Ik vind zn producties ook erg vet. Heb hem op Welcome to the future gezien, maar daar draaide hij mij iets te diep. Hoor het liefst dit van hem :quote:Op dinsdag 7 juli 2015 09:42 schreef jackson het volgende:
[..]
Nieuwe album kan ik goed hebben en live hoor ik goede sets van hem... Ben zeer benieuwd op Loveland in augustus.
Ja, die is anstig goed te noemenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:12 schreef Xantra het volgende:
De tyfus strakke line-up van Loveland trouwens.
Sorry! We can't find that track.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 18:31 schreef Xantra het volgende:
Ik kwam een mixje tegen die ik ongeveer 10 jaar geleden heb opgenomen![]()
Vind hem nog steeds tof dus wellicht wat voor jullie:
https://soundcloud.com/tequila-coke/a-long-time-ago-liveset
tracklist:
Fleetwood Mac - Dreams (Deep Dish Remix)
RR Workshop - Electrolux
Benz & MD - Exhale (Original Mix)
Proluctors - Sunset
ID-ID
Pryda - The Gift
Late Night Alumni - Empty Streets (Seamus Haji & Paul Emmanuel remix)
MV - Mr. Roboto
Tiësto - The Love We Lost (Tilt Remix)
Mode Hookers - Breathe
Sebastian Ingrosso & John Dahlbäck – Lick My Deck
Rob Rolefes - Bellydancer Superstar
Epos - Vivagio (Danjo & Styles Remix)
5e track kan ik niet IDen en shazam kent hem ook niet dus.
Sorry ik heb hem twee weken geleden verwijderd...quote:
Epos - Vivagio (Danjo & Styles Remix)quote:
Wat een sloper is dat he!quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Epos - Vivagio (Danjo & Styles Remix)
Toen trance nog trance was.
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 06:44 schreef MAHL het volgende:
Nog mensen komende zaterdag aanwezig bij EF?
Die gaat op de usb voor in de autoquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:40 schreef jackson het volgende:
Kleine 5uur classic-set.... Veel beter gaat het dit leven niet worden:
https://soundcloud.com/da(...)-seattle-wa-07-11-15
RAM ook zeker meepakken, die draait ook lekker!quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:09 schreef MAHL het volgende:
Timetable is ook bekend:
[ afbeelding ]
Wordt afwisselen tussen Grotesque en Legends denk ik, en daarnaast nog Aly & Fila natuurlijk.
[..]
Die gaat op de usb voor in de auto
Zeker, genoten van zijn set in Utrecht bij ASOT700quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:50 schreef Amplifier het volgende:
[..]
RAM ook zeker meepakken, die draait ook lekker!
Ik ook!quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:10 schreef MAHL het volgende:
[..]
Zeker, genoten van zijn set in Utrecht bij ASOT700
Ik vond Den Bosch ook net wat meer sfeer hebben. Wat minder grootschalig als de Jaarbeurs.quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:31 schreef Amplifier het volgende:
[..]
Ik ook!
Ik vond alleen in Den Bosch de jaren ervoor het geluid beter afgesteld dan in Utrecht. De bass was teveel en de hoge tonen hoorde je slecht. Ook ervaren?
Dat klopt ook, al vond ik wel dat de doorstroming in de Jaarbeurs super was. Heb wel eens 15 min moeten wachten voor de 138 zaal in de Brabanthallen...quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:33 schreef needakill het volgende:
[..]
Ik vond Den Bosch ook net wat meer sfeer hebben. Wat minder grootschalig als de Jaarbeurs.
Idd. Maar hangt ook een beetje af van waar je in de zaal staat, dit jaar bewust echt het midden van de zaal opgezocht en dan is het nog wel te doen. Het jaar daarvoor stond ik bij een set helemaal vooraan, hoorde enkel de bassquote:Op woensdag 15 juli 2015 22:31 schreef Amplifier het volgende:
[..]
Ik ook!
Ik vond alleen in Den Bosch de jaren ervoor het geluid beter afgesteld dan in Utrecht. De bass was teveel en de hoge tonen hoorde je slecht. Ook ervaren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |