quote:
Hey Remiquote:
Perfect toch, bietje fappen, koffie drinken... fappen...quote:Op maandag 4 mei 2015 11:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
het is ook echt vet rustig hier op kantoor. Allemaal mensen die een lang weekend van maken (morgen alweer vrij..)
Zo vaak fap ik niet op een dagquote:Op maandag 4 mei 2015 11:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Perfect toch, bietje fappen, koffie drinken... fappen...
Welnee, dat wisten we al heel lang. We houden niet minder van je hoor.quote:Op maandag 4 mei 2015 11:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Godverdomme, dat was een geheim
Wil je het aub stilhouden voor de restquote:Op maandag 4 mei 2015 11:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Welnee, dat wisten we al heel lang. We houden niet minder van je hoor.
Meer om van te houdenquote:
Misschien, zal erover nadenken. Groetjes aan je moeder. :$quote:Op maandag 4 mei 2015 11:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Wil je het aub stilhouden voor de restik teer op mijn macho imago, en mijn moeder leest mee
wow, al deze tijd maakte je altijd ontzettende hetero postsquote:Op maandag 4 mei 2015 11:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Wil je het aub stilhouden voor de restik teer op mijn macho imago, en mijn moeder leest mee
liever pondje meer dan xylofoon kunnen spelen ind.quote:
Ah fuck... ja hoor, zal je net zien, iedereen kan het lezen... godverdomme... weg imago....quote:Op maandag 4 mei 2015 11:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wow, al deze tijd maakte je altijd ontzettende hetero posts
ik ben wel een beetje geshockt nu
SPEKHAKKENquote:Op maandag 4 mei 2015 11:29 schreef wise het volgende:
[..]
liever pondje meer dan xylofoon kunnen spelen ind.
Heb antislip op m'n heupen.quote:
ik heb niets tegen homo's hoorquote:Op maandag 4 mei 2015 11:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ah fuck... ja hoor, zal je net zien, iedereen kan het lezen... godverdomme... weg imago....
HAHAHHAAHAAAHAAAAHHAAAquote:Op maandag 4 mei 2015 11:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
SNAP JE
ANTISLIP
BWAAAAAAAAAAAHAHAHAHAH
GVD
Gvdquote:Op maandag 4 mei 2015 11:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
SNAP JE
ANTISLIP
BWAAAAAAAAAAAHAHAHAHAH
GVD
Hey poepiequote:
Zeker te vaak voorover gebukt, vieze homoquote:Op maandag 4 mei 2015 11:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee sorry, ik heb het aan mijn rug
quote:Op maandag 4 mei 2015 11:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zeker te vaak voorover gebukt, vieze homo
Damien Riceeequote:
Posten daar toch alleen maar mongolen.quote:
neequote:Op maandag 4 mei 2015 11:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
SNAP JE
ANTISLIP
BWAAAAAAAAAAAHAHAHAHAH
GVD
grotendeels wel, daarom is het soms leuk om te lurkenquote:Op maandag 4 mei 2015 11:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Posten daar toch alleen maar mongolen.
Nu het zit zo, slippen is zeg maar doorglijden, dus antislip is voor als je dat niet wil, dan heb je antislip zodat het stroever is en je niet wegglijdt. Maar een damesonderbroekje noem je ook een slip en die zit rond de heupen en dus als er antislip op de heupen van een vrouw zit kan je ook denken dat het dus gaat om dat onderbroekje... en dus anitdamesonderbroekje zeg maar, en dat is dan lastig onderbroekjes kopen hahahaquote:
Meh.quote:Op maandag 4 mei 2015 11:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
grotendeels wel, daarom is het soms leuk om te lurken
hoe ist met chloro? vakantie deze week?
okquote:Op maandag 4 mei 2015 11:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nu het zit zo, slippen is zeg maar doorglijden, dus antislip is voor als je dat niet wil, dan heb je antislip zodat het stroever is en je niet wegglijdt. Maar een damesonderbroekje noem je ook een slip en die zit rond de heupen en dus als er antislip op de heupen van een vrouw zit kan je ook denken dat het dus gaat om dat onderbroekje... en dus anitdamesonderbroekje zeg maar, en dat is dan lastig onderbroekjes kopen hahaha
xD
nee ze is vrachtwagenchauffeurquote:Op maandag 4 mei 2015 11:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je werkt toch binnen het onderwijs?!
jep, dit keer eens een hele weekquote:Op maandag 4 mei 2015 11:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Meh.
Ja, vorige week ook. Maar denk maar niet dat ik vakantie heb.Werk in de horeca gaat gewoon door, alsof het gvd allemaal gratis is.
![]()
Jij aan het werk?
Ook, maar dat is maar twee a drie dagen. Werk ook drie dagen in een restaurant. En in vakanties wat meer.quote:Op maandag 4 mei 2015 11:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je werkt toch binnen het onderwijs?!
Klopt, maar toch beetje geglimlacht.quote:
Lekker. Bietje neuken, bietje op de grond tuffen,quote:
kijk, daar doe ik het voorquote:Op maandag 4 mei 2015 11:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Klopt, maar toch beetje geglimlacht.
huh wat?quote:Op maandag 4 mei 2015 11:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lekker. Bietje neuken, bietje op de grond tuffen,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |