Dat doen veel moslims uit die regio, inclusief alawieten, net zo vaak over joden. Gewoon geouwehoer.quote:Op woensdag 6 mei 2015 17:52 schreef reza1 het volgende:
[..]
De presentator en een gast roepen op tot het uitroeien van alawieten.
Laat maar een alawiet zien die oproept tot het uitroeien van joden.quote:Op woensdag 6 mei 2015 17:55 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat doen veel moslims uit die regio, inclusief alawieten, net zo vaak over joden. Gewoon geouwehoer.
quote:If those Western correspondents in Beirut were station in Berlin in the 1930s, they would have assured their readers that all is well in Germany and that there is no danger whatsoever for the Jews of Europe. There has been a frenzied increase in blatant explicit calls for the extermination--yes, extermination--of all `Alawites in most Arab media and by various segments of the exile Syrian opposition and certainly by the various armed groups in Syria and I am yet to read one article about that in any Western publication. I am yet to read one statement about that by any Western human rights organization. Yesterday, there was another low registered, Al-Jazeera Arabic aired a show about Alawites and it featured (by the host and the guest) most explicit calls for exterminating all `Alawites (women and children--they actually said that) in Syria. This is something that does not register in MEMRI because the targeted minority group are `Alawites.
waar precies doen ze dat?quote:Op woensdag 6 mei 2015 17:52 schreef reza1 het volgende:
[..]
De presentator en een gast roepen op tot het uitroeien van alawieten.
quote:Op woensdag 6 mei 2015 17:55 schreef reza1 het volgende:
[..]
Laat maar een alawiet zien die oproept tot het uitroeien van joden.
quote:Strike the enemy’s settlements, turn them into dust, pave the Arab roads with the skulls of Jews.
Michael B. Oren, Six Days of War [Oxford University Press, 2002], p293
Geen idee, kan het filmpje zelf nu niet kijken vanwege mijn slechte internet numaar zelfs deze terroristen aanhanger zegt het.quote:Op woensdag 6 mei 2015 18:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
waar precies doen ze dat?
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Graag uit zijn mond, waar ik kan kan verifiëren waarin Hafez oproept tot het uitroeien van joden.twitter:joshua_landis twitterde op woensdag 06-05-2015 om 15:39:05.@kasimf & guest on #AlJazeera call for exterminating `Alawites (women and children--they said that) https://t.co/0IwRK6AZWf @asadabukhalil reageer retweet
Je praat maar iemand na dus zonder er zelf naar gekeken te hebben?quote:Op woensdag 6 mei 2015 18:19 schreef reza1 het volgende:
[..]
Geen idee, kan het filmpje zelf nu niet kijken vanwege mijn slechte internet numaar zelfs deze terroristen aanhanger zegt het.twitter:joshua_landis twitterde op woensdag 06-05-2015 om 15:39:05.@kasimf & guest on #AlJazeera call for exterminating `Alawites (women and children--they said that) https://t.co/0IwRK6AZWf @asadabukhalil reageer retweet
Geen idee, ik praat maar iemand na, de bron van de bron moet je vragen aan: Michael B. Orenquote:Graag uit zijn mond, waar ik kan kan verifiëren waarin Hafez oproept tot het uitroeien van joden.
Jij gaat altijd zelf op onderzoek uit als je wat in het nieuws leest?quote:Op woensdag 6 mei 2015 18:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je praat maar iemand na dus zonder er zelf naar gekeken te hebben?
[..]
Geen idee, ik praat maar iemand na, de bron van de bron moet je vragen aan: Michael B. Oren
Je wilde een Alawiet zien die heeft opgeroepen om niet zo vriendelijk te zijn tegen joden, volgens Oren, vindt je dat dus bij Assad.
Als het om een video gaat wel ja.quote:Op woensdag 6 mei 2015 18:29 schreef reza1 het volgende:
[..]
Jij gaat altijd zelf op onderzoek uit als je wat in het nieuws leest?
Goed zo, niet klagen dus als ik maar iemand na praat.
Nou, dan is het aannemelijk dat er ook gaat opgeroepen worden tot het uitroeien van alaweiten he als vele bronnen het zeggen, ook anti-Syrië bronnen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 18:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Scrollend, veel vingerwijzen en gejank over Alawieten.
De vorige machthebber van iran.quote:Op woensdag 6 mei 2015 17:55 schreef reza1 het volgende:
[..]
Laat maar een alawiet zien die oproept tot het uitroeien van joden.
Ik zeg ook niet dat het niet is voorgevallen, ben het alleen niet tegengekomen, vandaar dat ik vroeg waar precies.quote:Op woensdag 6 mei 2015 18:37 schreef reza1 het volgende:
[..]
Nou, dan is het aannemelijk dat er ook gaat opgeroepen worden tot het uitroeien van alaweiten he als vele bronnen het zeggen, ook anti-Syrië bronnen.
Die was een alawiet ja?quote:
Dat laatste meen je serieus? De Arabische versie van Al Jazeera is continu anti-sijieten/alawieten... Niet voor niks heeft Irak ze het land uit gegooit.quote:Op woensdag 6 mei 2015 18:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het niet is voorgevallen, ben het alleen niet tegengekomen, vandaar dat ik vroeg waar precies.
Onaannemelijk zou het verder kunnen zijn omdat Al Jazeera dergelijke uitspraken niet zou accepteren bijvoorbeeld.
Dat weet ik, alleen uitroeien is natuurlijk iets totaal anders. Het is een beetje van het niveau PVV, maar wel behoudend als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 6 mei 2015 18:48 schreef reza1 het volgende:
[..]
Dat laatste meen je serieus? De Arabische versie van Al Jazeera is continu anti-sijieten/alawieten... Niet voor niks heeft Irak ze het land uit gegooit.
Qatar, niet Saudi-Arabië.quote:Op woensdag 6 mei 2015 18:52 schreef primakov het volgende:
Hmm Trigger heeft in die zin wel gelijk dat het onwaarschijnlijk is dat Al Jazeera, een verlengstuk van Saudi faalabie, dergelijke uitspraken (die gewoon de ware intenties van S-A inhouden) niet zo uitdrukkelijk zou uitzenden.
Twee drollen uit dezelfde wcpotquote:
twitter:Iman84NL twitterde op woensdag 06-05-2015 om 18:33:11Shabee7as are bad liars! Assad didn't made a public appearance....he is still hiding on a Russian Warship.... http://t.co/ENIJgcvDiQ reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |