Het is zijn gerecht niet, en Inge wilde het op háár manier. Dan zou ik ook denken dat ze de tering kunnen krijgenquote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:09 schreef Karina het volgende:
[..]
maar Stan keek terwijl de borden werden opgemaakt, vond het eigenlijk niet naar zijn zin, maar liet het zo te zien gaan.
8 componenten zeiden ze net. Is dus minstens 16 ingredienten, wrs eerder 20+quote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:12 schreef Karina het volgende:
Kolere hoeveel ingredienten zitten er wel niet in.
Mwah je wil toch dat het er goed uit ziet. Ik zou net zo koppig doen als Inge denk ik.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het is zijn gerecht niet, en Inge wilde het op háár manier. Dan zou ik ook denken dat ze de tering kunnen krijgen
Je kan toch niet meer dan je mening geven? Hij heeft al meer dan de helft van dat gerecht bedacht, dan willen ze anders. Zeg je dat het zo en zo is en doen ze het nog anders.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Mwah je wil toch dat het er goed uit ziet. Ik zou net zo koppig doen als Inge denk ik.
Ik denk dat zo een teamopdracht dus echt niets voor mij zou zijn hequote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je kan toch niet meer dan je mening geven? Hij heeft al meer dan de helft van dat gerecht bedacht, dan willen ze anders. Zeg je dat het zo en zo is en doen ze het nog anders.
Sja, dan is hij van het dessert en heeft de chef het laatste woord. Ook al kan ze er geen kut van
Waarom zou Knot Inge ook in die rol duwen? En niet Stan/Gary/Sandra....quote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:18 schreef timmmmm het volgende:
Wat heb ik na deze aflevering een hekel aan Inge gekregen. Die kan er écht niks van. Roepen als een kip zonder kop, dingen die nergens op slaan, en dan denken dat je goed bezig bent
idd. is gary of sandra wel eens chef geweest?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:19 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Waarom zou Knot Inge ook in die rollen duwen? En niet Stan/Gary/Sandra....
De jury heeft zich toch niet bedoeld met chefkeuze?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:19 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Waarom zou Knot Inge ook in die rollen duwen? En niet Stan/Gary/Sandra....
Sandra omdat ze het nog nooit heeft gedaan? Stan al vaak genoeg en Gary toch ook wel?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:19 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Waarom zou Knot Inge ook in die rol duwen? En niet Stan/Gary/Sandra....
Heb je niet opgelet? Knot kwam naar Inge, dat zij de leiding moest nemen... En Knot kwam daarna nog een paar keer: Ik zou nu toch wel zeggen dat... etc etc...quote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De jury heeft zich toch niet bedoeld met chefkeuze?
als je chef bent, moet je je wel als chef laten gelden. Daarin werd ze wel aangemoedigd. Ze geeft er alleen een totaal verkeerde invulling aan
wat ik me wel kan voorstellenquote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:21 schreef Karina het volgende:
Stan doet net alsof hij het niet hoor. Die is er klaar mee.
Ja, dat zeg ik toch ook joh.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:20 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Heb je niet opgelet? Knot kwam naar Inge, dat zij de leiding moest nemen... En Knot kwam daarna nog een paar keer: Ik zou nu toch wel zeggen dat... etc etc...
Dan heb ik gemist dat ze besloten hebben dat Inge de chef zou zijn. Dus als het niet zo is, heeft de jury zich dus duidelijk erin gemengd.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik toch ook joh.
Lees mijn post eens goed. De jury heft zich niet bemoeid met de chefkeuze, dat heeft het team zelf gedaan. Geloof ik
Hij heeft Inge wel gepusht invulling te geven aan die rol. Dat heeft ze alleen rijkelijk verneukt
Het zou nu wel erg makkelijk zijn om je eigen 'heb je niet opgelet' tegen je te gebruikenquote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:23 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dan heb ik gemist dat ze besloten hebben dat Inge de chef zou zijn.
die soufflé zou ik wel willen uitproberenquote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:23 schreef Karina het volgende:
Dat toetje. Ik weet het niet. Ik houd niet zo van eten wat op een plankje ligt
Ik vind het er leuk uitzien. Lekker in de hoogte gewerkt enzoquote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:23 schreef Karina het volgende:
Jou "geloof ik" werkt ook niet voor je. Oftewel, de jury heeft WEL actief gestuurd in de chefkeuze.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het zou nu wel erg makkelijk zijn om je eigen 'heb je niet opgelet' tegen je te gebruiken
Ik ook heel graag. Mijn oven is niet zo heel jofel meer, dus hij stort standaard in hierquote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:24 schreef LPFAN het volgende:
[..]
die soufflé zou ik wel willen uitproberen
oeh ik wel. van die jamie oliver grove salades op zo'n houten plankquote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:23 schreef Karina het volgende:
Nou ja, ik ben niet 100% zeker. Maar ik geloof van wel. Maar je mag het terugkijken als je wilquote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:24 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Jou "geloof ik" werkt ook niet voor je. Oftewel, de jury heeft WEL actief gestuurd in de chefkeuze.
hmm jammer, ik heb het nog nooit geprobeerd. binnenkort eens doen! lijkt me wel lekkerquote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ook heel graag. Mijn oven is niet zo heel jofel meer, dus hij stort standaard in hier
Ik ben er ook niet 100% zeker van.... Maar je mag ook terugkijken natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben niet 100% zeker. Maar ik geloof van wel. Maar je mag het terugkijken als je wil
Volgens mij moeten jullie gewoon samen gezellig gaan terugkijkenquote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:26 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet 100% zeker van.... Maar je mag ook terugkijken natuurlijk.
Ja op het feit dat hij de enige is die een béétje sympathiek is. Naresh ook wel.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:26 schreef Karina het volgende:
Ik zou op Dirkie stemmen. Nergens op gebaseerd natuurlijk.
Kratje bier erbijquote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij moeten jullie gewoon samen gezellig gaan terugkijken
Ook een beetje omdat hij eerst weg moest en weer terug is gekomen. Heeft hij even een voordeeltje. Wat dat voordeel ook is.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja op het feit dat hij de enige is die een béétje sympathiek is. Naresh ook wel.
Ik wil nog even mijzelf quotenquote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:26 schreef Postbus100 het volgende:
Gewoon Jacqueline kiezen, vanwege haar mooie souflets.
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:29 schreef LPFAN het volgende:
Morgen komt de jury van heel holland bakt langs, dus dat word iets bakken
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:30 schreef Karina het volgende:
[..]dat wist ik dus helemaal niet he. Ik riep maar wat.
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:29 schreef LPFAN het volgende:
Hoop dat ze Martine Bijl ook meenemenquote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:29 schreef LPFAN het volgende:
Was uiteraard sarcastischquote:Op woensdag 6 mei 2015 00:50 schreef Randle het volgende:
[..]
Sure, in 1.30 uur geen gare pasta kunnen serveren.
Dat is ook maar een beetje een trut hoor.
Soms net een klein kind.. Ik vind het niet leuk, dus ik doe niet mee....quote:Op woensdag 6 mei 2015 01:24 schreef Tim86 het volgende:
Gary is soms gewoon niet vooruit te branden als hij iets niet leuk vindt. Mist de ambitie die de rest wel heeft.
En iedereen weet dat nagerechten de valkuil is van iedere goede chefquote:Op woensdag 6 mei 2015 18:31 schreef LPFAN het volgende:
alleen jammer dat het niet hartig is maar toch ;p we hadden het laatst er nog over
hehehe jaquote:Op woensdag 6 mei 2015 18:31 schreef Burner82 het volgende:
[..]
En iedereen weet dat nagerechten de valkuil is van iedere goede chef
Naresh is er volgens mij ook al klaar meequote:
Vandaar zijn recalcitrante petje achterstevorenquote:Op woensdag 6 mei 2015 18:32 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Naresh is er volgens mij ook al klaar mee
quote:Op woensdag 6 mei 2015 18:32 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Vandaar zijn recalcitrante petje achterstevoren![]()
Menno ook dusquote:Op woensdag 6 mei 2015 18:33 schreef Tim86 het volgende:
Koekjestest..dat deed ik vroeger vaak als ik bij mijn oma ging logeren. Maar dan was het gewoon volgorde van lekker naar minst lekker
Dat dacht ik ook ja..quote:
nou iddquote:Op woensdag 6 mei 2015 18:38 schreef Tim86 het volgende:
Tja..je wil een topkok worden en dan ken je een paar koekjes niet. Boeieuh.
Wat Naresh zei dusquote:Op woensdag 6 mei 2015 18:38 schreef Tim86 het volgende:
Tja..je wil een topkok worden en dan ken je een paar koekjes niet. Boeieuh.
C'est francais, avec du pain et du vain... Et je suis Napoleon, mais je ne parlez pas francais. C'est une situation miserablequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |