Joh, cut the crap! Je kwam toch VANDAAG mij afzeiken???quote:Op zondag 5 juli 2015 11:45 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat AL jouw posts me niet aanstaan. Wéér een valse beschuldiging om je gelijk te willen krijgen.
Nogmaals: jij bent NIET de persoon die dat kan bepalen. Dat kunnen alleen de mods. En blijkbaar vinden zij het prima. Wat niet prima is, is dat jij constant reacties en ruzies zit uit te lokken.quote:Op zondag 5 juli 2015 11:47 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Die vrijheid heeft ie in de topics waar het over gaat. En dat is niet (altijd) hvjjn.
Zoals ik in je DM al heb aangegeven: dit ging oorspronkelijk niet om jou als persoon. Dat jij jezelf blijft aanpraten dat dat wel zo is, is je eigen schuld. Succes met je minderwaardigheidscomplex.quote:Op zondag 5 juli 2015 11:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Joh, cut the crap! Je kwam toch VANDAAG mij afzeiken???
De door mij gequotte post is van eergisteren!Dus ja, dat houd me idd bezig.
Niemand heeft het over alle posts behalve jij, maar als ik blij ben dat ik 2 nachten weer goed geslapen heb ondanks het gedoe deze week, dan ja, dan schrijf ik daarover en zelfs dan vind je het nodig mij te kakken te zetten
Oke, maar wie ben jij om te bepalen dat ik eea wel/niet mag zeggen? Dacht dat alleen mods dat konden doenquote:Op zondag 5 juli 2015 11:49 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nogmaals: jij bent NIET de persoon die dat kan bepalen. Dat kunnen alleen de mods. En blijkbaar vinden zij het prima. Wat niet prima is, is dat jij constant reacties en ruzies zit uit te lokken.
Dus ga jij anders maar naar een topic waar dat wel kan. Waarschijnlijk in ONZ en KLB.
Of jullie reageren niet telkens zo ontzettend gevoelig wanneer iemand een mening heeft. Je had nadat Re 'check' postte het ook gewoon daarbij kunnen laten.quote:Op zondag 5 juli 2015 11:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Joh, cut the crap! Je kwam toch VANDAAG mij afzeiken???
De door mij gequotte post is van eergisteren!Dus ja, dat houd me idd bezig.
Niemand heeft het over alle posts behalve jij, maar als ik blij ben dat ik 2 nachten weer goed geslapen heb ondanks het gedoe deze week, dan ja, dan schrijf ik daarover en zelfs dan vind je het nodig mij te kakken te zetten
En wij hebben een mening over die mening!quote:Op zondag 5 juli 2015 11:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Of jullie reageren niet telkens zo ontzettend gevoelig wanneer iemand een mening heeft. Je had nadat Re 'check' postte het ook gewoon daarbij kunnen laten.
Je weet toch dat bij magnetron zijn waarheid altijd DE waarheid is en dat dat tot de puntjes uit gediscussieerd dient te wordenquote:Op zondag 5 juli 2015 11:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Of jullie reageren niet telkens zo ontzettend gevoelig wanneer iemand een mening heeft. Je had nadat Re 'check' postte het ook gewoon daarbij kunnen laten.
Totdat hij gelijk heeft, bedoel je.quote:Op zondag 5 juli 2015 11:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je weet toch dat bij magnetron zijn waarheid altijd DE waarheid is en dat dat tot de puntjes uit gediscussieerd dient te worden
Misschien moet je maar eens leren anderen ook in hun waarde te laten.quote:Op zondag 5 juli 2015 11:52 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Zoals ik in je DM al heb aangegeven: dit ging oorspronkelijk niet om jou als persoon. Dat jij jezelf blijft aanpraten dat dat wel zo is, is je eigen schuld. Succes met je minderwaardigheidscomplex.
Schattig dat je het om wil draaien. Maar toen magnetronkoffie Re bedankte voor zijn hulp had hij het daarbij kunnen laten. Maar er moest per se nog wat gezegd worden waardoor nu deze discussie is ontstaan. Ik vraag me af, waarom moet dat per se nog?quote:Op zondag 5 juli 2015 11:54 schreef Elvi het volgende:
[..]
En wij hebben een mening over die mening!Dus jullie hoeven niet zo gevoelig te reageren op die mening over die mening
uhmm blijf gewoon weg als je niets anders dan wat te zeiken hebt over andere users... kom op zegquote:Op zondag 5 juli 2015 11:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je weet toch dat bij magnetron zijn waarheid altijd DE waarheid is en dat dat tot de puntjes uit gediscussieerd dient te worden
Ik merk wel dat jij altijd problemen met andere users hebt op dit forum.quote:Op zondag 5 juli 2015 11:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien moet je maar eens leren anderen ook in hun waarde te laten.
Nee want ik kan mn wijk niet uit omdat de Tour door mn stad heen komt en ik kan niet naar buiten ivm met een hitte-/zonne-allergiequote:
Ik wil een beroep doen op de mods voor dit soort uitspraken. Dit soort natrappen zijn de reden waarom die shit blijft doorgaan. Onnodig, kinderachtig en puur provocerend.quote:
wat had je geedit aan mijn bericht bij ben ik bi?quote:
"Pics van jouw"quote:Op donderdag 9 juli 2015 01:24 schreef tailfox het volgende:
[..]
wat had je geedit aan mijn bericht bij ben ik bi?
Ik zie dat je iets gewijzigd hebt maar gen idee wat.
naast het feit natuurlijk dat het grammaticaal een gedrocht was, maar in principe doen we zulke aanvragen dus niet hierquote:
Een kansloze puberale kinderachtige fipo. Gaarne niet meer doen.quote:Op donderdag 9 juli 2015 01:24 schreef tailfox het volgende:
wat had je geedit aan mijn bericht bij ben ik bi?
inhoudelijk was hij verder toch wel prima?quote:Op donderdag 9 juli 2015 09:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Een kansloze puberale kinderachtige fipo. Gaarne niet meer doen.
daarom staat de rest er nog jaquote:Op donderdag 9 juli 2015 09:48 schreef tailfox het volgende:
[..]
inhoudelijk was hij verder toch wel prima?
Dat topic wil ik zo graag open houden. Je kunt toch ook gewoon dat ding openen, en zodra ik ga kutten mij van R P verbannen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:22 schreef motorbloempje het volgende:
Hoin.
Bewijs je eerst maar eens door op een fatsoenlijk niveau mee te posten op 't forum zonder meteen weer overal topics te openen over jezelf. Dat zou je situatie en geloofwaardigheid ten goede komen!
Succes!
Is al goed.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:35 schreef motorbloempje het volgende:
Nogmaals, en zoals je zelf ook al hebt erkend, je hebt 't op 't forum flink verkloot, en als/indien/wanneer je serieus bent over je beterende leven, dan moet je daar voorlopig nog maar even voor op de blaren blijven zitten en je goede bedoelingen bewijzen door gewoon op een normale manier mee te posten. Je topic blijft dus gewoon dicht.
Sorry.
Even voor de duidelijkheid, wat moet ik dan wel doen?quote:
Lees eens even goed:quote:[..]
Het is niet eens puur bedoelt als een aanval, maar je zou eens een keer zelf goed in de spiegel moeten kijken. Iedere keer als een ander een andere mening dan jij heeft dan is het niet waar en een aanval en kun je het niet laten rusten. Dan is de hele wereld weer tegen jou. En daar gaat het zeker in dit topic niet om. Murmeli zegt gewoon wat zij vind en jij blijft daar dan op doorgaan en op terug komen omdat jij dat dan niet kan zien.
En ik lees nog steeds alles mee in dit topic maar mede daardoor reageer ik eigenlijk nooit meer.
Want als ik dan reageer dan is het weer een kliekje in jouw verbeelding.
Maar blijf lekker in je eigen ideale wereld leven waarin jij nooit de schuldige bent.
En jij ov-er-al op moet/wil reageren. En in ALLES een persoonlijke aanval naar jou ziet. Dat is al eens eerder aangeven; let it go. Maak je niet overal zo druk over. Je springt ook echt overal als een dolle hond op, dus dan wordt het wel interessant wat plaagstootjes uit te delen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 10:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
Want de belangrijkste reden waarom ik zo vaak terechtkom in dit soort "fitties" is omdat diegenen die ze veroorzaken, steeds ermee wegkomen.
Nou, nu iemand hem dat voor de 2000ste keer verteld, dan moet het wel goed komen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 10:52 schreef Loveless85 het volgende:
Gewoon eens een tipje van user tot user hé. Trek het je niet zo aan, en negeer het gewoon. Want dat werkt echt wel, maar jij negeert twee posts en komt dan weer met een ellenlang epistel over waarom iemand geen mening over je mag hebben. Dat kán je niet verbieden. En je kan niet verwachten dat er 24/7 een paar mods on-call staan om posts die jij niet fijn vindt te verwijderen / editten. Dus als iemand dan subtiel je probeert te trollen; gewoon straal negeren. Denk je dat het dan nog leuk is? Nu is het lachen gieren brullen, want jij bent weer eens over je theewater en komt met een heel opstel wat er allemaal mis is en anders moet.
[..]
En jij ov-er-al op moet/wil reageren. En in ALLES een persoonlijke aanval naar jou ziet. Dat is al eens eerder aangeven; let it go. Maak je niet overal zo druk over. Je springt ook echt overal als een dolle hond op, dus dan wordt het wel interessant wat plaagstootjes uit te delen.
niets, laat het los, je kunt niet verwachten dat als je het niet los laat de anderen ook niet los laten, dus dat geldt niet alleen voor jouquote:Op vrijdag 24 juli 2015 10:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, wat moet ik dan wel doen?
vanaf nu gaan we nog beter letten op de persoonlijke fifties, blijf TRs plaatsen natuurlijk en we trachten het wat sneller op te lossen, daarvoor zijn we al in onderhandelingquote:TR's plaatsen dan worden de posts wel weggehaald, maar pas na een aantal uur (en dan heb ik ze toch al gelezen). Bovendien kan ik TR's blijven plaatsen omdat de personen in kwestie gewoon wekenlang door blijven gaan.
negeren werkt welquote:Negeren werkt ook niet, ten slotte zei ik niets tegen Royco of over wat dan ook wat met hem in verband stond (hij zag mij reageren en kon het niet laten met een reeks posts te komen die uitsluitend met mij te maken hadden).
we gaan er mee aan de slagquote:Ik heb t al eens eerder geprobeerd hier (en in een ander feedbacktopic van een ander subforum), maar dat hielp ook maar deels.
ja ik kan niet alles lezen en niet alles is direct een flame, mocht je een specifieke post als flame interpreteren laat het ons weten en dan kijken we er naar (geen garantie, soms is het actie/reactie en enzo)quote:Aanspreken helpt natuurlijk ook niet en het leukste is, dat Royco's allereerste post (die ook een flame is zoals ik al had uitgelegd in mijn 1e reactie op hem) gewoon is blijven staan.
ja prima, maar dat hoeft niet in het topic zelf want dan hou je die discussie en reactie op elkaar, dat werkt dus blijkbaar nietquote:De bovenstaande (gemodereerde) post van mij, was een uitleg over het waarom, mijn mening over zijn postgedrag (en ook in die vorm geschreven "En voor de rest vind ik..." ) en een uitspraak over de correctheid van zijn als feit gepresenteerde flames.]
geef het aan en we kijken er naarquote:Maar volgende mag dan weer wel blijven staan?
[..]
Lees eens even goed:
-Ik moet eens een keer goed in de spiegel kijken (oftewel dat doe ik nooit)
-Altijd als iemand een andere mening heeft dan ik, dan zie ik dat als aanval en kan ik dat niet laten rusten en is de hele wereld weer tegen mij
-Hij geeft aan niet meer te reageren mede omdat ik in D&A post
-Ik leef in mijn ideale wereld waarin ik nooit de schuldige ben
Hoe de fuk is bovenstaande geen flamepost?
ja dat is weg, met reden, dat het misschien niet consequent voelt kan, maar we moeten ergens beginnen, niet?quote:En in al zijn andere (nu weggehaalde) posts, hij reageerde echt alleen maar op mij.
Volgende zei hij ook nog:
-En wat jij vind kan me aan de spreekwoordelijke reet roesten. Want ik vind eigenlijk al jouw posts nutteloos.
-Ik neem dit topic juist heel serieus en daarom vind ik het ook zo jammer dat jij er in post want jij bent totaal niet serieus te nemen. Andere advies geven terwijl jezelf zo veel issues hebt kan nooit goed zijn.
-Maar dat zal ik ook wel weer verkeerd zien.
waar 2 partijen kibbelen staat met meestal stil, stop met op elkaar reageren, laat het rustenquote:Prima dat deze rotzooi dan wel weggehaald is, maar waarom word mij vervolgens verweten dat ik met persoonlijke sneren ben bezig geweest? Hij heeft het gisteren alleen maar over mij gehad en ik was niet de enige die zat te balen van zijn topicdiarree en ik zit er ook niet op te wachten om vervolgens door de modjes aangesproken te worden op het gedrag dat door een ander tentoongesteld werd (en dat gedrag was gewoon buiten alle proporties) en wat notabene -tegen- mij gericht was.
ja en dan verwacht je geen reactie terug?quote:Enige wat ik tegen hem zei wat als persoonlijke sneer gezien zou kunnen worden was mijn vraag aan hem of hij dronken was, wat gezien zijn posts echt niet buitenproportioneel was.
dat is niet geheel waar, je hebt altijd zelf de keuze op er tegenin te gaan, negeren indien je voelt dat je wordt aangevallen en laat het ons weten. Zoals gezegd, de voeding van een fittie komt van 2 kanten, geef ze geen voer om te herkauwenquote:Want de belangrijkste reden waarom ik zo vaak terechtkom in dit soort "fitties" is omdat diegenen die ze veroorzaken, steeds ermee wegkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |