abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152276343

Welkom!
Welkom in 'Het grote afval topic', waar iedereen welkom is. Of je nou begint met een BMI van 40+ of alleen de vakantie kilo's kwijt wilt, of je nou afvalt terwijl je hard sport of terwijl je op de bank zit te chillen. Hier kun je het allemaal bespreken.

Vele wegen leiden naar Rome. Kies de manier die het best bij jou past maar hou wel je gezondheid in acht. Crashdiëten zijn niet gezond. Het gaat om een verandering van je eetpatroon en levensstijl. Één die blijvend is. Diëten werkt niet. Zodra je op gewicht bent ga je weer eten als voor je dieet en kom je weer aan -> Jojo effect. Dat is iets wat je kosten wat kost wilt vermijden!

Verschillende soorten diëten
Online wordt je dood gegooid met site’s / mensen die claimen hét dieet te hebben gevonden waardoor je afvalt. Atkins, Sonja Bakker, Paelo, Dr. Frank, Protislank,Low carb, Ziekenhuisdieet, Weight-watchers, Cambrdige, Modifast, slimfast, ect ect. De één nog debieler dan de ander. Vrijwel al deze diëten kun je scharen onder “crash dieet”. Je hoeft niet koolhydraat arm te eten om af te vallen. Je hoeft niet te leven op puur en enkel shakes om af te vallen. Het enige dat je moet doen is meer verbranden dan dat je binnen krijgt! Zo simpel is het. Daar is helemaal geen dieet voor nodig.

Kilocalorieën bijhouden
De handigste manier om af te vallen is om te weten wat je naar binnen werkt aan kilocalorieën. Dit doe je door ze te tellen. My Fitness Pal is daar ontzettend handig voor.

Maar, hoe weet ik dan hoeveel kilocalorieën ik moet eten :?
Door je Basaal metabolisme in rust en met eventuele activiteit te berekenen. Dat kun je hier doen. Daar ga je ongeveer 400 a 500 kcal onder zitten per dag. Dan val je op een verantwoorde rustige manier af.

Fabels
Er zijn ontzettend veel fabels voor wat betreft afvallen. Hieronder kun je er een aantal vinden:

Het is goed om zo min mogelijk vet te eten
-Neen. Vetten zijn juist goed voor je en je hebt vetten nodig. Het verstandig op te letten welke soorten vet je tot je neemt. onverzadigde vetten hebben de voorkeur.

Een vitamine pil volstaat om een portie groente te vervangen
-Neen. Groentes bevatten niet alleen vitamines maar nog veel meer andere stoffen die je lichaam nodig heeft. Je kan een vitamine pil wel bij supplementeren maar nooit gebruiken als vervanging voor je groentes!

Koolhydraten zijn dikmakers!
-Neen. Teveel kcal’s maken dik. Een bepaalde voedingsstof maakt niet dik. Wel is het zo dat de enkelvoudige koolhydraten (snoep, koek, gebak, ect) schommelingen veroorzaken in je bloedsuikerspiegel waardoor je honger krijgt.

Fruit mag je onbeperkt eten
-Neen. Ook fruit bevat kilocalorieën. De ene fruitsoort wat meer dan de ander. Een grote banaan heeft bijvoorbeeld ongeveer 150 kcal terwijl een mandarijn er 25 heeft. Bottom line, fruit bevat ook kilocalorieën en van een teveel aan kilocalorieën kom je aan. Fruit is overigens wel een ontzettende goede keuze bij zoete trek!

Superfoods zijn gezonder!
-Neen.Omdat bepaalde fruitsoorten veel antioxidanten bevatten zouden ze veel gezonder zijn. Dit is onzin. Wetenschappers zeggen dat de gezonde werking van fruit komt door de combinatie van stoffen die in fruit zitten, niet alleen door antioxidanten.

Elke soort fruit heeft een eigen combinatie van gezonde stoffen. Juist door te variëren zorg je dat je al die stoffen binnen krijgt.

Daarnaast betaal je je compleet scheel voor de “superfoods” en “superfruits”. Zonde van je geld dus.

Eiwitten
Eiwitten zijn belangrijk als je spieren wilt opbouwen! Eiwitten zijn de bouwstenen van je spieren. Online is er veel discussie over hoeveel eiwitten je nou wel of niet moet hebben. Een teveel aan eiwitten zou slecht zijn voor je nieren. Dit is niet bewezen. Als je aan krachttraining doet en spieren wilt aanzetten dan is 2g eiwitten per kilogram lichaamsgewicht een mooi uitgangspunt.

Haal je eiwitten het liefst uit voedsel. Red je dat niet supplementeer dan bij met whey. Maar leef niet alleen op poeders! Als je whey gebruikt neem deze dan het liefst voor en/of na de training

Om spiermassa te winnen moet je dus meer eiwitten naar binnen werken dan dat je lichaam nodig heeft.

Doe je niet aan krachttraining en/of sport dan is de semi vuistregel 0.8g á 1g eiwitten per kilogram lichaamsgewicht.

Er wordt beweerd dat je lichaam maar 25 a 30g eiwit per keer kan opnemen. Dit is onzin. Dit zou betekenen dat je maar een stukje kipfilet van tussen de 100 en 130 gram bij elke maaltijd zou kunnen nemen omdat je lichaam dan de “grens” heeft bereikt. Hoe je lichaam eiwitten verteert, en de hoeveelheid die je lichaam per maaltijd aankan, is afhankelijk van hoeveel je weegt en hoe hard je traint. Hoe meer je weegt, des te meer je nodig hebt; hoe harder je traint, hoe meer je nodig hebt.

De OP van Topicreeks: Bodybuilding topic heeft veel informatie die interessant is voor de krachtsporters onder ons.

Macronutriënten
Het verdiepen in macronutriënten is voor de (kracht)sporters onder ons ook geen overbodige luxe. Macronutriënten zijn voedingsstoffen die in grote hoeveelheden voorkomen:

• Koolhydraten
• Eiwitten
• Vetten

Informatie over macronutriënten kun je hier, hier en hier (hier wordt ook ingegaan op meal timing) vinden.

Meedoen?
Begin gewoon met posten. Je krijgt vanzelf vragen over wat je wilt, enz. De meeste mensen posten regelmatig lijstje in het volgende format:
• O - Ontbijt
• T - Tussendoortje
• L - Lunch
• D - Diner
• S - Sport
Meestal krijg je vanzelf opmerkingen/complimenten op je lijstje. Heb je specifieke dingen je wilt weten, zet die er dan even bij als vraag :Y.

Extra informatiebronnen
De volgende websites/artikelen geven goede informatie.
Hoe stel je zelf een voedingsschema op?

Heb je je doel bereikt?
Zelfs als je al klaar bent met afvallen maar andere tips wilt geven, ondersteunen of gewoon je eigen ervaringen en prestaties wilt delen ben je hier van harte welkom! O+
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  maandag 4 mei 2015 @ 22:25:43 #2
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_152280572
Je topic loopt niet heel erg goed he :o
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  maandag 4 mei 2015 @ 22:32:31 #3
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152280844
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 22:25 schreef Maraca het volgende:
_O-
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_152287682
Prep:
Fles water
4 brood met ei en ham
bak met druiven
eiwitreep.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_152287704
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 22:25 schreef Maraca het volgende:
Ze moeten me niet, ze vinden me raar :'(
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  dinsdag 5 mei 2015 @ 07:49:37 #6
436284 Ryuuzen
"What!" - she
pi_152288068
morgen
#team-anti-that-what-will-not-be-named
pi_152288173
Goodmorning!

Lekker om 7 uur wakker op je 'verplichte vrije dag' omdat ze het festivalterrein nog aan het opbouwen zijn en heel hard met steigerpalen gooien. Nouja, op dit moment is het lawaai nog niet te erg om thuis te werken dus hopelijk krijg ik alles gedaan vóór het echt losgaat.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_152288186
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 08:11 schreef La_Tramposa het volgende:
Goodmorning!

Lekker om 7 uur wakker op je 'verplichte vrije dag' omdat ze het festivalterrein nog aan het opbouwen zijn en heel hard met steigerpalen gooien. Nouja, op dit moment is het lawaai nog niet te erg om thuis te werken dus hopelijk krijg ik alles gedaan vóór het echt losgaat.
Oordopjes met muziek in en gaan?

Kan ik altijd lekker op werken :)
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_152288192
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 08:12 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Oordopjes met muziek in en gaan?

Kan ik altijd lekker op werken :)
Mja, niet als de muziek van het festival zo hard is dat je de muziek uit je oortjes niet hoort :P Het is hier echt letterlijk 100m vandaan en het geluid draagt nogal. Wil mijn oren ook niet verpesten ;)
Maar als het niet gaat zoek ik wel een ZZPcafeetje of bibliotheek op in de stad.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  dinsdag 5 mei 2015 @ 08:13:51 #10
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_152288194
Goedemorgen *O*
pi_152288215
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 08:13 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Mja, niet als de muziek van het festival zo hard is dat je de muziek uit je oortjes niet hoort :P Het is hier echt letterlijk 100m vandaan en het geluid draagt nogal. Wil mijn oren ook niet verpesten ;)
Maar als het niet gaat zoek ik wel een ZZPcafeetje of bibliotheek op in de stad.
Das dan wel een goed punt :P
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  dinsdag 5 mei 2015 @ 08:41:39 #12
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152288460
Mogguh

Goed, gisteren eerste cutdag goed doorstaan O+

Net ontbijt erin, nu maar eens even rug en achterkant schouders pakken *O*
  dinsdag 5 mei 2015 @ 08:43:04 #13
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152288474
mogguh!!
ik ga maar naar mijn werk ;(
  dinsdag 5 mei 2015 @ 08:44:16 #14
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_152288495
  dinsdag 5 mei 2015 @ 09:09:19 #15
436284 Ryuuzen
"What!" - she
pi_152288845
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 08:13 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

ik voel met je mee hoor vanachter mijn werk bureau :N
  dinsdag 5 mei 2015 @ 09:11:12 #16
436284 Ryuuzen
"What!" - she
pi_152288887
quote:
lol ik als mensen vragen hoe ver ik wil gaan met fitness laat ik altijd een plaatje van de hulk zien ....

gisteren wilde mijn pa even met me praten omdat hij bang was dat ik ook die rommel ging gebruiken vanwege dat nieuws bericht :?
het was maar een grapje :'(
  dinsdag 5 mei 2015 @ 09:23:14 #17
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152289056
Het is vandaag wel lekker warm! O+
Niet dat ik daar nog wat van voel de rest van de dag maar toch ;(
  dinsdag 5 mei 2015 @ 09:30:19 #18
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_152289161
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 09:11 schreef Ryuuzen het volgende:

[..]

lol ik als mensen vragen hoe ver ik wil gaan met fitness laat ik altijd een plaatje van de hulk zien ....

gisteren wilde mijn pa even met me praten omdat hij bang was dat ik ook die rommel ging gebruiken vanwege dat nieuws bericht :?
het was maar een grapje :'(
Wat lief van je vader O+
pi_152289264
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 09:23 schreef gcjoel het volgende:
Het gaat vanmiddag hard regenen, als geruststelling voor jou ;)
  dinsdag 5 mei 2015 @ 09:39:00 #20
159909 -Peach
Prunus persica
pi_152289322
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 09:23 schreef gcjoel het volgende:
Hier stortregen!! 5 minuten geleden was het nog zonnig :{
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
  dinsdag 5 mei 2015 @ 09:42:24 #21
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152289382
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 09:36 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Het gaat vanmiddag hard regenen, als geruststelling voor jou ;)
Thanks voor de geruststelling :D

quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 09:39 schreef -Peach het volgende:

[..]

:D
  dinsdag 5 mei 2015 @ 09:43:35 #22
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_152289403
Voor het eerst aangekomen, dat was niet de bedoeling. :')
Hopelijk valt het mee vandaag qua weer, wilde wel een festival meepakken vandaag.
  dinsdag 5 mei 2015 @ 09:44:01 #23
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_152289411
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 09:39 schreef -Peach het volgende:

[..]

* Maraca zet alvast thee O+
  dinsdag 5 mei 2015 @ 10:54:17 #24
436284 Ryuuzen
"What!" - she
pi_152291068
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 09:30 schreef Maraca het volgende:

[..]

Wat lief van je vader O+
hahaha dat wel.

Trouwens hoe gaat het met je home gym?
  dinsdag 5 mei 2015 @ 11:01:16 #25
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152291231
Pffffff!!! Oke, dat was een prima workout!
pi_152291234
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 08:41 schreef Qwea het volgende:
Mogguh

Goed, gisteren eerste cutdag goed doorstaan O+

Net ontbijt erin, nu maar eens even rug en achterkant schouders pakken *O*
Gisteravond na het eten was ook zwaar.. had grote drang naar 'slechte dingen' :o Maar heb het ook doorstaan.

Vandaag vrij dus ben benieuwd hoe we dat gaan overleven.

Rug, biceps & buik vandaag!
  dinsdag 5 mei 2015 @ 11:04:20 #27
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152291305
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 11:01 schreef Qwea het volgende:
Pffffff!!! Oke, dat was een prima workout!
Nice!
Ik wil ook sporten maar werken en daarna is ie al dicht! :(
pi_152291459
Oh ja we eten witlofschotel vanavond... per bereid portie 870kcal 8)7 }:|
80 gram koolhydraten en 40 gram vet o|O
pi_152291465
Honger :'(
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_152291469
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 11:11 schreef sandertjuh het volgende:
Iets kleinere portie nemen een idee?
pi_152291521
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 11:11 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Iets kleinere portie nemen een idee?
Nu ik dat weet was ik dat ook zeker wel van plan. Gelukkig wel extra mager runder gehakt gekocht :+
pi_152291551
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 11:13 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

Nu ik dat weet was ik dat ook zeker wel van plan. Gelukkig wel extra mager runder gehakt gekocht :+
Vind ik zelf sowieso altijd lekkerder dan half om half gehakt!
Maarja dat soort schotels hebben vaak flink wat kaas en room, tikt al wel aan ;) Al is 870 kcal voor de meeste mannen wel een normale hoeveelheid voor een D.
  dinsdag 5 mei 2015 @ 11:18:20 #33
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152291609
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 11:11 schreef sandertjuh het volgende:
Waarom eten jullie dat dan ook? :D
Zou zelf witlof ham/kaas maken dan ofzo :9
pi_152291644
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 11:15 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Vind ik zelf sowieso altijd lekkerder dan half om half gehakt!
Maarja dat soort schotels hebben vaak flink wat kaas en room, tikt al wel aan ;) Al is 870 kcal voor de meeste mannen wel een normale hoeveelheid voor een D.
Qua kcal valt het nog wel mee inderdaad alleen zitten er zoveel koolhydraten en vetten in. O-)
pi_152291663
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 11:18 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Waarom eten jullie dat dan ook? :D
Zou zelf witlof ham/kaas maken dan ofzo :9
Eens in de zoveel tijd is zo'n schoten wel lekker. Eten het 1x in de 2/3 maanden en heb tot vandaag nooit echt naar de verpakking gekeken eigenlijk :P
  dinsdag 5 mei 2015 @ 11:21:55 #36
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_152291689
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 10:54 schreef Ryuuzen het volgende:

[..]

hahaha dat wel.

Trouwens hoe gaat het met je home gym?
Goed! Gisteren weer een uurtje KT gedaan en het is echt heel fijn :)
pi_152291697
Verpakking? Dat is sowieso nooit handig :P In zo'n knorr pakje zit ook meestal 10g zout of zo.

Misschien voor de volgende keer eens opzoek naar een lekker recept wat je from scratch kunt maken, is meestal honderd keer zo lekker en dan weet je precies wat er in gaat. Kun je bijvoorbeeld met ricotta en kip maken ipv gehakt en room, meteen meer eiwitten!
  dinsdag 5 mei 2015 @ 11:22:36 #38
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152291713
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 11:20 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

Eens in de zoveel tijd is zo'n schoten wel lekker. Eten het 1x in de 2/3 maanden en heb tot vandaag nooit echt naar de verpakking gekeken eigenlijk :P
Nja dan zou ik overdag gewoon minder eten, flink eiwitten vult redelijk en dan een lekkere portie van je diner. Dan ook echt van genieten en geen klein bordje!
pi_152291716
Ik kookte vroeger ook best vaak zo'n wereldgerecht of ander soort pakje, ben heel blij dat ik dat nu nooit meer doe :o
  dinsdag 5 mei 2015 @ 11:24:14 #40
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152291757
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 11:22 schreef La_Tramposa het volgende:
Verpakking? Dat is sowieso nooit handig :P In zo'n knorr pakje zit ook meestal 10g zout of zo.

Misschien voor de volgende keer eens opzoek naar een lekker recept wat je from scratch kunt maken, is meestal honderd keer zo lekker en dan weet je precies wat er in gaat. Kun je bijvoorbeeld met ricotta en kip maken ipv gehakt en room, meteen meer eiwitten!
Niks mis met zout.
Als je zo'n pakje lekker vind komt een zelfgemaakt gerecht meestal niet in de buurt.
Leuk dat kip en ricotta minder bevatten maar kom op dat smaakt zo anders dat je een totaal ander gerecht hebt. Sommige dingen moet je niet aanpassen maar gewoon lekker af en toe de calorierijke variant eten.
pi_152291809
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 11:24 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Niks mis met zout.
Als je zo'n pakje lekker vind komt een zelfgemaakt gerecht meestal niet in de buurt.
Leuk dat kip en ricotta minder bevatten maar kom op dat smaakt zo anders dat je een totaal ander gerecht hebt. Sommige dingen moet je niet aanpassen maar gewoon lekker af en toe de calorierijke variant eten.
Niks mis met een beetje zout, maar die pakjes bevatten echt veeeeel meer dan goed voor je is hoor. En dan heb ik het niet over gewicht, maar bloeddruk etc. Bovendien, je vindt het dus lekker door alle zout en smaakversterkers waardoor je de smaken van verse producten niet meer goed proeft en niet meer zo kan waarderen. Het gaat echt niet om calorieen hier, maar het is gewoon zo'n jammere manier van eten bereiden, t.o.v. echt koken, smaken aanpassen naar gelang je het lekker vindt. En dat komt van iemand die dus tot 2 jaar geleden bijna alle sauzen e.d. uit een pakje maakte.
  dinsdag 5 mei 2015 @ 11:27:51 #42
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152291856
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 11:25 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Niks mis met een beetje zout, maar die pakjes bevatten echt veeeeel meer dan goed voor je is hoor. En dan heb ik het niet over gewicht, maar bloeddruk etc. Bovendien, je vindt het dus lekker door alle zout en smaakversterkers waardoor je de smaken van verse producten niet meer goed proeft en niet meer zo kan waarderen. Het gaat echt niet om calorieen hier, maar het is gewoon zo'n jammere manier van eten bereiden, t.o.v. echt koken, smaken aanpassen naar gelang je het lekker vindt. En dat komt van iemand die dus tot 2 jaar geleden bijna alle sauzen e.d. uit een pakje maakte.
Nee maar hij zegt dat ze het af en toe maken, dus daar is niks mis mee.
Dagelijks uit dergelijke pakjes koken is inderdaad niet gezond.
Ik maak ook bijna alles gewoon zelf maar bijvoorbeeld wraps krijg ik gewoon niet lekker met zelf kruiden. Die zakjes uit de super zijn op een of andere manier gewoon veel lekkerder. Dus eet ik dat af en toe wel.
pi_152291892
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 11:27 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ik maak ook bijna alles gewoon zelf maar bijvoorbeeld wraps krijg ik gewoon niet lekker met zelf kruiden. Die zakjes uit de super zijn op een of andere manier gewoon veel lekkerder. Dus eet ik dat af en toe wel.
Op het moment dat ik zo'n schotel heb gegeten denk ik ook... voorlopig niet meer. Heel machtig spul op één of andere manier :o
  dinsdag 5 mei 2015 @ 11:30:08 #44
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152291906
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 11:29 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

Op het moment dat ik zo'n schotel heb gegeten denk ik ook... voorlopig niet meer. Heel machtig spul op één of andere manier :o
Vind je het gek met die calorieën ;) :D
pi_152291915
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 11:27 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Mja de ideale smaken voor zo'n taco/wrapmix zoek ik ook nog wel een beetje.. er zit in ieder geval veel komijn in :P
  dinsdag 5 mei 2015 @ 11:30:32 #46
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152291917
Oh ja bami of nasi doe ik ook altijd met een pakje kruiden, zelf kruiden lukt me ook niet lekker genoeg :(
  dinsdag 5 mei 2015 @ 11:31:35 #47
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152291953
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 11:01 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

Gisteravond na het eten was ook zwaar.. had grote drang naar 'slechte dingen' :o Maar heb het ook doorstaan.

Vandaag vrij dus ben benieuwd hoe we dat gaan overleven.

Rug, biceps & buik vandaag!
Ik nam om 21u mijn 500g kwark met 100g frambozen. Toen ging ik om 22;30 slapen want moooooooe!
  dinsdag 5 mei 2015 @ 11:33:25 #48
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152292000
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 11:31 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik nam om 21u mijn 500g kwark met 100g frambozen. Toen ging ik om 22;30 slapen want moooooooe!
Ik neem rond die tijd altijd 150gr Griekse yoghurt met 20gr muesli :'(
En gister keek ik Schindlers list dus laat slapen, hongerrrr
  dinsdag 5 mei 2015 @ 11:49:41 #49
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152292386
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 11:33 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ik neem rond die tijd altijd 150gr Griekse yoghurt met 20gr muesli :'(
En gister keek ik Schindlers list dus laat slapen, hongerrrr
Aaaahw! *aait*
  dinsdag 5 mei 2015 @ 11:52:41 #50
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152292449
Lijstje!

O: 60g havermout, 30g whey, 300ml melk
T: supps en pwo
T: wheyshake, supps
L: 4x spelt, 2x kalkoen filet 2x pindakaas
T: banaan maar wellicht sla ik die over en knal ik die in mijn kwark na mijn D
D: 600g spitskool, 150g aardappelen, jus, griekse yoghurt, 160g gebakken kipfilet.
T: 500g kwark, wellicht met die banaan.
pi_152292903
Ik had voedsel O+
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  dinsdag 5 mei 2015 @ 12:18:02 #52
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152293085
Ik ook! LUNCHHHH
pi_152293122
Ik ben m'n sport handschoentjes kwijt ;( In het begin vond ik het super gay maar ik zou nu echt niet meer zonder willen :o

Mooi kut pfff
  dinsdag 5 mei 2015 @ 12:30:51 #54
436284 Ryuuzen
"What!" - she
pi_152293422
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 12:19 schreef sandertjuh het volgende:
Ik ben m'n sport handschoentjes kwijt ;( In het begin vond ik het super gay maar ik zou nu echt niet meer zonder willen :o

Mooi kut pfff
je moet gewoon eelt op je handen krijgen als een echte vent :P
  dinsdag 5 mei 2015 @ 12:34:21 #55
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152293503
Ik heb pas om 1 uur lunch!! :'(
  dinsdag 5 mei 2015 @ 12:55:35 #56
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152294174
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 12:19 schreef sandertjuh het volgende:

Mooi kut pfff
Koop mad max! Die heb ik ook!

http://www.bol.com/nl/p/m(...)xl/9200000021827758/
  dinsdag 5 mei 2015 @ 12:56:58 #57
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152294226
pi_152294879
Oke die Blast pwo is best lekker! Vorige keer 1 scoop op en dat was mwah.. Nu anderhalve scoop en ik ben zeik en zeiknat! Ook super gefocust.. En dat voor 14 euro :P
  dinsdag 5 mei 2015 @ 13:34:16 #59
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_152295322
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 13:18 schreef sandertjuh het volgende:
Oke die Blast pwo is best lekker! Vorige keer 1 scoop op en dat was mwah.. Nu anderhalve scoop en ik ben zeik en zeiknat! Ook super gefocust.. En dat voor 14 euro :P
Schiet het al op met de havermout? :+
  dinsdag 5 mei 2015 @ 13:34:59 #60
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152295341
quote:
:o !!!!!
  dinsdag 5 mei 2015 @ 13:39:29 #61
436284 Ryuuzen
"What!" - she
pi_152295467
quote:
ik haat dat van mijn pre workout dat vele zweten ineens. vind het superkut als mijn shirt aan me vast plakt :'(
  dinsdag 5 mei 2015 @ 13:41:53 #62
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152295537
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 13:39 schreef Ryuuzen het volgende:

[..]

ik haat dat van mijn pre workout dat vele zweten ineens. vind het superkut als mijn shirt aan me vast plakt :'(
Ooh, lekker. Twijfel of ik psycho van muscle junkie ga halen.

http://www.musclejunkie.co.za/products/supplements/Psycho/

Moet ook ff korte short scoren voor in de gym. Mijn sweatpants zijn nu veelste warm eigk
  dinsdag 5 mei 2015 @ 13:44:36 #63
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152295598
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 13:39 schreef Ryuuzen het volgende:

[..]

Ik hou van de superfocus en oneindige energie, het zweten en hartkloppingen gevoel hoeft van mij niet echt :P
  dinsdag 5 mei 2015 @ 13:45:36 #64
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152295626
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 13:44 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ik hou van de superfocus en oneindige energie, het zweten en hartkloppingen gevoel hoeft van mij niet echt :P
Nou ja, dat had ik dus allemaal bij unstoppable. Vond ik niet zo erg, want focus! O+
  dinsdag 5 mei 2015 @ 13:48:00 #65
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152295700
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 13:45 schreef Qwea het volgende:

[..]

Nou ja, dat had ik dus allemaal bij unstoppable. Vond ik niet zo erg, want focus! O+
haha jaa daarom gebruikte ik die ook graag. Ik was echt unstoppable! :D
  dinsdag 5 mei 2015 @ 13:48:42 #66
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
  dinsdag 5 mei 2015 @ 13:49:07 #67
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152295730
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 13:48 schreef gcjoel het volgende:

[..]

haha jaa daarom gebruikte ik die ook graag. Ik was echt unstoppable! :D
Same _O- Heb heel de tuin staan wieden erop _O- En daarvoor was ik gym geweest.
  dinsdag 5 mei 2015 @ 13:50:03 #68
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152295753
  dinsdag 5 mei 2015 @ 13:50:36 #69
436284 Ryuuzen
"What!" - she
pi_152295768
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 13:44 schreef gcjoel het volgende:

[..]

ik vind alleen het zweten kut de hartkloppingen krijg ik gelukkig niet :Y
pi_152295769
quote:
Die :)

Maar mijn smaak is wel vaker in twijfel getrokken hier :P
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  dinsdag 5 mei 2015 @ 13:53:45 #71
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152295863
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 13:50 schreef Ryuuzen het volgende:

[..]

ik vind alleen het zweten kut de hartkloppingen krijg ik gelukkig niet :Y
Hartklopping kreeg ik die eerste keer bij unstoppable. Alsof mijn hart eruit klapte. Maar goed, daar was ik al op bedacht dus ik had geen paniek ofzo. Ging daardoor ook vrij snel weer weg :P Ik moet zeggen ik was vandaag ook echt heel erg aan het zweten. Vandaar dat ik ook bedacht dat ik een korte shorts moet. Laatst had ik legday en dan kleeft je lange broek zo aan je reet, dat je denkt dat hij tijdens het squatten zo kan scheuren :')
  dinsdag 5 mei 2015 @ 13:53:53 #72
436284 Ryuuzen
"What!" - she
pi_152295868
Als we dan toch weer over kleding gaan praten.
Ik wilde dit t shirt bestellen als trainings shirt

http://www.redbubble.com/(...)sel_work_portfolio_1
  dinsdag 5 mei 2015 @ 13:55:21 #73
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_152295913
Tweede in je lijstje Q, die eerste van H&M.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 5 mei 2015 @ 13:56:36 #74
436284 Ryuuzen
"What!" - she
pi_152295958
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 13:53 schreef Qwea het volgende:

[..]

Hartklopping kreeg ik die eerste keer bij unstoppable. Alsof mijn hart eruit klapte. Maar goed, daar was ik al op bedacht dus ik had geen paniek ofzo. Ging daardoor ook vrij snel weer weg :P Ik moet zeggen ik was vandaag ook echt heel erg aan het zweten. Vandaar dat ik ook bedacht dat ik een korte shorts moet. Laatst had ik legday en dan kleeft je lange broek zo aan je reet, dat je denkt dat hij tijdens het squatten zo kan scheuren :')
Dat scheuren dat heb ik gelukkig niet maar ik zweet wel op plekken waarvan ik niet wist dat ik kon zweten op mijn legday :X
  dinsdag 5 mei 2015 @ 13:57:47 #75
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152295997
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 13:53 schreef Ryuuzen het volgende:

Dragon ball Z? REALLY? :D
  dinsdag 5 mei 2015 @ 13:58:01 #76
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_152296003
quote:

Ik vind de print in het wit meh. Jammer dat zwart op zwart zo onzichtbaar is. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 5 mei 2015 @ 13:58:11 #77
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152296007
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 13:56 schreef Ryuuzen het volgende:

[..]

Dat scheuren dat heb ik gelukkig niet maar ik zweet wel op plekken waarvan ik niet wist dat ik kon zweten op mijn legday :X
Hahahaha. Waarom denk je dat ik een zwarte broek aan heb?! Ik had voorheen grijs aan :')
  dinsdag 5 mei 2015 @ 13:58:25 #78
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152296020
quote:
Wat wil je er mee gaan doen? Voor sporten vind ik dat soort broekjes zelf nooit zo chill, gaat openstaan bij je benen als je in rare houdingen ligt :P
  dinsdag 5 mei 2015 @ 13:58:43 #80
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152296029
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 13:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Tweede in je lijstje Q, die eerste van H&M.
Zal zo denk ik wel eens rondje stad doen. ff passen enzulks. Kijken of mo mee wil :+
pi_152296041
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 13:34 schreef Maraca het volgende:

[..]

Schiet het al op met de havermout? :+
Nee totaal niet... heb gisteren en vandaag weer Brinta genomen... :@
  dinsdag 5 mei 2015 @ 13:59:05 #82
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152296042
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 13:58 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Wat wil je er mee gaan doen? Voor sporten vind ik dat soort broekjes zelf nooit zo chill, gaat openstaan bij je benen als je in rare houdingen ligt :P
Fitnessen! Weet je hoe warm het in de gym is?
  dinsdag 5 mei 2015 @ 13:59:35 #83
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152296055
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 13:59 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

Nee totaal niet... heb gisteren en vandaag weer Brinta genomen... :@
_O- _O-

Weet je wat je kan doen? Waldenfarms caramel syrup bestellen. En die erdoor heen tiefen.
pi_152296065
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 13:59 schreef Qwea het volgende:

[..]

Fitnessen! Weet je hoe warm het in de gym is?
Ja ik had alleen de eerste 2 bekeken, nu ook gezien dat er ook strakke broekjes tussen staan. Maar ik zou dus altijd voor een strak broekje gaan ipv zo'n losse, om bovenstaande reden ;)
  dinsdag 5 mei 2015 @ 14:00:11 #85
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152296071
quote:
Vraag me alleen af of hij niet te kort is. Heb er 1 die niet strak is bij de benen. Dus niet gesloten zit. En die kruipt omhoog.
pi_152296091
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 13:59 schreef Qwea het volgende:

[..]

_O- _O-

Weet je wat je kan doen? Waldenfarms caramel syrup bestellen. En die erdoor heen tiefen.
Die havermout is alleen ranzig op het moment dat je het door je keel heen glijd.. nasmaak valt reuze mee!

Maar ik ga van de week ff doorzetten en er aan beginnen! :P
  dinsdag 5 mei 2015 @ 14:00:57 #87
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152296103
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 14:00 schreef Qwea het volgende:

[..]

Vraag me alleen af of hij niet te kort is. Heb er 1 die niet strak is bij de benen. Dus niet gesloten zit. En die kruipt omhoog.
Ik zweer bij dit soort broekjes
Die andere is wat La tramposa zegt dan ga je abs doen kijk je zo die pijpjes in :D
  dinsdag 5 mei 2015 @ 14:01:35 #88
436284 Ryuuzen
"What!" - she
pi_152296127
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 13:57 schreef Qwea het volgende:

[..]

Dragon ball Z? REALLY? :D
hahaha ja echt :D er komt binnenkort zelfs een neiuwe serie en ik kan niet niet wachten *O*

quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 13:58 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik vind de print in het wit meh. Jammer dat zwart op zwart zo onzichtbaar is. :P
Ik ga hem in het grijs bestellen want ik vind dat zwart op zwart ook niet mooi
  dinsdag 5 mei 2015 @ 14:04:21 #89
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152296215
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 14:01 schreef Ryuuzen het volgende:

[..]

hahaha ja echt :D er komt binnenkort zelfs een neiuwe serie en ik kan niet niet wachten *O*

[..]

Ik ga hem in het grijs bestellen want ik vind dat zwart op zwart ook niet mooi
Zo'n katoenen shirt traint toch niet lekker?
Vind je het gek dat je je kapot zweet. brrr
  dinsdag 5 mei 2015 @ 14:04:55 #90
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152296232
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 13:59 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ja ik had alleen de eerste 2 bekeken, nu ook gezien dat er ook strakke broekjes tussen staan. Maar ik zou dus altijd voor een strak broekje gaan ipv zo'n losse, om bovenstaande reden ;)
https://www.aktiesport.nl/pe-running-short-tight-w_200012129.html

https://www.aktiesport.nl/short-tight_200003700.html

Zoiets?
  dinsdag 5 mei 2015 @ 14:05:19 #91
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152296248
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 14:04 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ik heb ook katoen aan. Straks op mijn short een hempje :Y
  dinsdag 5 mei 2015 @ 14:05:27 #92
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_152296251
quote:
Ik heb last van fwp met dit soort broekjes, ze lijken me ideaal om in te sporten, maar voorlopig geen optie, want geschuur. Wat wel minder wordt dankzij sporten, maar tijdens het sporten kan ik ze dus niet aan. 😂
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 5 mei 2015 @ 14:05:54 #93
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152296263
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 14:00 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

Die havermout is alleen ranzig op het moment dat je het door je keel heen glijd.. nasmaak valt reuze mee!

Maar ik ga van de week ff doorzetten en er aan beginnen! :P
So you need to man the fuck up ;( *aait*
  dinsdag 5 mei 2015 @ 14:06:05 #94
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_152296270
quote:

_O_
pi_152296284
quote:
Ja zien er allebei prima uit toch? Die strakke van H&M trouwens ook. Alleen lijkt die 2e van hierboven me een mannenmodel?
  dinsdag 5 mei 2015 @ 14:07:50 #96
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152296310
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 14:06 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ja zien er allebei prima uit toch? Die strakke van H&M trouwens ook. Alleen lijkt die 2e van hierboven me een mannenmodel?
"De Puma Short Tight is een hardloopbroek voor mannen. " Je hebt gelijk. Stond tussen de vrouwen :o Maar oke, strak dus. Check. Ga zo wel ff naar H&M enzo kijken. ^O^
  dinsdag 5 mei 2015 @ 14:08:05 #97
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152296322
quote:
Die 2 lijken wel lang, maar wel prima toch.
Ik vind het echt niet mooi als het van die soort fietsbroekjes zijn van vroeger! haha
Heb ze liever lekker kort, zit ook het lekkerst met squatten enzo.
  dinsdag 5 mei 2015 @ 14:08:34 #98
436284 Ryuuzen
"What!" - she
pi_152296343
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 14:04 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ik heb een paar shirts van nike van die dryfit krengen. Die krijg ik amper uit als ik flink zweet. hetzelfde als mijn basketbal jerseys.

die katoenen dingen krijg ik tenminste gelijk uit :Y
  dinsdag 5 mei 2015 @ 14:09:27 #99
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152296365
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 14:01 schreef Ryuuzen het volgende:

[..]

:o

http://www.spreadshirt.co(...)566PC140990889PA1951

Ik moest daar om lachen
  dinsdag 5 mei 2015 @ 14:10:06 #100
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152296381
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 14:08 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Die 2 lijken wel lang, maar wel prima toch.
Ik vind het echt niet mooi als het van die soort fietsbroekjes zijn van vroeger! haha
Heb ze liever lekker kort, zit ook het lekkerst met squatten enzo.
Ja, kort is niet erg maar dan idd wel gewoon kort strak. Want ik heb dus nu een kort kort blauwe die dus openstaat, en die kruipt telkens ook in mijn reet.
  dinsdag 5 mei 2015 @ 14:11:19 #101
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152296409
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 14:10 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja, kort is niet erg maar dan idd wel gewoon kort strak. Want ik heb dus nu een kort kort blauwe die dus openstaat, en die kruipt telkens ook in mijn reet.
Ja dat is irritant, ik heb altijd die nike broekjes. (en 2 soortgelijke van Flag nor Fail?)
  dinsdag 5 mei 2015 @ 14:11:34 #102
436284 Ryuuzen
"What!" - she
pi_152296414
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 14:09 schreef Qwea het volgende:

[..]

:o

http://www.spreadshirt.co(...)566PC140990889PA1951

Ik moest daar om lachen
hahaha briljant. OEH ze zijn er ook als mannen shirts :Y
pi_152296441
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 14:05 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik heb last van fwp met dit soort broekjes, ze lijken me ideaal om in te sporten, maar voorlopig geen optie, want geschuur. Wat wel minder wordt dankzij sporten, maar tijdens het sporten kan ik ze dus niet aan. 😂
Wat is fwp?
  dinsdag 5 mei 2015 @ 14:13:31 #104
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152296468
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 14:11 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ja dat is irritant, ik heb altijd die nike broekjes. (en 2 soortgelijke van Flag nor Fail?)
Ja, maar die nike broeken verkopen ze enkel in 020. Of ook in Alkmaar?
  dinsdag 5 mei 2015 @ 14:15:22 #105
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152296521
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 14:11 schreef Ryuuzen het volgende:

[..]

hahaha briljant. OEH ze zijn er ook als mannen shirts :Y
Ja _O- Ik wil hem.
pi_152296594
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 14:13 schreef Qwea het volgende:

[..]

Bij Perry hebben ze ze ook.
  dinsdag 5 mei 2015 @ 14:20:02 #107
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152296658
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 14:17 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Bij Perry hebben ze ze ook.
Heb ik niet. Wel een inter. Misschien daar ff kijken
  dinsdag 5 mei 2015 @ 14:20:31 #108
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152296672
Hoe heten die dingen tramposa/gcjoel?
pi_152296736
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 14:20 schreef Qwea het volgende:
Hoe heten die dingen tramposa/gcjoel?
Shorts :P

Ik heb deze: https://www.perrysport.nl/nike-pro-25-short-ii_100008760.html
  dinsdag 5 mei 2015 @ 14:26:06 #110
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_152296812
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 14:12 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Wat is fwp?
First world problems. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 5 mei 2015 @ 14:27:45 #111
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152296854
quote:

[..]

Misschien bij die grote sportwinkel bij de mediamarkt?
Of een van die hardloopwinkels misschien.
ik heb ook zo'n Nike pro
  dinsdag 5 mei 2015 @ 14:30:12 #112
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_152296912
quote:

[..]

Bent u bekend met het internet? :o
pi_152296920
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 14:30 schreef Maraca het volgende:

[..]

Bent u bekend met het internet? :o
_O-
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_152296948
Ik heb echt zo'n opgeblazen gevoel in mijn buik vandaag. Ik heb net een ander jurkje aan moeten doen omdat het gewoon echt niet lekker zat om iets straks tegen mijn opgezette buik te voelen. Alles wat ik eet of drink valt ook niet zo goed, voel me alsof ik net onbeperkt sushi op heb terwijl ik echt nog niet zoveel gegeten heb vandaag. Zal wel komen doordat ik ongesteld moet worden, maar meh.
  dinsdag 5 mei 2015 @ 14:55:48 #115
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152297687
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 14:31 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb echt zo'n opgeblazen gevoel in mijn buik vandaag. Ik heb net een ander jurkje aan moeten doen omdat het gewoon echt niet lekker zat om iets straks tegen mijn opgezette buik te voelen. Alles wat ik eet of drink valt ook niet zo goed, voel me alsof ik net onbeperkt sushi op heb terwijl ik echt nog niet zoveel gegeten heb vandaag. Zal wel komen doordat ik ongesteld moet worden, maar meh.
Zo klote! Heb dat soms zomaar. niks helpt daar ook tegen volgens mij
  dinsdag 5 mei 2015 @ 15:09:17 #116
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152298165
Lol. Alle winkelsdicht
pi_152298220
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 15:09 schreef Qwea het volgende:
Lol. Alle winkelsdicht
Voedselwinkels of kledingwinkels? Ik reken erop dat ik zo gewoon nog eten kan halen, de websites zeggen dat ze open zijn..
  dinsdag 5 mei 2015 @ 15:12:28 #118
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_152298292
Hier nu alles dicht zo'n beetje. Maar zo'n metropool is Alkmaar ook weer niet. (En supermarkt in het centrum vermoed ik ook van dat ze open zijn)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_152298445
Tot 22 uur open volgens AH.nl :P
  dinsdag 5 mei 2015 @ 15:23:26 #120
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_152298715
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 15:15 schreef La_Tramposa het volgende:
Die is hier blijkbaar ook nog open. Qua openingstijden is die stiekem best heel chill. :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 5 mei 2015 @ 15:26:56 #121
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152298820
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 15:09 schreef Qwea het volgende:
Lol. Alle winkelsdicht
Oh ja duh _O-
  dinsdag 5 mei 2015 @ 15:37:12 #122
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152299228
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 15:10 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Voedselwinkels of kledingwinkels? Ik reken erop dat ik zo gewoon nog eten kan halen, de websites zeggen dat ze open zijn..
Kleding! Behalve de we-men en de intertoys.
  dinsdag 5 mei 2015 @ 15:37:51 #123
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152299256
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 15:15 schreef La_Tramposa het volgende:
Ah is bijna altijd open :P
  dinsdag 5 mei 2015 @ 15:49:14 #124
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_152299649
Ik ben geblesseerd ;( Mijn voet doet nog steeds pijn.

Mijn WOD is het schoonmaken van de keuken. Done! :P Nu arm KT :D

Overigens vind ik die korte strakke shorts supertof. Ik heb ook een paar voor het sporten, maar ik sport er alleen maar thuis mee. Voor buitenshuis vind ik mezelf daar bij far niet tight genoeg voor :')
Fear is the path to the Dark Side.
  dinsdag 5 mei 2015 @ 15:53:13 #125
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152299775
Mijn god, ik heb HONGER. Wilde mijn banaan doortrekken naar vanaaf eigk :o
pi_152299816
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 15:49 schreef Artoo het volgende:
Ik ben geblesseerd ;( Mijn voet doet nog steeds pijn.

Mijn WOD is het schoonmaken van de keuken. Done! :P Nu arm KT :D

Overigens vind ik die korte strakke shorts supertof. Ik heb ook een paar voor het sporten, maar ik sport er alleen maar thuis mee. Voor buitenshuis vind ik mezelf daar bij far niet tight genoeg voor :')
Maar dat ben je wel ;) (strak genoeg dus)

Sinds wanneer doet die voet pijn?
  dinsdag 5 mei 2015 @ 15:57:03 #127
164755 Mss
kutHOEr
pi_152299921
Ik wilde mee komen posten en nu heb ik net vandaag een enorme eetfaaldag omdat ik zo misselijk ben geworden van mijn lunch dat ik vrees dat er de rest van de dag niks meer in gaat :')
Aids.
  dinsdag 5 mei 2015 @ 15:57:40 #128
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_152299943
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 15:54 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Maar dat ben je wel ;) (strak genoeg dus)

Sinds wanneer doet die voet pijn?
Neh, ik vind mezelf er te sponzig voor ;)

Mijn voet doet sinds gisteren pijn. Ik ben gaan hardlopen (dik 14 km in totaal, dus helemaal niet echt ver of gek of zo) en ergens in de laatste twee kilometer begon mijn voet wat te klagen. Aangezien ik bijna over was heb ik het maar genegeerd want het ging nog best. Toen ik echter klaar was en gestretched had kon ik echt nog amper op mijn voet staan. Kan me niet bedenken dat ik me verstapt heb of zo. De pijn zit in de voetboog, iets achter het midden zeg maar. Gisteren heb ik het direct na het lopen gekoeld, 's avonds en vanochtend nog een keer. De pijn is nu niet meer zo erg, ik kan er weer op lopen, maar lekker is het nog niet. Ik ben bang dat ik de rest van de week dus niet meer ga hardlopen ;(
  dinsdag 5 mei 2015 @ 15:58:58 #129
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152299996
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 15:57 schreef Artoo het volgende:

[..]

Mijn voet doet sinds gisteren pijn. Ik ben gaan hardlopen (dik 14 km in totaal, dus helemaal niet echt ver of gek of zo) en ergens in de laatste twee kilometer begon mijn voet wat te klagen. Aangezien ik bijna over was heb ik het maar genegeerd want het ging nog best. Toen ik echter klaar was en gestretched had kon ik echt nog amper op mijn voet staan. Kan me niet bedenken dat ik me verstapt heb of zo. De pijn zit in de voetboog, iets achter het midden zeg maar. Gisteren heb ik het direct na het lopen gekoeld, 's avonds en vanochtend nog een keer. De pijn is nu niet meer zo erg, ik kan er weer op lopen, maar lekker is het nog niet. Ik ben bang dat ik de rest van de week dus niet meer ga hardlopen ;(
Ik moest hard lachen :D
Klinkt als spier/peesje.
pi_152300052
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 15:57 schreef Artoo het volgende:

[..]

Oja, nou als het zo plotseling gekomen is gaat het meestal ook sneller weer weg dan wanneer het een langzaam opgekomen blessure is. Paar dagen rust en dan kijken hoe het ervoor staat! Soms is er niet veel aan de hand behalve een verrekt spiertje maar dan kan dat wel verrekte zeer doen.
  dinsdag 5 mei 2015 @ 16:00:32 #131
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_152300060
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 15:58 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik moest hard lachen :D
Klinkt als spier/peesje.
Yep, dat denk ik ook. Ik houd er maar even rust mee wat lopen betreft. Heb het een jaar of anderhalf terug al eens eerder gehad, dat was na een tijdje rustig aan doen ook wel weer over. :)
  dinsdag 5 mei 2015 @ 16:00:53 #132
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_152300073
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 15:57 schreef Mss het volgende:
Ik wilde mee komen posten en nu heb ik net vandaag een enorme eetfaaldag omdat ik zo misselijk ben geworden van mijn lunch dat ik vrees dat er de rest van de dag niks meer in gaat :')
Hoi jij. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 5 mei 2015 @ 16:01:44 #133
164755 Mss
kutHOEr
pi_152300100
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 16:00 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Hoi jij. O+
Hai chick O+
Aids.
pi_152300103
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 15:57 schreef Mss het volgende:
Wat heb je gegeten dan? Iets verkeerds/bedorven of gewoon teveel?
  dinsdag 5 mei 2015 @ 16:02:00 #135
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_152300109
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 16:00 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Oja, nou als het zo plotseling gekomen is gaat het meestal ook sneller weer weg dan wanneer het een langzaam opgekomen blessure is. Paar dagen rust en dan kijken hoe het ervoor staat! Soms is er niet veel aan de hand behalve een verrekt spiertje maar dan kan dat wel verrekte zeer doen.
Ja, gisteren was het echt heftig. Ik liep echt kreupel man :P Gelukkig hoefde ik 's avonds niets meer, dus kon ik lekker met de poot hoog op de bank, met ijs er op. Deze week dan maar fietsen in plaats van lopen. Ook prima :P
  dinsdag 5 mei 2015 @ 16:04:03 #136
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152300168
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 16:00 schreef Artoo het volgende:

[..]

Yep, dat denk ik ook. Ik houd er maar even rust mee wat lopen betreft. Heb het een jaar of anderhalf terug al eens eerder gehad, dat was na een tijdje rustig aan doen ook wel weer over. :)
Strekken actief wil nog wel eens helpen. Dus je voet in dorsaal en plantaire flexie gooien een paar keer. En lekker blijven koelen :Y
  dinsdag 5 mei 2015 @ 16:04:10 #137
164755 Mss
kutHOEr
pi_152300171
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 16:01 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Wat heb je gegeten dan? Iets verkeerds/bedorven of gewoon teveel?
Een avocado. Viel gewoon niet lekker. Heb ik al eens eerder gehad dus voorlopig laat ik 'm liggen :')
Aids.
pi_152300207
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 16:04 schreef Mss het volgende:

[..]

Een avocado. Viel gewoon niet lekker. Heb ik al eens eerder gehad dus voorlopig laat ik 'm liggen :')
Hmm. Nouja misschien heb je over een paar uur toch weer zin in avondeten toch? Cola light drinken misschien tegen de misselijkheid?
  dinsdag 5 mei 2015 @ 16:06:49 #139
164755 Mss
kutHOEr
pi_152300259
Ik ga zo sporten. Hopen dat het zakt en anders gewoon maar een heel klein beetje avondeten pakken.
Aids.
  dinsdag 5 mei 2015 @ 16:09:10 #140
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_152300349
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 16:04 schreef Qwea het volgende:

[..]

Strekken actief wil nog wel eens helpen. Dus je voet in dorsaal en plantaire flexie gooien een paar keer. En lekker blijven koelen :Y
Bedoel je daarmee het op en neer buigen van de voet vanuit het enkelgewricht? Ik moest het even googlen :P
  dinsdag 5 mei 2015 @ 16:11:37 #141
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152300431
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 16:09 schreef Artoo het volgende:

[..]

Bedoel je daarmee het op en neer buigen van de voet vanuit het enkelgewricht? Ik moest het even googlen :P
Ja. En als je hem goed strekt pak je de voetboog in zowel dorsaal als plantairflexie mee.
  dinsdag 5 mei 2015 @ 16:12:30 #142
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152300472
Hier is het knap, 4 wkn niet gelopen, 1 week niet gefietst.. Shinsplints _O-
pi_152301013
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 15:53 schreef Qwea het volgende:
Mijn god, ik heb HONGER. Wilde mijn banaan doortrekken naar vanaaf eigk :o
Ik vind jouw lijstjes over het algemeen weinig T's hebben. Je eet in de middag alleen een banaan, zou je misschien niet iets minder kcal in je O, L of D nemen en iets meer tussendoor eten?

Geeft misschien beter verzadigd gevoel over de dag verspreid.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  dinsdag 5 mei 2015 @ 16:36:40 #144
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152301298
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 16:28 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Ik vind jouw lijstjes over het algemeen weinig T's hebben. Je eet in de middag alleen een banaan, zou je misschien niet iets minder kcal in je O, L of D nemen en iets meer tussendoor eten?

Geeft misschien beter verzadigd gevoel over de dag verspreid.
Nee.

Welcome to cut ville.
pi_152301322
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 16:36 schreef Qwea het volgende:

[..]

Nee.

Welcome to cut ville.
De tip is toch niet om in totaal meer te gaan eten?
pi_152301324
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 16:36 schreef Qwea het volgende:

[..]

Nee.

Welcome to cut ville.
Ik eet minder kcal, maar verspreid meer :P
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  dinsdag 5 mei 2015 @ 16:38:57 #147
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152301379
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 16:37 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Ik eet minder kcal, maar verspreid meer :P
Ja dat zal :P maar ik ben gehecht aan mijn 3 grote maaltijden. Dus nee.

Na de banaan geen honger meer trouwens
pi_152301419
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 16:38 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja dat zal :P maar ik ben gehecht aan mijn 3 grote maaltijden. Dus nee.

Na de banaan geen honger meer trouwens
Oke, dat kan natuurlijk.

Volgens mij is je ontbijt ook wel een paar keer die van mij ja :P _O-
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_152301461
Ik vond het trouwens wel grappig dat het hier vanochtend ging over een D van 800 kcal en dat dat zo veel was.. ik voerde mijn ontbijt in en dat was 600 kcal :P
  dinsdag 5 mei 2015 @ 16:41:45 #150
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152301467
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 16:40 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Oke, dat kan natuurlijk.

Sowieso heel haar eten is een paar keer die van mij voor mijn gevoel :'(
  dinsdag 5 mei 2015 @ 16:42:02 #151
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152301478
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 16:41 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik vond het trouwens wel grappig dat het hier vanochtend ging over een D van 800 kcal en dat dat zo veel was.. ik voerde mijn ontbijt in en dat was 600 kcal :P
vreetzak! :o
Wat was het dan? :P
  dinsdag 5 mei 2015 @ 16:42:17 #152
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152301488
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 16:40 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Oke, dat kan natuurlijk.

432kcal
Overmorgen 550 in het weekend rond de 650
pi_152301494
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 16:41 schreef La_Tramposa het volgende:
Dat is mijn gemiddelde D _O-

Kun je zien dat iedereen andere waarde hecht aan bepaalde maaltijden
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_152301507
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 16:41 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Sowieso heel haar eten is een paar keer die van mij voor mijn gevoel :'(
Nu valt het wel mee, toen in de bulk was gewoon niet best _O-
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_152301526
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 16:42 schreef Qwea het volgende:

[..]

432kcal
Overmorgen 550 in het weekend rond de 650

189 kcal hiero _O-
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_152301549
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 16:42 schreef gcjoel het volgende:

[..]

vreetzak! :o
Wat was het dan? :P
Overnight oats met een appeltje erdoor en rozijnen en notenpasta. En nog een losse mango en een paar nootjes. Normaal is het 300-500 kcal, maar ik vind het niet extreem of zo. Ik hoef dan ook tot 2 uur niets meer. Liever veel energie wanneer ik het nodig heb dan 's avonds als ik bijna ga slapen!
  dinsdag 5 mei 2015 @ 16:44:10 #157
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152301557
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 16:43 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

189 kcal hiero _O-
Mijn ontbijt 325 ongeveer :D
  dinsdag 5 mei 2015 @ 16:46:17 #158
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152301609
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 16:43 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Overnight oats met een appeltje erdoor en rozijnen en notenpasta. En nog een losse mango en een paar nootjes. Normaal is het 400-500 kcal, maar ik vind het niet extreem of zo. Ik hoef dan ook tot 2 uur niets meer. Liever veel energie wanneer ik het nodig heb dan 's avonds als ik bijna ga slapen!
Vind het ook niet gek hoor, zou het zo op kunnen!
Maar bij mij is het alleen niet dat ik dan tot 2 uur vol zit helaas. Dus doe ik het maar niet :P
  dinsdag 5 mei 2015 @ 16:46:32 #159
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152301621
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 16:43 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

189 kcal hiero _O-
Wat een karig ontbijt hey!
pi_152301695
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 16:46 schreef Qwea het volgende:

[..]

Wat een karig ontbijt hey!
2 stukkies brood met kipfilet. Smijt om 9 uur mijn eerste T erin en meestal rond 11 een banaan :)
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_152301815
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 16:49 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

2 stukkies brood met kipfilet. Smijt om 9 uur mijn eerste T erin en meestal rond 11 een banaan :)
Mja, ik probeer dus iets minder eetmomenten te hebben vanwege mijn gebit :(
  dinsdag 5 mei 2015 @ 16:53:29 #162
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152301830
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 16:49 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Ja dat heb ik dus niet nodig met mijn O. Pas om 12u weer honger
  dinsdag 5 mei 2015 @ 16:57:00 #163
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152301979
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 16:53 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Vraag me af of dat echt werkt.
Ik kreeg tijdje terug te horen dat ik teveel fris dronk (nou niet dus, bleek vooral door fruit enz te komen) Mja dat ga je dus niet echt minderen. Ik denk als je kwetsbare tanden heb het uiteindelijk niet veel uitmaakt.
pi_152302002
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 16:53 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Heeft dat echt zo veel invloed?

quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 16:53 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja dat heb ik dus niet nodig met mijn O. Pas om 12u weer honger
Verhoudingen liggen anders ja.

Ik wil het wel eens proberen :P Alle kcal van de ochtend in het ontbijt stoppen en kijken wat het doet :D
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_152302155
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 16:57 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Heeft dat echt zo veel invloed?

[..]

Verhoudingen liggen anders ja.

Ik wil het wel eens proberen :P Alle kcal van de ochtend in het ontbijt stoppen en kijken wat het doet :D
Elke keer dat je eet of drinkt is een aanval op je glazuur. Dus het schijnt beter te zijn om je gebit dan rust te gunnen tussen eetmomenten, dus niet elke 1 a 2 uur wat eten. Ik weet niet of het echt helpt, ik heb ook al een supersonische elektrische tandenborstel, ik flos, tandenstook en spoel met mondwater, alles elke dag, maar ik wil echt alles proberen want mijn gebit zit al vol met gaatjes en elke keer doet het boren meer zeer dan de vorige keer (misschien ben ik een watje, maar aan de andere kant, verstandskiezen trekken of geprikt worden door een naald doet me niks, en die pijn van die boor voel ik gewoon door mijn hele ruggegraat, ook met verdoving).
  dinsdag 5 mei 2015 @ 17:04:35 #166
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152302247
Lol, ik drink elk half u cola light oid :Y
pi_152302289
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 17:04 schreef Qwea het volgende:
Lol, ik drink elk half u cola light oid :Y
Tja, het leven is niet eerlijk :P Ik poetste altijd al vaker en langer dan mijn zusje en snoepte minder, maar toch had zij nooit gaatjes en ik wel.
  dinsdag 5 mei 2015 @ 17:05:35 #168
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152302291
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 17:01 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Elke keer dat je eet of drinkt is een aanval op je glazuur. Dus het schijnt beter te zijn om je gebit dan rust te gunnen tussen eetmomenten, dus niet elke 1 a 2 uur wat eten. Ik weet niet of het echt helpt, ik heb ook al een supersonische elektrische tandenborstel, ik flos, tandenstook en spoel met mondwater, alles elke dag, maar ik wil echt alles proberen want mijn gebit zit al vol met gaatjes en elke keer doet het boren meer zeer dan de vorige keer (misschien ben ik een watje, maar aan de andere kant, verstandskiezen trekken of geprikt worden door een naald doet me niks, en die pijn van die boor voel ik gewoon door mijn hele ruggegraat, ook met verdoving).
Tand dingen zijn sowieso naar.. brrrr
  dinsdag 5 mei 2015 @ 17:06:01 #169
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_152302296
Je gebit minder treiteren helpt inderdaad wel wat. Alleen niet zoveel als ik graag zou willen. ;(

* IJsdraakje sluit zich aan bij de matige gebittenclub
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_152302300
Dat vind ik zulke ongezonde dingen, drink ik dus echt heel weinig... Maar als je een gevoelig gebit hebt dan is het uiteindelijk gewoon pech hebben.
  dinsdag 5 mei 2015 @ 17:15:08 #171
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152302542
Ey sandertjuh, kom je de dag nog een beetje door?
pi_152302664
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 17:15 schreef Qwea het volgende:
Ey sandertjuh, kom je de dag nog een beetje door?
Net terug van m'n schoonouders en heb ik echt fucking honger nu! Gelukkig moet ik de schotel nog gaan maken dus duurt nog wel een uur voordat ik ga eten ;(
  dinsdag 5 mei 2015 @ 17:21:23 #173
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152302766
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 17:18 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

Net terug van m'n schoonouders en heb ik echt fucking honger nu! Gelukkig moet ik de schotel nog gaan maken dus duurt nog wel een uur voordat ik ga eten ;(
Oi! Ik ga nu koken. Wat voor schotel eet je?
  dinsdag 5 mei 2015 @ 18:28:19 #174
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152304390
Ik at een broodje hamburger met rode kool :D
pi_152304452
Ik heb nog steeds geen trek in voedsel door mijn opgeblazen gevoel. Ga wel wat eten denk ik, maar even bedenken wat goed kan vallen.
  dinsdag 5 mei 2015 @ 18:54:33 #176
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152305157
Ik denk dat ik maar eens over ga naar een u/l splitschema.

http://www.guydroog.com/2(...)uiste-schema-kiezen/

ik heb nu split van bodyschema's. Maar mijn benen verdienen way meer aandacht dan mijn upperbody. Dus ik wil denk ik een u/l schema doen. 2x u 2x l. En dan fietsen. Moet even daarin duiken.

Morgen iig ff all inclusive legday

Had dit voor morgen :

Squats
Hip extension
Bulgarian Split Squat
Leg curl enkelvoudig
Hip Thrust
Calf extensions (standing)
Leg addduction
Leg abduction
Leg Extensions
Glute Bridge
Lunges
Dumbell step-ups

Iemand aanmerkingen?
pi_152305210
Ik heb zoveel snaaizin nu. :(
  dinsdag 5 mei 2015 @ 18:57:01 #178
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152305236
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 18:28 schreef gcjoel het volgende:
Ik at een broodje hamburger met rode kool :D
Nom :9

Kom jij eens met Feedback voor mijn legday? :P En sandertjuh/Ruuyzen, jullie ook iig :+ -peach? :+
  dinsdag 5 mei 2015 @ 19:02:03 #179
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152305457
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 18:54 schreef Qwea het volgende:
Ik denk dat ik maar eens over ga naar een u/l splitschema.

http://www.guydroog.com/2(...)uiste-schema-kiezen/

ik heb nu split van bodyschema's. Maar mijn benen verdienen way meer aandacht dan mijn upperbody. Dus ik wil denk ik een u/l schema doen. 2x u 2x l. En dan fietsen. Moet even daarin duiken.

Morgen iig ff all inclusive legday

Had dit voor morgen :

Squats
Hip extension
Bulgarian Split Squat
Leg curl enkelvoudig
Hip Thrust
Calf extensions (standing)
Leg addduction
Leg abduction
Leg Extensions
Glute Bridge
Lunges
Dumbell step-ups

Iemand aanmerkingen?
Leg press? Deadlift eventueel nog? one leg calf raise (je hebt nu volgens mij maar 1 kuit oefening)

Ik heb de laatste tijd ook veel gelezen over wat nou beter is, maar ik kwam uit op dat eigenlijk full body het best is. Terwijl ik eigenlijk zat te denken weer naar split te gaan. Pff echt lastig dit! haha
  dinsdag 5 mei 2015 @ 19:05:34 #180
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152305575
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 19:02 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Leg press? Deadlift eventueel nog? one leg calf raise (je hebt nu volgens mij maar 1 kuit oefening)

Ik heb de laatste tijd ook veel gelezen over wat nou beter is, maar ik kwam uit op dat eigenlijk full body het best is. Terwijl ik eigenlijk zat te denken weer naar split te gaan. Pff echt lastig dit! haha
Ooh lol dacht dat ik leg press had. Deadlift vind ik eng. A) ik kan hem niet, b) ik heb een slechte rug en c) ik ga morgen wel vragen of ze hem willen uitleggen :P

Ooh guy zegt weer dat full body niet goed is. Full body duurt me waaaaaay te lang. Ik knal de calfpress er bij in. Omdat mijn evenwicht nogal keislecht is :Y
  dinsdag 5 mei 2015 @ 19:07:03 #181
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152305617
Dus:

Squats
Hip extension
Leg Press
Bulgarian Split Squat
Calf press
Leg curl enkelvoudig
Hip Thrust
Calf extensions
Leg addduction
Leg abduction
Leg Extensions
Glute Bridge
Lunges
Dumbell step-ups
Evt deadlift

Dan heb ik alle groepen geloof ik he?
  dinsdag 5 mei 2015 @ 19:09:14 #182
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152305696
Vraag me alleen af hoelang ik erover ga doen, want ik heb geen zin in 2u sportschool :') liefst een uur tot aller max 1.5. Maar volgens mij ga ik dat nooit redden
  dinsdag 5 mei 2015 @ 19:09:28 #183
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152305712
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 19:05 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ooh lol dacht dat ik leg press had. Deadlift vind ik eng. A) ik kan hem niet, b) ik heb een slechte rug en c) ik ga morgen wel vragen of ze hem willen uitleggen :P

Ooh guy zegt weer dat full body niet goed is. Full body duurt me waaaaaay te lang. Ik knal de calfpress er bij in. Omdat mijn evenwicht nogal keislecht is :Y
Heb je een linkje? Ben er namelijk veel over aan het lezen dus ben benieuwd hoe hij erover denkt. UB/LB lijkt me ook wel wat.

Ik had deze gelezen o.a.:
http://www.victormooren.nl/full-body-schema-analyse/
  dinsdag 5 mei 2015 @ 19:10:01 #184
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152305736
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 19:09 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Heb je een linkje? Ben er namelijk veel over aan het lezen dus ben benieuwd hoe hij erover denkt. UB/LB lijkt me ook wel wat.

Ik had deze gelezen o.a.:
http://www.victormooren.nl/full-body-schema-analyse/
http://forum-fok.digidip.(...)ser%2Factive%2F79166

Zal ff jowue lezen
  dinsdag 5 mei 2015 @ 19:10:10 #185
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152305742
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 19:09 schreef Qwea het volgende:
Vraag me alleen af hoelang ik erover ga doen, want ik heb geen zin in 2u sportschool :') liefst een uur tot aller max 1.5. Maar volgens mij ga ik dat nooit redden
Nee dit is wel langer denk ik, erg veel oefeningen
wel alle delen pak je zo volgens mij
  dinsdag 5 mei 2015 @ 19:13:15 #186
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152305852
Full body kan ik zelf al niks mee. Ik train 4x in de week, niet in het weekend.

Ma/di/do/vri

Ik kan moeilijk 2x achter elkaar FB pakken geloof ik. Dan heb je geen rust = overbelasting.

UB/LB schema is voor mijn makkelijker. Maandag LB, Dinsdag UB, Woe rust/fietsen, Donderdag UB, Vrijdag LB. Evt Zaterdag weer fietsen, of zondag.
  dinsdag 5 mei 2015 @ 19:14:20 #187
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_152305883
Interessante artikelen :)

Zit hier ook steeds vaker te denken om toch ook een gym abonnement te delen. Over een maand wonen dude en ik samen en worden de kosten van mijn woning dus ook gedeeld. Dan heb ik een beetje over dat ik graag in een een sportschool of iets wil steken ... Hm hm hmm.
  dinsdag 5 mei 2015 @ 19:14:31 #188
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152305890
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 19:10 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Nee dit is wel langer denk ik, erg veel oefeningen
wel alle delen pak je zo volgens mij
Mja, maar ik zit er dus echt niet op te wachten om zo lang in de gym te zitten. Geloof dat ik hem door midden moet hakken. Pak ik nog 2x in de week de benen / alle been groepen. En dan 2x in de week upper pakken. Ja, dat ga ik doen.

Morgen LB :Y
  dinsdag 5 mei 2015 @ 19:15:14 #189
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152305918
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 19:14 schreef Artoo het volgende:
Interessante artikelen :)

Zit hier ook steeds vaker te denken om toch ook een gym abonnement te delen. Over een maand wonen dude en ik samen en worden de kosten van mijn woning dus ook gedeeld. Dan heb ik een beetje over dat ik graag in een een sportschool of iets wil steken ... Hm hm hmm.
Ik zou dat serieus doen :Y

Zal morgen na leg day eens goed in een nieuw schema duiken. Nu geen zin meer in :')
  dinsdag 5 mei 2015 @ 19:18:42 #190
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152306029
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 19:14 schreef Qwea het volgende:

[..]

Mja, maar ik zit er dus echt niet op te wachten om zo lang in de gym te zitten. Geloof dat ik hem door midden moet hakken. Pak ik nog 2x in de week de benen / alle been groepen. En dan 2x in de week upper pakken. Ja, dat ga ik doen.

Morgen LB :Y
Ja als vast schema zou ik sowieso een kortere maken. UB/LB of full body is een heel ander soort training dan splits. Je pakt veel minder verschillende oefeningen.
Net ff Guy gelezen en dat klinkt inderdaad ook wel chill, ff kijken wat ik daarmee kan! :)
  dinsdag 5 mei 2015 @ 19:20:08 #191
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_152306084
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 19:15 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik zou dat serieus doen :Y

Yes :) Ik heb thuis wel halters, maar niet andere equipment zoals stangen en dergelijke. Ik merk toch dat nu ik meer KT doe ik ook graag zou squatten met extra gewicht, een bankje e.d. gebruiken, en dan is dat gepruts met constant gewicht van de halters moeten veranderen ook nog irritant.
Op 200m hemelsbreed van mijn huis zit een sportschool die niet zo heel druk is volgens mij. Nog eens een keer bij een vriend die daar ook sport informeren dan maar.
  dinsdag 5 mei 2015 @ 19:21:10 #192
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_152306124
Oh ik onderschatte het. Het is maar liefst 320m hemelsbreed! :P
  dinsdag 5 mei 2015 @ 19:22:52 #193
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_152306188
Maar ik vind het nu al spannend. Sporten. Met gewichten. Met allemaal mensen er bij. Huuhhh. :')
pi_152306226
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 19:22 schreef Artoo het volgende:
Maar ik vind het nu al spannend. Sporten. Met gewichten. Met allemaal mensen er bij. Huuhhh. :')
Ik zou je niet voor een lange tijd binden aan 1 sportschool, daar heb ik spijt van. Als het tegenvalt om wat voor reden dan ook kun je er weer snel weg :)
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_152306276
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 19:23 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Ik zou je niet voor een lange tijd binden aan 1 sportschool, daar heb ik spijt van. Als het tegenvalt om wat voor reden dan ook kun je er weer snel weg :)
Proeflessen.
  dinsdag 5 mei 2015 @ 19:26:03 #196
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152306331
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 19:18 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ja als vast schema zou ik sowieso een kortere maken. UB/LB of full body is een heel ander soort training dan splits. Je pakt veel minder verschillende oefeningen.
Net ff Guy gelezen en dat klinkt inderdaad ook wel chill, ff kijken wat ik daarmee kan! :)
Ja maar je hit alles wel 2x per week met ub/lb. Nu met splits hit ik alles maar 1x..
pi_152306358
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 19:22 schreef Artoo het volgende:
In mijn sportschool zijn mensen vooral met zichzelf bezig, dat scheelt wel :P Hoor ook wel eens verhalen van dat mensen zich bemoeien met oefeningen enz
pi_152306400
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 19:24 schreef Ballet9 het volgende:

[..]

Proeflessen.
Is veels te kort om goed te bepalen als de gym bij je past en of je uberhaupt wil trainen in gym
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_152306419
Ik train zelf zo:

Ma: benen - buik + 20 min cardio
Di: borst - tricpes
Wo: rug - bicpes
Do: voetbaltrainen
Vr: schouders - buik + 20 minuten cardio
Za: voetbalwedstrijd

Ik vind het lekker om max een uurtje bezig te zijn. Langer gaat me persoonlijk tegen staan. Fullbody ben je inderdaad al snel 2 uur mee bezig en lijkt me erg vermoeiend.
  dinsdag 5 mei 2015 @ 19:29:52 #200
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_152306476
Oh kijk aan! Ik zie nu staan op de site dat ze een 'zomerabonnement' voor mei, juni en juli aanbieden..
Wat vinden jullie trouwens een redelijk bedrag voor een sportschool? Helaas heb ik in mijn woonplaats niet echt gyms met Basic Fit prijzen tot mijn beschikking.
  dinsdag 5 mei 2015 @ 19:30:14 #201
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152306488
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 19:28 schreef sandertjuh het volgende:
Ik train zelf zo:

Ik vind het lekker om max een uurtje bezig te zijn. Langer gaat me persoonlijk tegen staan. Fullbody ben je inderdaad al snel 2 uur mee bezig en lijkt me erg vermoeiend.
Ja dat is dus wat ik ook doe. Alleen benen heb ik opgedeeld in o.a quads, die ik train bij de schouders.

Ik ga voor UB/LB :Y
pi_152306514
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 19:29 schreef Artoo het volgende:
Oh kijk aan! Ik zie nu staan op de site dat ze een 'zomerabonnement' voor mei, juni en juli aanbieden..
Wat vinden jullie trouwens een redelijk bedrag voor een sportschool? Helaas heb ik in mijn woonplaats niet echt gyms met Basic Fit prijzen tot mijn beschikking.
Hangt er vanaf wat je er allemaal voor krijgt/gebruikt. Ik heb sauna, squash, groepslessen en zwemmen allemaal onbeperkt voor iets van 47 euro. O ja en fitness :P

Maar zelf gebruik ik niet eens de helft :')
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  dinsdag 5 mei 2015 @ 19:31:41 #203
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_152306534
quote:
Hangt er vanaf :P Wat wil je er allemaal bij hebben?
  dinsdag 5 mei 2015 @ 19:31:42 #204
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152306535
quote:
Met begeleiding 20/25 euro pm bij jaar contract. Maand abo's liggen al snel rond de 35/40 euro.

Zit nu zelf net voor een jaar bij big gym. 10 pm
  dinsdag 5 mei 2015 @ 19:32:51 #205
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152306573
Nog een uur tot de laatste T ;(
  dinsdag 5 mei 2015 @ 19:33:52 #206
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_152306612
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 19:32 schreef Qwea het volgende:
Nog een uur tot de laatste T ;(
Niet piepen.. ik heb nog 24kcal over voor de hele avond _O-
  dinsdag 5 mei 2015 @ 19:35:05 #207
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152306656
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 19:26 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja maar je hit alles wel 2x per week met ub/lb. Nu met splits hit ik alles maar 1x..
Ja klopt daarom dus ook splitsen in 2 delen zo'n beentraining, bij UB LB hoef je dus niet zoveel oefeningen te pakken omdat je 2x gaat

quote:
Ik train zelf zo:

Met FB ben je geen 2 uur bezig :D
Bij FB train je namelijk vooral compounds en pak je weinig accessory work
  dinsdag 5 mei 2015 @ 19:36:15 #208
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152306701
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 19:35 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ja klopt daarom dus ook splitsen in 2 delen zo'n beentraining, bij UB LB hoef je dus niet zoveel oefeningen te pakken omdat je 2x gaat

[..]

Met FB ben je geen 2 uur bezig :D
Bij FB train je namelijk vooral compounds en pak je weinig accessory work
Maar doe je met UB/LB dan 1 of 2 oefeningen per groep?
  dinsdag 5 mei 2015 @ 19:36:42 #209
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152306718
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 19:33 schreef Maraca het volgende:

[..]

Omg :o sterkte
  dinsdag 5 mei 2015 @ 19:37:39 #210
159909 -Peach
Prunus persica
pi_152306752
Op legday doe ik 2 oefeningen, squat & deadlift, daar ben ik dan wel 1.5u mee bezig dus geen tijd voor andere oefeningen en heb dan ook geen advies :P al wil ik binnenkort wel een keer frontsquats gaan leren.
Mijn sportschool kost 25 p.m. onbeperkt aantal x p.w., maar dat is dan ook alleen sportschool en niks extra's (die er ook niet zijn). Alleen oud ijzer en een verdwaalde fiets/loopband.
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
  dinsdag 5 mei 2015 @ 19:37:46 #211
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_152306757
Uhh. Ik wil er vooral fatsoenlijk kunnen sporten :') Cardio zal ik niet veel gaan doen, want ik heb een hekel aan binnencardio. Ik wil vooral flink KT doen, dus ik wil graag dat er een fatsoenlijk krachthonk is, zeg maar. Van fancy kleedkamers, zonnestudio's en sauna's en dergelijke ga ik toch geen gebruik maken.
De sportschool hier vlakbij kost ¤30/maand, en daar krijg je dan begeleiding en zo bij voor zover ik op de site kan lezen. Op 10 minuten fietsen zit er dan een nog wat kleinere sportschool bij het zwembad, daar sport en zwem je voor ¤21 per maand. En dan zit er aan de andere kant van de stad nog een luxe sportschool, ook voor ¤30 maand vanwege mijn leeftijd, maar dat vind ik te ver fietsen voor 'even' een uurtje willen sporten.
  dinsdag 5 mei 2015 @ 19:37:57 #212
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_152306759
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 19:36 schreef Qwea het volgende:

[..]

Omg :o sterkte
;(

Nee, heb goed gegeten vandaag dus lekker thee drinken en dan kom ik de avond wel door *O*
  dinsdag 5 mei 2015 @ 19:37:58 #213
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_152306761
quote:

[..]

Huuuu ;(
pi_152306822
quote:

[..]

Haha ik eet heel vaak 's avonds helemaal niets. Geen moeite mee heb dan ook nooit honger
  dinsdag 5 mei 2015 @ 19:41:56 #215
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152306897
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 19:36 schreef Qwea het volgende:

[..]

Maar doe je met UB/LB dan 1 of 2 oefeningen per groep?
Ja zoiets wel ja, totaal 1 uurtje bezig is voldoende. anders maak je er een soort van mega training van. Zie je ook in die link die je me gaf van Guy, geen grote hoeveelheden per spiergroep.
  dinsdag 5 mei 2015 @ 19:42:51 #216
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152306932
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 19:37 schreef -Peach het volgende:
Op legday doe ik 2 oefeningen, squat & deadlift, daar ben ik dan wel 1.5u mee bezig dus geen tijd voor andere oefeningen en heb dan ook geen advies :P al wil ik binnenkort wel een keer frontsquats gaan leren.
Mijn sportschool kost 25 p.m. onbeperkt aantal x p.w., maar dat is dan ook alleen sportschool en niks extra's (die er ook niet zijn). Alleen oud ijzer en een verdwaalde fiets/loopband.
Ik ga ook maar eens leren deadliften.
  dinsdag 5 mei 2015 @ 19:46:14 #217
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152307053
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 19:41 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ja zoiets wel ja, totaal 1 uurtje bezig is voldoende. anders maak je er een soort van mega training van. Zie je ook in die link die je me gaf van Guy, geen grote hoeveelheden per spiergroep.
Ja maar als ik 2 pak ben ik *telt 12 oefeningen verder.

Rug
Achterkant schouders
Borst
Biceps
Triceps
Schouders

X 2 = 12 oefeningen :o 5 min per oefening? Nah, zeg 7 want dropset. 1.5u bijna. Hmm.
  dinsdag 5 mei 2015 @ 19:46:50 #218
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152307083
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 19:37 schreef Maraca het volgende:

[..]

;(

Nee, heb goed gegeten vandaag dus lekker thee drinken en dan kom ik de avond wel door *O*
Ik zou sterven vd honger :P
  dinsdag 5 mei 2015 @ 19:47:45 #219
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_152307118
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 19:46 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik zou sterven vd honger :P
Heb bijna 2.000kcal op :o
  dinsdag 5 mei 2015 @ 19:52:00 #220
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152307280
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 19:47 schreef Maraca het volgende:

[..]

Heb bijna 2.000kcal op :o
Ik 2200 :P
  dinsdag 5 mei 2015 @ 19:53:53 #221
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152307364
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 19:46 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja maar als ik 2 pak ben ik *telt 12 oefeningen verder.

Rug
Achterkant schouders
Borst
Biceps
Triceps
Schouders

X 2 = 12 oefeningen :o 5 min per oefening? Nah, zeg 7 want dropset. 1.5u bijna. Hmm.
Maar je pakt vaak ook meerdere groepen
Zoals in zijn tekst:
Bankdrukken (plat) = borst maar ook armen
Incline flyes = borst
Chin-ups = rug maar ook armen en schouders
Dumbbell rows = rug
Lateral raises = schouders
Tricep pushdowns
Barbell curls
  dinsdag 5 mei 2015 @ 19:56:59 #222
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152307485
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 19:53 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Maar je pakt vaak ook meerdere groepen
Zoals in zijn tekst:
Bankdrukken (plat) = borst maar ook armen
Incline flyes = borst
Chin-ups = rug maar ook armen en schouders
Dumbbell rows = rug
Lateral raises = schouders
Tricep pushdowns
Barbell curls
Ik duik daar zo wel eens even in :Y
pi_152310064
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 19:37 schreef Artoo het volgende:
Uhh. Ik wil er vooral fatsoenlijk kunnen sporten :') Cardio zal ik niet veel gaan doen, want ik heb een hekel aan binnencardio. Ik wil vooral flink KT doen, dus ik wil graag dat er een fatsoenlijk krachthonk is, zeg maar. Van fancy kleedkamers, zonnestudio's en sauna's en dergelijke ga ik toch geen gebruik maken.
De sportschool hier vlakbij kost ¤30/maand, en daar krijg je dan begeleiding en zo bij voor zover ik op de site kan lezen. Op 10 minuten fietsen zit er dan een nog wat kleinere sportschool bij het zwembad, daar sport en zwem je voor ¤21 per maand. En dan zit er aan de andere kant van de stad nog een luxe sportschool, ook voor ¤30 maand vanwege mijn leeftijd, maar dat vind ik te ver fietsen voor 'even' een uurtje willen sporten.
Je wilde toch ook bij een atletiekclub lid worden? Vaak hebben die ook wel een krachthonk?
pi_152310110
1.5 uur met alleen squat en deadlift? Doe je dan heel veel varianten of zo?
  dinsdag 5 mei 2015 @ 21:01:02 #225
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_152310480
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 20:54 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Je wilde toch ook bij een atletiekclub lid worden? Vaak hebben die ook wel een krachthonk?
Klopt, zit/zat ik ook aan te denken. Het enige nadeel is dat de atletiekclub in een ander dorp is, en dat ik daar buiten het zomerseizoen alleen naar toe moet fietsen door het donker. Dat is niet echt optimaal...
pi_152310891
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 19:39 schreef Ballet9 het volgende:

[..]

Haha ik eet heel vaak 's avonds helemaal niets. Geen moeite mee heb dan ook nooit honger
Hier ook :Y
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_152310937
Ik eet ook nooit meer wat na mijn avondeten, maar ik dineer wel vaak pas na 8 uur :P
  dinsdag 5 mei 2015 @ 21:10:49 #228
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152310993
Ik eet ALTIJD na mijn avondeten. En ook sowieso altijd kwark. For the gainz O+
pi_152311056
Eten hier om zes uur, ben wakker tot een uur of 11. Nergens last van :)

Behalve met sporten, dan wel even wat.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  dinsdag 5 mei 2015 @ 21:12:30 #230
436284 Ryuuzen
"What!" - she
pi_152311077
quote:
Ik train zelf zo:

ik probeer juist een rustdag voor mijn wedstrijden te hebben zodat ik optimaal herstelt ben
  dinsdag 5 mei 2015 @ 21:30:31 #231
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152312014
Mijn avondsnack wordt nu gegeten.
Griekse yoghurt met crunchy pindakaas O+
pi_152312966
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 21:30 schreef gcjoel het volgende:
Mijn avondsnack wordt nu gegeten.
Griekse yoghurt met crunchy pindakaas O+
Geef me mijn pindakaas terug :(
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  dinsdag 5 mei 2015 @ 21:50:30 #233
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152312983
quote:
8s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 21:50 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Geef me mijn pindakaas terug :(
Haha neeee extra lekker met een beetje crunchy :D
  dinsdag 5 mei 2015 @ 21:51:20 #234
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152313017
Oke, op/aanmerkingen?

2x per week UB en 2x per week LB:

quote:
Dag 1 LB

Squats
Leg press
Leg curl liggend
Leg extension
Calf press
Standing calf raises
Addduction
Abduction
Lunges
Rotary torso

Dag 2 UB

Bench press decline
Incline fly's
Lat pull down
Low pulling reverse grip
Arnold press
Lateral raises
Biceps curl
Barbell curl
Triceps push down
Tricep extension
Wrist curl
Leg raises

Dag 3 LB

Squats
Leg press
Leg curl liggend
Leg extension
Calf press
Standing calf raises
Addduction
Abduction
Lunges
Sit-ups & Planken

Dag 4 UB

Decline chest press (dumbells)
Fly'es
Chinnen
T-bar row
Lying rear lateral raises (dumbells)
Arnold press
Hammer curl
Concentration curl
Dippen
Skull crushers
Dumbell pull-over
  dinsdag 5 mei 2015 @ 21:51:30 #235
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_152313025
Is het al morgen?

* Maraca drukt op F5 in MFP
pi_152313061
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 21:50 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Haha neeee extra lekker met een beetje crunchy :D

Zou foute opmerking maken :')

Maar pindakaas :r das alleen lekker in die zoute stokjes :9
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_152313089
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 21:51 schreef Maraca het volgende:
Is het al morgen?

Toch honger? Jij zat toch vol? :+
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  dinsdag 5 mei 2015 @ 21:53:33 #238
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_152313126
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 21:52 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Toch honger? Jij zat toch vol? :+
Cardiotraining gedaan :')!
  dinsdag 5 mei 2015 @ 21:53:50 #239
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152313136
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 21:51 schreef Qwea het volgende:
Oke, op/aanmerkingen?

2x per week UB en 2x per week LB:

[..]

Ik vind het nog steeds wel erg veel, maar dat is ook persoonlijk denk ik.
Morgen ga ik ff kijken of ik tijd heb om mijn eigen schema te maken, dan post ik hem ook wel ff
  dinsdag 5 mei 2015 @ 21:53:51 #240
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152313138
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 21:51 schreef Maraca het volgende:
Is het al morgen?

_O- Ik dacht dat jij geen honger meer ging hebben? :D
  dinsdag 5 mei 2015 @ 21:54:12 #241
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_152313152
Maar de grote mok thee vult aardig O+
  dinsdag 5 mei 2015 @ 21:54:13 #242
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152313155
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 21:52 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Zou foute opmerking maken :')

Maar pindakaas :r das alleen lekker in die zoute stokjes :9
haha open deur
  dinsdag 5 mei 2015 @ 21:54:31 #243
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152313166
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 21:54 schreef gcjoel het volgende:

[..]

haha open deur
Ps zitten daar ook stukjes in? :r
pi_152313167
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 21:53 schreef Maraca het volgende:

[..]

Cardiotraining gedaan :')!
_O-
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_152313194
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 21:54 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ps zitten daar ook stukjes in? :r
Niet dat ik weet :P
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  dinsdag 5 mei 2015 @ 21:55:47 #246
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_152313220
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 21:54 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

_O-
pi_152313244
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 21:55 schreef Maraca het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
My momma used to say :D
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  dinsdag 5 mei 2015 @ 21:56:43 #248
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152313260
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 21:53 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ik vind het nog steeds wel erg veel, maar dat is ook persoonlijk denk ik.
Morgen ga ik ff kijken of ik tijd heb om mijn eigen schema te maken, dan post ik hem ook wel ff
2 oefenigen per spiergroep.

Ik heb nu met mijn splitschema het volgende:

quote:
Rug en achterkant schouders (dag 1)

Chinnen
Rowing machine
T-bar Row
Low pully row (Reverse grip)
Lat pulldown
Bent over rows dumbells
Dumbell row
Bent over raises
Shrugs
Crunches
Pullover (buikspieren)

Biceps, onderarmen & triceps (dag 2)

Dippen
Barbell curl
Incline dumbell curl
Concentration curl
Hammer curl
Wrist curl
Reverse grip pushdown
Push down
French press
Skull crushers
Triceps extensions
Sit-ups + planken (1:30, 1:20, 1:00)

Borst en Quadriceps (dag 3)

Decline dumbell press
Cable crossover
Decline Fly's
Incline bench press
Leg press
Leg extension
Lunges (met stang)
Marianne timmer oefening
Squats machine
Rotary Torso

Hamstrings, kuiten & Schouders (dag 4)

Leg Curl liggend
Leg curl staand
leg side ways
Zittende kuitmachine
Cable side raises
Front press
Upright rowing
One arm dumbell press
Arnold Press
Lateral Raises machine
Addduction legs
Abduction legs
Leg raises
Captains chair
Orgineel van de coach was toen dit:

quote:
Rug en achterkant schouders: (dag 1)

Chin's (optrekken)

Rowing machine (kont naar achteren

en borst naar voren tegen de bank)

Pullover

Low pully row (reverse grip)

Lat pulldown met stang

Dumble row

Bent over raises

Shrugs

Bent over raises (dumbell)

Biceps,onderarmen,triceps: (dag 2)

Barbell curl

Incline dumbell curl

Concentration curl

Hammer cur

Wrist Curl

Push down

French press (straight bar)

Triceps extensions

Borst en Quadriceps: (dag 3)

Dippen

Incline dumbell press

Cable crossover

Decline bench press

Legg Press

Legg extensions

Lunges (met stang)

Hamstrings,Kuiten,Schouders: (dag 4)

Stiff leg Deadlift

Leg Curl liggend

Leg curl staand

Zittende kuitmachine

Cable side raises

Front press

Upright rowing

One arm dumbell press

Buik

Incline sit-up op de bank....sit-up....machine crunches....
  dinsdag 5 mei 2015 @ 22:01:01 #249
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152313497
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 21:56 schreef Qwea het volgende:

[..]

2 oefenigen per spiergroep.

Ik heb nu met mijn splitschema het volgende:

[..]

Orgineel van de coach was toen dit:

[..]

Wow ja dan heb je nu al een stuk minder :D
Ik heb hiervoor een trainer gehad en toen kreeg ik ook splitschema's met inderdaad ook wel veel van zulke trainingen. Helemaal kapot en op tegen het eind van je training en met soms de meeste rare oefeningen erbij.
daarna een schema via victor mooren gedaan dat was dus full body en veeel korter, man wat een verademing was dat! Mja nu besloten dat we het zelf wel kunnen en geen geld meer wil uitgeven aan een trainer.
Dacht dus eerst dat split wel beter was omdat we weer 4x willen gaan maar dat blijkt dus inderdaad niet zo. Mja full body is ook zo saai, je doet van alles maar een beetje waardoor je niks echt voelt. Het werkt op zich wel want ik wordt wel echt sterker op mijn compounds.
Daarom misschien toch maar UB/LB want dan kan je net ff wat meer pakken.
  dinsdag 5 mei 2015 @ 22:19:11 #250
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152314507
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 22:01 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Wow ja dan heb je nu al een stuk minder :D
Ik heb hiervoor een trainer gehad en toen kreeg ik ook splitschema's met inderdaad ook wel veel van zulke trainingen. Helemaal kapot en op tegen het eind van je training en met soms de meeste rare oefeningen erbij.
daarna een schema via victor mooren gedaan dat was dus full body en veeel korter, man wat een verademing was dat! Mja nu besloten dat we het zelf wel kunnen en geen geld meer wil uitgeven aan een trainer.
Dacht dus eerst dat split wel beter was omdat we weer 4x willen gaan maar dat blijkt dus inderdaad niet zo. Mja full body is ook zo saai, je doet van alles maar een beetje waardoor je niks echt voelt. Het werkt op zich wel want ik wordt wel echt sterker op mijn compounds.
Daarom misschien toch maar UB/LB want dan kan je net ff wat meer pakken.
Nou ja van wat ik begrijp is split dus niet handig ivm je eiwit piek. Wel handig om te fine tunen, maar je pakt alle groepen maar 1x. Full body haat ik oprecht. Compound oefeningen ook, ivm blessure, evenwichtsproblemen, ect, daarom heb ik ook vaak isolatie oefeningen.

Heb nu alle groepen 1x gedaan:

quote:
UB/LB schema 2x per week

Dag 1 LB

Squats
Leg press
Leg curl
Leg extension
Seated calfs
Glute bridge
Addduction
Abbduction
Leg raises

Dag 2 UB

Decline bench press
Chinnen
Arnold Press
Dippen
Bicep curls
Wrist Curls
Crunches

Dag 3 LB

Squats
Leg press
Leg Curl
Leg extension
Standing Calfs
Glute Bridge
Leg side ways
Sit-ups & Planken

Dag 4 UB

Fly's
T-bar Row
Lateral raises
Skull Crushers
Tricep extension
Concentration Curl
Captains chair
Hoelang zit jij in de gym? Ruuyzen, jij? Heb jij nog op/aanmerkingen?
  dinsdag 5 mei 2015 @ 22:20:31 #251
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152314568
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:

[..]

Nou ja van wat ik begrijp is split dus niet handig ivm je eiwit piek. Wel handig om te fine tunen, maar je pakt alle groepen maar 1x. Full body haat ik oprecht. Compound oefeningen ook, ivm blessure, evenwichtsproblemen, ect, daarom heb ik ook vaak isolatie oefeningen.

Ja dat heb ik nu ook op meerdere plekken gelezen, dus split wordt het zeker niet meer. Gewoon zonde als je dat gaat doen dus.
  dinsdag 5 mei 2015 @ 22:23:44 #252
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152314716
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 22:20 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ja dat heb ik nu ook op meerdere plekken gelezen, dus split wordt het zeker niet meer. Gewoon zonde als je dat gaat doen dus.
Het traint wel lekker hoor, want je put die spiergroep ect maximaal uit omdat je zoveel oefeningen blijkbaar doet. Alleen, dan heb je dus veelste lang herstel. Daar zit ik met UB/LB ook een beetje mee als ik 1 oefening per groep doe. Put je de groep dan wel echt uit?
  dinsdag 5 mei 2015 @ 22:27:38 #253
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152314886
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 22:23 schreef Qwea het volgende:

[..]

Het traint wel lekker hoor, want je put die spiergroep ect maximaal uit omdat je zoveel oefeningen blijkbaar doet. Alleen, dan heb je dus veelste lang herstel. Daar zit ik met UB/LB ook een beetje mee als ik 1 oefening per groep doe. Put je de groep dan wel echt uit?
Ja ik weet het, heb ook een jaar op die manier getraind.
het gaat niet per se om de groep uitputten maar goed benutten. Je moet ook voldoende rust tussen de sets nemen zodat je de herhalingen en sets ook optimaal kunt benutten. Cheaten op je form en reps is alleen maar nadelig voor het resultaat.
Maar het fijne weet ik hier helaas ook niet 100% van
  dinsdag 5 mei 2015 @ 22:28:52 #254
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152314935
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 22:27 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ja ik weet het, heb ook een jaar op die manier getraind.
het gaat niet per se om de groep uitputten maar goed benutten. Je moet ook voldoende rust tussen de sets nemen zodat je de herhalingen en sets ook optimaal kunt benutten. Cheaten op je form en reps is alleen maar nadelig voor het resultaat.
Maar het fijne weet ik hier helaas ook niet 100% van
Ja dat laatste wist ik. En beter iets lichter en goed uitvoeren dan te zwaar en een kut form
  dinsdag 5 mei 2015 @ 22:32:19 #255
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152315083
http://www.guydroog.com/2(...)door-te-weinig-eten/

_O- Ik moest lachen om punt 3.

quote:
De enige manier om je lichaam in “spaarstand” of “starvation mode” te krijgen, waarin het alle energie dat geconsumeerd wordt direct opslaat, is als je een kogel door je bovenkamer jaagt, het lichaam uitschakelt en daarmee energiebehoeftes stopt.
  dinsdag 5 mei 2015 @ 22:32:25 #256
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152315087
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 22:28 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja dat laatste wist ik. En beter iets lichter en goed uitvoeren dan te zwaar en een kut form
En verder is het nu vooral te laat om hier goed over na te denken :')
zometeen maar naar bed denk ik :P
  dinsdag 5 mei 2015 @ 22:33:12 #257
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152315115
quote:
Als jouw hart een kwartier stil moet staan omdat je even niet eet, heb je geen prettige maandagochtend op kantoor. Het lichaam moet en zal energie gebruiken. Daarom kun je letterlijk af blijven vallen tot je sterft. (bron: Afrika, helaas)
Veeg me op _O-
  dinsdag 5 mei 2015 @ 22:33:15 #258
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152315118
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 22:32 schreef Qwea het volgende:
http://www.guydroog.com/2(...)door-te-weinig-eten/

_O- Ik moest lachen om punt 3.

[..]

haha ja hij heeft gelijk :D
  dinsdag 5 mei 2015 @ 22:34:02 #259
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152315156
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 22:32 schreef gcjoel het volgende:

[..]

En verder is het nu vooral te laat om hier goed over na te denken :')
zometeen maar naar bed denk ik :P
Ja :') Ik lig inmiddels in bed. Ik moet alleen nog bedenken of ik morgen LB 1 of 2 oefeningen per groep ga doen _O-
  dinsdag 5 mei 2015 @ 22:34:53 #260
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152315193
quote:
Een ander belangrijk punt is dat “ik eet weinig” een vage uitspraak is, want “weinig” is een subjectieve term. Sumoworstelaars vinden een dieet aan 3000 calorieën weinig, terwijl bikini-atleten een week voor hun show spontaan water in hun mond krijgen van de gedachte aan zoveel calorieën.
EEN WEEK VOOR DE SHOW? _O- EEN WEEK? 8 weken! :')
  dinsdag 5 mei 2015 @ 22:35:12 #261
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152315207
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 22:34 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja :') Ik lig inmiddels in bed. Ik moet alleen nog bedenken of ik morgen LB 1 of 2 oefeningen per groep ga doen _O-
slapeloze nachten zeg ik je!
  dinsdag 5 mei 2015 @ 22:39:43 #262
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152315414
  dinsdag 5 mei 2015 @ 22:39:53 #263
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152315420
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 22:35 schreef gcjoel het volgende:

[..]

slapeloze nachten zeg ik je!
Heb ik toch wel :P
  dinsdag 5 mei 2015 @ 22:41:42 #264
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152315487
quote:
ja en kijk hoe hij er uit ziet, dat wil toch iedereen?
  dinsdag 5 mei 2015 @ 22:45:07 #265
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152315624
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 22:41 schreef gcjoel het volgende:

[..]

ja en kijk hoe hij er uit ziet, dat wil toch iedereen?
Ja! :o Jelmer vreet ook fucking veel en ziet er ook awesome uit :o
  dinsdag 5 mei 2015 @ 22:46:28 #266
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152315671
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 22:45 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja! :o Jelmer vreet ook fucking veel en ziet er ook awesome uit :o
ja klopt, die traint volgens mij ook met guy..
ik wil dat later ook als ik groot ben O+
  dinsdag 5 mei 2015 @ 22:53:49 #267
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152315963
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 22:46 schreef gcjoel het volgende:

[..]

ja klopt, die traint volgens mij ook met guy..
ik wil dat later ook als ik groot ben O+
Ik wil dat ook. Maar O+ niet _O-
  dinsdag 5 mei 2015 @ 23:20:23 #268
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152316988
ik heb mijn eetlijstjes tot en met zaterdag al klaar O+
pi_152320563
Good morning :)
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  woensdag 6 mei 2015 @ 07:00:18 #270
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_152320689
Goedemorgen :W

Onder het mom: een ezel stoot zich geen 2e keer aan dezelfde steen.. deze keer een wat uitgebreider ontbijt na KT :+
  woensdag 6 mei 2015 @ 07:05:12 #271
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152320714
Mogguh
  woensdag 6 mei 2015 @ 07:09:24 #272
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152320745
Morning!
  woensdag 6 mei 2015 @ 07:11:36 #273
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152320755
  woensdag 6 mei 2015 @ 07:12:30 #274
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152320760
quote:
Ja die eerste is de goede. Die tweede vind ik te lang
  woensdag 6 mei 2015 @ 07:16:13 #275
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152320785
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 07:12 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ja die eerste is de goede. Die tweede vind ik te lang
Ga ik de eerste straks passen en halen
pi_152320955
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 07:00 schreef Maraca het volgende:
Goedemorgen :W

Onder het mom: een ezel stoot zich geen 2e keer aan dezelfde steen.. deze keer een wat uitgebreider ontbijt na KT :+
Hier ook groter ontbijt :Y Kijken hoe dat gaat, kreeg het in ieder geval niet makkelijk weg :')

Lijstje:
O: 4 volkoren, met kipfilet;
T: Kwark combi;
L: 4 volkoren, met kipfilet;
D: Pasta (570 kcal voor ;( ) ;
T: Banaan
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  woensdag 6 mei 2015 @ 07:42:52 #277
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152320976
Gaat weinig pasta voor je worden :P

O: 30g whey, 60g havermout, 300ml melk. Supps
L: 4x spelt, pindakaas, kaas, casseler, kalkoenfilet
T: sups, pwo
S: legs?
T: sups, banaan, whey shake
D: bloemkool, aardappelen, karbonade, jus, yoghurt
T: 500g kwark met 50g frambozen

2200kcal :Y)
pi_152320993
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 07:42 schreef Qwea het volgende:
Gaat weinig pasta voor je worden
Ja ;(

Ik moet even snijden want ik had vanochtend cappuccino, die was ik vergeten en 500 kcal pasta aint much.

En toch klinkt jouw lijstje van 2200 kcal meer dan die van mij :')
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  woensdag 6 mei 2015 @ 07:46:10 #279
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152321004
Mijn lijstje:

Geen idee nog!
Ik ben boos want ik heb fucking lage kutlijsjtjes en ineens gaat het gewicht weer omhoog.
Jaja schommelingen blabla... Het is zo demotiverend gatver!

Nu denk ik aan de ene kant, hmm vandaag superweinig eten zou dat werken?
Andere kant denk doe normale dieetdag
nog andere kant zegt, vreet maar veel :')
  woensdag 6 mei 2015 @ 07:46:14 #280
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152321005
quote:
2s.gif Op woensdag 6 mei 2015 07:45 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Ja ;(

Ik moet even snijden want ik had vanochtend cappuccino, die was ik vergeten en 500 kcal pasta aint much.

En toch klinkt jouw lijstje van 2200 kcal meer dan die van mij :')
Hoeveel kcal is je eerste T?
pi_152321007
quote:
2s.gif Op woensdag 6 mei 2015 07:39 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Hier ook groter ontbijt :Y Kijken hoe dat gaat, kreeg het in ieder geval niet makkelijk weg :')

Lijstje:
T: Cappuccino;
L: 4 volkoren, met kipfilet; L: 3 volkoren, met kipfilet ;(
D: Pasta (570 kcal voor ;( ) ;
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_152321008
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2015 07:46 schreef Qwea het volgende:

[..]

Hoeveel kcal is je eerste T?
236 kcal.

Die zou ik wel wat kunnen verminderen, want is 500 gr. Hmm keuzes.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_152321012
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 07:46 schreef gcjoel het volgende:
Mijn lijstje:

Geen idee nog!
Ik ben boos want ik heb fucking lage kutlijsjtjes en ineens gaat het gewicht weer omhoog.

:(

Doe normaal, op de lange termijn werkt dat het beste :)
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  woensdag 6 mei 2015 @ 07:48:23 #284
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152321014
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 07:46 schreef gcjoel het volgende:
Mijn lijstje:

Geen idee nog!

Ho. Stop. Even vol blijven houden. Iig tot zaterdag. Weeg dan nog eens. Nog steeds niet goed, doen dan ff een kleine refeed evt.

Er zijn zoveel redenen. Je hebt gesport toch ook? Mijn gewicht gaat vrijwel altijd omhoog en pas na een rustdag weer omlaag.

Dus, ff diep adem halen en gewoon ff normaal doen met je lijstjes!
pi_152321021
quote:
2s.gif Op woensdag 6 mei 2015 07:46 schreef CrunchySelf het volgende:
Hier ook groter ontbijt Kijken hoe dat gaat, kreeg het in ieder geval niet makkelijk weg

Lijstje:
T: Cappuccino;
L: 3 volkoren, met kipfilet
D: Pasta (660 kcal voor ) ;
Nu met minder kwark in eerste T, 660 kcal voor pasta. Het is wel goed zo :)
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  woensdag 6 mei 2015 @ 07:50:01 #286
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152321027
Thanks beide!
Jullie hebben ook gelijk en ik weet het wel maar wat fuckt die weegschaal met je hoofd.

Heb alleen nog maar rustdagen gehad en normaal ga ik dan ook weer naar beneden, nu dus niet.. meh.
Zo maar ontbijt gaan maken denk.
  woensdag 6 mei 2015 @ 07:50:40 #287
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152321032
quote:
2s.gif Op woensdag 6 mei 2015 07:47 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

236 kcal.

Die zou ik wel wat kunnen verminderen, want is 500 gr. Hmm keuzes.
Die heb ik al niet :P

Mijn O: 432
Mijn L: 438
Mijn T: 40kcal
Mijn sport T: 316
Mijn D: 637
Mijn T: 284
  woensdag 6 mei 2015 @ 07:52:08 #288
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152321043
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 07:50 schreef gcjoel het volgende:
Thanks beide!
Jullie hebben ook gelijk en ik weet het wel maar wat fuckt die weegschaal met je hoofd.

Heb alleen nog maar rustdagen gehad en normaal ga ik dan ook weer naar beneden, nu dus niet.. meh.
Zo maar ontbijt gaan maken denk.
Doe jezelf een plezier, laat die weegschaal ff met rust. Hou je aan je lijstjes en ga pas zaterdag of zondag weer wegen. Ik ga ook pas dan weer wegen, of wellicht gewoon pas de week erop. Want ik word ook altijd kei depri van dat kutding.
pi_152321049
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2015 07:50 schreef Qwea het volgende:

[..]

Die heb ik al niet :P

Mijn O: 432
Mijn L: 438
Mijn T: 40kcal
Mijn sport T: 316
Mijn D: 637
Mijn T: 284
Hmmm

Mijn O: 463 (uitzondering door cappuccino)
Mijn T: 188
Mijn L: 314
Mijn T: 236
Mijn D: 660
Mijn T: 138
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_152321053
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2015 07:52 schreef Qwea het volgende:

[..]

Doe jezelf een plezier, laat die weegschaal ff met rust. Hou je aan je lijstjes en ga pas zaterdag of zondag weer wegen. Ik ga ook pas dan weer wegen, of wellicht gewoon pas de week erop. Want ik word ook altijd kei depri van dat kutding.
Wat zij zegt
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  woensdag 6 mei 2015 @ 07:56:01 #291
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152321084
quote:
2s.gif Op woensdag 6 mei 2015 07:53 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Wat zij zegt
Ja serieus. Dat ding maakt me altijd zo verdrietig
pi_152321116
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2015 07:56 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja serieus. Dat ding maakt me altijd zo verdrietig
Blij als ie naar beneden gaat en als ie omhoog gaat inderdaad niet :')

Maar ik weeg daarom ook maar 1 keer per week, normaal deed veel vaker per week. Dat hielp niet :P
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  woensdag 6 mei 2015 @ 08:01:29 #293
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152321136
quote:
2s.gif Op woensdag 6 mei 2015 07:59 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Maar ik weeg daarom ook maar 1 keer per week, normaal deed veel vaker per week. Dat hielp niet :P
Ja. nou, dat ja.
  woensdag 6 mei 2015 @ 08:07:31 #294
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152321192
quote:
2s.gif Op woensdag 6 mei 2015 07:59 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Misschien inderdaad maar naar 1x per week gaan ofzo.
Ik vind het ook echt kut dat ik nu gewoon ff paar kilo kwijt wil. Als ik de 70 weer heb gehaald ga ik ook echt stoppen en weer op gewicht blijven. De 65 hoeft van mij ook niet weer.

Mja ik heb braaf alle calorietjes van het ontbijt in een carrotcake baked oatmeal gestopt die staat nu in de oven. Van creatief eten en bakken wordt ik blij :)
pi_152321207
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 08:07 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Misschien inderdaad maar naar 1x per week gaan ofzo.
Ik vind het ook echt kut dat ik nu gewoon ff paar kilo kwijt wil. Als ik de 70 weer heb gehaald ga ik ook echt stoppen en weer op gewicht blijven. De 65 hoeft van mij ook niet weer.

Mja ik heb braaf alle calorietjes van het ontbijt in een carrotcake baked oatmeal gestopt die staat nu in de oven. Van creatief eten en bakken wordt ik blij :)
Goed plan :Y

En dat laatste is een goede tussenweg :D En binnen kcal en toch even iets anders :)
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  woensdag 6 mei 2015 @ 08:10:37 #296
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152321226
quote:
2s.gif Op woensdag 6 mei 2015 08:08 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Goed plan :Y

En dat laatste is een goede tussenweg :D En binnen kcal en toch even iets anders :)
ja en meestal wel lekker maar toch altijd liever gewoon weer havermout met pindakaas als ontbijt :P
pi_152321228
Ik moet zo naar een banketbakkerij :( En ik mag niks halen :(
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_152321233
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 08:10 schreef gcjoel het volgende:

[..]

ja en meestal wel lekker maar toch altijd liever gewoon weer havermout met pindakaas als ontbijt :P
Waarom? Voor de vulling?
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  woensdag 6 mei 2015 @ 08:13:30 #299
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152321247
quote:
2s.gif Op woensdag 6 mei 2015 08:10 schreef CrunchySelf het volgende:
Ik moet zo naar een banketbakkerij :( En ik mag niks halen :(
oh no dat is gewoon mishandeling ;(
  woensdag 6 mei 2015 @ 08:13:47 #300
328881 gcjoel