quote:
Hey Remiquote:
Perfect toch, bietje fappen, koffie drinken... fappen...quote:Op maandag 4 mei 2015 11:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
het is ook echt vet rustig hier op kantoor. Allemaal mensen die een lang weekend van maken (morgen alweer vrij..)
Zo vaak fap ik niet op een dagquote:Op maandag 4 mei 2015 11:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Perfect toch, bietje fappen, koffie drinken... fappen...
Welnee, dat wisten we al heel lang. We houden niet minder van je hoor.quote:Op maandag 4 mei 2015 11:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Godverdomme, dat was een geheim
Wil je het aub stilhouden voor de restquote:Op maandag 4 mei 2015 11:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Welnee, dat wisten we al heel lang. We houden niet minder van je hoor.
Meer om van te houdenquote:
Misschien, zal erover nadenken. Groetjes aan je moeder. :$quote:Op maandag 4 mei 2015 11:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Wil je het aub stilhouden voor de restik teer op mijn macho imago, en mijn moeder leest mee
wow, al deze tijd maakte je altijd ontzettende hetero postsquote:Op maandag 4 mei 2015 11:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Wil je het aub stilhouden voor de restik teer op mijn macho imago, en mijn moeder leest mee
liever pondje meer dan xylofoon kunnen spelen ind.quote:
Ah fuck... ja hoor, zal je net zien, iedereen kan het lezen... godverdomme... weg imago....quote:Op maandag 4 mei 2015 11:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wow, al deze tijd maakte je altijd ontzettende hetero posts
ik ben wel een beetje geshockt nu
SPEKHAKKENquote:Op maandag 4 mei 2015 11:29 schreef wise het volgende:
[..]
liever pondje meer dan xylofoon kunnen spelen ind.
Heb antislip op m'n heupen.quote:
ik heb niets tegen homo's hoorquote:Op maandag 4 mei 2015 11:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ah fuck... ja hoor, zal je net zien, iedereen kan het lezen... godverdomme... weg imago....
HAHAHHAAHAAAHAAAAHHAAAquote:Op maandag 4 mei 2015 11:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
SNAP JE
ANTISLIP
BWAAAAAAAAAAAHAHAHAHAH
GVD
Gvdquote:Op maandag 4 mei 2015 11:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
SNAP JE
ANTISLIP
BWAAAAAAAAAAAHAHAHAHAH
GVD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |