ze die record groep op MP zet en er een 105je voor terugkoopt
Ja de schoenen die ik gisteren heb gepast waren van Bontquote:Op dinsdag 5 mei 2015 10:30 schreef dop het volgende:
Voor schoenen die je kan heat molden voor nog een redelijke prijs moet je kijken naar Bont.
die hebben daar ook veel meer ervaring mee van uit het schaatsen en skeeleren.
maar echt heel boeiend vind ik het eerlijk gezegd niet.
een schoen moet al goed zitten voor je hem gaat vormen.
Maar het is wel mooi en geeft je moraal! Ik had om te koersen ook best een Cube met 105 kunnen kopen. Dan was ik ongeveer kwijtgeweest wat ik nu alleen aan frame, zadel en zadelpen kwijt was.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 10:30 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
oh dat die uitgave klinklare onzin was geef ik grif toe.
Nou ja, elke trapbeweging geeft verlies van rendement doordat er onderdelen minder stijf zijn. Dus bij elke trap verlies je overal een x% en wat overblijft zorgt voor voortstuwing van het wiel. Overal waar je dus iets in stijfheid kan winnen, zal zorgdragen aan meer krachtoverbreng, dat is vrij logisch. Je zal die kleine percentages niet direct merken, maar het is er wel. Nadeel is dat het onzettend oncomfortabel is.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 10:33 schreef kaasplankje het volgende:
Nee, het zou pas onzin zijn als ik nu begon te beweren dat ik veel harder kan fietsen omdat ik record rijdt ipv athena of wat dan ook, want dat is wat hier gebeurt.
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 10:30 schreef kanovinnie het volgende:
http://app.strava.com/activities/297844241/analysis/5356/5745
Moet je zien hoeveel segementen
[..]
Je kan ook een DM sturen.
In principe rij je harder dan met athena of 105 maar het is een vrij klein verschil.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 10:33 schreef kaasplankje het volgende:
Nee, het zou pas onzin zijn als ik nu begon te beweren dat ik veel harder kan fietsen omdat ik record rijdt ipv athena of 105 of wat dan ook, want dat is wat hier gebeurt.
Dat verschil valt te verwaarlozen imo. Tenzij je protour rijdt.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 10:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
In principe rij je harder dan met athena of 105 maar het is een vrij klein verschil.
Campinolo rijdt toch per definitie harder dan shimano?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 10:33 schreef kaasplankje het volgende:
Nee, het zou pas onzin zijn als ik nu begon te beweren dat ik veel harder kan fietsen omdat ik record rijdt ipv athena of 105 of wat dan ook, want dat is wat hier gebeurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |