abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 mei 2015 @ 20:46:45 #26
47102 Elvi
miemkwien
pi_152381294
quote:
99s.gif Op donderdag 7 mei 2015 16:54 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ook van dichtbij? :o
En daarom hebben ze dus ook nachtploegen. Van 22.00 tot 7.00 uur geloof ik. Dat zijn de opruimers :P
pi_152382485
Ik vraag me trouwens af waarom ze geen detectiepoortjes hebben op zuidplein. Er zit zo'n klerenkast bij de ingang op wat monitoren te loeren, maar dat lijkt me niet genoeg voor watvoor menigte er binnen rondloopt.
pi_152382666
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 21:16 schreef Sunshine1982 het volgende:

Ik vraag me trouwens af waarom ze geen detectiepoortjes hebben op zuidplein. Er zit zo'n klerenkast bij de ingang op wat monitoren te loeren, maar dat lijkt me niet genoeg voor watvoor menigte er binnen rondloopt.
Ik heb nog nooit van die witte pinnen gezien als beveiliging in de kledingstukken. Volgens mij is geen enkel artikel extra beveiligd.. Zal wel goedkoper zijn dan personeel inhuren wat ze nu doen.
pi_152382706
quote:

Te veel extra handelingen bij de kassa die de doorstroom niet ten goede komen.
Het is goedkoper mensen een shirtje van 4.- te laten jatten.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  donderdag 7 mei 2015 @ 21:22:54 #30
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_152382752
quote:

Liever wat derving dan extra handeling bij de kassa en meer personeel. Zelfde als bij de IKEA.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_152382870
Ja ok, dat kan ik nog snappen. Maar wat derving zal het denk ik niet zijn. Er zal daar heus wel flink gejat worden. En dat elke dag. Loopt toch aardig in de papieren denk ik?
pi_152383094
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 21:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ja ok, dat kan ik nog snappen. Maar wat derving zal het denk ik niet zijn. Er zal daar heus wel flink gejat worden. En dat elke dag. Loopt toch aardig in de papieren denk ik?
Het is goedkoper dan een aantal medewerkers in te moeten zetten bij de kassa's...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  donderdag 7 mei 2015 @ 21:58:02 #33
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_152384263
Xxl, dat is pas moeilijk te vinden in Primark voor je vriend ;(

Zitten er trouwens niet van die labels in de shirts die afgaan?
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
  donderdag 7 mei 2015 @ 22:09:19 #34
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_152384814
quote:

Hebben ze dat niet? Oh dan wordt er vast volop gejat daar :D
Irene is bae <3
pi_152703822
Grappig die moeders die aan de ene kant tegen hun vriendinnen de Primark afkraken wegens mensenrechten en in de vakantie met tassen tegelijk uit diezelfde winkel komen met Dochterlief :') ik doe er niet zo geheimzinnig over dat ik bij de primark shop. Prima spul voor een leuk prijsje. Hoodie draag ik paar keer per week al een jaar lang en blijft er mooi uitzien na een par wasbeurten en zit gewoon lekker :)
  maandag 18 mei 2015 @ 08:40:45 #36
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_152703971
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 08:31 schreef Deezertje het volgende:
Grappig die moeders die aan de ene kant tegen hun vriendinnen de Primark afkraken wegens mensenrechten en in de vakantie met tassen tegelijk uit diezelfde winkel komen met Dochterlief :')
Hoe weet je dat?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_152704124
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 08:31 schreef Deezertje het volgende:
Grappig die moeders die aan de ene kant tegen hun vriendinnen de Primark afkraken wegens mensenrechten en in de vakantie met tassen tegelijk uit diezelfde winkel komen met Dochterlief :') ik doe er niet zo geheimzinnig over dat ik bij de primark shop. Prima spul voor een leuk prijsje. Hoodie draag ik paar keer per week al een jaar lang en blijft er mooi uitzien na een par wasbeurten en zit gewoon lekker :)
Als je in een hoodie rond loopt als volwassene ben je ook wel de schaamte voorbij natuurlijk (zeker als je dat ding zo vaak draagt en zo weinig wast)...

Maarre, wanneer heb jij dat onderzoek gedaan van die moeders op vakantie?

[ Bericht 2% gewijzigd door DS4 op 18-05-2015 09:52:45 ]
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_152846689
Tegenwoordig pas ik niks meer omdat het zo druk is in de winkels.. Kan ik vanda terug met 3 dingen.. Allemaal L maar in werkelijk XL hoor. Waarom verschillen die maten per keer daar? Sommige dingen krap, andere veels te wijd.. Gelukkig wel soepel ruilen ;)
pi_152852082
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 09:31 schreef Deezertje het volgende:
Tegenwoordig pas ik niks meer omdat het zo druk is in de winkels.. Kan ik vanda terug met 3 dingen.. Allemaal L maar in werkelijk XL hoor. Waarom verschillen die maten per keer daar?
Wat denk je zelf?

Er wordt 0,0 aandacht besteed aan kwaliteitszorg. Het moet zo goedkoop mogelijk.
  vrijdag 22 mei 2015 @ 14:13:35 #40
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_152854063
Het lijkt haast alsof je gedwongen wordt om continu dit topic te lezen en negatieve opmerkingen te blijven plaatsen, DS4.
Beetje zoals iPhone vs Android waarbij mensen de hele tijd de fora van de 'andere kant' opzoeken om maar zo geirriteerd mogelijk te raken en discussies op te laaien.
Zit je soms zelf vast in de kinderarbeid, ome Danny die je op je vingers tikt bij te lage posts per dag? ~O> ~O>
Anders is het wel vervelend voor je bloeddruk denk ik.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_152855553
quote:
11s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 14:13 schreef MacorgaZ het volgende:
Het lijkt haast alsof je gedwongen wordt om continu dit topic te lezen en negatieve opmerkingen te blijven plaatsen, DS4.
Beetje zoals iPhone vs Android waarbij mensen de hele tijd de fora van de 'andere kant' opzoeken om maar zo geirriteerd mogelijk te raken en discussies op te laaien.
Zit je soms zelf vast in de kinderarbeid, ome Danny die je op je vingers tikt bij te lage posts per dag? ~O> ~O>
Dat jij de myat functie niet kent ligt aan jou hoor...

Ps het was gewoon een eerlijk antwoord op de vraag.

[ Bericht 2% gewijzigd door DS4 op 22-05-2015 15:34:16 ]
pi_152889366
Ik ben voor een feestje op zoek naar een hawaishirt, hebben ze iets dergelijks? Heb geen zin om er veel geld aan uit te geven, is toch voor eenmalig gebruik.....
pi_153444480
Late reactie, maar ze hebben genoeg ja.
pi_153447875
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 17:25 schreef Rozekwarts het volgende:
Late reactie, maar ze hebben genoeg ja.
^O^
pi_153457217
Heb daar best wel wat kleding gekocht en draag er bijna niks van. Bij de meeste kledingstukken zitten de labels er nog aan. Achteraf blijkt het toch nog waardelozere kleding te zijn dan dat ik dacht, maar het waren op zich wel mooie kledingstukken voor een leuk prijsje, 'dus waarom ook niet?'.

Maar nee, ben geen fan. :K

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 12-06-2015 00:11:38 ]
pi_153492540
quote:
11s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 14:13 schreef MacorgaZ het volgende:
Oh joh, je bent nog niet bekend met DS4. :')
  zaterdag 13 juni 2015 @ 15:17:42 #47
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_153498047
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 09:43 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Oh joh, je bent nog niet bekend met DS4. :')
Zag hem eerder wel posten maar wist niet dat er mensen zo geobsedeerd waren met het afkraken van een kledingwinkel.
Nu met de nieuwe fok!-regels mag het trouwens niet eens meer :D
pi_153498510
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 15:17 schreef MacorgaZ het volgende:
Zag hem eerder wel posten maar wist niet dat er mensen zo geobsedeerd waren met het afkraken van een kledingwinkel.
Of je overdrijft een beetje...

quote:
Nu met de nieuwe fok!-regels mag het trouwens niet eens meer :D
Serieus? Je mag alleen nog maar positief zijn over kledingmerken? Wat is dat voor een idiote 'straks is er iemand met lange teentjes die gaat huilen'-regel?

Al verbaast het ook niet, want niet bij Max Verstappen in zij reet kruipen is ook al voldoende voor een ban. Stel je voor dat je objectief doet ipv nu al roepen dat hij eigenlijk de beste coureur ooit is...

Het wordt steeds gekker.
  zaterdag 13 juni 2015 @ 15:52:13 #49
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_153498841
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 15:38 schreef DS4 het volgende:

[..]

Of je overdrijft een beetje...

[..]

Serieus? Je mag alleen nog maar positief zijn over kledingmerken? Wat is dat voor een idiote 'straks is er iemand met lange teentjes die gaat huilen'-regel?

Al verbaast het ook niet, want niet bij Max Verstappen in zij reet kruipen is ook al voldoende voor een ban. Stel je voor dat je objectief doet ipv nu al roepen dat hij eigenlijk de beste coureur ooit is...

Het wordt steeds gekker.
Nee, maar je mag niet doelbewust blijven zeiken in topics over dingen waar je tegen bent :)
Ik citeer:
MED / Een beter FOK! begint bij jezelf - gedrag en moderatie
quote:
Hetzelfde geldt voor het doelbewust flamen in topics of forums die niet jouw interesse hebben. Ga niet in een forum over haken roepen dat haken voor mietjes is. Gun ieder z'n eigen interesse en verziek het niet doelbewust voor anderen.
Als je kan ophouden met in het Primark-topic de Primark blijven afkraken zou dat leuk zijn.
pi_153499504
quote:
12s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 15:52 schreef MacorgaZ het volgende:

Als je kan ophouden met in het Primark-topic de Primark blijven afkraken zou dat leuk zijn.
Het is geen fantopic. Het is een draadje over Primark. Daar hoort het goede en het slechte bij. Het is eigenlijk al godgeklaagd dat ik in dit draadje niets meer mag zeggen over b.v. arbeidsomstandigheden.

Maar goed, ik constateer in ieder geval dat jij de fokregels wel erg ruim hebt uitgelegd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')