Haha ja, dat bedoelde ik. Zijn exact hetzelfde als vorig jaar... maar als jij ze nog niet hebt, zijn idd fout genoegquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:22 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Kerstruis?
Of bedoel je kerst-truien?
Daar wil ik dit jaar een zo fout mogelijke van, met elanden met rooie neuzen en zo er op!
bronquote:Rotterdam wordt thuishaven grootste Primark van Nederland
Liefhebbers van Primark kunnen in Rotterdam al terecht bij twee winkels van de Ierse moderetailer, en in 2016 begint de bouw van het nieuwe winkelcentrum Forum waarin de fast fashion keten maar liefst 12.000 vierkante meter tot zijn beschikking krijgt. Hiermee wordt het de grootste Nederlandse winkel van Primark, meldt Multi: vastgoedontwikkelaar en eigenaar van het nog te bouwen Forum.
Forum, dat is ontworpen door de architecten Rem Koolhaas en Wessel de Jonge, is het alternatieve winkelcentrum dat de plaats moet innemen van ´Kaas van Koolhaas´: de grote kubus waarvan de bouw onhaalbaar bleek te zijn. Het winkelcentrum zal worden gebouwd in het centrum van Rotterdam. De kosten voor het bouwproject dat in 2018 moet zijn voltooid, bedragen volgens het Algemeen Dagblad ongeveer 175 miljoen euro.
Behalve Primark zal het Forum onder andere ook de thuisbasis worden van boekhandel Donner en ABN Amro bank. Volgens Multi moet de komst van het Forum ´nieuw leven naar dit verlaten deel van de stad´ brengen, wat ook voor nabijgelegen retailers een voordeel zou moeten opleveren.
De bouw van deze vestiging van Primark past binnen het plan van het bedrijf om grotere winkels op duurdere locaties te openen. Volgens Paul Lister, woordvoerder van Primark´s moederbedrijf AB, kost dit het bedrijf meer maar resulteert deze strategie ook in hogere verkoopcijfers.
Ze worden al iets duurder ja. Maar ze mogen wel wat doen aan de mannenkleding: opheffen of gewoon leuke kleding maken. Ze denken nog steeds dat wij in ruitjes,streepjes,blokjes en alleen maar zwart/grijs/wit dragen.... Vorig jaar kocht ik er best veel, maar nu is het allemaal hetzelfde. Ziet er ouderwets en stoffig uit, en dat zeg ik met amper gevoel voor modequote:Op dinsdag 8 december 2015 16:49 schreef Cynix ® het volgende:
Zou Primark op den duur wellicht wat naar het duurdere segment willen schuiven?
Beproefde strategie als de jaarlijkse winststijging begint af te vlakken en dat zal vroeg of laat toch een keer gebeuren.
Gewoon kut dus.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 10:40 schreef Deezertje het volgende:
Ik heb trouwens wel nu dat ik bijna mijn complete najaarskledingkast niet meer aankan van de Primark... of vorig jaar iets te groot gekocht of ik ben gewoon veel afgevallen... Ergens wel jammer, want hangen nog best leuke dingen tussen. Heb nu een L vest aan maar dat ding zit zo wijd dat het lijkt alsof ik zelf XXL benWat dat betreft is het bij de Primark altijd: passen, passen, passen. Zelfs binnen dezelfde collectie is een M de ene keer een L en de andere keer een L weer een M. Gelukkig betaal je ook wel wat minder... #luxeprobleem
Tsja het is niet voor niets goedkoop. Die kwaliteitcontrole wordt er gewoon uitgehaald in het hele process. Kost veel te veel tijd en geld om alle stukken na te meten.quote:Op zondag 27 december 2015 18:20 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Gewoon kut dus.
Net zoals bij die waardeloze Forever21 in Rotterdam
Ene keer M andere keer weer S...ja dan betaal ik toch liever meer voor dingen die niet steeds afwijken.
Vandaar mijn haat tegen deze twee winkels.quote:Op zondag 27 december 2015 18:25 schreef megamandy het volgende:
[..]
Tsja het is niet voor niets goedkoop. Die kwaliteitcontrole wordt er gewoon uitgehaald in het hele process. Kost veel te veel tijd en geld om alle stukken na te meten.
Hier erger ik me aan bij zoveel winkels!! De belichting in de pashokjes zorgt ervoor dat je alle pukkeltjes, rode plekjes, haartjes etc. ziet zitten. Je zou toch juist verwachten dat ze een hele goede belichting ophangen zodat je jezelf helemaal mooi voelt en daardoor de kleding ook sneller koopt.quote:Op zondag 27 december 2015 16:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vind trouwens de belichting in primark zuidplein echt ronduit klote. Als ik daar in de spiegel kijk, word ik nog net niet depri
Onzin. Toen ik net bij de Basic Fit was kon je door de ramen zien dat ze nog niet eens alle winkelinrichting hebben neergezet.quote:Op zondag 3 januari 2016 15:47 schreef SuusOetMaiden het volgende:
Primark Groningen al open? Nee toch?
Mijn buurvrouw beweerd dat toen ze gisteren in Groningen was ze mensen de Primark uit zag komen met volle tassen. Volgens haar is het filiaal al open maar ik kan er niks over vinden.
Dat dacht ik al, want neem aan dat als die open gaat dat ook wel uitgebreid in de media komt.quote:Op maandag 11 januari 2016 17:44 schreef underground1009 het volgende:
[..]
Onzin. Toen ik net bij de Basic Fit was kon je door de ramen zien dat ze nog niet eens alle winkelinrichting hebben neergezet.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)orum-Rotterdam.dhtmlquote:Op donderdag 14 januari 2016 11:34 schreef sararaats het volgende:
Rotterdam![]()
Waar ongeveer zou de winkel dan komen?
quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:49 schreef Cynix ® het volgende:
Zou Primark op den duur wellicht wat naar het duurdere segment willen schuiven?
Beproefde strategie als de jaarlijkse winststijging begint af te vlakken en dat zal vroeg of laat toch een keer gebeuren.
bronquote:Primark naar Tilburg
Het voormalig stadskantoor in Tilburg wordt de nieuwe locatie voor Primark. Dat heeft de Ierse keten vrijdag aan de gemeente en aan ontwikkelaar Warenhuis CV laten weten. De Ierse kledingketen hield de laatste maanden ook de optie open om in Breda een winkel te openen, maar kiest nu dus voor Tilburg.
De komst van de Primark maakt deel uit van een plan van wethouder Erik de Ridder, verantwoordelijk voor de ontwikkeling van de binnenstad. De Tilburgse plannen stuitten vorig jaar nog op veel kritiek van vastgoedeigenaren, die stelden dat ongeoorloofde staatssteun is verleend om de komst van Primark te faciliteren. De gemeente Tilburg is hiervoor afgelopen zomer echter vrijgesproken.
Primark zou ook serieuze belangstelling hebben voor het pand van V&D in Roosendaal. Dat stelt gemeenteraadslid John Hertogh in BN DeStem. De Ierse modeketen wil zich volgens Hertogh in Roosendaal vestigen vanwege het grote achterland. “De stad is zelf te klein voor Primark, wij hebben geen honderdduizend inwoners, maar Roosendaal is wel zeer aantrekkelijk voor bezoekende Belgen,” aldus Hertogh
Het eerstvolgende nieuwe filiaal van Primark in Nederland opent in mei in Groningen.
Wat een domme buurvrouw, er staat duidelijk op de ramen mei 2016.quote:Op zondag 3 januari 2016 15:47 schreef SuusOetMaiden het volgende:
Primark Groningen al open? Nee toch?
Mijn buurvrouw beweerd dat toen ze gisteren in Groningen was ze mensen de Primark uit zag komen met volle tassen. Volgens haar is het filiaal al open maar ik kan er niks over vinden.
17 mei gaat die open volgens mij.quote:Op maandag 29 februari 2016 14:36 schreef MCH het volgende:
[..]
Wat een domme buurvrouw, er staat duidelijk op de ramen mei 2016.
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:00 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
17 mei gaat die open volgens mij.
Haha, ik denk dat elk stadsbestuur wel graag hoopt dat een Primark zich in de gemeente gaat vestigen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:48 schreef hierissieweer het volgende:
Ik zeg: V&D Amersfoort wordt primark!
Ik zou denken van niet, want daarmee lok je vooral mensen naar de stad die weinig te besteden hebben. Op korte termijn zal het best wat positiefs brengen, maar uiteindelijk komen er alleen maar meer meukwinkels omheen en is de verpaupering compleet.quote:Op woensdag 9 maart 2016 23:11 schreef MCH het volgende:
Haha, ik denk dat elk stadsbestuur wel graag hoopt dat een Primark zich in de gemeente gaat vestigen.
Primark zorgt voor verpaupering? Heb je hier cijfers van?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 18:13 schreef VEM2012 het volgende:
[..]Op korte termijn zal het best wat positiefs brengen, maar uiteindelijk komen er alleen maar meer meukwinkels omheen en is de verpaupering compleet. (...) Leegstand is nl. nog erger voor de sfeer dan de klandizie van Primark.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |