ik durf niet stoer te doen, dadelijk krijg ik weer een banquote:
hij weet dat hij niet met me moet fucken g, ik heb hier 3 doggies die hem helemaal kapot maken g, je weet toch gquote:
schijt aan de roverheidquote:Op maandag 4 mei 2015 00:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik durf niet stoer te doen, dadelijk krijg ik weer een ban
Zit wat in. Wat moet jij onder een grote druk zittenquote:Op maandag 4 mei 2015 00:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik durf niet stoer te doen, dadelijk krijg ik weer een ban
Doggystyle?quote:Op maandag 4 mei 2015 00:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij weet dat hij niet met me moet fucken g, ik heb hier 3 doggies die hem helemaal kapot maken g, je weet toch g
ik kom gwn met de glockquote:Op maandag 4 mei 2015 00:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij weet dat hij niet met me moet fucken g, ik heb hier 3 doggies die hem helemaal kapot maken g, je weet toch g
Wolfshonden hebben een flinke schrootschaarquote:Op maandag 4 mei 2015 00:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Ho shit g wattefok g niet fukken met m'n boi g ewaquote:Op maandag 4 mei 2015 00:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
doggystyle, reverse cowboy, missionary, maakt me niet uit g
sniper danquote:Op maandag 4 mei 2015 00:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je er eentje raakt springen de andere 2 op je af
Ze kunnen uitstekend ruiken waar je zit hequote:
ik geef het op, jij wintquote:Op maandag 4 mei 2015 00:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je kunt niet vanaf buiten mijn woonkamer in schieten waar ze meestal zitten
eckte OGquote:Op maandag 4 mei 2015 00:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Der_Mann always wins motherfucker, don't you ever forget that fool
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |