Dat ligt ook aardig op m'n route maar pas volgende weekquote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:34 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Doen dan Laren, Montfoort, Renswoude ofzo
Sowieso, Texels Eigen Stoomboot Onderneming is van de Texelaars zelf, niet zo'n dure rederij als naar terschellingquote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Sowieso, Texels Eigen Stoomboot Onderneming is van de Texelaars zelf, niet zo'n dure rederij als naar terschelling
Je kan ook wachten tot volgend jaar, dan vaart er een nieuw schipquote:
Why not both?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je kan ook wachten tot volgend jaar, dan vaart er een nieuw schip
Zoek maar op nieuw schip TESO.
quote:
Het is nu vrijdagquote:Op maandag 4 mei 2015 21:12 schreef HPLC het volgende:
Ik ga vrijdag van Texel, Den Helder op de fiets (bij goed weer) naar Hoorn. Kan hem best onderweg oppikken en zondag naar Texel brengen
Of mag ik dat niet verklappen?
Mathijz anders?quote:Op maandag 4 mei 2015 22:05 schreef Mathijz het volgende:
Kan hem ook weer kapen en naar het zuiden meenemen
Ik ben nu nog op mijn werk, maar als DrNick of Dagoduck hem weer van Texel kan halen, dan wil ik het wel doen.quote:
Tof.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 12:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ben nu nog op mijn werk, maar als DrNick of Dagoduck hem weer van Texel kan halen, dan wil ik het wel doen.
Verplaatsen zal jij, Texel of nietquote:Op vrijdag 8 mei 2015 17:23 schreef HPLC het volgende:
Feestje gaat niet door, of Dagoduck moet nog tijd hebben, laat het dan voor zondag weten
Halen dat ding, leg hem meteen in Laren, dan hoeft alleen Texel nog als ik van de zomer tijd heb.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 18:16 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga morgen waarschijnlijk een auto aanschaffen, en die heeft hard een proefrit nodig
Ik ga geen andere provincies steunenquote:Op vrijdag 8 mei 2015 18:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Halen dat ding, leg hem meteen in Laren, dan hoeft alleen Texel nog als ik van de zomer tijd heb.
Dan toch lekker nietquote:
Laren is toch gewoon Utrecht-Noord dus het zal mij een rotzorg zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |