quote:Op maandag 4 mei 2015 15:29 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Misschien 'Rob, 12 ambachten, 15 inwoners' een idee?
Dat hoop ik dus ook.quote:Op maandag 4 mei 2015 15:29 schreef Mylene het volgende:
Ik denk dat hij Joey wel makkelijk aan kan als ik hem zo hoor.
Buitenkant vind ik op de buik na, brrrr. Kletst wel lekker en heeft humor. Daar heb ik een zwak voor.quote:Op maandag 4 mei 2015 15:28 schreef puzziepie het volgende:
Ik vind hem wel een vrolijke kop hebben ...een aanstekelijke lach . Ik vind hem leuk
quote:Op maandag 4 mei 2015 15:28 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
nee nu lijkt het net een ex psychiatrische patiënt??
Ja, hij zal het nog druk krijgen.quote:Op maandag 4 mei 2015 15:29 schreef lonneberga het volgende:
Utopia is toch eigenlijk een afdeling van een psyc.inrichting,dan is het gewoon een nieuwe baan voor hem.
Wordt tijd dat hij eens op zijn nummer wordt gezet. Ik ben voor. Niet iemand die daar komt om vriendjes te maken met alles en iedereen.quote:Op maandag 4 mei 2015 15:29 schreef Mylene het volgende:
Te beginnen bij die neus en djowwwwwwquote:Op maandag 4 mei 2015 15:28 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Mooi, dat hij er maar een paar onder de tafel lult
Big smile en hele kleine oogjesquote:Op maandag 4 mei 2015 15:30 schreef Agossie het volgende:
FlauwB zit met een big smile...zal ze Herr Flik dumpen??
Wie van de 14 bewoners gaat hij als eerste verwennenquote:
maar zo gaat het wel 9 van de 10 x dus ik verwacht niksquote:Op maandag 4 mei 2015 15:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wordt tijd dat hij eens op zijn nummer wordt gezet. Ik ben voor. Niet iemand die daar komt om vriendjes te maken met alles en iedereen.
Daar walst hij overheen.quote:Op maandag 4 mei 2015 15:29 schreef Mylene het volgende:
Zo klinkt het wel he.quote:Op maandag 4 mei 2015 15:31 schreef Dotteke het volgende:
Volgens mij is hij benaderd, en is het vrij snel gegaan.
ja hij had een nieuwe baan, even anderhalve week vakantie nog en dan beginnen. Maar toen kwam dit....quote:Op maandag 4 mei 2015 15:31 schreef Dotteke het volgende:
Volgens mij is hij benaderd, en is het vrij snel gegaan.
quote:Op maandag 4 mei 2015 15:29 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Mooi, die mag hij dan ook als eerste aanpakken, daarna die neus
komt uit weer een castingpool wsquote:Op maandag 4 mei 2015 15:31 schreef doodmoe het volgende:
[..]
ja hij had een nieuwe baan, even anderhalve week vakantie nog en dan beginnen. Maar toen kwam dit....
Lijkt er dus niet op dat hij hier maanden mee bezig is geweest.
Dat denk ik ook .....quote:Op maandag 4 mei 2015 15:29 schreef Mylene het volgende:
Aan beginnen,maar afmaken niet....quote:Op maandag 4 mei 2015 15:31 schreef Koekiebakkie het volgende:
Gaat Nicole nu ook al de tattoos doen?
Hij heeft iets ............quote:Op maandag 4 mei 2015 15:29 schreef DaniqueV het volgende:
[..]en ik smelt altijd voor dat rotterdamse
Ja ze glijd nog net niet van de bankquote:Op maandag 4 mei 2015 15:30 schreef Agossie het volgende:
FlauwB zit met een big smile...zal ze Herr Flik dumpen??
Kale?quote:Op maandag 4 mei 2015 15:32 schreef doodmoe het volgende:
Nou ben benieuwd wat de nieuwe bijnaam van Rob gaat zijn.
Iemand suggesties?
Kan dat argument dat ze niemand kunnen vinden ook regelrecht den prullenbak in....Dikke onzin dus.quote:Op maandag 4 mei 2015 15:31 schreef doodmoe het volgende:
[..]
ja hij had een nieuwe baan, even anderhalve week vakantie nog en dan beginnen. Maar toen kwam dit....
Lijkt er dus niet op dat hij hier maanden mee bezig is geweest.
Als ik het zo hoor is het geen tuinmanquote:Op maandag 4 mei 2015 15:32 schreef doodmoe het volgende:
Iemand suggesties?
mensen die rob hetenquote:
Dat had ik dus ook!quote:Op maandag 4 mei 2015 15:32 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Was ik even weg, komt er een nieuwe binnenlopen.
Ralle Rob?quote:Op maandag 4 mei 2015 15:32 schreef doodmoe het volgende:
Iemand suggesties?
dat is knap, de slaapplaatsen onthouden heb ik in maand 3 al opgegevenquote:Op maandag 4 mei 2015 15:34 schreef -sabine- het volgende:
[..]
De andere gaat niet happen.
Ron weet de bedden en de beslapers te noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |