ja, als Nacho. en Vaas in Far Cry 3quote:
ik heb het eerder gezegdquote:Op maandag 4 mei 2015 12:31 schreef Chloroform het volgende:
Waarom heeft niemand eerder gezegd dat OB een fucking vette serie is. Moet ik alles zelf doen?!Gvd
ik weet dit alleen omdat jij het zeiquote:Op maandag 4 mei 2015 12:31 schreef Chloroform het volgende:
Waarom heeft niemand eerder gezegd dat OB een fucking vette serie is. Moet ik alles zelf doen?!Gvd
WAT IS OB????quote:Op maandag 4 mei 2015 12:31 schreef Chloroform het volgende:
ben ook verslaafd geraakt. Alles tot nu toe gezien in 2 dagenquote:Op maandag 4 mei 2015 12:31 schreef Chloroform het volgende:
Oh. Nou. Bedankt.quote:
goddamn.. nu je het zegtquote:
Nice. Ik wacht nu met S3 totdat ik weer minstens 5 afleveringen achter elkaar kan kijken.quote:Op maandag 4 mei 2015 12:32 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ben ook verslaafd geraakt. Alles tot nu toe gezien in 2 dagen
Ik ook, meeste mensen beginnen wel bij de eerste aflevering eh.quote:Op maandag 4 mei 2015 12:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik kijk het al sinds de eerste aflevering
Hey DPquote:Op maandag 4 mei 2015 12:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
zooooooooooooooooooooooooooooooo wat is dat HIER DAN, voor een POKKEHERRIE
ik kijk het al sinds 2013 toen de eerste aflevering werd uitgezonden op 30 maartquote:Op maandag 4 mei 2015 12:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ook, meeste mensen beginnen wel bij de eerste aflevering eh.
Mag ik je aanraken?quote:Op maandag 4 mei 2015 12:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik kijk het al sinds 2013 toen de eerste aflevering werd uitgezonden op 30 maart
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op maandag 4 mei 2015 12:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
quote:Op maandag 4 mei 2015 12:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
Der Mann, vrrrrrrrrrrrrrrrrrriend van mij!quote:Op maandag 4 mei 2015 12:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Goorquote:Op maandag 4 mei 2015 12:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
doe maar niet, heb al een paar weken niet gedoucht
quote:Op maandag 4 mei 2015 12:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Der Mann, vrrrrrrrrrrrrrrrrrriend van mij!
al gelezen, heb je er nog meer?quote:Op maandag 4 mei 2015 12:38 schreef Chloroform het volgende:
WGR / Niet vertrouwelijk omgegaan huisarts
Popcorntopic
Haten is een groot woord.quote:
Neequote:
Zoals Roy Orbison ooit eens zei... "Zigzag, I sit on back".quote:
quote:
Ah ff lezen, altijd leuk.quote:Op maandag 4 mei 2015 12:38 schreef Chloroform het volgende:
WGR / Niet vertrouwelijk omgegaan huisarts
Popcorntopic
ja dat was leukquote:Op maandag 4 mei 2015 12:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die clone dance party trouwens, wat een genot
Ik raak altijd beetje opgewonden als Helena aan het schransen is.quote:
ik vind Cosima de knapste, ze lacht altijd zo liefquote:Op maandag 4 mei 2015 12:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik raak altijd beetje opgewonden als Helena aan het schransen is.
Cosima met Delphinequote:Op maandag 4 mei 2015 12:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vind Cosima de knapste, ze lacht altijd zo lief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |