abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_152710919
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2015 04:53 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Ja :) Ik dacht aan ¤25,-?
Ik zie dat ze nieuw ¤39,95 kosten.
¤25,- en daarop nog de verzendkosten, dan koop ik om eerlijk te zijn liever een nieuwe :@.
Sorry :@!
pi_152711423
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 10:31 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Div kleding. Baby/kids/positie

Wel gewassen, niet gestreken... Foto's zijn niet allemaal even goed... Maar kleding is prima of zelfs uitstekend. Rook en huisdiervrij.

Div merken.

Rompers maat 50-56
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slabbetjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boxpakjes maat 50 -56

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Broekjes maat 50-56

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maat 44

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Truitjes maat 50-56 ( of valt in die maat )
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2 shirts mt 80 en 86

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shirt maat 92
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shirt maat 122

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shirt 98

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shirt en broek mt 64

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rokje maat 104

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jurkjes maat 89

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jurkjes mt 80

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jurkje mt 86
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jurk mt 68
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
broeken mt 98

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slapazak 90 cm

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schoentjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mutsjes

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Positiebroeken maat 40 / 42 noppies en mamalicious
35,- voor alles.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat wil jij eventueel hebben voor de twee positieshirtjes? :)
pi_152711594
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 13:46 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Wat wil jij eventueel hebben voor de twee positieshirtjes? :)
ik dacht, huh 2?
2,50?

ik was een foto vergeten :')



ze vallen zeg maar zo:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die roze en bruine zijn iets wijdere modelletjes.
Born to Lose, but Built to Win.
pi_152712574
:9~ leuke shirtjes!

Ik heb wel interesse in;
-de groene
-de roze/beige-achtige vooraan
-de lichtbruine
-de lichtroze

(de lichtere kleuren, zijn die doorschijnend alla h&m?)
pi_152712936
hmmm als in, je moet er wat onder doen of men ziet je BH? Ik denk het niet. maar ik had sowieso altijd lange tank tops van de H&m eronder ( geen positie ) maar dat is meer een tik van mij :') Dus weet het niet zeker :@

Even afwachten wat Silliegirl terug stuurt, want ik heb ze alle 9 voor 15,- aangeboden. (incl die 2 shirts op die andere foto )


zulke:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Born to Lose, but Built to Win.
pi_152713533
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2015 13:29 schreef Malteser het volgende:

[..]

Ik zie dat ze nieuw ¤39,95 kosten.
¤25,- en daarop nog de verzendkosten, dan koop ik om eerlijk te zijn liever een nieuwe :@.
Sorry :@!
Oh ik bedoelde ook inclusief verzendkosten, had ik er niet bij gezet :)
pi_152763567
Ik heb wat summersuits van MUS in 86, die net een tikje te klein vallen om mooi te zitten bij Sticker. Iemand mogelijk interesse?

Oh, en nog een Aventfles en een Calma, beide ongebruikt (want flesweigeraar).
pi_152764228
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 20:58 schreef L-E het volgende:
Ik heb wat summersuits van MUS in 86, die net een tikje te klein vallen om mooi te zitten bij Sticker. Iemand mogelijk interesse?

Oh, en nog een Aventfles en een Calma, beide ongebruikt (want flesweigeraar).
Zijn t echte jongenssuits?
S. 2014
J. 2016
pi_152764504
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 21:06 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Zijn t echte jongenssuits?
Er zit er een tussen die ik way too girly vond (deze: http://www.musjes.com/med(...)/i/file_name_497.jpg )

De rest is blauw/rood, en een met groen geloof ik.
pi_152765718
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 21:10 schreef L-E het volgende:

[..]

Er zit er een tussen die ik way too girly vond (deze: http://www.musjes.com/med(...)/i/file_name_497.jpg )

De rest is blauw/rood, en een met groen geloof ik.
Die is leuk! Zou je daarvoor willen hebben?
S. 2014
J. 2016
pi_152793799
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 15:01 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Oh ik bedoelde ook inclusief verzendkosten, had ik er niet bij gezet :)
Late reactie... Inclusief verzendkosten: dan hebben we een deal!
pi_152793982
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2015 17:00 schreef Malteser het volgende:

[..]

Late reactie... Inclusief verzendkosten: dan hebben we een deal!
Fijn! Stuur je mij je adres?
pi_152815115
Wiegdekentje merinowol:

MUS 86:
  donderdag 21 mei 2015 @ 11:03:32 #264
149959 SQ
snelle trees
pi_152815421
Ik ga er straks ook maar es wat in gooien weer. Misschien moet ik mijn definitie van "past nog prima" wat bijstellen :')
disclaimer
  donderdag 21 mei 2015 @ 11:20:13 #265
11682 Moonah
Jolie femme
pi_152815808
Is er behoefte aan niet versleten jongenskleding maat 128-140? Shirtjes, spijkerbroeken?
Zo ja, graag een reactie (per PM aub, ik lees niet niet veel) dan maak ik foto's. :)
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  donderdag 21 mei 2015 @ 11:25:46 #266
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_152815990
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2015 11:03 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ga er straks ook maar es wat in gooien weer. Misschien moet ik mijn definitie van "past nog prima" wat bijstellen :')
* Vlindur gaat vast in de rij staan voor de unisex *O*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  donderdag 21 mei 2015 @ 11:36:57 #267
11682 Moonah
Jolie femme
pi_152816311
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 11:20 schreef Moonah het volgende:
Is er behoefte aan niet versleten jongenskleding maat 128-140? Shirtjes, spijkerbroeken?
Zo ja, graag een reactie (per PM aub, ik lees niet niet veel) dan maak ik foto's. :)
PM hoeft inmiddels niet meer. Voldoende interesse. :)
Eén dezer dagen zal ik foto's plaatsen.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_152817174
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2015 11:03 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ga er straks ook maar es wat in gooien weer. Misschien moet ik mijn definitie van "past nog prima" wat bijstellen :')
ik meld ook alvast voor kleertjes die prima voor een jongen kunnen, jij hebt zo'n gave smaak!
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 11:25 schreef Vlindur het volgende:

[..]

* Vlindur gaat vast in de rij staan voor de unisex *O*
en anders wacht ik geduldig, met zeven maanden er tussen is jouw kleintje alweer groot als die van mij geboren wordt haha
  donderdag 21 mei 2015 @ 12:25:00 #269
149959 SQ
snelle trees
pi_152817802
De echt leuke unisex dingen passen nog heel goed, dus daar moeten jullie denk ik nog even op wachten :D

(bizar hoe veel verschil er in kleding zit met dezelfde maat op het label :'))
disclaimer
pi_152817951
Bij mij komen er dit weekend of net erna nog een shitload aan meisjes kleding maat 50-56 -62 vrij.
Born to Lose, but Built to Win.
pi_152818068
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 12:25 schreef Stormqueen het volgende:
De echt leuke unisex dingen passen nog heel goed, dus daar moeten jullie denk ik nog even op wachten :D

(bizar hoe veel verschil er in kleding zit met dezelfde maat op het label :'))
krummel past nog niets gelukkig, dat scheelt :')
pi_152818794
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 12:29 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Bij mij komen er dit weekend of net erna nog een shitload aan meisjes kleding maat 50-56 -62 vrij.
De betere maten *O*
pi_152819005
Kan ik hier iemand blij maken met een pakketje zomerpositiekleding maat 46?
Twee jurkjes, vier shirtjes, 1 legging, vier capribroeken, 1 korte broek.
Plus nog 1 lange spijkerbroek en een goddelijke lange flodderbroek waarin ik de laatste weken van m'n zwangerschap en de eerste weken erna gewoond heb ;)
Het is allemaal niet meer het nieuwste spul maar wel zonder gaten of vlekken. Het mag gewoon weg voor verzendkosten.

[ Bericht 31% gewijzigd door Fannetje op 21-05-2015 13:18:44 ]
pi_152820514
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2015 12:56 schreef Daui het volgende:

[..]

De betere maten *O*
Oh heb je interesse? Ik heb ook nog een shitload (vooral 62)
pi_152821067
Ik ben zelf op zoek naar korte broeken maat 98,98/104 of 104
Voor een meisje
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')