abonnement Unibet Coolblue
pi_152370999
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 15:39 schreef Moppert het volgende:

[..]

Of Anus!!! kan ook. :+
*noteert op lijstje*
pi_152371047
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 15:40 schreef Mineola het volgende:
Is Daan te gekunsteld voor Adriaan? Ik zou zelf wel gewoon voor Adriaan gaan, maar ik vind het best een prima naam (als tweede naam dan).
Daan klinkt prima als tweede naam maar misschien wat te ver van Adrianus af om het nog een vernoeming te noemen.
  donderdag 7 mei 2015 @ 15:44:00 #53
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_152371095
Ik zou dan gewoon Adriaan doen. Of iets waar het echt bij duidelijk is.
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_152371152
Ik zou persoonlijk gaan voor Adriaan of Adrianus. En anders zoeken naar een andere naam van die persoon om naar te vernoemen, als die er is.

Mochten wij een dochter krijgen dan willen we haar vernoemen naar B.'s oma, maar niet naar haar officiële naam Justien maar naar haar roepnaam/koosnaam die heel anders is.
Mocht ik een zoon naar mijn opa willen vernoemen dan zou ik ook niet gaan voor zijn eerste naam (Johannes) maar wel voor zijn tweede naam (Louis). Voor een meisje zou ik dan weer niet kiezen voor Louise, omdat zijn zusje zo heette (origineel gezin :') :D ), dan zou ik eerder gaan voor Eloïse omdat Louise voor mijn gevoel teveel naar háár verwijsd en daar wil ik helemaal niet naar vernoemen :') :D
:)
pi_152371172
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 15:40 schreef mignonne het volgende:

[..]

Adrian op zn Engels vind ik ook wel leuk klinken ja :Y

Maar I'm with you met de associatie xD ik denk er direct bij aan blauw spandex :D
Stom he? Misschien moeten wij maar 'fuck de acrobaat' zeggen en er voor gaan! :6
  donderdag 7 mei 2015 @ 15:48:30 #56
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_152371213
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_152371268
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 15:46 schreef Limone het volgende:

[..]

Stom he? Misschien moeten wij maar 'fuck de acrobaat' zeggen en er voor gaan! :6
mwhehehe :D

De naam gaat vanzelf bij het kind horen I guess. En anders bestel je gewoon zo'n blauw pakje maat 56 c_/
:)
pi_152371299
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2015 15:34 schreef Malteser het volgende:

[..]

Ik vind Merle een mooie optie maar twijfel inderdaad over de uitspraak aangezien wij dus in het Brabantse land wonen....

Mervi, nog nooit gehoord. Eens aan man voorleggen. Ik moet even wennen.
Bij Merle denk ik hieraan :@



Ik zou ook voor Adrianus gaan, maar ik hou dan ook wel van ouderwetse vernoemingen. Stip heet Johannes Petrus na zn roepnaam ;)
pi_152371390
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 15:51 schreef Dot. het volgende:

[..]

Bij Merle denk ik hieraan :@

[ afbeelding ]

Ik zou ook voor Adrianus gaan, maar ik hou dan ook wel van ouderwetse vernoemingen. Stip heet Johannes Petrus na zn roepnaam ;)
Die foto zegt me niks.... :@ Maar het is vast een niet zo aardig iemand?
pi_152371450
OK, toch maar een poging... gezocht: jongens- en meisjesnaam.

Ik hou van:
- Scandinavisch, maar niet te 'standaard' als Lars of Sven en ook niet té Scandinavisch als Fridtjof of Agnetha. Ik wil het graag kunnen uitspreken zonder automatisch meerdere toonhoogten aan te nemen.
- Idem voor Fries (kom er maar in Vlindur... :+), geen Sietse of Aaltje, dat is me te Fries. Nienke vind ik leuk bijvoorbeeld.
- Meisjesnamen eindigend op een -a of -ke, de top20 vind ik leuk maar valt af wegens te populair.
- Hollands of Frans klinkend, denk ik, zowel langere als korte namen. Madeleine is mooi maar Luuk vind ik ook leuk (maar te populair).

OK, hulde wie hier wat mee kan en de moeite wil nemen, haha :D
pi_152371460
quote:
ow ja, *zucht* :D O+

Er is ook een leuke blonde Ardiaan


(maar die vond mijn man weer een beetje suf. :o Djiezes. Het is zijn vernoeming. :') )
pi_152371483
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2015 15:53 schreef Malteser het volgende:

[..]

Die foto zegt me niks.... :@ Maar het is vast een niet zo aardig iemand?
Nee, is een heel vervelend type uit the Walking Dead :')
  donderdag 7 mei 2015 @ 15:56:37 #63
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_152371532
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 15:38 schreef mignonne het volgende:

[..]

Ja echt? Ik denk juist dat je andersom eerder een probleem hebt :D dat als je het op zn Murrels wild dat je dan overal op zn Hollands aangesproken wordt :D
Ik zeg het automatisch op zijn Engels omdat het een kleuraanduiding is voor honden ieg :P

En Adrian ^O^
(Adrian Edmondson O+ )
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_152371541
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 15:54 schreef Mineola het volgende:
OK, toch maar een poging... gezocht: jongens- en meisjesnaam.

Ik hou van:
- Scandinavisch, maar niet te 'standaard' als Lars of Sven en ook niet té Scandinavisch als Fridtjof of Agnetha. Ik wil het graag kunnen uitspreken zonder automatisch meerdere toonhoogten aan te nemen.
- Idem voor Fries (kom er maar in Vlindur... :+), geen Sietse of Aaltje, dat is me te Fries. Nienke vind ik leuk bijvoorbeeld.
- Meisjesnamen eindigend op een -a of -ke, de top20 vind ik leuk maar valt af wegens te populair.
- Hollands of Frans klinkend, denk ik, zowel langere als korte namen. Madeleine is mooi maar Luuk vind ik ook leuk (maar te populair).

OK, hulde wie hier wat mee kan en de moeite wil nemen, haha :D
Ik had ongeveer dezelfde eisen, alleen zochten wij alleen naar jongensnamen. Ons lijstje:

Max
Sam
Tobin
Stef
Abel
Cas
Ties
Tijmen/Sijmen
Aaron
Seb
Kurt/Koert
pi_152371571
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 15:46 schreef mignonne het volgende:
Ik zou persoonlijk gaan voor Adriaan of Adrianus. En anders zoeken naar een andere naam van die persoon om naar te vernoemen, als die er is.

Mochten wij een dochter krijgen dan willen we haar vernoemen naar B.'s oma, maar niet naar haar officiële naam Justien maar naar haar roepnaam/koosnaam die heel anders is.
Mocht ik een zoon naar mijn opa willen vernoemen dan zou ik ook niet gaan voor zijn eerste naam (Johannes) maar wel voor zijn tweede naam (Louis). Voor een meisje zou ik dan weer niet kiezen voor Louise, omdat zijn zusje zo heette (origineel gezin :') :D ), dan zou ik eerder gaan voor Eloïse omdat Louise voor mijn gevoel teveel naar háár verwijsd en daar wil ik helemaal niet naar vernoemen :') :D
Ik heet Laurentia naar mijn oom Louis ;)
pi_152371658
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 15:54 schreef Mineola het volgende:
OK, toch maar een poging... gezocht: jongens- en meisjesnaam.

Ik hou van:
- Scandinavisch, maar niet te 'standaard' als Lars of Sven en ook niet té Scandinavisch als Fridtjof of Agnetha. Ik wil het graag kunnen uitspreken zonder automatisch meerdere toonhoogten aan te nemen.
- Idem voor Fries (kom er maar in Vlindur... :+), geen Sietse of Aaltje, dat is me te Fries. Nienke vind ik leuk bijvoorbeeld.
- Meisjesnamen eindigend op een -a of -ke, de top20 vind ik leuk maar valt af wegens te populair.
- Hollands of Frans klinkend, denk ik, zowel langere als korte namen. Madeleine is mooi maar Luuk vind ik ook leuk (maar te populair).

OK, hulde wie hier wat mee kan en de moeite wil nemen, haha :D
Een gooi:
Sverre
Imre
Bjarne
Silke
Sara
Lieke
pi_152371686
En anders zoeken naar namen in andere talen zeg maar die van hetzelfde afgeleid zijn? Ik weet niet of dat er is voor Adrianus hoor, maar goed.
Zoiets als dit, in principe alledrie dezelfde naam als basis:

Eduard --> Edward --> Eamon
:)
  donderdag 7 mei 2015 @ 16:02:49 #68
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_152371771
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 15:51 schreef Dot. het volgende:

[..]

Bij Merle denk ik hieraan :@

[ afbeelding ]

Ik mis hem nog steeds :D
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_152371979
Ik vind net dit geboortekaartje :o
Ik weet niet of ik hoop op een fout gespelde Caleb of een SHO-fan :'(

pi_152372016
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 16:07 schreef Mineola het volgende:
Ik vind net dit geboortekaartje :o
Ik weet niet of ik hoop op een fout gespelde Caleb of een SHO-fan :'(

[ afbeelding ]
Maar wél een tof kaartje O+
:)
pi_152372129
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 16:02 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Ik mis hem nog steeds :D
Oh, ik echt niet... Hij maakt O+ Daryl O+ niet leuker :N
  donderdag 7 mei 2015 @ 16:11:50 #72
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_152372153
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 15:54 schreef Mineola het volgende:
OK, toch maar een poging... gezocht: jongens- en meisjesnaam.

Ik hou van:
- Scandinavisch, maar niet te 'standaard' als Lars of Sven en ook niet té Scandinavisch als Fridtjof of Agnetha. Ik wil het graag kunnen uitspreken zonder automatisch meerdere toonhoogten aan te nemen.
- Idem voor Fries (kom er maar in Vlindur... :+), geen Sietse of Aaltje, dat is me te Fries. Nienke vind ik leuk bijvoorbeeld.
- Meisjesnamen eindigend op een -a of -ke, de top20 vind ik leuk maar valt af wegens te populair.
- Hollands of Frans klinkend, denk ik, zowel langere als korte namen. Madeleine is mooi maar Luuk vind ik ook leuk (maar te populair).

OK, hulde wie hier wat mee kan en de moeite wil nemen, haha :D
Oeh oeh! komt ie:

Jongens:
Hielke
Jorrit
Gerben
Lieuwe
Melle
Marten
Tymen
Feike
Auke

Meisjes:

Jildau
Jenthe
Maaike
Nienke
Fardau
Sibrich

Dit was ons lijstje :) Kan spontaan ook niks anders erbij bedenken. Sorry :D
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_152372170
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 15:51 schreef Dot. het volgende:

[..]

Bij Merle denk ik hieraan :@

[ afbeelding ]

Ik zou ook voor Adrianus gaan, maar ik hou dan ook wel van ouderwetse vernoemingen. Stip heet Johannes Petrus na zn roepnaam ;)
hahaha ja! :Y

+1
Schudden voor gebruik
pi_152372177
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 15:56 schreef Dot. het volgende:

Thanks! Had ik al een aantal van op mn lijstje!

quote:
Thanks! Sverre is leuk O+

quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 16:11 schreef Vlindur het volgende:

Thijmen (liever zo gespeld dan) en Nienke ja O+ Rest is me iets te Friezig of niet mijn smaak :@
  donderdag 7 mei 2015 @ 16:12:30 #75
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_152372184
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 16:11 schreef Dot. het volgende:

[..]

Oh, ik echt niet... Hij maakt O+ Daryl O+ niet leuker :N
Hij acteerde echt steengoed. Maar zolang Daryl blijft vind ik stiekem alles best O+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')