Lees je eigen berichten nog eens terug.quote:

Wow, 100% eens.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:13 schreef Specularium het volgende:
Bram heeft een nieuw dieptepunt bereikt.
Terwijl ik dacht dat het niet meer kon.

Tiefus-autisten idd.quote:Op maandag 4 mei 2015 20:07 schreef HPLC het volgende:
Wat verschrikkelijk, twee hele minuten niet reageren

Wat bedoel je hiermee dan?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 18:32 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ga ergens anders de clown uithangen.

Simpel, wat jij normaal vindt hoeft voor een ander helemaal niet normaal te zijn dus dat is niet bepaald een houtsnijdend argument. Met andere woorden; iets normaal vinden is subjectief en als je er een regel van wilt maken dan moet je dat maar privé in je eigen huis doen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 01:37 schreef Gewas het volgende:
[..]
Wat bedoel je hiermee dan?
"Normaal zijn doe je maar bij je moeder"

Inderdaad hoe kansloos zijn mensen, zoals TS .... dat ze zelfs niet 2 minuten zonder dit forum kunnen.quote:Op maandag 4 mei 2015 20:07 schreef HPLC het volgende:
Wat verschrikkelijk, twee hele minuten niet reageren

Ah, zo.quote:Op woensdag 6 mei 2015 11:37 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Simpel, wat jij normaal vindt hoeft voor een ander helemaal niet normaal te zijn dus dat is niet bepaald een houtsnijdend argument. Met andere woorden; iets normaal vinden is subjectief en als je er een regel van wilt maken dan moet je dat maar privé in je eigen huis doen.

Moeilijk doen over de herdenkingen van en door anderen?quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:40 schreef BrokenBoy het volgende:
Ik ben een van de enigen die met TS eens is :/

Oh ik ga zeker niet moeilijk doen hoor. Maar zoals iemand anders al eerder in dit topic zei: Iedereen is mad, terwijl TS kalm blijft. Het feit dat de meesten zo boos om TS worden, vind ik wel overdreven. Alsof TS iets verschrikkelijks zegt...quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Moeilijk doen over de herdenkingen van en door anderen?
Gefrustreerd over 2 volle hele minuten in het jaar niet mogen posten?
Voor de holocaust?

Ik zie het al voor mijquote:Op maandag 4 mei 2015 20:17 schreef smegmanus het volgende:
Hé Adolf, allemaal prima als jij een oorlog wil starten maar laat iedereen zelf bepalen of hij er wel of niet aan meedoet.

quote:Op maandag 4 mei 2015 20:09 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Dit. Dom teringgejank, 2 minuten even stil teveel gevraagd jongens poehpoeh schaam je kneus.

Ik krijg dat zelfde gevoel altijd wanneer men vol overgave zegt: "dit nooit meer" tijdens de herdenking en wanneer je dus daarover (Sebrenica) begint dan komen er allerlei drogredenen om dat uit te sluiten en er niet op te willen betrekken.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 18:37 schreef Pietverdriet het volgende:
Tja, ik moet bij die dodenherdenking altijd denken aan trix die een krans legde en met een snik in haar stem namens de regering riep dat dit nooit meer mocht gebeuren, en vervolgens trokken wij onze troepen terug en werden er een paar enclaves "etnisch gezuiverd".
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |