ben er nog niet helemaal uit..... maar goed vanmiddag eens rond toeren voor een mooi bordjequote:Op vrijdag 15 mei 2015 09:09 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de nieuwe plek. Hopelijk niet diep-Friesland
Hij is mijn vaderquote:Op vrijdag 15 mei 2015 11:35 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Waarom post peterhei zelf eigenlijk niet? Vorige keer ook al
Is hij je broer trouwens?
Hoefde sowieso al niet, een interregio bus was genoegquote:Op vrijdag 15 mei 2015 12:21 schreef gebrokenglas het volgende:
NK heeft tegenwoordig een auto dus de stok hoeft niet meer op loopafstand van een station te liggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is goedkoper zelfsquote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:44 schreef Ou-Tannu het volgende:
De star rijd nog wel eens op Musselkanaal... alleen is dat denk ik duurder dan de bus
Ach.. kan je meteen even aardbeien kopen bij boer geertquote:Op vrijdag 15 mei 2015 18:44 schreef gebrokenglas het volgende:
Toen 'ie in Witten lag, was het wel dichterbij voor mij. Deze wordt weer zo'n 'daar moet je gericht naartoe' rit.
tuurlijk! hij ligt nu nog ongeveer in je achtertuinquote:Op vrijdag 15 mei 2015 20:44 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik moet morgen in Sappemeer zijn, zal ik? hmmmm
Check.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 09:32 schreef Prowl het volgende:
Kan iemand mij PM-en wat dat code gedoe inhoud?
Heb het de laatste tijd niet meer zo gevolgd omdat ie toch zo ver weg was telkens
Hopelijk wel, want met dit weer ga je niet voor je lol op pad.quote:
Terwijl ik hem gisteren nog op de snor heb weggebracht?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hopelijk wel, want met dit weer ga je niet voor je lol op pad.
Zo! Da's een ritje geweest. Gisteren was het toch droog?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 15:40 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Terwijl ik hem gisteren nog op de snor heb weggebracht?
niet vanaf joure hoor.. maar vanaf knoalquote:Op zaterdag 16 mei 2015 15:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zo! Da's een ritje geweest. Gisteren was het toch droog?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
200 meter van een brug.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 17:16 schreef Ou-Tannu het volgende:
jawel.. :p
Geen idee welke hoek ik moet gaan zoeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 17:34 schreef gebrokenglas het volgende:
Gevonden.... Er is geen directe streetview van...Ja, dat was het punt, geen streetviewSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
Tnxquote:
Gaat lekker zoquote:Op zaterdag 16 mei 2015 19:35 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Tnx
Nog 3 plaatsen in deze gemeente te gaan(Dorkwerd, Ruischerbrug en Noorderhoogebrug)
Zoveel bruggen heeft Hoogkerk toch ook weer niet?quote:
ja klopt, toen lag t ff stilquote:Op zaterdag 16 mei 2015 21:03 schreef gedoes het volgende:
nadat de vorige verdween was er een tijdje niet toch? Deze voelde niet heel stevig aan maar doet het tenminste wel
ja tis eigenlijk geen stok meer zoquote:Op zaterdag 16 mei 2015 21:32 schreef nofxtbr het volgende:
[..]
ja klopt, toen lag t ff stil
ik heb de huidige stok gemaakt, maar hij was al niet stevig en is toen ook nog kapot gegaan
ghehequote:
Laatste keer dat ik de stok in handen had, was dat niet nodig.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:29 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Hij doet het inderdaad prima, maar misschien her en der wat versteviging mocht het nodig zijn?
Het was prima te doen.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:53 schreef Nattekat het volgende:
Is die stok echt zo veel zwakker geworden sinds ik hem in Leiden gedropt heb?
ah gelukkigquote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:01 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Het was prima te doen.
Na de opmerkingen over slap dacht ik echt iets vreselijks aan te treffen, dat viel enorm mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar Zacht is die wel!quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:01 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Het was prima te doen.
Na de opmerkingen over slap dacht ik echt iets vreselijks aan te treffen, dat viel enorm mee
Dat is toch ook de bedoeling.quote:
Ronde 9(a) kwam na de 30ste verplaatsing tot een einde, we zitten nu bij verplaatsing 29, laten we hopen dat ie niet weer verdwijntquote:Op zondag 17 mei 2015 15:01 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
beter heen en weer dan weken op 1 plaats, en dan weer kwijt zijn (:
geen ideequote:Op zondag 17 mei 2015 15:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ronde 9(a) kwam na de 30ste verplaatsing tot een einde, we zitten nu bij verplaatsing 29, laten we hopen dat ie niet weer verdwijnt
Ou-Tannu mag weer en is vaak in Knoal. En Gebrokenglas en Renesite liggen ook op de loer. Ik denk dat het wel goed komt.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:40 schreef gedoes het volgende:
Ze zijn niet heel crimineel in nieuw buinen en er is weinig sloopgrage jeugd. Ik heb wel goede hoop dat ie 'gewoon' opgehaald wordt...
Ben er nog steeds in de buurt.. alleen waar zal ik hem dan eens dumpen......quote:Op zondag 17 mei 2015 17:19 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ou-Tannu mag weer en is vaak in Knoal. En Gebrokenglas en Renesite liggen ook op de loer. Ik denk dat het wel goed komt.
Ha broodmansquote:
helaas werk ik de hele week en werk ikquote:Op zondag 17 mei 2015 17:19 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ou-Tannu mag weer en is vaak in Knoal. En Gebrokenglas en Renesite liggen ook op de loer. Ik denk dat het wel goed komt.
quote:Op zondag 17 mei 2015 19:47 schreef TARAraboemdijee het volgende:
He, Kolonel, weer terug van vakantie?
Juiste moment.
Ja al weer een paar weken, maar heb terug in Nederland een ongelukje gehad, over 9 dagen ben ik denk ik weer gips vrij en kan ik rustig weer het fietsen opbouwen en weer achter de stok aan. Ik volg het topic nog wel de hele tijd maar moet deze aan mij voorbij laten gaan.quote:
beterschapquote:Op zondag 17 mei 2015 19:53 schreef KolonelBroodje het volgende:
Ja al weer een paar weken, maar heb terug in Nederland een ongelukje gehad, over 9 dagen ben ik denk ik weer gips vrij en kan ik rustig weer het fietsen opbouwen en weer achter de stok aan. Ik volg het topic nog wel de hele tijd maar moet deze aan mij voorbij laten gaan.
Beterschap.. en met de fiets in de kreukels gelegen of anders wat?quote:Op zondag 17 mei 2015 19:53 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
[..]
Ja al weer een paar weken, maar heb terug in Nederland een ongelukje gehad, over 9 dagen ben ik denk ik weer gips vrij en kan ik rustig weer het fietsen opbouwen en weer achter de stok aan. Ik volg het topic nog wel de hele tijd maar moet deze aan mij voorbij laten gaan.
quote:
Thanks! Nee een ongelukkig stapje gezet waarschijnlijk. Ik weet het zelf niet precies maar mijn knieschijf lag uit de kom.quote:Op zondag 17 mei 2015 20:40 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Beterschap.. en met de fiets in de kreukels gelegen of anders wat?
Ehm, de stok wordt vervangen? Ik dacht dat we tot de conclusie kwamen dat deze nog best aardig was en behalve evt wat oplappen vervanging niet nodig was.quote:Op maandag 18 mei 2015 13:26 schreef Ou-Tannu het volgende:
straks even de nieuwe stok voorzien van een lapje tekst en dan mag die straks de deur uit..
maw stok is onderweg
quote:Op zondag 17 mei 2015 15:09 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
geen ideemocht dat gebeuren er hangt inmiddels al een "vervangende" stok te drogen van een likje verf
Dat klopt.quote:Op maandag 18 mei 2015 14:44 schreef Donnie-Brasco het volgende:
tvp
Is de stok nog nooit geweest in gemeentes renswoude of wijk bij duurstede? Mocht ie ooit in de buurt komen zou ik hem in een van die gemeentes kunnen droppen.
quote:Op maandag 18 mei 2015 15:56 schreef Ou-Tannu het volgende:
ik zet gewoon zo de "oude" stok weer uit.. na wat lapwerk..
Is nog een idee.quote:Op maandag 18 mei 2015 15:39 schreef gedoes het volgende:
Ik vind vervangen eigenlijk wel nodig... Het water had de tape al aardig beschadigd en buigbaar hout is dacht ik ook geen luxe. Misschien een idee om de nieuwe stok er ook aan te hangen voor t geval de oude echt op is?
zal hem "ready 2 go" makenquote:Op maandag 18 mei 2015 16:03 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Is nog een idee.
Maar eens zien hoe is na het oplappen. We houden Ou-Tannu's reservestok achter de hand voor als ie het echt niet meer doet.
Maar echt niet te vaak vervangen dat ding, is al teveel gebeurd in de laatste 2 jaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There ya go :-)
[ Bericht 75% gewijzigd door Ou-Tannu op 18-05-2015 19:22:16 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |