Doe eens een fotootjequote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Pff er zit te weinig seks in mijn jurk, hij is veel te behoudend.
Discriminatie is hetquote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:32 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ben ik even blij dat ik geen klap krijg.
Hij is pas half af. Er valt weing te fotograferen.quote:
Je bent 25+, dus sowieso te oud voor seks.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Pff er zit te weinig seks in mijn jurk, hij is veel te behoudend.
Owhquote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je bent 25+, dus sowieso te oud voor seks.
Mij heeft ie ook gemist , maar ik sta daar boven .... Geweld NOquote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:32 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ben ik even blij dat ik geen klap krijg.
Tuurlijk wel, gewoon een paar gaten in je kleren knippen, veiligheidsspelden overal doorheen en flink tegen de maatschappij trappen. En zorgen dat je een opvallend kapsel hebt.quote:
Ach, je bent 30- dat is nog net een grensgeval.quote:
Maar niemand zal mij geloven. Ik zie er teveel uit als een lief meisje, zelfs in een punk outfit.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, gewoon een paar gaten in je kleren knippen, veiligheidsspelden overal doorheen en flink tegen de maatschappij trappen. En zorgen dat je een opvallend kapsel hebt.
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, gewoon een paar gaten in je kleren knippen, veiligheidsspelden overal doorheen en flink tegen de maatschappij trappen. En zorgen dat je een opvallend kapsel hebt.
Nog even en je gaat beweren dat je niet kan schelden....quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar niemand zal mij geloven. Ik zie er teveel uit als een lief meisje, zelfs in een punk outfit.
Ik zeg hoogstens kut en fuck.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nog even en je gaat beweren dat je niet kan schelden....
Ik moet me meestal inhouden, kan nogal losgaan als ik me erger, maar verder ben ik verbaal vrij netjes.quote:
Maar er wordt hier zekrs niet gescholden met ziektes en religies.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik moet me meestal inhouden, kan nogal losgaan als ik me erger, maar verder ben ik verbaal vrij netjes.
Dat zijn juist de beste...quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar er wordt hier zekrs niet gescholden met ziektes en religies.
Ziektes niet, religie wel, gebruik vaker het woord jezus en gristus in combi met een vloek.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar er wordt hier zekrs niet gescholden met ziektes en religies.
Ik stamp gewoon met mijn voeten op de grond.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
Schelden kan wel opluchten, is beter voor je hart.
Dat kan je als man dus niet doen, dan sta je voor lul.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik stamp gewoon met mijn voeten op de grond.
Als lief en schattige vrouw kom je met heelveel dingen weg.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat kan je als man dus niet doen, dan sta je voor lul.
Dat is jullie voordeel.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 17:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als lief en schattige vrouw kom je met heelveel dingen weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |