Is het niet of dat of 2 of 3% van je aankoopbedrag oid? Vlak die creditcardmaatschappijen niet uit hierin, over hufters gesproken....quote:Op woensdag 6 mei 2015 11:17 schreef Blistering het volgende:
NS1,50 extra vragen als je met een CC tickets wilt betalen. Wat een aasgieren.
edit: Nou goed, 97,50 uiteindelijk voor een retour Apeldoorn - Frankfurt.
Dat percentage wordt betaald door de verkoper. Het zijn vooral Nederlandse verkopers die extra kosten rekenen. In het buitenland zie je veel vaker dat de verkopende partij de extra kosten voor het betalen op zich neemt.quote:Op woensdag 6 mei 2015 11:42 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Is het niet of dat of 2 of 3% van je aankoopbedrag oid? Vlak die creditcardmaatschappijen niet uit hierin, over hufters gesproken....
stel je voor, commerciële bedrijven die winst willen maken!quote:Op woensdag 6 mei 2015 11:42 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Is het niet of dat of 2 of 3% van je aankoopbedrag oid? Vlak die creditcardmaatschappijen niet uit hierin, over hufters gesproken....
Dat volgt echt totaal niet uit mijn post.quote:Op woensdag 6 mei 2015 12:02 schreef Yreal het volgende:
[..]
stel je voor, commerciële bedrijven die winst willen maken!
Hehe, ja het is heel raar, als je een zakelijke rekening hebt dan betaal je voor iedere fucking transactie van en naar je rekening. Iedere keer weer, ook als er 5 cent bijgeschreven wordt. Maar dat zit dus normaal in de prijs, het is vergelijkbaar met het vrij archaïsche 'pinnen kost 10 cent extra bij bedragen onder de ¤15,-'.quote:Op woensdag 6 mei 2015 12:10 schreef Blistering het volgende:
Ho, stop, wat een discussie. Ik vind het gewoon altijd apart als ik moet betalen voor het betalen. Dat vind ik gewoon een krom concept.
Maar goed, ik snap dat sommige partijen overal een slaatje uit willen slaan.
Ik dacht dat dit wel was uitgestorven maar laatst had ik het nog een keer ergens. En dan ook nog zo'n sticker 'klein bedrag pinnen mag'quote:Op woensdag 6 mei 2015 12:13 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
'pinnen kost 10 cent extra bij bedragen onder de ¤15,-'.
Tja. Niks is gratis.quote:Op woensdag 6 mei 2015 12:13 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Hehe, ja het is heel raar, als je een zakelijke rekening hebt dan betaal je voor iedere fucking transactie van en naar je rekening. Iedere keer weer, ook als er 5 cent bijgeschreven wordt. Maar dat zit dus normaal in de prijs, het is vergelijkbaar met het vrij archaïsche 'pinnen kost 10 cent extra bij bedragen onder de ¤15,-'.
Ja moet wel lukken. Beetje achterin gaan zitten en je loopt zo het busplatform op.quote:Op woensdag 6 mei 2015 13:43 schreef JDude het volgende:
8:07 aankomen in de sjoelbak van Den Haag Centraal en om 8:11 een bus moeten halen. Is dat te doen? Als alternatief gaat er drie minuten later een trein, maar dan heb ik verder op de route wel weer een extra overstap en iets meer reistijd.
Dat is wel haalbaar, mits je uitkomt bij de trappen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 13:43 schreef JDude het volgende:
8:07 aankomen in de sjoelbak van Den Haag Centraal en om 8:11 een bus moeten halen. Is dat te doen? Als alternatief gaat er drie minuten later een trein, maar dan heb ik verder op de route wel weer een extra overstap en iets meer reistijd.
quote:Op woensdag 6 mei 2015 14:07 schreef b2py het volgende:
[..]
Ja moet wel lukken. Beetje achterin gaan zitten en je loopt zo het busplatform op.
In Breda een beetje achterin gaan zitten dus, zodat ik in Den Haag bij die trappen uit kom en alleen de weg over hoef te steken naar het busstation. Prima. Thanks.quote:Op woensdag 6 mei 2015 14:22 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dat is wel haalbaar, mits je uitkomt bij de trappen.
Als je in de 4e bak gaat zitten kom je als het goed is uit naast de trap.quote:Op woensdag 6 mei 2015 14:27 schreef JDude het volgende:
[..]
[..]
In Breda een beetje achterin gaan zitten dus, zodat ik in Den Haag bij die trappen uit kom en alleen de weg over hoef te steken naar het busstation. Prima. Thanks.
Bron: RTL Nieuwsquote:Bij een botsing tussen twee passagierstreinen in Oostenrijk zijn meerdere mensen zwaargewond geraakt.
De twee treinen botsten in Graz tegen elkaar. Hoe het ongeluk heeft kunnen gebeuren, is onduidelijk. De treinmachinist zou bekneld zitten.
Hulpdiensten zijn massaal uitgerukt. Foto's op Twitter maken duidelijk dat de ravage groot is.
Dat valt nog mee, ik mocht met vervangend busvervoer van Luleå naar Narvik door kapotte bovenleidingquote:Op woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee, de ultieme slappe lul ervaring is vervangend busvervoer tussen Vassijaure en Narvik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |