Je bent mij verdomme net 2 seconde voorquote:Op zondag 3 mei 2015 18:57 schreef Montagui het volgende:
Eigenlijk voor de unieke reeks zou nu FC Groningen moeten winnen. Sinds 2008 al 7 verschillende winnaars achter elkaar.
2014 PEC Zwolle
2013 AZ
2012 PSV
2011 FC Twente
2010 Ajax
2009 sc Heerenveen
2008 Feyenoord
Alleen maar leuk, ik heb wel idee dat beker in Nederland meer is gaan leven laatste jaren, nog geen FA cup, maar door het altijd te laten spelen in de kuip word het wel beter.quote:Op zondag 3 mei 2015 18:57 schreef Montagui het volgende:
Eigenlijk voor de unieke reeks zou nu FC Groningen moeten winnen. Sinds 2008 al 7 verschillende winnaars achter elkaar.
2014 PEC Zwolle
2013 AZ
2012 PSV
2011 FC Twente
2010 Ajax
2009 sc Heerenveen
2008 Feyenoord
quote:Op zondag 3 mei 2015 18:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je bent mij verdomme net 2 seconde voor
Uhm Fc Groningen was favoriet hoor? Aangezien die beter spelers materiaal hebben.quote:Op zondag 3 mei 2015 18:57 schreef JenHermes het volgende:
Die van PAC moeten want zij zijn de grote favoriet
Wil je aub nog één keer zeggen dat mijn signature leuk is.quote:Op zondag 3 mei 2015 19:01 schreef Vasion het volgende:
De afgelopen bekerfinale vond ik leuker.
Die was namelijk wat doelpunt rijker. Tenminste voor Pec Zwolle dan.
Omdat PEC vorig jaar gewonnen heeft van '' het grote '' Ajax met grote cijfers, is PEC toch echt wel met kop en schouders de favorietquote:Op zondag 3 mei 2015 19:00 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Uhm Fc Groningen was favoriet hoor? Aangezien die beter spelers materiaal hebben.
Voor Ajax ook.quote:Op zondag 3 mei 2015 19:01 schreef Vasion het volgende:
De afgelopen bekerfinale vond ik leuker.
Die was namelijk wat doelpunt rijker. Tenminste voor Pec Zwolle dan.
Wat een heerlijke redenering.quote:Op zondag 3 mei 2015 19:02 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Omdat PEC vorig jaar gewonnen heeft van '' het grote '' Ajax met grote cijfers, is PEC toch echt wel met kop en schouders de favoriet
twitter:raemonsluiter twitterde op zondag 03-05-2015 om 18:45:30Hoog niveau. Geografisch gezien dan. #zwogro reageer retweet
Omdat ze van Ajax wonnen zijn ze favoriet? Lol wat een bijzondere logica.quote:Op zondag 3 mei 2015 19:02 schreef JenHermes het volgende:
Omdat PEC vorig jaar gewonnen heeft van '' het grote '' Ajax met grote cijfers, is PEC toch echt wel met kop en schouders de favoriet
firstrowsportsquote:Op zondag 3 mei 2015 19:04 schreef raptorix het volgende:
WEET ER NOG IEMAND EEN ILLEGALE STREAM VOOR DEZE WEDSTRIJD????????
kroningoenquote:Op zondag 3 mei 2015 19:04 schreef bianconeri het volgende:
Net van tv kijken naar een engelse stream gegaan.
Mahahaha hoe die kerels Groningen uitspreken![]()
PEC staat anders hoger in de Eredivisie met een gat van 4 punten op Grunn.quote:Op zondag 3 mei 2015 19:03 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Omdat ze van Ajax wonnen zijn ze favoriet? Lol wat een bijzondere logica.
Groningen heeft meer kwaliteit en is dan logischerwijs favoriet.
Maakt niet uit, als ze maar winnen.quote:Op zondag 3 mei 2015 19:05 schreef bianconeri het volgende:
Groningen speelt echt een slordige wedstrijd
Leuke signature.quote:Op zondag 3 mei 2015 19:02 schreef BB-King het volgende:
[..]
Wil je aub nog één keer zeggen dat mijn signature leuk is.
Weer zo'n onzin argument -.-quote:Op zondag 3 mei 2015 19:05 schreef BB-King het volgende:
PEC staat anders hoger in de Eredivisie met een gat van 4 punten op Grunn.
quote:Staat er nog wat op het spel tijdens deze Yvon Jaspers Cup? Jazeker. De club die wint krijgt de mogelijkheid om volgend seizoen een aantal wedstrijden tegen Europese tegenstanders te verliezen.
Leuke signature man! Mijn wijf heeft er zich zojuist op afgetrokken.quote:Op zondag 3 mei 2015 19:02 schreef BB-King het volgende:
[..]
Wil je aub nog één keer zeggen dat mijn signature leuk is.
5-1quote:Op zondag 3 mei 2015 19:05 schreef BB-King het volgende:
[..]
Doe dit niet.quote:Op zondag 3 mei 2015 19:07 schreef raptorix het volgende:
[..]
Leuke signature man! Mijn wijf heeft er zich zojuist op afgetrokken.
Ja dat speelt echt mee deze wedstrijd.quote:Op zondag 3 mei 2015 19:05 schreef BB-King het volgende:
[..]
Kijk, daar doe ik het nu voor.quote:Op zondag 3 mei 2015 19:07 schreef raptorix het volgende:
[..]
Leuke signature man! Mijn wijf heeft er zich zojuist op afgetrokken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |