ik denk het welquote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:29 schreef danos het volgende:
Welke gek bij de NS heeft zijn handtekening gezet onder de levering van die lage poortjes? Als je dan poortjes doet doe dan, net als in de rest van de wereld en de metro, hoge poortjes.
Echt kan niemand daar goede beslissingen nemen? Als iemand binnen de NS melkpoeder moet bestellen komen ze dan ook de eerste drie keer met cement, parmesaanse kaas en waspoeder?
klopt helemaalquote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:30 schreef Ringo het volgende:
Hoe groot is nu dat percentage zwartrijders helemaal? Serieus, het is een veiligheidsprobleem dat niet bestaat.
vergeten uit te checken is gewoon dom. Tenzij boven de 50 jaar. Dan snap ik het.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:15 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
klopt helemaal
de ov kaart heeft er voor gezorgd dat het openbaar vervoer minimaal 20 miljoen binnenhaalt omdat mensen vergeten uit te checken....
Beter gaan ze dat probleem oplossen ipv mierenneuken over een procentueel klein groepje mensen die af en toe van A naar B reist omdat ze geen geld hebben om een kaartje te kopen.
Waarom is dat dom dan?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
vergeten uit te checken is gewoon dom. Tenzij boven de 50 jaar. Dan snap ik het.
Zoals eerder al gemeld is de bulk van die winkels van NS zelf. Dus dat hebben ze vast ingecalculeerd.quote:Op donderdag 7 mei 2015 21:34 schreef klaasweetalles het volgende:
Het is echt een stuk leger in het winkelgedeelte van het station smorgens.
Mooie boycot van iedereen die smorgens daar kwam en gewoon geen 20 euro op hun pasje gaat zetten.
Ik denk dat die winkeliers het echt gaan voelen net als een paar maanden geleden toen ze er ook last van hebben.
Ik snap heel deze actie van de ns helemaal niet. Dit gaat gewoon banen kosten in die winkels.
en dat het meivakantie is heeft daar natuurlijk helemaal niets mee te maken?quote:Op donderdag 7 mei 2015 21:34 schreef klaasweetalles het volgende:
Het is echt een stuk leger in het winkelgedeelte van het station smorgens.
denk het nietquote:Op donderdag 7 mei 2015 21:42 schreef Tokus het volgende:
[..]
en dat het meivakantie is heeft daar natuurlijk helemaal niets mee te maken?
dat is altijd al deze week geweest in 2015.quote:Op donderdag 7 mei 2015 21:54 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
denk het niet
mei vakantie? sinds wanneer is dat deze week?
sinds het al decennia in de week van bevrijdingsdag is, wellicht.quote:Op donderdag 7 mei 2015 21:54 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
denk het niet
mei vakantie? sinds wanneer is dat deze week?
ik denk eerder dat die vakantie tussen hemelvaartsdag en pinksteren valt stelletje klunzen...quote:Op donderdag 7 mei 2015 21:58 schreef kalinhos het volgende:
[..]
sinds het al decennia in de week van bevrijdingsdag is, wellicht.
Helaas, pinkstervakantie is afgeschaft.quote:Op donderdag 7 mei 2015 22:02 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik denk eerder dat die vakantie tussen hemelvaartsdag en pinksteren valt stelletje klunzen...
je hebt zelf fout, ga de rest een kluns noemenquote:Op donderdag 7 mei 2015 22:02 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik denk eerder dat die vakantie tussen hemelvaartsdag en pinksteren valt stelletje klunzen...
Wie heeft dar verzonnen....de NS ofzo?quote:Op donderdag 7 mei 2015 22:04 schreef kalinhos het volgende:
[..]
je hebt zelf fout, ga de rest een kluns noemen. Mei vakantie is altijd de week van Konings/koninginnedag en bevrijdingsdag. Maar joh, blijven blaten
Tussen hemelvaart en pinksteren, of eigenlijk tot de zomer, is er geen vakantie meer.
lul toch niet zo dom manquote:Op donderdag 7 mei 2015 22:18 schreef kalinhos het volgende:
Godsammeals kids vakantie hebben zijn er dus veel ouders die ook vakantie hebben en dus niet met de trein reizen. Qua files isnhet deze week ook stuk minder.
jij bent anders degene die dom lult. Het is deze week een heel stuk rustiger in de trein, en dus ook op het station.quote:
Klopt, ik heb gehoord dat de Starbucks al uitstel van betaling heeft aangevraagd.quote:Op donderdag 7 mei 2015 22:26 schreef klaasweetalles het volgende:
en dit is gewoon een lage schatting want het is veel meer
dummiequote:Op vrijdag 8 mei 2015 00:58 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Klopt, ik heb gehoord dat de Starbucks al uitstel van betaling heeft aangevraagd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |