Oordopjes met muziek in en gaan?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 08:11 schreef La_Tramposa het volgende:
Goodmorning!
Lekker om 7 uur wakker op je 'verplichte vrije dag' omdat ze het festivalterrein nog aan het opbouwen zijn en heel hard met steigerpalen gooien. Nouja, op dit moment is het lawaai nog niet te erg om thuis te werken dus hopelijk krijg ik alles gedaan vóór het echt losgaat.
Mja, niet als de muziek van het festival zo hard is dat je de muziek uit je oortjes niet hoortquote:Op dinsdag 5 mei 2015 08:12 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Oordopjes met muziek in en gaan?
Kan ik altijd lekker op werken
Das dan wel een goed puntquote:Op dinsdag 5 mei 2015 08:13 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Mja, niet als de muziek van het festival zo hard is dat je de muziek uit je oortjes niet hoortHet is hier echt letterlijk 100m vandaan en het geluid draagt nogal. Wil mijn oren ook niet verpesten
Maar als het niet gaat zoek ik wel een ZZPcafeetje of bibliotheek op in de stad.
ik voel met je mee hoor vanachter mijn werk bureauquote:Op dinsdag 5 mei 2015 08:13 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Mja, niet als de muziek van het festival zo hard is dat je de muziek uit je oortjes niet hoortHet is hier echt letterlijk 100m vandaan en het geluid draagt nogal. Wil mijn oren ook niet verpesten
Maar als het niet gaat zoek ik wel een ZZPcafeetje of bibliotheek op in de stad.
lol ik als mensen vragen hoe ver ik wil gaan met fitness laat ik altijd een plaatje van de hulk zien ....quote:Op dinsdag 5 mei 2015 08:44 schreef Maraca het volgende:
LIF / 'Hulk'-obsessie kost bodybuilder bijna zijn armen
Drugs are bad mmm'kay
Wat lief van je vaderquote:Op dinsdag 5 mei 2015 09:11 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
lol ik als mensen vragen hoe ver ik wil gaan met fitness laat ik altijd een plaatje van de hulk zien ....
gisteren wilde mijn pa even met me praten omdat hij bang was dat ik ook die rommel ging gebruiken vanwege dat nieuws bericht![]()
het was maar een grapje
Het gaat vanmiddag hard regenen, als geruststelling voor jouquote:Op dinsdag 5 mei 2015 09:23 schreef gcjoel het volgende:
Het is vandaag wel lekker warm!![]()
Niet dat ik daar nog wat van voel de rest van de dag maar toch
Hier stortregen!! 5 minuten geleden was het nog zonnigquote:Op dinsdag 5 mei 2015 09:23 schreef gcjoel het volgende:
Het is vandaag wel lekker warm!![]()
Niet dat ik daar nog wat van voel de rest van de dag maar toch
Thanks voor de geruststellingquote:Op dinsdag 5 mei 2015 09:36 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Het gaat vanmiddag hard regenen, als geruststelling voor jou
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 09:39 schreef -Peach het volgende:
[..]
Hier stortregen!! 5 minuten geleden was het nog zonnig
* Maraca zet alvast theequote:Op dinsdag 5 mei 2015 09:39 schreef -Peach het volgende:
[..]
Hier stortregen!! 5 minuten geleden was het nog zonnig
Gisteravond na het eten was ook zwaar.. had grote drang naar 'slechte dingen'quote:Op dinsdag 5 mei 2015 08:41 schreef Qwea het volgende:
Mogguh
Goed, gisteren eerste cutdag goed doorstaan
Net ontbijt erin, nu maar eens even rug en achterkant schouders pakken
Iets kleinere portie nemen een idee?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 11:11 schreef sandertjuh het volgende:
Oh ja we eten witlofschotel vanavond... per bereid portie 870kcal![]()
![]()
80 gram koolhydraten en 40 gram vet
Nu ik dat weet was ik dat ook zeker wel van plan. Gelukkig wel extra mager runder gehakt gekochtquote:Op dinsdag 5 mei 2015 11:11 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Iets kleinere portie nemen een idee?
Vind ik zelf sowieso altijd lekkerder dan half om half gehakt!quote:Op dinsdag 5 mei 2015 11:13 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Nu ik dat weet was ik dat ook zeker wel van plan. Gelukkig wel extra mager runder gehakt gekocht
Waarom eten jullie dat dan ook?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 11:11 schreef sandertjuh het volgende:
Oh ja we eten witlofschotel vanavond... per bereid portie 870kcal![]()
![]()
80 gram koolhydraten en 40 gram vet
Qua kcal valt het nog wel mee inderdaad alleen zitten er zoveel koolhydraten en vetten in.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 11:15 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Vind ik zelf sowieso altijd lekkerder dan half om half gehakt!
Maarja dat soort schotels hebben vaak flink wat kaas en room, tikt al wel aanAl is 870 kcal voor de meeste mannen wel een normale hoeveelheid voor een D.
Eens in de zoveel tijd is zo'n schoten wel lekker. Eten het 1x in de 2/3 maanden en heb tot vandaag nooit echt naar de verpakking gekeken eigenlijkquote:Op dinsdag 5 mei 2015 11:18 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Waarom eten jullie dat dan ook?![]()
Zou zelf witlof ham/kaas maken dan ofzo
Goed! Gisteren weer een uurtje KT gedaan en het is echt heel fijnquote:Op dinsdag 5 mei 2015 10:54 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
hahaha dat wel.
Trouwens hoe gaat het met je home gym?
Nja dan zou ik overdag gewoon minder eten, flink eiwitten vult redelijk en dan een lekkere portie van je diner. Dan ook echt van genieten en geen klein bordje!quote:Op dinsdag 5 mei 2015 11:20 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Eens in de zoveel tijd is zo'n schoten wel lekker. Eten het 1x in de 2/3 maanden en heb tot vandaag nooit echt naar de verpakking gekeken eigenlijk
Niks mis met zout.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 11:22 schreef La_Tramposa het volgende:
Verpakking? Dat is sowieso nooit handigIn zo'n knorr pakje zit ook meestal 10g zout of zo.
Misschien voor de volgende keer eens opzoek naar een lekker recept wat je from scratch kunt maken, is meestal honderd keer zo lekker en dan weet je precies wat er in gaat. Kun je bijvoorbeeld met ricotta en kip maken ipv gehakt en room, meteen meer eiwitten!
Niks mis met een beetje zout, maar die pakjes bevatten echt veeeeel meer dan goed voor je is hoor. En dan heb ik het niet over gewicht, maar bloeddruk etc. Bovendien, je vindt het dus lekker door alle zout en smaakversterkers waardoor je de smaken van verse producten niet meer goed proeft en niet meer zo kan waarderen. Het gaat echt niet om calorieen hier, maar het is gewoon zo'n jammere manier van eten bereiden, t.o.v. echt koken, smaken aanpassen naar gelang je het lekker vindt. En dat komt van iemand die dus tot 2 jaar geleden bijna alle sauzen e.d. uit een pakje maakte.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 11:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Niks mis met zout.
Als je zo'n pakje lekker vind komt een zelfgemaakt gerecht meestal niet in de buurt.
Leuk dat kip en ricotta minder bevatten maar kom op dat smaakt zo anders dat je een totaal ander gerecht hebt. Sommige dingen moet je niet aanpassen maar gewoon lekker af en toe de calorierijke variant eten.
Nee maar hij zegt dat ze het af en toe maken, dus daar is niks mis mee.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 11:25 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Niks mis met een beetje zout, maar die pakjes bevatten echt veeeeel meer dan goed voor je is hoor. En dan heb ik het niet over gewicht, maar bloeddruk etc. Bovendien, je vindt het dus lekker door alle zout en smaakversterkers waardoor je de smaken van verse producten niet meer goed proeft en niet meer zo kan waarderen. Het gaat echt niet om calorieen hier, maar het is gewoon zo'n jammere manier van eten bereiden, t.o.v. echt koken, smaken aanpassen naar gelang je het lekker vindt. En dat komt van iemand die dus tot 2 jaar geleden bijna alle sauzen e.d. uit een pakje maakte.
Op het moment dat ik zo'n schotel heb gegeten denk ik ook... voorlopig niet meer. Heel machtig spul op één of andere manierquote:Op dinsdag 5 mei 2015 11:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee maar hij zegt dat ze het af en toe maken, dus daar is niks mis mee.
Dagelijks uit dergelijke pakjes koken is inderdaad niet gezond.
Ik maak ook bijna alles gewoon zelf maar bijvoorbeeld wraps krijg ik gewoon niet lekker met zelf kruiden. Die zakjes uit de super zijn op een of andere manier gewoon veel lekkerder. Dus eet ik dat af en toe wel.
Vind je het gek met die calorieënquote:Op dinsdag 5 mei 2015 11:29 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Op het moment dat ik zo'n schotel heb gegeten denk ik ook... voorlopig niet meer. Heel machtig spul op één of andere manier
Mja de ideale smaken voor zo'n taco/wrapmix zoek ik ook nog wel een beetje.. er zit in ieder geval veel komijn inquote:Op dinsdag 5 mei 2015 11:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee maar hij zegt dat ze het af en toe maken, dus daar is niks mis mee.
Dagelijks uit dergelijke pakjes koken is inderdaad niet gezond.
Ik maak ook bijna alles gewoon zelf maar bijvoorbeeld wraps krijg ik gewoon niet lekker met zelf kruiden. Die zakjes uit de super zijn op een of andere manier gewoon veel lekkerder. Dus eet ik dat af en toe wel.
Ik nam om 21u mijn 500g kwark met 100g frambozen. Toen ging ik om 22;30 slapen want moooooooe!quote:Op dinsdag 5 mei 2015 11:01 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Gisteravond na het eten was ook zwaar.. had grote drang naar 'slechte dingen'Maar heb het ook doorstaan.
Vandaag vrij dus ben benieuwd hoe we dat gaan overleven.
Rug, biceps & buik vandaag!
Ik neem rond die tijd altijd 150gr Griekse yoghurt met 20gr muesliquote:Op dinsdag 5 mei 2015 11:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik nam om 21u mijn 500g kwark met 100g frambozen. Toen ging ik om 22;30 slapen want moooooooe!
Aaaahw! *aait*quote:Op dinsdag 5 mei 2015 11:33 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik neem rond die tijd altijd 150gr Griekse yoghurt met 20gr muesli![]()
En gister keek ik Schindlers list dus laat slapen, hongerrrr
je moet gewoon eelt op je handen krijgen als een echte ventquote:Op dinsdag 5 mei 2015 12:19 schreef sandertjuh het volgende:
Ik ben m'n sport handschoentjes kwijtIn het begin vond ik het super gay maar ik zou nu echt niet meer zonder willen
![]()
Mooi kut pfff
Koop mad max! Die heb ik ook!quote:Op dinsdag 5 mei 2015 12:19 schreef sandertjuh het volgende:
Ik ben m'n sport handschoentjes kwijtIn het begin vond ik het super gay maar ik zou nu echt niet meer zonder willen
![]()
Mooi kut pfff
Schiet het al op met de havermout?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:18 schreef sandertjuh het volgende:
Oke die Blast pwo is best lekker! Vorige keer 1 scoop op en dat was mwah.. Nu anderhalve scoop en ik ben zeik en zeiknat! Ook super gefocust.. En dat voor 14 euro
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:18 schreef sandertjuh het volgende:
Oke die Blast pwo is best lekker! Vorige keer 1 scoop op en dat was mwah.. Nu anderhalve scoop en ik ben zeik en zeiknat! Ook super gefocust.. En dat voor 14 euro
ik haat dat van mijn pre workout dat vele zweten ineens. vind het superkut als mijn shirt aan me vast plaktquote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:18 schreef sandertjuh het volgende:
Ooh, lekker. Twijfel of ik psycho van muscle junkie ga halen.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:39 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
ik haat dat van mijn pre workout dat vele zweten ineens. vind het superkut als mijn shirt aan me vast plakt
Ik hou van de superfocus en oneindige energie, het zweten en hartkloppingen gevoel hoeft van mij niet echtquote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:39 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
ik haat dat van mijn pre workout dat vele zweten ineens. vind het superkut als mijn shirt aan me vast plakt
Nou ja, dat had ik dus allemaal bij unstoppable. Vond ik niet zo erg, want focus!quote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik hou van de superfocus en oneindige energie, het zweten en hartkloppingen gevoel hoeft van mij niet echt
haha jaa daarom gebruikte ik die ook graag. Ik was echt unstoppable!quote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ja, dat had ik dus allemaal bij unstoppable. Vond ik niet zo erg, want focus!
Samequote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:48 schreef gcjoel het volgende:
[..]
haha jaa daarom gebruikte ik die ook graag. Ik was echt unstoppable!
ik vind alleen het zweten kut de hartkloppingen krijg ik gelukkig nietquote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik hou van de superfocus en oneindige energie, het zweten en hartkloppingen gevoel hoeft van mij niet echt
Diequote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:50 schreef Qwea het volgende:
https://www.aktiesport.nl/universe-sweatshort-wmns_200016681.html
Hartklopping kreeg ik die eerste keer bij unstoppable. Alsof mijn hart eruit klapte. Maar goed, daar was ik al op bedacht dus ik had geen paniek ofzo. Ging daardoor ook vrij snel weer wegquote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:50 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
ik vind alleen het zweten kut de hartkloppingen krijg ik gelukkig niet
Dat scheuren dat heb ik gelukkig niet maar ik zweet wel op plekken waarvan ik niet wist dat ik kon zweten op mijn legdayquote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hartklopping kreeg ik die eerste keer bij unstoppable. Alsof mijn hart eruit klapte. Maar goed, daar was ik al op bedacht dus ik had geen paniek ofzo. Ging daardoor ook vrij snel weer wegIk moet zeggen ik was vandaag ook echt heel erg aan het zweten. Vandaar dat ik ook bedacht dat ik een korte shorts moet. Laatst had ik legday en dan kleeft je lange broek zo aan je reet, dat je denkt dat hij tijdens het squatten zo kan scheuren
Dragon ball Z? REALLY?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:53 schreef Ryuuzen het volgende:
Als we dan toch weer over kleding gaan praten.
Ik wilde dit t shirt bestellen als trainings shirt
http://www.redbubble.com/(...)sel_work_portfolio_1
Ik vind de print in het wit meh. Jammer dat zwart op zwart zo onzichtbaar is.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:53 schreef Ryuuzen het volgende:
Als we dan toch weer over kleding gaan praten.
Ik wilde dit t shirt bestellen als trainings shirt
http://www.redbubble.com/(...)sel_work_portfolio_1
Hahahaha. Waarom denk je dat ik een zwarte broek aan heb?! Ik had voorheen grijs aanquote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:56 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
Dat scheuren dat heb ik gelukkig niet maar ik zweet wel op plekken waarvan ik niet wist dat ik kon zweten op mijn legday
Deze:quote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:48 schreef Qwea het volgende:
Help mij:
https://www.thesting.com/nl-nl/sweat-short-donkerblauw-286779
http://www.hm.com/nl/product/90659?article=90659-A
http://www.hm.com/nl/product/86653?article=86653-A
http://www.hm.com/nl/prod(...)14-H#article=87014-F
http://www.hm.com/nl/product/73128?article=73128-A
http://www.hm.com/nl/prod(...)20-A#article=31420-A
WELK?! Donkere kleur ivm zweet reet.
Wat wil je er mee gaan doen? Voor sporten vind ik dat soort broekjes zelf nooit zo chill, gaat openstaan bij je benen als je in rare houdingen ligtquote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:48 schreef Qwea het volgende:
Help mij:
https://www.thesting.com/nl-nl/sweat-short-donkerblauw-286779
http://www.hm.com/nl/product/90659?article=90659-A
http://www.hm.com/nl/product/86653?article=86653-A
http://www.hm.com/nl/prod(...)14-H#article=87014-F
http://www.hm.com/nl/product/73128?article=73128-A
http://www.hm.com/nl/prod(...)20-A#article=31420-A
WELK?! Donkere kleur ivm zweet reet.
Zal zo denk ik wel eens rondje stad doen. ff passen enzulks. Kijken of mo mee wilquote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Tweede in je lijstje Q, die eerste van H&M.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |