quote:• Four days after booking their place in the semi-finals, Juventus lost to city rivals Torino FC in the league for the first time in 20 years, going down 2-1 at the Stadio Olimpico.
• Pirlo opened the scoring in the derby with his 27th free-kick goal in Serie A, one short of Sini¨a Mihajlović's record. Former Bianconeri forward Fabio Quagliarella struck the winner during a game in which Juve hit the woodwork three times.
• The defeat was Juventus's 500th in Serie A history.
• Buffon had kept a clean sheet in each of his previous seven club outings prior to Matteo Darmian's 45th-minute equaliser for Torino.
• Allegri's team responded with a 3-2 victory over ACF Fiorentina on 29 April. Tévez was on target twice, taking his total in Serie A this season to 20, one more than he managed last term.
• The Argentina striker is three goals shy of his career-best total for a league campaign, set in 2009/10 while at Manchester City FC.
• Against Fiorentina, Marchisio made his 300th appearance for Juventus.
• Juventus clinched a fourth successive Italian title with a 1-0 win at UC Sampdoria on Saturday, Arturo Vidal heading the winning goal.
• Cáceres (out since 5 March, ankle) and Pogba (out since 18 March, thigh) are still sidelined.
Juventus staat eindelijk weer eens in de halve finale van de Champions League. Voor het laatst gebeurde dat in 2003. Na een gevecht in de groepsfase met Atléti, Olympiakos en Malmö FF, en een tocht langs de formaties van Jürgen Klopp en de Monegasken, melden de Italianen zich weer bij de laatste vier.quote:• Marcelo is available having served a one-match ban against Atlético.
• Madrid are nine games unbeaten since a 2-1 defeat by FC Barcelona on 22 March.
• Ancelotti's men have recorded eight wins during that run, their most recent a 3-2 success at Sevilla FC on 2 May in which Cristiano Ronaldo scored his 25th Liga hat-trick.
• Madrid became the first team to beat Sevilla at their Ramón Sánchez Pizjuán home in the league since 9 February 2014.
• Ronaldo's treble takes him on to 42 goals for the season, two above Lionel Messi in the race to finish top scorer in the Liga. Madrid remain two points behind FC Barcelona in the title race.
• Hernandez has scored four goals, including two in a 4-2 win at RC Celta de Vigo on 26 April, in his last six outings.
• Luka Modrić was ruled out for up to a month after spraining the medial collateral ligament in his right knee against Málaga CF on 18 April. Gareth Bale limped off in the second minute of the same game with a calf problem but came on as a substitute against Sevilla.
Wat ben je een grappige moderator. Ik vind je nog grappiger dan GGMM.quote:Op maandag 4 mei 2015 00:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je had anders wel in de TT kunnen zetten dat dit op Bevrijdingsdag is.
Dat is te veel eer.quote:Op maandag 4 mei 2015 00:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat ben je een grappige moderator. Ik vind je nog grappiger dan GGMM.
Gewoon niet reageren. Dit topic mijden is de beste tip die ik je kan geven.quote:Op maandag 4 mei 2015 16:45 schreef bianconeri het volgende:
Ik begin echt te walgen van sommige commentaren op deze wedstrijd op weet ik het allemaal wat voor sites. Er wordt echt net gedaan alsof het Real Madrid tegen Top Oss is en het een makkie gaat zijn voor Real. Dat Juventus totaal geen weerstand kan bieden.
En die reacties zijn niet eens zeldzaam, de meerderheid denkt er zo over![]()
Ach, onderschatting kan alleen maar positief uitpakken.
Reageer er verder ook niet op, en zie het hier op FOK nog niet zo.quote:Op maandag 4 mei 2015 17:02 schreef hafcfan het volgende:
Gewoon niet reageren. Dit topic mijden is de beste tip die ik je kan geven.
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 09:17 schreef Dagoduck het volgende:
1-0? Daar is toch niets aan, gewoon 5-2 met 2 rode kaarten voor beide partijen, 2 penalties en wat afgekeurde doelpunten.
Nee beetje weerstand zal wel. Ik denk 7-1 om 6-0 ofzo. Voor Real dan.quote:Op maandag 4 mei 2015 16:45 schreef bianconeri het volgende:
Ik begin echt te walgen van sommige commentaren op deze wedstrijd op weet ik het allemaal wat voor sites. Er wordt echt net gedaan alsof het Real Madrid tegen Top Oss is en het een makkie gaat zijn voor Real. Dat Juventus totaal geen weerstand kan bieden.
Dat zou voor het publiek wel een betere wedstrijd zijn ja.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 09:17 schreef Dagoduck het volgende:
1-0? Daar is toch niets aan, gewoon 5-2 met 2 rode kaarten voor beide partijen, 2 penalties en wat afgekeurde doelpunten.
Als jij niet voor Juventus was geweest had je ook 0-6 en 7-1 voorspelt. Juventus zou het trouwens wel winnen van Top Oss.quote:Op maandag 4 mei 2015 16:45 schreef bianconeri het volgende:
Laten we dan maar hopen dat Pepe, Ramos en Marcelo spelenquote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:23 schreef Downwards het volgende:
Ik hoop op een flinke schoppartij en een paar goaltjes.
Dat zou de wedstrijd zeker ten goede komen.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Laten we dan maar hopen dat Pepe, Ramos en Marcelo spelen
Je bent er vroeg bij. Chips en bier zijn om half 9 al op dus?quote:
nee hoor heb een fles wijn en pindarotsjesquote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je bent er vroeg bij. Chips en bier zijn om half 9 al op dus?
zijn dat pindas overgoten met chocolade?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:38 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
nee hoor heb een fles wijn en pindarotsjes
:$quote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat was hij voor de return tegen Atlético Madrid in Bernabeu.
Dan zit je op het internet en dan toch dit durven vragen.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:43 schreef IsaacCuenca het volgende:
wordt deze wedstrijd op NOS uitgezonden of die andere?
Je moeder was afgelopen nacht ook een lui zwijn.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:53 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dan zit je op het internet en dan toch dit durven vragen.
Wauw.
Lui zwijn.
Kijk hem boos worden dan.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:55 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Je moeder was afgelopen nacht ook een lui zwijn.
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Finale moet Bayern - Juventus zijn. Gewoon om het Spaans voetbal met zijn voetjes op de grond te zetten.
Dat andere deel bij Nederland dan #genot.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Wallonië aan Frankrijk geven, heel Vlaanderen op z'n kop.
Wat heeft het ene met het ander te maken. Ik ben in VBL toch. tenzij je bedoeld dat Standard in Ligue 1 moet spelen en Charleroi en Moeskroen in Ligue 2.....quote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Wallonië aan Frankrijk geven, heel Vlaanderen op z'n kop.
Kaasquote:
is goed, w8 maarquote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:01 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik zie je om 20:15 bij het schoolpleintje.
En geen seconde later.
Triest. Geniet er gewoon eens van man in plaats van dit misplaatste gedoe. Derhalve TR geplaatst.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:01 schreef Downwards het volgende:
Een doodschop voor C. Ronaldo alstublieft.
Kappaquote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:04 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
is goed, w8 maar
als je nou gewoon antwoord had gegeven had dit ons beide veel moeite gescheeld
Ik vertel het je wel bij je eigen begrafenis, modderfakker.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:04 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
is goed, w8 maar
als je nou gewoon antwoord had gegeven had dit ons beide veel moeite gescheeld
Oh, dat boeit mij niet zo joh, hij mag ook KO geslagen worden in plaats van doormidden geschopt worden.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Triest. Geniet er gewoon eens van man in plaats van dit misplaatste gedoe. Derhalve TR geplaatst.
Het nazisme wordt sterk gerepresenteerd in de voetbalsupporterij, helaasquote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Triest. Geniet er gewoon eens van man in plaats van die misplaatste gedoe. Derhalve TR geplaatst.
Jij haat voetbal zeker?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:01 schreef Downwards het volgende:
Een doodschop voor C. Ronaldo alstublieft.
pak nou maar je driewieler, dan zie ik je zoquote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:05 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik vertel het je wel bij je eigen begrafenis, modderfakker.
Nu is ook het ideale moment om op Twitter te kijken naar mensen die juichen m de dood van Hans Jansen, of mensen die hopen dat Greet de volgende keer wel neergeschoten wordt, tsja.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:06 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Het nazisme wordt sterk gerepresenteerd in de voetbalsupporterij, helaas
Mijn maten bij Utrecht hadden hier een liedje over gemaakt ja.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:06 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Het nazisme wordt sterk gerepresenteerd in de voetbalsupporterij, helaas
twitter:juventusfc twitterde op dinsdag 05-05-2015 om 20:06:51Thunder, thunder, thunder, thunder!!!!!! #JuveReal #FinoAllaFinale reageer retweet
Karimi Rekiki?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Mijn maten bij Utrecht hadden hier een liedje over gemaakt ja.
Misschien moeten de andere clubs gewoon eens beter hun best doen.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:09 schreef Nober het volgende:
Kunnen ze Barcelona, Real Madrid en Bayern München niet een seizoen uit de CL weren? Krijgen we een keer andere in de halve finale.
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien moeten de andere clubs gewoon eens beter hun best doen.
#illuminatiquote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:12 schreef Nober het volgende:
Trouwens wel knap dat die drie clubs al vier seizoenen op rij de halve finale halen zonder elkaar eerder te loten, Hans Klok is jaloers.
De twee Spaanse clubs kunnen elkaar niet eerder lotenquote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:12 schreef Nober het volgende:
Trouwens wel knap dat die drie clubs al vier seizoenen op rij de halve finale halen zonder elkaar eerder te loten, Hans Klok is jaloers.
Juventus is hard op weg, ik zie wel potentieel. Ze doen het ook goed in Italië.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien moeten de andere clubs gewoon eens beter hun best doen.
Als ze eens zinvol gaan besteden in Engeland, gloort er licht aan de horizon.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Juventus is hard op weg, ik zie wel potentieel. Ze doen het ook goed in Italië.
Worden vandaag thuis afgedroogd door Real Madridquote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Juventus is hard op weg, ik zie wel potentieel. Ze doen het ook goed in Italië.
Ja die Engelsen kunnen er niks van, die leven nog in '66 en denken dat ze de beste zijn.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ze eens zinvol gaan besteden in Engeland, gloort er licht aan de horizon.
Nee.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:15 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Worden vandaag thuis afgedroogd door Real Madrid
Kom met je vrienden. dan komt IsaacCuenca vast ook alleenquote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:01 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik zie je om 20:15 bij het schoolpleintje.
En geen seconde later.
Behalve Joachim Löwgodquote:The form Messi's been playing in for the last four or five years, he's unstoppable. Many coaches have tried and failed
Leuk om te zien toch.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:19 schreef Nober het volgende:
Wie deed er mee in 1998 die nu nog spelen? Lekker zinvol deze herhaling.
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Kom met je vrienden. dan komt IsaacCuenca vast ook alleen![]()
Argentinië speelt ook vaak tegen Duitsland.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:18 schreef KingRoland het volgende:
Die pep loopt ook onzin uit te kramen
[..]
Behalve Joachim Löwgod
Doet er niet toe, dat weet je zelf ook wel Nober.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Argentinië speelt ook vaak tegen Duitsland.
#bakkiebijRamsesquote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We moeten niet toornen aan de uitspraken van @Aad300.
Sinds wanneer zijn vriendschappelijke wedstrijden belangrijk?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Doet er niet toe, dat weet je zelf ook wel Nober.
Het waren zelfs belangrijke wedstrijden.
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn vriendschappelijke wedstrijden belangrijk?
Jeroen Elshoff.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wie geeft commentaar bij de NOS vanavond? Vandaar laat ik mijn keuze afhangen of ik kies voor NOS of sport 1.
2006 ook, Argentinië kan daar niet van winnen. Heeft niks met Löw te maken.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]waar heb jij het over?
WK 2010 en 2014.
te veel gedronken vandaag Nober?
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Juventus De oude dame heeft enorm veel ERVARING![]()
![]()
volgend jaar zend de nos niks uitquote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:29 schreef Nober het volgende:
ZDF zendt alleen Bayern uit, als de NOS ook alleen de Nederlandse clubs doet dan waren ze zo klaar.
Wat een commentaar @ZDFquote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:29 schreef Nober het volgende:
ZDF zendt alleen Bayern uit, als de NOS ook alleen de Nederlandse clubs doet dan waren ze zo klaar.
Jij niet, Toto, Roland en ik wachten nog steeds op je fotoquote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:33 schreef Abrikozentaart het volgende:
0-0 Youri sbapt hoe je de kijkers vast houdt
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij niet, Toto, Roland en ik wachten nog steeds op je foto![]()
Gelukkig niet, kan die Vermeulen, Grueter en co. weer commentaar geven bij tafeltennis en zwemmen en die Kooke bij hockey.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:30 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
volgend jaar zend de nos niks uit
Jouw kijkers wachten nog steeds op pics andersquote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:33 schreef Abrikozentaart het volgende:
0-0 Youri snapt hoe je de kijkers vast houdt
Maar dan krijg je toch die kale van SBS, Oldenburger ofzoquote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Gelukkig niet, kan die Vermeulen, Grueter en co. weer commentaar geven bij tafeltennis en zwemmen en die Kooke bij hockey.
Leo Oldenburg is leuk.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:35 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Maar dan krijg je toch die kale van SBS, Oldenburger ofzo
sensatiezoeker zonder enige inhoudquote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:35 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Maar dan krijg je toch die kale van SBS, Oldenburger ofzo
Oh god wat is die man vreselijkquote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
sensatiezoeker zonder enige inhoud
Mooi zo, goed voor Varane want die moet altijd spelen. Pepe is laatste tijd ook awesome en Ramos is aanvallend beest dus lekker daar laten.quote:
Dat is nou een leuke post van jou PowerLoungenquote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
sensatiezoeker zonder enige inhoud
Ik zie dat jouw broekje naar beneden is.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:38 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Mooi zo, goed voor Varane want die moet altijd spelen. Pepe is laatste tijd ook awesome en Ramos is aanvallend beest dus lekker daar laten.
Ik haat Real hoor. Ik ben gewoon objectief.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik zie dat jouw broekje naar beneden is.
Pff wanneer wordt die presentator daar eens weggetrapt bij Sport1, weet die man überhaupt wel wat voetbal? Hij zit continu Kieft en Aad te onderbreken en woorden in de mond te leggen. Iets wat die eigenlijk altijd doet, slechte programmaleider..quote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:36 schreef Sked het volgende:
@aad300 heeft gelezen dat Ramos en Ancelotti bij elkaar op de koffie komen
John is anders wel goed bij golfquote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:40 schreef danos het volgende:
[..]
Pff wanneer wordt die presentator daar eens weggetrapt bij Sport1, weet die man überhaupt wel wat voetbal? Hij zit continu Kieft en Aad te onderbreken en woorden in de mond te leggen. Iets wat die eigenlijk altijd doet, slechte programmaleider..
Inderdaad, alles beter dan die Jeroen Grueterquote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat valt me nog wel mee. Dan kies ik wel voor nos.
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
DAAR KOMT HET NEGENTJE IN BEELD! GAAN WE ONS OPMAKEN VOOR EEN NEGENDARTER?
Gewoon 4 doelpunten verschil, 1-5 of 0-4. Kies maar.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben er niet over uit. Ik zeg of 1-0 of 0-0.
Nee, Albert Mantinghquote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:43 schreef Rickertman96 het volgende:
Doet Sierdje dit bij Sport1? Dan schakel ik ff
Ach nee, jij ook hier. De grootste teletekstsupporter van Fc Utrecht!quote:
Vandaag is hij voor Juve, dus ik tolereer hemquote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ach nee, jij ook hier. De grootste teletekstsupporter van Fc Utrecht!
Ik snap het ook niet. Waarom kan je in de halve finale niet samen in 1 wedstrijd naar de finale gaan?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:46 schreef Nober het volgende:
Vreemd dat ze niet beide naar de finale gaan.
jezus Haagsquote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja hoor, kijk maar in de sloot.
yoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |