abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 mei 2015 @ 21:04:50 #1
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
  zondag 3 mei 2015 @ 21:36:43 #2
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_152246598
Ipv van Guidetti die Kramer halen hoor ik steeds vaker.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_152246866
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 21:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ipv van Guidetti die Kramer halen hoor ik steeds vaker.
Doe dan maar niemand :')
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
pi_152247046
Guidetti :') die gast hoort nu na dit gedrag toch nooit meer welkom te zijn in de Kuip lijkt me? Laat hem lekker z'n miljoentjes cashen bij een of andere kutclub en optiefen.
  zondag 3 mei 2015 @ 21:47:41 #5
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_152247124
Kazim - Kramer - Kuyt

koekoek
Ik ben inmiddels overleden.
pi_152247383
  zondag 3 mei 2015 @ 21:55:21 #7
277865 Sejt
Ondertitel
pi_152247503
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 21:46 schreef Roland010 het volgende:
Guidetti :') die gast hoort nu na dit gedrag toch nooit meer welkom te zijn in de Kuip lijkt me? Laat hem lekker z'n miljoentjes cashen bij een of andere kutclub en optiefen.
Als het waar is, eens. Maar wat weten wij? Wij lezen alleen maar kranten die sappige verhalen schrijven.
I love my mispoken words.
  zondag 3 mei 2015 @ 21:58:29 #8
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_152247659
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 21:46 schreef Roland010 het volgende:
Dan is Kuyt dus ook niet welkom?

Voetballers zijn soms net mensen, kiezen meestal voor het geld :o
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 3 mei 2015 @ 22:01:01 #9
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_152247819
Altijd zo frappant dat mensen moord en brand schreeuwen als een voetballer voor het geld kiest (vaak gaat het om dan een verschil van miljoenen), terwijl ze zelf voor een paar tientjes meer ook zonder problemen hun contract inleveren :') .
2000 light years from home
pi_152248010
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 22:01 schreef Merkie het volgende:
Altijd zo frappant dat mensen moord en brand schreeuwen als een voetballer voor het geld kiest (vaak gaat het om dan een verschil van miljoenen), terwijl ze zelf voor een paar tientjes meer ook zonder problemen hun contract inleveren :') .
Als voetballers aan het begin van hun carrière staan kan ik een keuze voor miljoenen wel begrijpen, maar een voetballer die financieel allang onafhankelijk is en niet meer voor het geld hoeft te voetballen kan ik inderdaad niet altijd begrijpen als die voor een bepaalde club kiest puur vanuit financiële motieven.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zondag 3 mei 2015 @ 22:05:53 #11
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_152248059
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2015 22:04 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Als voetballers aan het begin van hun carrière staan kan ik een keuze voor miljoenen wel begrijpen, maar een voetballer die financieel allang onafhankelijk is en niet meer voor het geld hoeft te voetballen kan ik inderdaad niet altijd begrijpen als die voor een bepaalde club kiest puur vanuit financiële motieven.
Wie zegt dat het enkel financiële motieven zijn? Portugal is bepaald niet het eindstation voor je carrière doorgaans.
pi_152248165
quote:
14s.gif Op zondag 3 mei 2015 21:55 schreef Sejt het volgende:

[..]

Als het waar is, eens. Maar wat weten wij? Wij lezen alleen maar kranten die sappige verhalen schrijven.
http://www.fr12.nl/nieuws(...)akt-betere-deal.html

quote:
Dat is het punt niet, hij gaat doodleuk lopen verkondigen dat hij best geld wil inleveren om weer voor Feyenoord te spelen omdat daar zijn hart ligt en vervolgens flikt hij dit
pi_152248190
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 22:05 schreef Merkie het volgende:

[..]

Wie zegt dat het enkel financiële motieven zijn? Portugal is bepaald niet het eindstation voor je carrière doorgaans.
Over wie heb je het specifiek? Want ik plaatste mijn opmerking meer in het algemeen.

Edit; Guidetti dus. Maar hij staat aan het begin van zijn carrière, dus zijn keuze zou ik goed kunnen begrijpen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zondag 3 mei 2015 @ 22:16:50 #14
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_152248578
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 22:08 schreef Henrys het volgende:

[..]

http://www.fr12.nl/nieuws(...)akt-betere-deal.html

[..]

Dat is het punt niet, hij gaat doodleuk lopen verkondigen dat hij best geld wil inleveren om weer voor Feyenoord te spelen omdat daar zijn hart ligt en vervolgens flikt hij dit
Sja, hij kan zoveel zeggen, hij zal ongetwijfeld bereid zijn om salaris in te leveren, maar als een Portugese club twee keer zoveel salaris biedt zal iedereen toch even twee keer nadenken.

Niet teveel waarde hechten aan dat soort uitspraken en ook niet teveel waarde eraan hechten als Guidetti toch ergens anders tekent.
  zondag 3 mei 2015 @ 22:27:28 #15
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_152249008
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 21:42 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Doe dan maar niemand :')
Vindt het ook niet veel soeps maar wel goedkoper en draait goed seizoen gok die je kan nemen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_152251152
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2015 22:04 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

In dat geval zal het sportieve aspect meestal een rol spelen. Gezien de leeftijd van Guidetti zou het juist onlogisch zijn om nu alweer voor feyenoord te kiezen.
Het buitenland heeft op haast alle vlakken meer te bieden.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_152252104
bij Sporting komt hij weer een jaar op de bank te zitten ws.
pi_152252834
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 00:15 schreef macca728 het volgende:
bij Sporting komt hij weer een jaar op de bank te zitten ws.
Heeft 'ie al getekend dan?
pi_152255477
De conclusie is dus dat Feyenoord te arm is om spelers te halen die je direct beter maken, de scouting in geen velden of wegen is te bekennen en we dus afhankelijk zijn van gelukjes op de transfermarkt
  maandag 4 mei 2015 @ 09:53:57 #20
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_152255518
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 09:51 schreef Pleun2011 het volgende:
De conclusie is dus dat Feyenoord te arm is om spelers te halen die je direct beter maken, de scouting in geen velden of wegen is te bekennen en we dus afhankelijk zijn van gelukjes op de transfermarkt
Jullie hebben tenminste een excuus met het feit dat jullie op dit moment geen geld hebben..

Nee dan Ajax, bakken vol geld maar uiterst treurige spelers ermee halen

_O_

Wees blij dat je tenminste Kuyt terug hebt
pi_152255575
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 09:51 schreef Pleun2011 het volgende:
Hoe kom je tot die conclusie? :')

De transfermarkt moet überhaupt nog op gang komen. Wacht eerst eens hoe we ervoor staan in juli of augustus.
pi_152255859
quote:
Inderdaad, als een ander forum mij meer zou gaan betalen voor mijn bijdrages, dan zou ik dat ook doen ja.
  maandag 4 mei 2015 @ 10:10:54 #23
277865 Sejt
Ondertitel
pi_152255863
quote:
I stand corrected.
Op zich snap ik dat iemand de beste deal en geen overhaaste beslissingen wil maken. Als een ploeg als Sporting voorbij komt met een mooi salaris, een prima competitie en lekker weer, dan overweeg je dat.
Ja, Guidetti heeft constant geroepen dat hij eventueel terug wil, maar hij heeft nooit de garantie gegeven. Dus hij is niemand iets verplicht.
Jammer, want ik vind hem verder een persoonlijkheid die we missen op dit moment (Kazim komt in de buurt) en er zit nog steeds genoeg potentie in die jongen.
I love my mispoken words.
pi_152260141
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2015 23:33 schreef eight het volgende:

[..]

In dat geval zal het sportieve aspect meestal een rol spelen. Gezien de leeftijd van Guidetti zou het juist onlogisch zijn om nu alweer voor feyenoord te kiezen.
Het buitenland heeft op haast alle vlakken meer te bieden.
Feyenoord is de afgelopen jaren een ideale opstap gebleken. Juist als voormalig publiekslieveling, en bij een club in een wat kleinere competitie, had hij de perfecte kans gehad om zijn carrière een nieuwe impuls te geven. Hele goede kans dat een avontuur in Portugal 1 grote flop wordt.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  maandag 4 mei 2015 @ 14:11:48 #25
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_152262188
Dat mensen zich druk maken om Guidetti. Ik ben ervan overtuigd dat dat supporters zijn zonder Sport1 abonnement en dit seizoen geen wedstrijd van Celtic hebben gezien :') Man man wat is die gast slecht geworden.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_152262230
Het lijkt mij evident dat Guidetti nooit echt de intentie heeft gehad om volgend seizoen voor Feyenoord uit te komen. Gewoon marketingswijs handig gebruik gemaakt van het feit dat hij in Rotterdam op handen wordt gedragen, en van die publiciteit en support hopen dergelijke spelers (waarschijnlijk op advies van het managementbureau) andere geïnteresseerden, die veelal financieel meer kunnen bieden, aan te trekken. Gewoon een welbekend trucje in de voetbalwereld, of bedrijfswereld an sich.

Immoreel? Spelen met emoties van veel supporters is niet netjes, maar niets menselijk is mij vreemd.

Overigens zou ik als Feyenoorder niet per se rouwig zijn met de afwezigheid van Guidetti komend seizoen. Speelde één goed seizoen hier in Nederland, maar laat sindsdien vrij weinig zien elders, en weet zelfs geen potten te breken in een armzalig competitie als die van Schotland. Begint in het wereldje steeds meer bekend te worden met de handelingen die hij buiten het veld opvoert, in plaats van zich te bewijzen met het spelletje. Wat nooit een goed teken kan zijn.
  maandag 4 mei 2015 @ 14:16:36 #27
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_152262340
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 14:12 schreef Intellectueel het volgende:
Het lijkt mij evident dat Guidetti nooit echt de intentie heeft gehad om volgend seizoen voor Feyenoord uit te komen. Gewoon marketingswijs handig gebruik gemaakt van het feit dat hij in Rotterdam op handen wordt gedragen, en van die publiciteit en support hopen dergelijke spelers (waarschijnlijk op advies van het managementbureau) andere geïnteresseerden, die veelal financieel meer kunnen bieden, aan te trekken. Gewoon een welbekend trucje in de voetbalwereld, of bedrijfswereld an sich.

Immoreel? Spelen met emoties van veel supporters is niet netjes, maar niets menselijk is mij vreemd.

Overigens zou ik als Feyenoorder niet per se rouwig zijn met de afwezigheid van Guidetti komend seizoen. Speelde één goed seizoen hier in Nederland, maar laat sindsdien vrij weinig zien elders, en weet zelfs geen potten te breken in een armzalig competitie als die van Schotland. Begint in het wereldje steeds meer bekend te worden met de handelingen die hij buiten het veld opvoert, in plaats van zich te bewijzen met het spelletje. Wat nooit een goed teken kan zijn.
Eens, Guidetti zal een gevalletje Miyaichi worden. Als je op dat soort leeftijden een tijd niet speelt, moet echt alles mee zitten om er goed uit te komen. Bij Celtic kun je zien dat dat bij Guidetti totaal niet het geval is.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_152262892
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 14:16 schreef satecl het volgende:
Eens, Guidetti zal een gevalletje Miyaichi worden. Als je op dat soort leeftijden een tijd niet speelt, moet echt alles mee zitten om er goed uit te komen. Bij Celtic kun je zien dat dat bij Guidetti totaal niet het geval is.
Correct.

Ik heb nooit begrepen dat professionals topclubs als Man City en Arsenal op gaan in al het opportunisme wanneer één van hun spelers op huurbasis in een andere, veelal mindere, competitie slechts één seizoen of slechts een aantal wedstrijden goed voetbal laten zien. Het feit dat dit soort spelers op lange-termijn mislukken is ook gewoon de schuld van dit soort topclubs. Waarom niet een speler langer laten gedijen in een competitie waar ze het goed doen? Onvoorstelbaar hoeveel jonge talenten door dit soort mismanagement voorgoed worden verneukt.
pi_152264688
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 14:37 schreef Intellectueel het volgende:
Ik heb nooit begrepen dat professionals topclubs als Man City en Arsenal op gaan in al het opportunisme wanneer één van hun spelers op huurbasis in een andere, veelal mindere, competitie slechts één seizoen of slechts een aantal wedstrijden goed voetbal laten zien. Het feit dat dit soort spelers op lange-termijn mislukken is ook gewoon de schuld van dit soort topclubs. Waarom niet een speler langer laten gedijen in een competitie waar ze het goed doen? Onvoorstelbaar hoeveel jonge talenten door dit soort mismanagement voorgoed worden verneukt.
$, niet zozeer mismanagement.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
  maandag 4 mei 2015 @ 15:31:27 #30
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_152264809
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 14:37 schreef Intellectueel het volgende:
Waarom niet een speler langer laten gedijen in een competitie waar ze het goed doen? Onvoorstelbaar hoeveel jonge talenten door dit soort mismanagement voorgoed worden verneukt.
Geld he - welkom in het moderne voetbal. Het zijn de spelers aan de ene kant, wiens hoogmoed wordt aangewakkerd door de zaakwaarnemers.

Enerzijds zijn zaakwaarnemers natuurlijk daar om ervoor te zorgen dat clubs geen misbruik maken van een speler, maar te pas en te onpas blijkt dat het tekort aan credentials wat je voor die functie nodighebt een hoop onkruid oplevert.
pi_152265242
quote:
Andrea Pirlo gaat Juventus mogelijk verlaten. De 35-jarige spelmaker zinspeelt op een vertrek bij de recordkampioen van Italië als Juventus de Champions League wint. In de halve finale moet de Italiaanse ploeg eerst met Real Madrid afrekenen.
,,Het hoofdstuk Juventus afsluiten met de Champions League is een droom'', laat Pirlo optekenen in La Gazzetta dello Sport. ,,Ik stop echter nog niet met spelen. Ik heb nog steeds de wil en wens om iedere dag te trainen en spelen. Het zou wel de mooiste manier zijn om bij Juventus af te sluiten. Ik ga hoe dan ook niet naar een andere Italiaanse club, Juventus is mijn laatste Italiaanse club.''

,,De Amerikaanse Major League is zeker een idee, maar op dit moment denk ik alleen aan Juventus. Laten we ons eerst richten op de Champions League, de rest komt later wel'', laat Pirlo weten.

Helemaal stoppen met voetballen zal de vedette nog niet doen.
Lijkt me een goede optie als ons halve middenveld weggaat 14.gif
  Moderator maandag 4 mei 2015 @ 15:49:49 #32
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_152265547

[ Bericht 100% gewijzigd door DonRaja op 04-05-2015 17:37:32 ]
pi_152266942
Denk dat Pirlo wel zin heeft om onsterfelijk te worden in Rotterdam. Dan past hij toch maar mooi in het rijtje met Pelle. Kan zo'n Pirlo toch nog met een glimlach terugkijken op zijn carrière.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_152268896
quote:
Bas Dost mag met 14 goals dan wel topscorer zijn bij VfL Wolfsburg, maar toch wil hij vanwege de komst van een nieuwe concurrent weg. Het gaat om Duits international Max Kruse. Dat meldt het Duitse voetbalblad Kicker.

,,Ze hebben tegen mij gezegd dat er nog een aanvaller erbij komt. Ik zal van de komende drie competitiewedstrijden en de bekerfinale genieten. Daarna wil ik graag van de clubleiding horen wat ze met mij willen'', aldus de tweevoudig international van Oranje.

Dost (25) zou voor een bedrag van ongeveer 10 miljoen euro weg mogen. Zijn contract bij Wolfsburg loopt tot medio 2017. Een club uit de Bundesliga zou volgens Bild interesse hebben, terwijl ook ploegen uit de Premier League lonken naar de diensten van de trefzekere aanvaller.

De transfer van Kruse van Borussia Mönchengladbach naar Wolfsburg is nog niet helemaal afgerond. De ploeg van trainer Dieter Hecking zou 12 miljoen euro over hebben voor de achtvoudig Duits international.
Ik voorspel dat Van Geel binnenkort een bod van 2 miljoen neerlegt. Dit verhoogt hij in 4 fases tot een ultiem bod van 2,85 miljoen euro op 31 augustus. Uiteindelijk speelt Dirk rechtsback en blijft Kazim eerste spits. Met sterkhouder Lex "12miljoen" Immers in zijn rug.
  maandag 4 mei 2015 @ 18:05:44 #35
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_152269676
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 17:34 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Ik voorspel dat Van Geel binnenkort een bod van 2 miljoen neerlegt. Dit verhoogt hij in 4 fases tot een ultiem bod van 2,85 miljoen euro op 31 augustus. Uiteindelijk speelt Dirk rechtsback en blijft Kazim eerste spits. Met sterkhouder Lex "12miljoen" Immers in zijn rug.
Ok.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_152270611
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 16:27 schreef SuperHarregarre het volgende:
Denk dat Pirlo wel zin heeft om onsterfelijk te worden in Rotterdam. Dan past hij toch maar mooi in het rijtje met Pelle. Kan zo'n Pirlo toch nog met een glimlach terugkijken op zijn carrière.
Ok.
  maandag 4 mei 2015 @ 19:05:18 #37
381234 Vaatwastablet
Mening van vrijheidsuiting
pi_152271264
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 17:34 schreef De_Pel het volgende:

[..]

k
pi_152271951
quote:
10s.gif Op maandag 4 mei 2015 15:42 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Lijkt me een goede optie als ons halve middenveld weggaat [ afbeelding ]
Ik stem voor
pi_152276995
quote:
10s.gif Op maandag 4 mei 2015 15:42 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Lijkt me een goede optie als ons halve middenveld weggaat [ afbeelding ]
Joh, wij hebben Lex al.
pi_152279566
Waarom zijn mensen hier zo tegen Chery? Is sowieso veel beter dan Vormer en Goossens en El Ahmadi en Chery hebben een erg goede chemie
pi_152281085
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 22:03 schreef Henrys het volgende:
Waarom zijn mensen hier zo tegen Chery? Is sowieso veel beter dan Vormer en Goossens en El Ahmadi en Chery hebben een erg goede chemie
Vormer en Goossens zijn niet voor niks weg hè. Chery is nu in vorm, dan dribbelt die leuk mee met een team wat aardig draait ja, anders heb je er weinig aan hoor
pi_152281618
Er komt zo een persconferentie met exclusief Feyenoord nieuws

"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_152282154
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 22:51 schreef klaasweetalles het volgende:

[ afbeelding ]
Tuurlijk.
pi_152282385
Wanneer sluit de transfermarkt ?

F'noord heeft de 3de plek nog steeds niet veilig gesteld
Rutte moet wakker worden en waardig afscheid nemen met de 3de plek in de tas.
Dus moeten we gewoon 2 keer winnen.
Bye Bye AZ
  maandag 4 mei 2015 @ 23:11:24 #45
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_152282465
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 22:51 schreef klaasweetalles het volgende:

[ afbeelding ]
Wat heb jij geslikt dan? Een persconferentie om 23.30? Logisch ja.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_152282525
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 23:09 schreef arjan1112 het volgende:
Wanneer sluit de transfermarkt ?

F'noord heeft de 3de plek nog steeds niet veilig gesteld
Rutte moet wakker worden en waardig afscheid nemen met de 3de plek in de tas.
Dus moeten we gewoon 2 keer winnen.
Bye Bye AZ
Transfermarkt is nog niet eens open :') En 1x winnen is voldoende hoor, veel beter doelsaldo dan AZ
pi_152282549
We hebben toch nog 4 punten nodig ?
Of heb ik een rekenfout gemaakt ?
pi_152282711
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 23:12 schreef arjan1112 het volgende:
We hebben toch nog 4 punten nodig ?
Of heb ik een rekenfout gemaakt ?
Officieel nog 4 punten ja. Echter is ons doelsaldo zoveel beter dan die van AZ dat je aan 3 punten ook wel voldoende hebt; kans is dat je dan gelijk aantal punten eindigt met AZ, maar op basis van doelsaldo dan alsnog 3e wordt/blijft
pi_152282749
Dus F'noord gaat zondag expres verliezen en in de laatste wedstrijd in de 98ste minuut met 0-1 verliezen.
pi_152282917
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 23:17 schreef arjan1112 het volgende:
Dus F'noord gaat zondag expres verliezen en in de laatste wedstrijd in de 98ste minuut met 0-1 verliezen.
Wellicht. Maar als je zondag verliest en daarna van pec niet wint ga je ook gewoon de play-offs in hoor, hoef je niet van pec te verliezen. Ja, of AZ/Vitesse moet het verneuken, maar dat lijkt mij niet. Nee, zondag gewoon winnen en dan kan je volgende week rustig kijken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')