SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard-POLL's:SPOILER: Standaard-POLL'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
Nominatie:
15 juni: nominatie publiek
16 juni: nominatie bewoners
17 juni: 2 nieuwe aspirantbewoners
21 juni: exit van één aspirantbewoner
22 juni: exit genomineerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ken m vooral van de bergen coke wegwerken na werktijd in een strandtent waar ik de eigenaar goed van ken
FHRITP
All Your Base Are Belong To Us![]()
Mark denkt alleen maar wanneer hij Gina hard kan nemen!quote:Op maandag 4 mei 2015 15:24 schreef japie1971 het volgende:
Mark hoort allang niet meer wat hij zegt
[ afbeelding ]![]()
Hij denkt aan Vanass..quote:Op maandag 4 mei 2015 15:24 schreef japie1971 het volgende:
Mark hoort allang niet meer wat hij zegt
[ afbeelding ]![]()
Een derde andrea..quote:Op maandag 4 mei 2015 15:24 schreef doodmoe het volgende:
Hij heeft alles al gedaan... Het is een tweede Collie"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
Gaat niet gebeuren volgens Gina in Utopiaquote:Op maandag 4 mei 2015 15:25 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Mark denkt alleen maar wanneer hij Gina hard kan nemen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hahahahaah serieus?quote:Op maandag 4 mei 2015 15:25 schreef rico80 het volgende:
Ik ken m vooral van de bergen coke wegwerken na werktijd in een strandtent waar ik de eigenaar goed van ken'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Is hij een heethoofd ?quote:Op maandag 4 mei 2015 15:25 schreef rico80 het volgende:
Ik ken m vooral van de bergen coke wegwerken na werktijd in een strandtent waar ik de eigenaar goed van ken![]()
quote:Op maandag 4 mei 2015 15:26 schreef japie1971 het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren volgens Gina in UtopiaDan bedoelde ze vast vandaag, morgen is weer een nieuw verhaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zijn vrienden plaagden hem met laatste keer patat eten.
Is een patatzaak in Utopia, zei Rob.
Massage is zijn hobby. Zijn genoeg ruggen hier, zegt Nicol![]()
Volgens mij lacht ze omdat ze een nieuw neukertje zietquote:Op maandag 4 mei 2015 15:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
Lacht als een boerin met kiespijn, toen hij over massage begon.
[ afbeelding ]Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
Rob heeft een flesje wodka meegenomenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: