Serieus? Er zijn mensen die dan ook echt de schouders ophalen, achteraan de rij aansluiten en anderhalf uur (!) gaan wachten of ze pretty please mogen afrekenen?quote:Op zondag 21 juni 2015 11:35 schreef _Loki het volgende:
Een keer stond er zelfs een soort Efteling-wachttijden-bordjes bij de kassarij. 'Vanaf hier nog 90min'. Ja, 90min.
Jasicher, genoeg die gewoon aansloten. Te gek voor woorden.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:18 schreef DS4 het volgende:
[..]
Serieus? Er zijn mensen die dan ook echt de schouders ophalen, achteraan de rij aansluiten en anderhalf uur (!) gaan wachten of ze pretty please mogen afrekenen?
Eindhovenquote:Op zondag 21 juni 2015 11:17 schreef laziness het volgende:
Ik ken Almere, Hoofddorp, Rotterdam Zuidplein, Rotterdam Alexandrium, Zoetermeer en Den Haag en prefereer de laatste.
Alleen wel apart dat jij er dan nog wel 6 jaar mee doetquote:Op maandag 22 juni 2015 19:53 schreef Skaai het volgende:
Even een sentimenteel berichtje, ik heb vandaag mijn allereerste Primark jurkje (Een jaar of 6 geleden in Engeland gekocht) in de zak voor de kringloop gedaan. Hij is nog heel mooi hoor en ik heb hem veel gedragen (altijd op de hand gewassen), maar hij is te groot geworden en nu mag iemand anders er plezier van hebben. Heb nog net geen traantje weggepinkt..
Ja het materiaal waa een soort kant. Redelijk grove kant en ik was altijd bang dat de wasmachine het zou slopenquote:Op maandag 22 juni 2015 20:11 schreef Elvi het volgende:
Ik heb wel het idee dat het bij de Primark steeds rustiger aan het worden is. Misschien dat men erachter komt dat de kwaliteit niet echt top is?
[..]
Alleen wel apart dat jij er dan nog wel 6 jaar mee doetJe wastte het jurkje met de hand?
Als het een hobbezak is, beter op marktplaats... Voordat je het weet ben je een facebookvriend armer.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 08:29 schreef Elvi het volgende:
Gewoon doorverkopen op marktplaats of facebook.
Ik moet nog altijd een beetje huilen om mijn allereerste H&M-jurkje wat ik 18 jaar geleden had gekocht en helaas door omstandigheden kwijt ben geraakt.quote:Op maandag 22 juni 2015 19:53 schreef Skaai het volgende:
Even een sentimenteel berichtje, ik heb vandaag mijn allereerste Primark jurkje (Een jaar of 6 geleden in Engeland gekocht) in de zak voor de kringloop gedaan. Hij is nog heel mooi hoor en ik heb hem veel gedragen (altijd op de hand gewassen), maar hij is te groot geworden en nu mag iemand anders er plezier van hebben. Heb nog net geen traantje weggepinkt..
Primark heeft niet echt verrassende collecties meer vind ik . Sowieso is het aanbod best karig als man zijnde, maar ik merk nu dat het eigenlijk ieder jaar dezelfde shirts zijn maar dan in een ander kleurtje/print. Wacht nu dus sowieso tot ze het afprijzen, en er zijn gewoon bijna geen dingen die ik meteen full price zou kopen omdat ik het gewoon wil hebben.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:41 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik moet nog altijd een beetje huilen om mijn allereerste H&M-jurkje wat ik 18 jaar geleden had gekocht en helaas door omstandigheden kwijt ben geraakt.
Het was destijds maar 19 gulden maar altijd zo zuinig op geweest.
En bijna elke winter ook gewoon dragen
Maar waarom zou je iets kopen wat je eigenlijk niet wilt hebben? Dit snap ik dus nooit. Zeker met de prijzen van de Primark, dat is geen excuus om te wachten tot een sale want waarschijnlijk heb je het geld wel.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:45 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Primark heeft niet echt verrassende collecties meer vind ik . Sowieso is het aanbod best karig als man zijnde, maar ik merk nu dat het eigenlijk ieder jaar dezelfde shirts zijn maar dan in een ander kleurtje/print. Wacht nu dus sowieso tot ze het afprijzen, en er zijn gewoon bijna geen dingen die ik meteen full price zou kopen omdat ik het gewoon wil hebben.
Het afschrift moeten ze ook accepteren. Is gewoon een aankoopbewijs.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 08:18 schreef Skaai het volgende:
Nee 15 euro zelfs.. Heb nog geprobeerd of ze iets met een uitdraai van mijn afschrift konden maar dat was uit den boze. Men wilde geen moeite doen wat op zich niet heel gek is want ook bij de retouren balie staat elke keer en rij. Nouja massa he, eigen schuld dikke bult in dit geval. Misschien wil mijn zus hem hebbenn of ik maak er en rok van
Nee dat is voor garantie vaak wel zo, maar een verkoper mag verlangen dat er alleen met bon kan worden geruild. Been there done thatquote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:56 schreef megamandy het volgende:
[..]
Het afschrift moeten ze ook accepteren. Is gewoon een aankoopbewijs.
Joh, hij heeft ook 40 chocolade-repen van de Lidl in zijn voorraadkast.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:54 schreef megamandy het volgende:
[..]
Maar waarom zou je iets kopen wat je eigenlijk niet wilt hebben? Dit snap ik dus nooit. Zeker met de prijzen van de Primark, dat is geen excuus om te wachten tot een sale want waarschijnlijk heb je het geld wel.
Waarom dan wel de drang om iets te moeten kopen terwijl je het niet "echt" wilt hebben? Kun je dan niet beter dat geld bewaren voor een volgende aankoop?
Uhm wettelijk gezien is een uitdraai afschrift voldoende om te dienen als bon.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 08:18 schreef Skaai het volgende:
Nee 15 euro zelfs.. Heb nog geprobeerd of ze iets met een uitdraai van mijn afschrift konden maar dat was uit den boze. Men wilde geen moeite doen wat op zich niet heel gek is want ook bij de retouren balie staat elke keer en rij. Nouja massa he, eigen schuld dikke bult in dit geval. Misschien wil mijn zus hem hebbenn of ik maak er en rok van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |