SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard-POLL's:SPOILER: Standaard-POLL'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
Nominatie:
15 juni: nominatie publiek
16 juni: nominatie bewoners
17 juni: 2 nieuwe aspirantbewoners
21 juni: exit van één aspirantbewoner
22 juni: exit genomineerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ken m vooral van de bergen coke wegwerken na werktijd in een strandtent waar ik de eigenaar goed van ken
FHRITP
All Your Base Are Belong To Us![]()
Mark denkt alleen maar wanneer hij Gina hard kan nemen!quote:Op maandag 4 mei 2015 15:24 schreef japie1971 het volgende:
Mark hoort allang niet meer wat hij zegt
[ afbeelding ]![]()
Hij denkt aan Vanass..quote:Op maandag 4 mei 2015 15:24 schreef japie1971 het volgende:
Mark hoort allang niet meer wat hij zegt
[ afbeelding ]![]()
Een derde andrea..quote:Op maandag 4 mei 2015 15:24 schreef doodmoe het volgende:
Hij heeft alles al gedaan... Het is een tweede Collie"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
Gaat niet gebeuren volgens Gina in Utopiaquote:Op maandag 4 mei 2015 15:25 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Mark denkt alleen maar wanneer hij Gina hard kan nemen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hahahahaah serieus?quote:Op maandag 4 mei 2015 15:25 schreef rico80 het volgende:
Ik ken m vooral van de bergen coke wegwerken na werktijd in een strandtent waar ik de eigenaar goed van ken'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Is hij een heethoofd ?quote:Op maandag 4 mei 2015 15:25 schreef rico80 het volgende:
Ik ken m vooral van de bergen coke wegwerken na werktijd in een strandtent waar ik de eigenaar goed van ken![]()
quote:Op maandag 4 mei 2015 15:26 schreef japie1971 het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren volgens Gina in UtopiaDan bedoelde ze vast vandaag, morgen is weer een nieuw verhaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zijn vrienden plaagden hem met laatste keer patat eten.
Is een patatzaak in Utopia, zei Rob.
Massage is zijn hobby. Zijn genoeg ruggen hier, zegt Nicol![]()
Volgens mij lacht ze omdat ze een nieuw neukertje zietquote:Op maandag 4 mei 2015 15:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
Lacht als een boerin met kiespijn, toen hij over massage begon.
[ afbeelding ]Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
Rob heeft een flesje wodka meegenomenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Schijtwijf.....quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Helemaal op zijn plek daar.quote:Op maandag 4 mei 2015 15:22 schreef Nostalgist het volgende:
Humor hoor.. verpleegkundige in de psychiatrie...
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
hij is mss een inside dealerquote:Op maandag 4 mei 2015 15:27 schreef LLgetikt het volgende:
volgens mij heeft robje nu ook een snuifje op
✞![]()
nee nu lijkt het net een ex psychiatrische patiënt??quote:Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Preciesquote:
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est![]()
Een kettingzaagmoordenaar?quote:Op maandag 4 mei 2015 15:27 schreef freaky40 het volgende:
Als het een stiekeme psychopaat is wordt het leuk..."Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Vrouw, twee kinderen golden retriever en een vriendin, grapt hij.
Als hij dat allemaal had gehad was ie niet gegaan.
Hij is rap van tong.![]()
ga het laten aanpassen....quote:Op maandag 4 mei 2015 15:28 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
nee nu lijkt het net een ex psychiatrische patiënt??![]()
![]()
Ik vind hem wel een vrolijke kop hebben ...een aanstekelijke lach . Ik vind hem leuk
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Mooi, dat hij er maar een paar onder de tafel lultquote:Op maandag 4 mei 2015 15:28 schreef -sabine- het volgende:
Vrouw, twee kinderen golden retriever en een vriendin, grapt hij.
Als hij dat allemaal had gehad was ie niet gegaan.
Hij is rap van tong.![]()
![]()
Zou je denken? Eerder een user...quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op maandag 4 mei 2015 15:28 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
nee nu lijkt het net een ex psychiatrische patiënt??
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op maandag 4 mei 2015 15:28 schreef puzziepie het volgende:
Ik vind hem wel een vrolijke kop hebben ...een aanstekelijke lach . Ik vind hem leuken ik smelt altijd voor dat rotterdamse
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Mooi, die mag hij dan ook als eerste aanpakken, daarna die neusquote:Op maandag 4 mei 2015 15:29 schreef Mylene het volgende:
Ik denk dat hij Joey wel makkelijk aan kan als ik hem zo hoor.![]()
![]()
ik hoop dat ze geen vrienden wordenquote:Op maandag 4 mei 2015 15:29 schreef Mylene het volgende:
Ik denk dat hij Joey wel makkelijk aan kan als ik hem zo hoor.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Utopia is toch eigenlijk een afdeling van een psyc.inrichting,dan is het gewoon een nieuwe baan voor hem.![]()
quote:Op maandag 4 mei 2015 15:29 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Misschien 'Rob, 12 ambachten, 15 inwoners' een idee?goeie
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Dat hoop ik dus ook.quote:Op maandag 4 mei 2015 15:29 schreef Mylene het volgende:
Ik denk dat hij Joey wel makkelijk aan kan als ik hem zo hoor.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Buitenkant vind ik op de buik na, brrrr. Kletst wel lekker en heeft humor. Daar heb ik een zwak voor.quote:Op maandag 4 mei 2015 15:28 schreef puzziepie het volgende:
Ik vind hem wel een vrolijke kop hebben ...een aanstekelijke lach . Ik vind hem leuk
Het is een avontuur met de kop op tv. Totaal onbekend.![]()
quote:Op maandag 4 mei 2015 15:28 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
nee nu lijkt het net een ex psychiatrische patiënt??![]()
![]()
![]()
Ik had als TT: Rob staat strak.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja, hij zal het nog druk krijgen.quote:Op maandag 4 mei 2015 15:29 schreef lonneberga het volgende:
Utopia is toch eigenlijk een afdeling van een psyc.inrichting,dan is het gewoon een nieuwe baan voor hem.![]()
Wordt tijd dat hij eens op zijn nummer wordt gezet. Ik ben voor. Niet iemand die daar komt om vriendjes te maken met alles en iedereen.quote:Op maandag 4 mei 2015 15:29 schreef Mylene het volgende:
Ik denk dat hij Joey wel makkelijk aan kan als ik hem zo hoor.Allemaal cabaretteketet!![]()
Volgens mij is hij benaderd, en is het vrij snel gegaan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Te beginnen bij die neus en djowwwwwwquote:Op maandag 4 mei 2015 15:28 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Mooi, dat hij er maar een paar onder de tafel lult![]()
Big smile en hele kleine oogjesquote:Op maandag 4 mei 2015 15:30 schreef Agossie het volgende:
FlauwB zit met een big smile...zal ze Herr Flik dumpen??![]()
Wie van de 14 bewoners gaat hij als eerste verwennenquote:
maar zo gaat het wel 9 van de 10 x dus ik verwacht niksquote:Op maandag 4 mei 2015 15:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wordt tijd dat hij eens op zijn nummer wordt gezet. Ik ben voor. Niet iemand die daar komt om vriendjes te maken met alles en iedereen.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Daar walst hij overheen.quote:Op maandag 4 mei 2015 15:29 schreef Mylene het volgende:
Ik denk dat hij Joey wel makkelijk aan kan als ik hem zo hoor.![]()
Zo klinkt het wel he.quote:Op maandag 4 mei 2015 15:31 schreef Dotteke het volgende:
Volgens mij is hij benaderd, en is het vrij snel gegaan.![]()
ja hij had een nieuwe baan, even anderhalve week vakantie nog en dan beginnen. Maar toen kwam dit....quote:Op maandag 4 mei 2015 15:31 schreef Dotteke het volgende:
Volgens mij is hij benaderd, en is het vrij snel gegaan.
Lijkt er dus niet op dat hij hier maanden mee bezig is geweest.![]()
quote:Op maandag 4 mei 2015 15:29 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Mooi, die mag hij dan ook als eerste aanpakken, daarna die neus![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
komt uit weer een castingpool wsquote:Op maandag 4 mei 2015 15:31 schreef doodmoe het volgende:
[..]
ja hij had een nieuwe baan, even anderhalve week vakantie nog en dan beginnen. Maar toen kwam dit....
Lijkt er dus niet op dat hij hier maanden mee bezig is geweest.![]()
![]()
Dat denk ik ook .....quote:Op maandag 4 mei 2015 15:29 schreef Mylene het volgende:
Ik denk dat hij Joey wel makkelijk aan kan als ik hem zo hoor.
Ik denk dat de vrouwen hem ook wel leuk vinden
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Aan beginnen,maar afmaken niet....quote:Op maandag 4 mei 2015 15:31 schreef Koekiebakkie het volgende:
Gaat Nicole nu ook al de tattoos doen?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Was ik even weg, komt er een nieuwe binnenlopen.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.![]()
Hij heeft iets ............quote:Op maandag 4 mei 2015 15:29 schreef DaniqueV het volgende:
[..]en ik smelt altijd voor dat rotterdamse
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ja ze glijd nog net niet van de bankquote:Op maandag 4 mei 2015 15:30 schreef Agossie het volgende:
FlauwB zit met een big smile...zal ze Herr Flik dumpen??![]()
Kale?quote:Op maandag 4 mei 2015 15:32 schreef doodmoe het volgende:
Nou ben benieuwd wat de nieuwe bijnaam van Rob gaat zijn.
Iemand suggesties?![]()
Kan dat argument dat ze niemand kunnen vinden ook regelrecht den prullenbak in....Dikke onzin dus.quote:Op maandag 4 mei 2015 15:31 schreef doodmoe het volgende:
[..]
ja hij had een nieuwe baan, even anderhalve week vakantie nog en dan beginnen. Maar toen kwam dit....
Lijkt er dus niet op dat hij hier maanden mee bezig is geweest.
Allemaal cabaretteketet!![]()
ze vragen niet naar zijn geaardheid. Oh nee, dat vroeg Laura A altijdJe kunt iedereen belazeren behalve jezelf![]()
Als ik het zo hoor is het geen tuinmanquote:Op maandag 4 mei 2015 15:32 schreef doodmoe het volgende:
Iemand suggesties?Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
mensen die rob hetenquote:
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane![]()
Dat had ik dus ook!quote:Op maandag 4 mei 2015 15:32 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Was ik even weg, komt er een nieuwe binnenlopen.![]()
@Pannekoekenmix, bedankt voor de streamverslagen!"Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
Ralle Rob?quote:Op maandag 4 mei 2015 15:32 schreef doodmoe het volgende:
Iemand suggesties?![]()
dat is knap, de slaapplaatsen onthouden heb ik in maand 3 al opgegevenquote:Op maandag 4 mei 2015 15:34 schreef -sabine- het volgende:
[..]
De andere gaat niet happen.
Ron weet de bedden en de beslapers te noemen.![]()
Party Rob zal zijn lol niet op kunnen met de zingalong
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Ondere andere..quote:Op maandag 4 mei 2015 15:33 schreef schizolientje het volgende:
ze vragen niet naar zijn geaardheid. Oh nee, dat vroeg Laura A altijd"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
FlauwB voelt zich opgeblazen houd vocht vast
Mmmmm..beetje gek
*iedere nacht een natte doos
*als er werk is moet ze steeds naar de WC
Zal vast van het volproppen komen![]()
![]()
Graag gedaan, ik ga even kijken wat ik er van kan maken.quote:Op maandag 4 mei 2015 15:34 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook!![]()
@Pannekoekenmix, bedankt voor de streamverslagen!![]()
Had het geluid aan laten staan voor m'n vogeltjes, vriendlief riep uiteindelijk dat er een nieuwe was.
Alleen maar!quote:Op maandag 4 mei 2015 15:35 schreef vigilant7 het volgende:
zitten hier veel geile huisvrouwtjes ofzo?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
je kan zo zien het is een achterbakse leijer, echt een vieze kop, die deugt 100% niet, echt ene naarlingThere's a virus in my system
Hij is volgens mij echt wel goed op de hoogte van veel, was mijn eerste gevoel al.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Collie zal wel weer in complot theorieen denken en bang zijn dat haar witte jasje ingepikt wordtJe kunt iedereen belazeren behalve jezelf![]()
ja dat denk ik ook.quote:Op maandag 4 mei 2015 15:36 schreef DaniqueV het volgende:
Hij is volgens mij echt wel goed op de hoogte van veel, was mijn eerste gevoel al.
Nou laat hem maar beginnen met Herr en zijn Neusje aan te pakken![]()
![]()
Buitenkant is is ook niet echt waar ik voor zou gaan,maar eigenlijk weet ik sowieso niet waar ik voor zou gaanquote:Op maandag 4 mei 2015 15:30 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Buitenkant vind ik op de buik na, brrrr. Kletst wel lekker en heeft humor. Daar heb ik een zwak voor.
Het is een avontuur met de kop op tv. Totaal onbekend.![]()
Buikjes heb ik ook niets mee, maar ik ben zelf ook niet perfect ...
Hij kletst lekker en heeft een fijne uitstraling , pretoogjes ,humor ; Daar ga ik ook voor
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op maandag 4 mei 2015 15:35 schreef vigilant7 het volgende:
zitten hier veel geile huisvrouwtjes ofzo?![]()
Waarom denk je dat ?
![]()
Krijgt ie misschien toch nog een vriend in Utopiaquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
ligt naast gina...
hoe zag die ex van gina er ook al weer uit,,,, lijkt deze nieuwe volgens mij meer op dan mark![]()
![]()
![]()
Gaat niet door...quote:Op maandag 4 mei 2015 15:35 schreef HiDiHo het volgende:
Party Rob zal zijn lol niet op kunnen met de zingalong“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
bjorn is gastvrij daar kunnen team vals nog iets van leren'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Mazzelpikquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Owwww ja....dat zou toch heerlijk zijn .quote:Op maandag 4 mei 2015 15:36 schreef doodmoe het volgende:
[..]
ja dat denk ik ook.
Nou laat hem maar beginnen met Herr en zijn Neusje aan te pakken
En in de wellness van Coll, de ene na de andere aanmelding voor een massage, ik wil hem de andere bewoners laten triggeren
quote:Op maandag 4 mei 2015 15:38 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Owwww ja....dat zou toch heerlijk zijn .
En in de welness van Coll, de ene na de andere aanmelding voor een massage, ik wil hem de andere bewoners laten triggeren![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
mja geil....quote:
Hij zegt nu zelf al, ben benieuwd hoe de massage gaat lopenquote:![]()
![]()
te oudquote:
geen haar
kleding mweh zijn een broek moet goed zitten niet zo'n vodje
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Onder voorbehoud zeg ik dat Febo dit keer een goeie bewoner heeft gekozenAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
35.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hij is benieuwd hoe het uitpakt met het grote bereik dat Utopia heeft.quote:Op maandag 4 mei 2015 15:39 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Hij zegt nu zelf al, ben benieuwd hoe de massage gaat lopen![]()
![]()
![]()
Rob lult lekkerderquote:Op maandag 4 mei 2015 15:35 schreef doodmoe het volgende:
Een gesprek tussen Rob en Bjorn...
Lullen beiden erg veel.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
tis ook niet mijn typ... maar hoop dat hij voor leuke streams gaat zorgen....quote:
mag nu wilco bevrijdt worden uit zijn lijden???
freeeeeeee onze wilco![]()
![]()
![]()
![]()
hoe oud is hij?There's a virus in my system
Mooie kleur ogen ookquote:
Wijde pijpen die jeans nah broek op half zevenquote:Op maandag 4 mei 2015 15:40 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
te oud
geen haar
kleding mweh zijn een broek moet goed zitten niet zo vodje![]()
Ook veel geile huismannetjesquote:Op maandag 4 mei 2015 15:35 schreef vigilant7 het volgende:
zitten hier veel geile huisvrouwtjes ofzo?
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Het is gewoon uitvoeren van een script meer niet.quote:Op maandag 4 mei 2015 15:39 schreef japie1971 het volgende:
Toch heb ik het gevoel dat Mark verliefder is dan Gina....
[ afbeelding ]![]()
wat een viezerd, die doet echt gemene dingen, die blik je kan het zien, echt tot op het bot een slechte manquote:
quote:Op maandag 4 mei 2015 15:40 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Hij is benieuwd hoe het uitpakt met het grote bereik dat Utopia heeft.ik zou het wel leuk vinden dat Col met al haar gesjoemel het nakijken nu heeft
Rob rules.
quote:
[colindamodus] Ik wist dat er een Rob in zou komen en ik nog meer gepest zou worden...quote:![]()
[/colindamodus]
![]()
hihi olijfoilie...quote:There's a virus in my system
Wel ja, dat denk ik dus ook.quote:Op maandag 4 mei 2015 15:41 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is gewoon uitvoeren van een script meer niet.✞![]()
Hehe zou eens tijd worden dan....willen toch indrukwekkende beelden zienquote:Op maandag 4 mei 2015 15:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat een viezerd, die doet echt gemene dingen, die blik je kan het zien, echt tot op het bot een slechte man
quote:Op maandag 4 mei 2015 15:42 schreef Koekiebakkie het volgende:
Rob wordt de nieuwe kapitein,Kapitein Rob.Joey kan wel inpakken!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat ja.. ff snel afwerken.. kusje op de schommelquote:Op maandag 4 mei 2015 15:41 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is gewoon uitvoeren van een script meer niet.
en hop een nw bewoner erin
![]()
![]()
![]()
Rob en Gabri.
Owww niet? Ben normaal niet eens zo van het donkere kleur ogen maar vind bij hem de kleur wel erg apart zo op deze fotoquote:Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Een beetje verandering kan geen kwaad en het is wel een heel erg ingekakt zooitje.quote:Op maandag 4 mei 2015 15:42 schreef Koekiebakkie het volgende:
Rob wordt de nieuwe kapitein,Kapitein Rob.Joey kan wel inpakken!![]()
Allemaal een plaatsje opschuiven in de Alfa-male ranglijstAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
echt hoor.............. foute man dusquote:Op maandag 4 mei 2015 15:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat een viezerd, die doet echt gemene dingen, die blik je kan het zien, echt tot op het bot een slechte man
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Owww please laat het waar zijnquote:Op maandag 4 mei 2015 15:42 schreef Koekiebakkie het volgende:
Rob wordt de nieuwe kapitein,Kapitein Rob.Joey kan wel inpakken!
De locatie zegt al genoeg het inderdaad even een gesprekje kusje en het vervolg komt volgende week.quote:Op maandag 4 mei 2015 15:43 schreef japie1971 het volgende:
[..]
dat ja.. ff snel afwerken.. kusje op de schommel
en hop een nw bewoner erin
![]()
![]()
echt die kop menig russisch dictator is er niks bij, ik verdenk hem van gruweldadenquote:Op maandag 4 mei 2015 15:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
echt hoor.............. foute man dusThere's a virus in my system
jaquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
ach.... schaam me er niet voor als ik het verkeerd raad bij mannenquote:Op maandag 4 mei 2015 15:43 schreef utopinee het volgende:
[..]
Nee joh Japie, wil je m'n brilletje lenen?![]()
![]()
moet wel, hij heeft echt een kop waarvan je kan zien dat hij vrouwen zou slaan, echt een engnekquote:There's a virus in my system
quote:Op maandag 4 mei 2015 15:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
echt die kop menig russisch dictator is er niks bij, ik verdenk hem van gruweldaden
Oeww.... dus de vrouwtjes gaan massaal voor Rob...........quote:Op maandag 4 mei 2015 15:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
echt die kop menig russisch dictator is er niks bij, ik verdenk hem van gruweldaden
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
wrs ook al een moord op zijn gewetenquote:Op maandag 4 mei 2015 15:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
moet wel, hij heeft echt een kop waarvan je kan zien dat hij vrouwen zou slaan, echt een engnek
staalhard, koud en berekend✞![]()
feyenoord hooliganquote:Op maandag 4 mei 2015 15:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
moet wel, hij heeft echt een kop waarvan je kan zien dat hij vrouwen zou slaan, echt een engnek
geen seks geen seks geen seks hoorquote:Op maandag 4 mei 2015 15:44 schreef regenworm het volgende:
[..]
De locatie zegt al genoeg het inderdaad even een gesprekje kusje en het vervolg komt volgende week.
en volgende week zien we de smulders weer verdacht bewegen![]()
![]()
niet dat het iets zegt maar je kent de speculaties he![]()
![]()
Geilquote:Op maandag 4 mei 2015 15:46 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
wrs ook al een moord op zijn geweten
staalhard, koud en berekend
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Is weer iets anders het is tijd voor veranderingen.quote:Op maandag 4 mei 2015 15:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
echt die kop menig russisch dictator is er niks bij, ik verdenk hem van gruweldaden![]()
Het voelt goed, zegt Mark. Over het uitmaakbriefje niveau brugklas.FHRITP
Fontein slopert.quote:
hoe is dit anders? er zaten toch al nazi's in?quote:Op maandag 4 mei 2015 15:47 schreef regenworm het volgende:
[..]
Is weer iets anders het is tijd voor veranderingen.There's a virus in my system
Mark met ene big smile naar Col en Mark, mijn timming was ook goed!!
Slaat volgens mij op het , hij en Gina.....en nu Rob er soms in? Die indruk kreeg ik erbij.
Maar ik wil Gina wel op hem (Rob) zien reagerenLaat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
quote:Op maandag 4 mei 2015 15:47 schreef rico80 het volgende:
Het voelt goed, zegt Mark. Over het uitmaakbriefje niveau brugklas.![]()
![]()
![]()
![]()
Jezus, komt er een nieuwe binnen.... Gaan er vier streams op Mark/Gina.
GM.quote:Op maandag 4 mei 2015 15:47 schreef Urb het volgende:
WIlco tegen Mark "Nou ik zeg wel, doe iig je sokken uit"![]()
Ook goeiemiddag
zat verdacht dicht op elkaar....quote:Op maandag 4 mei 2015 15:47 schreef DaniqueV het volgende:
Mark met ene big smile naar Col en Mark, mijn timming was ook goed!!
Slaat volgens mij op het , hij en Gina.....en nu Rob er soms in? Die indruk kreeg ik erbij.
Maar ik wil Gina wel op hem (Rob) zien reageren
alles is gescript
![]()
![]()
Nou Wilco, dat hebben we dus allemaal. Wat is er in godsnaam leuk aan Mark.FHRITP
quote:Op maandag 4 mei 2015 15:47 schreef Urb het volgende:
WIlco tegen Mark "Nou ik zeg wel, doe iig je sokken uit"![]()
Ook goeiemiddag![]()
quote:Op maandag 4 mei 2015 15:48 schreef japie1971 het volgende:
[..]
zat verdacht dicht op elkaar....
alles is gescript
Dat van nazi's weet ik niet en het is een totaal ander type let maar op.quote:Op maandag 4 mei 2015 15:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoe is dit anders? er zaten toch al nazi's in?![]()
Bezoekers van evenementen hebben aan de kop van Mark staan zeiken. Stelletje zeikerds, komen zomaar hun geld brengen en nog een gesprek willen hebben ook
FHRITP
Mark geeft toe, hij is verliefd
Tsjaquote:Op maandag 4 mei 2015 15:49 schreef rico80 het volgende:
Bezoekers van evenementen hebben aan de kop van Mark staan zeiken. Stelletje zeikerds, komen zomaar hun geld brengen en nog een gesprek willen hebben ook![]()
![]()
Niks het is een homo die weigert of niet durft uit de kast te komen.quote:Op maandag 4 mei 2015 15:48 schreef rico80 het volgende:
Nou Wilco, dat hebben we dus allemaal. Wat is er in godsnaam leuk aan Mark.![]()
Hij snapt het verschil nog niet tussen botergeil en verliefd. Nogmaals, niveau brugklas.quote:Op maandag 4 mei 2015 15:50 schreef puzziepie het volgende:
Markie is vliefd
Zo snel al ............ wauwFHRITP
Kraker
Internaat gezetenAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
boterverliefdquote:Op maandag 4 mei 2015 15:50 schreef rico80 het volgende:
[..]
Hij snapt het verschil nog niet tussen botergeil en verliefd. Nogmaals, niveau brugklas.![]()
![]()
bij vrouwen duurt dat meestal een tijdje he..quote:Op maandag 4 mei 2015 15:50 schreef puzziepie het volgende:
Markie is vliefd
Zo snel al ............ wauw'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
quote:Op maandag 4 mei 2015 15:50 schreef rico80 het volgende:
[..]
Hij snapt het verschil nog niet tussen botergeil en verliefd. Nogmaals, niveau brugklas.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Hij zei met een big smile, het is wederzijds, meisje heeft ook al zoveel meegemaakt...quote:Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
op mij niet hoorquote:Op maandag 4 mei 2015 15:51 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
bij vrouwen duurt dat meestal een tijdje he..✞![]()
Ik heb geen flauw idee eigenlijkquote:Op maandag 4 mei 2015 15:51 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
bij vrouwen duurt dat meestal een tijdje he..
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
als het aan hem lag hadden ze allang getongd en liggen te ketsenquote:Op maandag 4 mei 2015 15:51 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Hij zei met een big smile, het is wederzijds, meisje heeft ook al zoveel meegemaakt...
zij houdt (nu nog) duidelijk de boot af![]()
dus dat, spreekt boekdelen, slecht to op het bot,quote:There's a virus in my system
Misschien denk Mark wel dat Gina een transseksuele isquote:Op maandag 4 mei 2015 15:50 schreef rico80 het volgende:
[..]
Hij snapt het verschil nog niet tussen botergeil en verliefd. Nogmaals, niveau brugklas.![]()
straatkennis zoals ze daar zeggenquote:Op maandag 4 mei 2015 15:52 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
dan zal die wel goede mensenkennis hebben![]()
![]()
goed bezig kerelquote:Op maandag 4 mei 2015 15:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
dus dat, spreekt boekdelen, slecht to op het bot,![]()
![]()
zo generaliserendquote:Op maandag 4 mei 2015 15:51 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
bij vrouwen duurt dat meestal een tijdje he..
Vieze junk lijkt het mequote:Op maandag 4 mei 2015 15:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
dus dat, spreekt boekdelen, slecht to op het bot,![]()
![]()
Ja logisch, hij was nog een gebonden man maar denk dat het net zo snel , nog sneller zal gaan dan met Gio en NONOmiequote:Op maandag 4 mei 2015 15:52 schreef japie1971 het volgende:
[..]
als het aan hem lag hadden ze allang getongd en liggen te ketsen
zij houdt (nu nog) duidelijk de boot afLaat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Dat zal het zijn, want Mark is homo haha lol kijk hoe hij loopt lolquote:Op maandag 4 mei 2015 15:52 schreef regenworm het volgende:
[..]
Misschien denk Mark wel dat Gina een transseksuele is![]()
Mij schatten ze ook nog steeds 38, terwijl er toch echt wat jaartjes meer bijgeteld moeten wordenquote:Op maandag 4 mei 2015 15:45 schreef japie1971 het volgende:
[..]
ach.... schaam me er niet voor als ik het verkeerd raad bij mannen![]()
![]()
aah daar ken ik hem van, ja ja hij zet die naald zo in zijn arm, let maa rop, zometenw is het weer junkenhol utopiaquote:There's a virus in my system
quote:Op maandag 4 mei 2015 15:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat zal het zijn, want Mark is homo haha lol kijk hoe hij loopt lolga je lekker
FHRITP
hij gaat toch zelf naar binnenquote:Op maandag 4 mei 2015 15:54 schreef Joezi het volgende:
[..]
Waarom altijd gelijk iemand afzeiken, hij is net binnen?There's a virus in my system
Dat zie je toch meteen, Joez?quote:Op maandag 4 mei 2015 15:54 schreef Joezi het volgende:
[..]
Waarom altijd gelijk iemand afzeiken, hij is net binnen?![]()
Naomi gaat Gina uitleggen hoe je om moet gaan met de negatieve publiciteit naar een liefdesverklaring
Alleen vergeet ze even dat Vanessa gehaat werd en Isa enge schuimpjes achter zich had staan.
Bekrompen streamers a la 2015![]()
![]()
![]()
![]()
Gabri noemt zichzelf ook streetwise,drive by etc....quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oh no, een roker erbijquote:Op maandag 4 mei 2015 15:54 schreef Urb het volgende:
Rob mag meteen peuken pakken van controller Mark, hij wel![]()
![]()
dat heeft in principe ook bijna 2 maanden geduurdquote:Op maandag 4 mei 2015 15:53 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja logisch, hij was nog een gebonden man maar denk dat het net zo snel , nog sneller zal gaan dan met Gio en NONOmie
gaan zij niet redden gok ik![]()
Hij krijgt morgen zelfs Slof op bed, van Markie.quote:Op maandag 4 mei 2015 15:54 schreef Urb het volgende:
Rob mag meteen peuken pakken van controller Mark, hij welFHRITP
Maar even wat belangrijkers.....drinkt ie?Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
maar gabri houdt zich vaak van de domme en zegt niksquote:Op maandag 4 mei 2015 15:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Gabri noemt zichzelf ook streetwise,drive by etc....
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Duidelijk, hij wil hem.quote:Op maandag 4 mei 2015 15:54 schreef Urb het volgende:
Rob mag meteen peuken pakken van controller Mark, hij wel![]()
Ja, een McDrive By zeker.quote:Op maandag 4 mei 2015 15:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Gabri noemt zichzelf ook streetwise,drive by etc....FHRITP
Volgens mij was dat echt veel sneller dan die 2 maanden hoorquote:Op maandag 4 mei 2015 15:55 schreef japie1971 het volgende:
[..]
dat heeft in principe ook bijna 2 maanden geduurd
gaan zij niet redden gok ikLaat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
liep vooral reacties uit te lokkenquote:Op maandag 4 mei 2015 15:54 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Mij schatten ze ook nog steeds 38, terwijl er toch echt wat jaartjes meer bijgeteld moeten worden![]()
![]()
allemaal dames die reageerden![]()
![]()
![]()
En ik denk toch dat zij slimmer is dan velen denken...quote:Op maandag 4 mei 2015 15:55 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
maar gaby houdt zich vaak van de domme en zegt niks
Gaby komt langzaam los, zit meer in dan we denken.![]()
Dat is een vereiste...quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
sommige die volgens de expert gay zijn hebben al meer straight sex on stream gehad dan de experts hier ooitquote:
ik bedoelde gabrielle typfoutje.. die beide ladies zijn niet verkeerd zit best wel wat inquote:Op maandag 4 mei 2015 15:56 schreef doodmoe het volgende:
[..]
En ik denk toch dat zij slimmer is dan velen denken...
Gaby komt langzaam los, zit meer in dan we denken.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
nee hoor.... 26-11 erin die naomi en zoenen eind januari....quote:Op maandag 4 mei 2015 15:55 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Volgens mij was dat echt veel sneller dan die 2 maanden hoor![]()
![]()
Lijkt mij ook...zijn er mensen geweest die niet dronken?quote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Gabri vind ik een mopperkont, doet niet veel en zeurt de hele dag.quote:Op maandag 4 mei 2015 15:56 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
ik bedoelde gabrielle typfoutje.. die beide ladies zijn niet verkeerd zit best wel wat in![]()
Maar die vindt ook dat ze zoveel geleerd heeft, ze was een pitbull toen ze binnen kwam en dat is ze nu niet meerquote:Op maandag 4 mei 2015 15:56 schreef Joezi het volgende:
Lauraatje A had altijd wel een goede gaydar, vond ze zelf![]()
![]()
Ik mag lijen dat hij al die nichten daar eens aanpakt.quote:Op maandag 4 mei 2015 15:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
sommige die volgens de expert gay zijn hebben al meer straight sex on stream gehad dan de experts hier
Forum Opties Forumhop: Hop naar: