quote:
ja iddquote:Op maandag 4 mei 2015 18:44 schreef Burner82 het volgende:
Ik vind het leuke van mysterybox dat ze gewoon lekker los kunnen gaan met de ingrediėnten zonder dat er consequenties aan zitten... Dat is op deze manier lekker in de kiem gesmoord...
je hebt niks gemist hoorquote:
Alle eetgasten van Sandra komen met de taxi of op de fiets denk ik altijd.quote:
quote:
quote:
Kraan doet aan simultaan-koken... alle 8 de gerechten maken tegelijkquote:Op maandag 4 mei 2015 18:51 schreef Postbus100 het volgende:
Wie kookt er eigenlijk? Kraan of de kandidaat?
Dat zou vet zijn!quote:Op maandag 4 mei 2015 18:51 schreef LPFAN het volgende:
geloof het ook ja ;p zou trouwens wel leuk zijn! in masterchef usa deden ze dat, dat ze een mysterybox hadden en 1 van de juryleden meedeed.
In AU wilde ze ook wel eens tegen de kandidaten koken... Voor de gein, maar wel leuk.quote:Op maandag 4 mei 2015 18:51 schreef LPFAN het volgende:
geloof het ook ja ;p zou trouwens wel leuk zijn! in masterchef usa deden ze dat, dat ze een mysterybox hadden en 1 van de juryleden meedeed.
jah idd.quote:Op maandag 4 mei 2015 18:52 schreef Burner82 het volgende:
[..]
In AU wilde ze ook wel eens tegen de kandidaten koken... Voor de gein, maar wel leuk.
Maar daar hadden de kandidaten een toch wel iets hoger niveau....quote:
In de laatste serie die hier op tv was niet zo. De serie ervoor wel.quote:Op maandag 4 mei 2015 18:53 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Maar daar hadden de kandidaten een toch wel iets hoger niveau....
Kapotte tegeltjes?quote:Op maandag 4 mei 2015 18:59 schreef Karina het volgende:
Wat is deze___ dit wilde ik niet zien of horen.
En in plaats van: eet smakelijk.. gewoon: Eet'sequote:Op maandag 4 mei 2015 19:05 schreef Karina het volgende:
Dirkie heeft 3 amuses gemaakt zo te zien.
Een triootje gemaakt dus
het zit hoog hequote:Op maandag 4 mei 2015 19:08 schreef klaasweetalles het volgende:
ARROGANTE KLOOTZAK die gary!
die komt altijd al aan lopen alsof hij eigenaar is van een zes sterren restaurant
Des te leuker om naar te kijken hequote:Op maandag 4 mei 2015 19:08 schreef klaasweetalles het volgende:
ARROGANTE KLOOTZAK die gary!
die komt altijd al aan lopen alsof hij eigenaar is van een zes sterren restaurant
ja brrr... die ene kerel van een Internationale masterchef dat deed ook. Die aziaat. De USA versie zeg maar. Zooooo smerigquote:
in usa was geen aziaat. bedoel je canada? die smurf met zijn blauwe haar? nare man is dat ;pquote:Op maandag 4 mei 2015 19:09 schreef mignonne het volgende:
[..]
ja brrr... die ene kerel van een Internationale masterchef dat deed ook. Die aziaat. De USA versie zeg maar. Zooooo smerig
Vooral dit vraag ik me af. Bij de laatste moet het toch afgekoeld zijn zou je denken.quote:Op maandag 4 mei 2015 19:10 schreef Postbus100 het volgende:
hoe lauw is het eten als het voor de neus van de jury staat, etc...?
volgens mij is het eten koud of iig lauw ja. omdat alles schoon is als ze het brengen.quote:Op maandag 4 mei 2015 19:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Vooral dit vraag ik me af. Bij de laatste moet het toch afgekoeld zijn zou je denken.
Dan is het toch niet meer lekker? Of in ieder geval niet meer zoals het was toen het net klaar was. Ze warmen het toch niet even op in de magnetron hequote:Op maandag 4 mei 2015 19:11 schreef LPFAN het volgende:
[..]
volgens mij is het eten koud of iig lauw ja. omdat alles schoon is als ze het brengen.
volgens deden ze dat bij andere masterchefs wel ;pquote:Op maandag 4 mei 2015 19:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan is het toch niet meer lekker? Of in ieder geval niet meer zoals het was toen het net klaar was. Ze warmen het toch niet even op in de magnetron he
Ik denk warmhoudlampen of zo.. warm water onder het bord...quote:Op maandag 4 mei 2015 19:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan is het toch niet meer lekker? Of in ieder geval niet meer zoals het was toen het net klaar was. Ze warmen het toch niet even op in de magnetron he
Of dirk....quote:
ik ben voor!quote:Op maandag 4 mei 2015 19:14 schreef Karina het volgende:
Wordt eigenlijk dus tijd voor een 'achter de schermen' aflevering.
Ze hadden in de aanloop van de eerste masterchef wel infobulletins. O.a hebben ze daarin uitgelegd hoe ze dat doen met de winkel. Maar ik weet het niet meer precies, dus ik ben het helemaal met je eens!quote:Op maandag 4 mei 2015 19:14 schreef Karina het volgende:
Wordt eigenlijk dus tijd voor een 'achter de schermen' aflevering.
Ohja canada was dat! Bahbah, met zn mond open praten enzo. Huuu.quote:Op maandag 4 mei 2015 19:10 schreef LPFAN het volgende:
[..]
in usa was geen aziaat. bedoel je canada? die smurf met zijn blauwe haar? nare man is dat ;p
jah bahquote:Op maandag 4 mei 2015 19:16 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ohja canada was dat! Bahbah, met zn mond open praten enzo. Huuu.
Omdat Dirk er nog in zit, maar ff creatief gedaan.... Hierbij de nieuwe fotoquote:
Danku hij staat erin. En prima oplossingquote:Op maandag 4 mei 2015 19:24 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Omdat Dirk er nog in zit, maar ff creatief gedaan.... Hierbij de nieuwe foto
[ afbeelding ]
jeej we hebben weer 4 op een rijquote:Op maandag 4 mei 2015 19:24 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Omdat Dirk er nog in zit, maar ff creatief gedaan.... Hierbij de nieuwe foto
[ afbeelding ]
Dubbele zelfsquote:
Hopelijk voor de jury wel anders zitten ze koud eten te proeven, bleh.quote:Op maandag 4 mei 2015 23:35 schreef Tim86 het volgende:
Ze gaan dan toch wel even onder een warmhoudlampje ofzo lijkt me?
Een beetje in het verlengde hiervan, ik zag Kraan een berichtje tweeten over hoe ze foto's maken van ijs en zo.... Gebruiken ze aardappelpuree voor...quote:Op maandag 4 mei 2015 23:13 schreef Patroclus88 het volgende:
Op de vragen van gister: ik heb wel eens een artikel gelezen over deze vragen in Masterchef Australie.
* Het eten wat wordt geserveerd is inderdaad ijskoud, maar de juryleden proeven tijdens het koken al de belangrijkste elementen. IJs gaat de diepvries in, maar de magnetron is zeldzaam.
* Verreweg de meeste tijd van de ongeveer 12- tot 16-uur durende draaidag gaat zitten in het eindeloos opnemen en herhalen van de loopjes, de standupjes en de interviews. Dat zie je ook wel op de manier waarop ze precies allemaal in beeld staan, en zich nooit verspreken. Alleen het koken gebeurt in de tijd die aangegeven wordt.
* Overgebleven ingredienten worden aan een voedselbank gegeven.
Ik denk dat Nederland ongeveer hetzelfde gaat.
echt? iewquote:Op dinsdag 5 mei 2015 18:30 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Een beetje in het verlengde hiervan, ik zag Kraan een berichtje tweeten over hoe ze foto's maken van ijs en zo.... Gebruiken ze aardappelpuree voor...
Ik volg Matt, Gary en George op twitterquote:Op dinsdag 5 mei 2015 18:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Hopelijk voor de jury wel anders zitten ze koud eten te proeven, bleh.
Ik zag trouwens bij de buren van CUL dat Masterchef Australie ook weer is begonnen. Maar ik wacht denk ik gewoon met kijken totdat het hier op tv is. Series wil ik wel meteen zien, maar zoiets als dit kan ik wel mee wachten.
Daar heb ik weleens een docu over gezien. Dat wat ze fotograferen kun je echt niet etenquote:Op dinsdag 5 mei 2015 18:30 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Een beetje in het verlengde hiervan, ik zag Kraan een berichtje tweeten over hoe ze foto's maken van ijs en zo.... Gebruiken ze aardappelpuree voor...
Foto's, niet proevenquote:
haha ok ok ;pquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |