abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152404089
Ik ook niet hoor. Allemaal leuke kleurtjes en blommetjes :+
Maar er wordt bij ons dus niet omgekleed in de kleuterklassen. Of gegymd in hun ondergoed maar dan heb ik dat niet goed begrepen.

Qua eten en drinken zeiden ze een pakje sap en een liga. Waarom alleen water Zana? Niet dat water niet goed is hoor, maar wat sap moet toch ook kunnen?
  vrijdag 8 mei 2015 @ 14:50:46 #102
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_152404363
Ik geef altijd melk of fruitsap mee. Water is prima hoor, maar ik vind het bij Leyla belangrijk dat alles wat ze binnenkrijgt ook calorieen bevat. Water doet niets maar vult wel de maag.. Dus dan liever een beker melk.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_152404559
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 14:50 schreef Ticootje het volgende:
Ik geef altijd melk of fruitsap mee. Water is prima hoor, maar ik vind het bij Leyla belangrijk dat alles wat ze binnenkrijgt ook calorieen bevat. Water doet niets maar vult wel de maag.. Dus dan liever een beker melk.
Dat heb ik met de oudste ook wel. Bij mij lusten ze geen melk dus bij ons is het fruitsap of chocolademelk. Maar is ook niet elke dag.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  vrijdag 8 mei 2015 @ 15:00:20 #104
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_152404674
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 14:56 schreef Tally het volgende:

[..]

Dat heb ik met de oudste ook wel. Bij mij lusten ze geen melk dus bij ons is het fruitsap of chocolademelk. Maar is ook niet elke dag.
Hier is het melk, aanmaaklimo of optimel. Water staat standaard naast het bed.
  vrijdag 8 mei 2015 @ 15:08:10 #105
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_152404908
Oh en bekers mee naar school heb ik geprobeert, maar blijkbaar ben ik daar het type moeder niet voor en mijn kinderen het type kind niet... Ik begon dit jaar met een stuk of 7 bekers, ik heb daar nu nog 1 van over.
Koekjes pak ik altijd in alufoli of een boterhamzakje. Maar eigenlijk krijgen ze vaker een stuk fruit mee, de koekjes zijn meer een noodgreep als ik misgrijp..
Qua koek gaan er dan 2 lange vingers mee of een rijswafel ofzo...
Leyla stop ik soms nog wel eens een kitkatachtig reepje toe, zeker op de woendag als Jen dat niet ziet. :D
pi_152405363
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 11:17 schreef laziness het volgende:

[..]

Juf en de oudere kinderen helpen de kleintjes best hoor.
Mijne treuzelt enorm 's ochtends dus ik help hem met aankleden.
Op de dagen dat we de tijd hadden stimuleerde ik hem om het zelf te doen met de uitleg dat hij het met gym op school wel zoveel mogelijk zelf moest gaan doen.
Als hij ging huilen want lukt niet ben ik blijven herhalen dat hij kan vragen of mama hem wilt helpen ipv ter aarde te storten.
Dat laatste doet hij dus tegenwoordig keurig met struikelblok hemd.

Op school veegt hij zelf zijn billen af. Thuis roept hij ons. Dat vind ik geen probleem want dan is het wel beter schoon ;)

Vreemde ogen dwingen. Op school kunnen ze veel meer dan je denkt.
O. piept na 100 meter lopen al dat papa hem moet tillen.
Met het schoolreisje heeft hij zonder problemen de hele dag door de dierentuin gesjouwd.
Kortom het valt allemaal vanzelf op zijn plaats dadelijk.
Dit idd

Mijn oudste kon wel zelf aankleden, maar vertikte het. Op een lijst die wij voor school moesten invullen moest je opschrijven wat ie al zelf.kon enzo. Dus daar hielden zr wel rekening mee. T shirts kon hij zelf aantrekken. Na 2x gym kon hij het wel.

Ik zou er niet teveel druk opleggen bij hem, werkt vaak alleen maar averechts.

Wij waren vandaag in een speelbos bij ons in de buurt.
Was echt super leuk. Kinderen wilden niet weg, maar we moesten wel. Want de dame viel in een plas :') foto's onder de spoiler vanwege de hoeveelheid :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_152407433
Mooie spam Sonnetje. O+
  vrijdag 8 mei 2015 @ 17:33:47 #108
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_152407767
Hihi Son, je moddermeisje O+

Mijn jongens krijgen deze gevuld met aanmaaklimo mee naar school:

En S. ziet het als zijn taak om elke ochtend het pauzehapje- en drankje van T. van de kapstok naar de klas te brengen. Dan legt hij het op de plank, geeft de juf een handje, pakt de bidon voor "één slokje?" en gaat aan tafel zitten met een puzzeltje of boek. 9 van de 10 keer heeft hij bij de kapstok ook al zijn jas in grote broer z'n luizenzak gepropt en heb ik de grootst mogelijke moeite hem de klas weer uit te krijgen: "Ik wil ook naar school!!" :'( :'(

Hij moet nog 3 worden!
En omdat hij pas op 28 juni jarig is, zal hij volgend jaar nog tot na de zomervakantie moeten wachten tot hij echt mag.
Ik hou m'n hart vast :{
.... met gevoel voor drama....
pi_152407950
Oh Kersjes, dat is sneu en lief tegelijk. O+
  vrijdag 8 mei 2015 @ 17:52:37 #110
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_152408118
Ja, de timing is vrij waardeloos.
Nu moet hij nog langer naar het kdv....
Hij gaat er al heen sinds vlak voor zijn 1e verjaardag, voor 1 dag in de week, en elke week is het huilen en protesteren met het afscheid. Zo sneu ;(
Maar hij heeft het er wel naar zijn zin hoor, dus wat dat betreft zit het gelukkig wel goed.
Mijn kleintje hangt gewoon erg aan me O+
pi_152409559
Nou het zoeken naar een uitje is ter vergeefs geweest. We kunnen niet weg. De meiden hebben de mazelen :')
  vrijdag 8 mei 2015 @ 19:09:27 #112
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_152410183
Mazelen, serieus :o
Ik ken echt niemand wiens kinderen de mazelen hebben gehad.
Zijn ze erg ziek?
  vrijdag 8 mei 2015 @ 19:22:40 #113
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_152410633
Mazelen? Daar wordt je toch tegen ingeënt?
pi_152410742
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 19:09 schreef Kersjes het volgende:
Mazelen, serieus :o
Ik ken echt niemand wiens kinderen de mazelen hebben gehad.
Zijn ze erg ziek?
Het ergste hebben ze al achter de rug maar ik dacht dat het allemaal bij een verkoudheid hoorde. Pas toen ik over mazelen las vanmiddag kon ik het plaatsen. Koorts, goede verkoudheid, vlekken, ontstoken ogen en hangerig :')
Ik foto's gemaakt en naar mn moeder gestuurd en die zei meteen (zonder dat ik wat zei) dat kind heeft de mazelen :')
Ze zijn op dit moment weer wat hangerig een koortsig.
pi_152410761
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 19:22 schreef PureEvil het volgende:
Mazelen? Daar wordt je toch tegen ingeënt?
Ja klopt met 14 maanden. Daarom ga je er tegenwoordig ook niet meer dood aan maar word je wel ziek.
pi_152410851
Ah gos Tally wat sneu. Woon je in de bijbelbelt?
pi_152410936
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 19:28 schreef ferrari_rood het volgende:
Ah gos Tally wat sneu. Woon je in de bijbelbelt?
Nee :D Al zou het me niet verbazen als zulke hier ook wonen :)
pi_152411122
Mijn grote meid O+ Onder de vlekken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 8 mei 2015 @ 19:42:09 #119
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_152411413
Oh gos, je vlekkenmeisje...
Beterschap voor de dames!
  vrijdag 8 mei 2015 @ 19:47:57 #120
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_152411666
Jakkes Tally, beterschap voor je meiden! En ik vond je eerdere stukje over je kleinste O+ Balen dat je uitje niet doorgaat.

Ik hoop dat je de vakantie volgend jaar overleeft Kersjes ;) Scheelt misschien wel dat de oudsten dan ook vakantie hebben denk ik?

En over aan en uitkleden; dat treuzelen is niet alleen een jongensding ;) Het is hier iedere dag bal en ook zeggen kan ik niet! Nu, ik heb bewijs, vandaag het "welbevinden" van het kdv en daar staat op:"Anouk kan zich zelf uit- en aankleden" Dus. :P En nog heel veel andere leuke en lieve dingen O+ Dat ze een rustig en lief meisje is O+ (alhoewel ik dat rustige dan niet snap :P ). En ze is een vrolijk en gezellig meisje, houdt zich goed aan de afspraken en regels, speelt graag met de anderen en anderen met haar O+ Kan zich goed zelfstandig vermaken, doet graag spelletjes, knutselen is favoriet en muziek vind ze erg leuk O+
/einde pleidooi dat ik een voorbeeldig kind op het kdv heb, dat thuis soms wel anders is ;) :D O+
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  vrijdag 8 mei 2015 @ 19:49:01 #121
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_152411712
Ps. Leuk dat je hier weer bent Kersjes!
  vrijdag 8 mei 2015 @ 20:01:33 #122
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_152412190
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 19:49 schreef Susie het volgende:
Ps. Leuk dat je hier weer bent Kersjes!
Thanks O+
Ik zit hier koortsig te rillen onder een deken op de bank terwijl de jongens in de loop van de middag door oma zijn opgehaald.
We zitten middenin een verbouwing en morgenochtend staan hier om 8 uur de bouwvakkers weer op de stoep. De 2 oudsten sliepen de afgelopen week op zolder omdat hun kamer niet meer toegankelijk is, en morgenochtend komt het dakkapel op zolder erop.
Dus geregeld dat ze bij opa en oma zouden slapen. S. Niet, die ging manlief net ophalen.
Maar hij wilde niet mee :o
Hij is nog maar 1x uit logeren geweest en wordt 's nachts nog minimaal 2x wakker.
Ik vind het spannend en raar en HELP :X

En Susie, wat fijn om zoveel complimenten te horen te krijgen O+

[ Bericht 0% gewijzigd door Kersjes op 08-05-2015 20:09:29 ]
pi_152413741
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 19:25 schreef Tally het volgende:

[..]

Het ergste hebben ze al achter de rug maar ik dacht dat het allemaal bij een verkoudheid hoorde. Pas toen ik over mazelen las vanmiddag kon ik het plaatsen. Koorts, goede verkoudheid, vlekken, ontstoken ogen en hangerig :')
Ik foto's gemaakt en naar mn moeder gestuurd en die zei meteen (zonder dat ik wat zei) dat kind heeft de mazelen :')
Ze zijn op dit moment weer wat hangerig een koortsig.
Ach jeetje! Beterschap
  vrijdag 8 mei 2015 @ 20:58:04 #124
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_152414028
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 18:50 schreef Tally het volgende:
Nou het zoeken naar een uitje is ter vergeefs geweest. We kunnen niet weg. De meiden hebben de mazelen :')
Je weet dat er een meldplicht is wat betreft mazelen?
Is het ook echt door bloedtest vastgesteld?
  vrijdag 8 mei 2015 @ 20:59:37 #125
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_152414076
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 17:52 schreef Kersjes het volgende:
Ja, de timing is vrij waardeloos.
Nu moet hij nog langer naar het kdv....
Hij gaat er al heen sinds vlak voor zijn 1e verjaardag, voor 1 dag in de week, en elke week is het huilen en protesteren met het afscheid. Zo sneu ;(
Maar hij heeft het er wel naar zijn zin hoor, dus wat dat betreft zit het gelukkig wel goed.
Mijn kleintje hangt gewoon erg aan me O+
Ik denk dat we Bram vanaf 3 naar school laten gaan. Hij is zo leergierig, misschien wel fijn als hij wat wordt uitgedaagd.
pi_152414286
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 20:58 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Je weet dat er een meldplicht is wat betreft mazelen?
Is het ook echt door bloedtest vastgesteld?
Nee dat weet ik niet. Ik was wel van plan om de dokter te bellen maandag.

Ik zie het nu staan op de site van het rivm. Wel heeft ze een urine onderzoek gehad afgelopen maandag en heeft ze antibiotica meegekregen omdat er een blaasontsteking was gevonden. Nu was het maandag zo hectisch bij de huisarts (want eigenlijk waren ze niet open ivm dodenherdenking) dus ik wilde al bellen om te vragen of het wel een blaasontsteking was en of het kan dat het misschien van de mazelen kan komen. Ze heeft (op urine verlies na) eigenlijk verder geen symptonen van een blaasontsteking.

[ Bericht 29% gewijzigd door Tally op 08-05-2015 21:13:17 ]
pi_152415399
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 14:42 schreef danic het volgende:

Qua eten en drinken zeiden ze een pakje sap en een liga. Waarom alleen water Zana? Niet dat water niet goed is hoor, maar wat sap moet toch ook kunnen?
Ik weet eigenlijk niet of het van de juf afkomt of van een medekleuter (de ene keer zegt hij zo en de volgende keer zegt hij zo),maar de eerste dag kreeg ik de fles plakkerig aan de buitenkant terug....ik wou graag een fles/ beker die makkelijk schoon te maken gaat en met een grotere opening en dan gaat er sneller iets overheen, ben dus blij dat het nu water wordt, dan heeft hij alleen maar natte kleren en geen plakkerige...thuis krijgt hij voornamelijk ook alleen maar iets te drinken met calorieën, omdat hij altijd een slechte eter was...maar ja, water is natuurlijk ook goed/ beter. Woensdag is fruitdag en anders alleen maar gezonde dingen...weet ook niet, welke koekjes dan wel mogen of niet...
  vrijdag 8 mei 2015 @ 21:44:01 #128
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_152415560
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 21:06 schreef Tally het volgende:

[..]

Nee dat weet ik niet. Ik was wel van plan om de dokter te bellen maandag.

Ik zie het nu staan op de site van het rivm. Wel heeft ze een urine onderzoek gehad afgelopen maandag en heeft ze antibiotica meegekregen omdat er een blaasontsteking was gevonden. Nu was het maandag zo hectisch bij de huisarts (want eigenlijk waren ze niet open ivm dodenherdenking) dus ik wilde al bellen om te vragen of het wel een blaasontsteking was en of het kan dat het misschien van de mazelen kan komen. Ze heeft (op urine verlies na) eigenlijk verder geen symptonen van een blaasontsteking.
Bij ons werd het vrij serieus genomen toen een huisarts dacht dat jen mazelen had. Die moest het melden, ik met kind naar de ggd, bloed afnemen. De hele bende.
Bleek toen "gewoon" 5e ziekte. Dus zelfs huisartsen hebben het wel eens fout qua vlekken en koorts...
Als ze geent zijn is de kans op mazelen echt nihil. Tenzij je echt heel toevallig 2 non responders hebt.
  vrijdag 8 mei 2015 @ 21:47:22 #129
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_152415675
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 21:39 schreef Zana het volgende:

[..]

Ik weet eigenlijk niet of het van de juf afkomt of van een medekleuter (de ene keer zegt hij zo en de volgende keer zegt hij zo),maar de eerste dag kreeg ik de fles plakkerig aan de buitenkant terug....ik wou graag een fles/ beker die makkelijk schoon te maken gaat en met een grotere opening en dan gaat er sneller iets overheen, ben dus blij dat het nu water wordt, dan heeft hij alleen maar natte kleren en geen plakkerige...thuis krijgt hij voornamelijk ook alleen maar iets te drinken met calorieën, omdat hij altijd een slechte eter was...maar ja, water is natuurlijk ook goed/ beter. Woensdag is fruitdag en anders alleen maar gezonde dingen...weet ook niet, welke koekjes dan wel mogen of niet...
Hier werd mij geadviseerd om het drinken bij bram te beperken als hij slecht at. Anders drinken ze de honger weg.
Leyla is een geval apart, die heeft coeliakie en een fikse groeiachterstand.
pi_152415826
Ticootje ik heb op mn werk een stapeltje recepten liggen van jamie oliver en uit het boek goed zoet deze krijgen onze coeliakie patienten, als je interesse hebt wil ik het best op sturen moet je mij even een pm doen. (Ik werk voor een kindermdl arts dus altijd op jacht voor leuke dingen voor deze patiëntengroep)
  vrijdag 8 mei 2015 @ 21:52:49 #131
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_152415863
Goeie Ticootje!

Met betrekking tot de mazelen, maar ook wat betreft het eerder laten starten met school.

Raad eens wie er 10 minuten geleden op de stoep stond?
Hij had zelf zijn schoenen al aangetrokken en zijn tas gepakt "Mama toe, ikke mama dinken!" O+
Mijn kuikentje O+
pi_152416038
Oudste krijgt een beker ranja en fruit mee. Op woensdag krijgt ze een koekje en een pakje mee. Op vrijdag moet ze fruit mee naar school. Vrijdag fruitdag.

Jongste is flink ziek geweest. Nu is ie nog moe. Tis hard werken om m overdag wakker te houden. Maar als ie slaapt dan gaat t s nachts bal.
Hij gaat enorm hard qua spraak. Dinsdag komt de logo nog langs. Maar wil dr eigenlijk mee stoppen.
Hij kan alleen niks hebben vam zn zus. Tis constant drama tussen die 2. :X
*poef* nu is het weg
  vrijdag 8 mei 2015 @ 21:59:25 #133
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_152416098
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 21:51 schreef Goitske het volgende:
Ticootje ik heb op mn werk een stapeltje recepten liggen van jamie oliver en uit het boek goed zoet deze krijgen onze coeliakie patienten, als je interesse hebt wil ik het best op sturen moet je mij even een pm doen. (Ik werk voor een kindermdl arts dus altijd op jacht voor leuke dingen voor deze patiëntengroep)
Altijd interresse!!

Ik had van de week een gehaktschotel met rode pesto, uitjes en sperziebonen met aardappelpuree met roomkaas.
Echt erg lekker.

En we eten erg vaak pasta.
  vrijdag 8 mei 2015 @ 22:00:57 #134
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_152416155
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 21:57 schreef kaatjejannie het volgende:
Oudste krijgt een beker ranja en fruit mee. Op woensdag krijgt ze een koekje en een pakje mee. Op vrijdag moet ze fruit mee naar school. Vrijdag fruitdag.

Jongste is flink ziek geweest. Nu is ie nog moe. Tis hard werken om m overdag wakker te houden. Maar als ie slaapt dan gaat t s nachts bal.
Hij gaat enorm hard qua spraak. Dinsdag komt de logo nog langs. Maar wil dr eigenlijk mee stoppen.
Hij kan alleen niks hebben vam zn zus. Tis constant drama tussen die 2. :X
Ik heb dat momenteel met 3.
En ligt vooral aan het feit dat jen en bram dikke mik zijn en leyla erbuiten valt.
pi_152416270
Ik heb ze op dit moment t liefst niet meer op dezelfde verdieping spelend. Luuk gilt bij alles MIJ!! mijn papa, mijn bus, mijn boom, mijn koe.
*poef* nu is het weg
pi_152416312
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 21:59 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Altijd interresse!!

Ik had van de week een gehaktschotel met rode pesto, uitjes en sperziebonen met aardappelpuree met roomkaas.
Echt erg lekker.

En we eten erg vaak pasta.
Het boek goed zoet zo uit mn hoofd iets van 70% van de recepten glutenvrij! En ik zag bij de bruna het blad glutenvrij liggen is niet van de coeliakie vereniging
http://www.deglutenvrijeman.nl/review-magazine-glutenvrij/
  vrijdag 8 mei 2015 @ 22:07:42 #137
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_152416378
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 22:03 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik heb ze op dit moment t liefst niet meer op dezelfde verdieping spelend. Luuk gilt bij alles MIJ!! mijn papa, mijn bus, mijn boom, mijn koe.
Wij hebben nu de regel, niet met zn 3 op 1 bank.
Jen is vooral van het uitlokken, leyla is een watje en gilt om het minste als een speenvarkentje en dan staat bram erbij te roepen "kappen leyla, niet janken!!" .

Oh en dit hebben we eind van het jaar 2700 km op de achterbank. Joy!
pi_152416465
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 21:44 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Bij ons werd het vrij serieus genomen toen een huisarts dacht dat jen mazelen had. Die moest het melden, ik met kind naar de ggd, bloed afnemen. De hele bende.
Bleek toen "gewoon" 5e ziekte. Dus zelfs huisartsen hebben het wel eens fout qua vlekken en koorts...
Als ze geent zijn is de kans op mazelen echt nihil. Tenzij je echt heel toevallig 2 non responders hebt.
Mijn zusje was wel ingeent en die heeft kantje boort gelegen. Dus mij zou het allemaal niets verbazen. Ik bel maandag de huisarts en ik vraag gewoon wat te doen.
pi_152416467
Jeetje Tally. Beterschap voor je meiden :*

Kersjes, hoe lief dat hij dat zei. Smelt gewoon O+

KJ, super dat het zo goed gaat met het praten. Minder dat het niet zo botert tussen hem en zijn zus momenteel :*
pi_152416682
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 22:07 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Wij hebben nu de regel, niet met zn 3 op 1 bank.
Jen is vooral van het uitlokken, leyla is een watje en gilt om het minste als een speenvarkentje en dan staat bram erbij te roepen "kappen leyla, niet janken!!" .

Oh en dit hebben we eind van het jaar 2700 km op de achterbank. Joy!
Hier gaat op lange stukken een van de twee voorin. Das dan wel weer drama als die weer naar achter moet.

Over drama gesproken. Luuk heeft vanmorgen anderhalf uur gedreind omdat ie een t-shirt met korte mouwen aanhad. Hij trok een romper lange mouwen uit de wasmand. Probeerde m aan te trekken. Maar hij moet hier ff doorheen. Hij vindt veranderingen wat lastig.
*poef* nu is het weg
  zaterdag 9 mei 2015 @ 00:10:46 #141
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_152420553
Had ie t niet gewoon koud?
  zaterdag 9 mei 2015 @ 06:54:59 #142
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_152424373
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 22:17 schreef kaatjejannie het volgende:

[..]

Hier gaat op lange stukken een van de twee voorin. Das dan wel weer drama als die weer naar achter moet.

Over drama gesproken. Luuk heeft vanmorgen anderhalf uur gedreind omdat ie een t-shirt met korte mouwen aanhad. Hij trok een romper lange mouwen uit de wasmand. Probeerde m aan te trekken. Maar hij moet hier ff doorheen. Hij vindt veranderingen wat lastig.
Hier kiezen alle kinderen zelf hun kleding. Bram woont in zn cars truien.
pi_152424625
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 00:10 schreef PureEvil het volgende:
Had ie t niet gewoon koud?
Nee, want t was niet koud in huis. Hij heeft t snel warm, net als zn vader. Vanmorgen waren de korte mouwen prima. Overgang winterjas naar zomerjas was ook lastig. Net als nieuwe schoenen, een andere slaapzak in bed. Hij heeft dus ook 3 dezelfde slaapzakken.
*poef* nu is het weg
  zaterdag 9 mei 2015 @ 09:49:09 #144
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_152425327
Echt een gewoontediertje dus, die Luuk.

S. maakt het meestal niet zo uit wat voor kleding hij aan krijgt. De helft van de tijd is het toch niet te zien vanwege het Spiderman/Batman-pak dat eroverheen zit. En laten we vooral zijn collectie capes niet vergeten *O*
Ik vind het allemaal prima dat hij graag verkleed rondloopt. Behalve dan als hij per se zijn ridderhelm op wil als ik net zijn haar heb gedaan. Loopt hij daarna de hele dag met platte gelharen rond }:|
pi_152439922
Kwart voor 6 wakker worden en niet willen slapen in de middag doet het humeur van Riley en mij geen goed :X
  zaterdag 9 mei 2015 @ 20:54:23 #146
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_152440060
Bram slaapt bij ons nooit meer in de middag, maar vandaag werd hij zo onwijs vervelend en onredelijk boos bij een spelletje loco dat ik m mooi ff naar boven heb gebracht. En toen moest ik m zelfs wakker maken. Kinderen :D
pi_152442242
Omen komt me zoooo bekend voor! Jan wil ook niet slapen leggen hem nu ene dag wel andere dag niet smiddags in bed trekt hij het beter op... Maar ik ben onderhand bekaf!

Einde van de middag bij opa en oma op de bank
pi_152442437
Het was duidelijk dat eva behoorlijk last heeft/had van de spanning rondom haar verjaardag en school.
Vannacht had ze voor het eerst een ongelukje. Stond ik om 04.30 haar bed te verschonen :O
Vervolgens sliep mevrouw dus uit tot 10.00 :o

Maar de eerste visite zou tussen 11.30 en 12.00 komen en ik moest ook nog gebak halen. Dus ik kwam wel wat in tijdnood aangezien eva altijd aardig wat tijd nodig heeft om te acclimatiseren wanneer ze de slingers en cadeautjes ziet.

Uiteindelijk wilde Rosalie wel even alleen beneden filmpje kijken en het ik even geturbodoucht. En Eva heeft haar cadeautje pas opengemaakt nadat we het gebak hadden gehaald. Eerder wilde ze niet.
Ik vind dat zo sneu. Zodra er een papiertje omheen zit is het te spannend en durft ze niet meer. Geef haar maar gewoon het cadeautje zonder pakpapier. Vindt ze veel beter.

Morgen even een rustig dagje om lekker met haar cadeautjes te spelen en dan maandag naar school.
Spannund!!!
pi_152443399
Tico, die Bram :D

Goitske wat een lieve foto O+

Danic, wat zielig dat ze een cadeautje met papier net te spannend vindt. Klinkt verder wel als een geslaagde dag. En al een heuse kleuter O+
pi_152452130
Fijne Moederdag allemaal. Wat hebben jullie gekregen? Ik een tekening met foto van het kdv

zondag 10 mei 2015 @ 14:41:38 #151
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_152458668
Fijne moederdag!
J. heeft op het KDV een bloemenvaasje beschilderd, en z'n papa heeft een waardebon voor een massage geregeld O+ En ik kreeg ontbijt op bed (nu dus ook croissantkruimels in bed ;))
pi_152458979

zondag 10 mei 2015 @ 15:41:42 #153
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_152460462
Awww Goitske, wat schattig O+

Eind van de middag is tricky inderdaad, voor je het weet zijn ze zomaar weggedommeld :Z

Mijn Party-Hardy heeft gistermiddag een kwartiertje in de auto geslapen en verder de hele dag druk geweest.
Vanaf 19:00 waren we welkom op de verjaardag van schoonzus en we zouden blijven "zolang de kinderen het nog leuk en gezellig hebben."
Uiteindelijk zaten we pas om 23:10 in de auto, alleen maar omdat mijn vent moe was :+
Kleuter viel in slaap nog voordat we de straat uit waren gereden, maar S. bleef nog tot zeker 23:30 kletsen en zingen op de achterbank _O-

We zitten middenin een verbouwing thuis, dus we zijn blijven slapen in het huis van mijn ouders (die kwamen vandaag pas terug van vakantie).
Gewoon ontbijt aan tafel dus, maar wel zelfgemaakte cadeautjes O+
Van S. kreeg ik 3 setjes postpapier:

Weten jullie meteen ook hoe mijn kleintje heet ;)

[ Bericht 4% gewijzigd door Kersjes op 10-05-2015 15:48:07 ]
  zondag 10 mei 2015 @ 15:47:50 #154
171422 LadyBlack
paint it black
pi_152460710
Oh wat heerlijk zo lang met je kinderen naar een feestje Kersjes! O+

Mijn peutertje had op het kdv koffiefilters beschilderd, en daar hadden ze een bloem van gemaakt. Schattig. E kon zich alleen niet beheersen en kwam er donderdagochtend al mee aanzetten _O- O+

Oh en ze zit in een groeispurt denk ik, t kind eet me arm! :o Gisteren:
ontbijt = 3 boterhammen, 1/2 rijstwafel
lunch = 1 appel, 1 ei, 2 boterhammen
tussendoor = 2 bananen
avondeten = 2 pannenkoeken, yoghurt

:Y)
  zondag 10 mei 2015 @ 15:50:14 #155
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_152460816
Haha, logisch E!
Zo'n mooi ingepakt pakje (toch?) voor de liefste mama... Dat wil je toch meteen cadeau geven?

En whoahh voor de groeispurt :Y)
  zondag 10 mei 2015 @ 15:53:40 #156
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_152460963
En ja, ik vind het ook wel prettig dat mijn jongens 's avonds meestal nog gezellig zijn.
Nou eten we hier doordeweeks nooit voor 19:00 uur (dan komt mijn man pas thuis) en ligt zeker S. doorgaans laat in bed (21:30 is vrij normaal).
Taferelen van kinderen die om 17:30 al aan het avondeten zitten zodat ze om 18:30 naar boven kunnen zul je hier niet zien. Maar die van mij worden dan ook niet voor dag en dauw wakker 's morgens.
  zondag 10 mei 2015 @ 16:06:01 #157
171422 LadyBlack
paint it black
pi_152461414
Same here, wij eten tussen 18:00 en 19:00, en E gaat tussen 20:00 en 21:00 naar bed. En ligt dan tegenwoordig nog rustig 3 kwartier te kletsen :')

Het kind lijkt op haar moeder..... avondmens pur sang.

Al zou ik het best fijn vinden als ze iets vroeger naar bed ging hoor, ik vind mijn 'eigen' avond zo best kort soms
  zondag 10 mei 2015 @ 16:16:46 #158
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_152461756
Hier dus wel om 17.30 aan tafel. Dan maar zonder papa. Later trekken ze hier echt niet. En ik eigenlijk ook niet :X
  zondag 10 mei 2015 @ 16:18:31 #159
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_152461820
Leuk om weer wat oudgedienden hier weer te treffen en de verhalen te lezen! En mooie moetendagknutsels. M heeft ook geknutseld op het kdv. Meiden laten het alweer afweten. Maar voor volgend jaar verwacht ik veel ;)
pi_152462526
Hier eten we rond 17.00 uur. Rond 18.30 ligt ze op bed. Tegenwoordig is ze wel heel vroeg wakker helaas. Maar later naar bed helpt niet

Zeker leuk dat er weer zo een gepost wordt O+

Vandaag een gezellige dag gehad. Naar het park geweest. Naar de speeltuin. En nu eten we pizza. Riley niet. Die lust dat niet. Die krijgt eitjes :)
  zondag 10 mei 2015 @ 16:50:22 #161
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_152462663
Wij hebben de kinderen eigenlijk altijd om 19 op bed. Moe of niet.

Maar nu naar de zomervakantie toe gaan we het avondeten iets meer rekken.
pi_152463527
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 16:18 schreef Kyara het volgende:
Leuk om weer wat oudgedienden hier weer te treffen en de verhalen te lezen! En mooie moetendagknutsels. M heeft ook geknutseld op het kdv. Meiden laten het alweer afweten. Maar voor volgend jaar verwacht ik veel ;)
Bewuste typo? ;)
Wij zijn vanmiddag zomaar een eindje wezen fietsen, kwamen in de buurt van het vliegveld uit, dus hebben daar even heerlijk op het panoramaterras rondgehangen. En op de terugweg nog omgereden langs een leuke kinderboerderij waar Lars en Femke heerlijk rondgescharreld hebben. Super, zo'n moederdag! (Ook al had ik beide kinderen op mijn slagschip en moest ik dus best hard trappen enzo ;) )
Geen middagdutje voor Femke dus, dus ik heb me nu maar even voor een uurtje teruggetrokken op zolder... zonder mij in de buurt op dit soort momenten is ze toch een stuk gezelliger, ondanks moederdag ;)
  zondag 10 mei 2015 @ 17:31:07 #163
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_152463957
Hihi, die (al dan niet bewuste) typo van Kyara :P

Maar Kyara, eten jij en je man doordeweeks dan echt nooit samen?

En die korte avonden, tja...
Wat dat betreft kan ik soms best jaloers zijn op ouders die vanaf 'n uur of half 8 de avond voor zich alleen hebben. Maar het is zoals het is. Dit is zo gegroeid door onze werktijden en eigenlijk altijd zo gebleven.

Heerlijk he, dat warme weer en die uitstapjes buiten de deur.
En dat allemaal met ZON *O*
pi_152465441
Kersjes, hoe gaat dat met jouw schoolgaande kinderen? Redden die het ook goed op weinig slaap? Of slapen ze doordeweek eerder?

Shandaly, gezellige Moederdag O+
  zondag 10 mei 2015 @ 19:05:19 #165
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_152465980
Zo dus. Plof!
3 kinderen afgemat op het strand.

Alledrie een lekkere kleur op de snoet.
  zondag 10 mei 2015 @ 19:09:57 #166
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_152466076
pi_152466185
Wat een leuk ventje is B toch O+
  zondag 10 mei 2015 @ 19:18:19 #168
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_152466342
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 19:13 schreef Omentielvo het volgende:
Wat een leuk ventje is B toch O+
Ja hij doet iets met mensen. We horen het heel erg vaak. Zn lach is <3 en hij is enorm spontaan en ongeremd.
pi_152466362
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2015 15:53 schreef Kersjes het volgende:
En ja, ik vind het ook wel prettig dat mijn jongens 's avonds meestal nog gezellig zijn.
Nou eten we hier doordeweeks nooit voor 19:00 uur (dan komt mijn man pas thuis) en ligt zeker S. doorgaans laat in bed (21:30 is vrij normaal).
Taferelen van kinderen die om 17:30 al aan het avondeten zitten zodat ze om 18:30 naar boven kunnen zul je hier niet zien. Maar die van mij worden dan ook niet voor dag en dauw wakker 's morgens.
Voor mij wel eens "fijn" om te lezen dit.

Ik werk tot 18 (wat vaak uitloopt tot 18:30) mijn man haalt Luc op bij het KDV om 17:55 (18h sluiten ze) Wij zitten ons al af te vragen hoe we dit straks eens gaan doen als Luc straks naar school gaat en s avonds warm moet eten (hij eet nu tussen de middag warm @ KDV)
Luc is ook een langslaper vaak tussen 8:30 & 9:30 ergens wakker O+

Maar eens zien hoe dat straks gaat als hij naar school gaat. En ook hoe laat wij dan gaan avond eten enzo. Om nu alleen met zijn allen warm te eten op vrijdag(mijn vrije dag), zaterdag & zondag is ook zo wat. Naja hopelijk kunnen we rond 19h warm eten & Luc rond 20h naar bed en houdt hij dat gewoon vol O-)
Life is what happens while you are busy making other plans...
  zondag 10 mei 2015 @ 19:23:55 #170
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_152466518
Wij hebben een voordeel dat we niet hoeven te halen van het kdv en als ik mn gastouder vraag zet ze het eten al klaar om op te zetten. Ik ben meestal rond 17:30 thuis en dan is het een kwestie van vuur aan. J is om 18 thuis en dan meteen aan tafel en daarna meteen de bed ridel.
Ik hecht enorm aan mn eigen avond in alle rust zonder kinderen. En ik vind het erg belangrijk dat mn kinderen voldoende rust krijgen.
  zondag 10 mei 2015 @ 19:24:27 #171
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_152466531
Mijn vierjarige gaat om 20:00-20:30uur naar bed. En dan is hij rond 7:15uur weer wakker.
Eerder naar bed resulteert in wakker om 06:00uur en dat hoeft van mij niet :P
Gaat ook samen met school prima.
Eten gebeurt zo rond 18:00-18:30uur hier.
Hij is altijd een kind geweest dat minder sliep dan de gemiddeldes. Als baby al.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_152466669
Wij eten doordeweeks ook niet met z'n 3en. Billie en ik eten rond 17:15 en ligt ook om 19:00 in bed. Soms ziet ie z'n vader nog, dan lezen ze samen nog een verhaaltje. Maar soms ook niet.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_152470136
Wij vinden met zijn allen eten echt de bom. Mijn man heeft zelfs zijn werktijden aangepast om dat mogelijk te maken ;) En hier begint de dag tegenwoordig tussen 5 en 6, ongeacht hoe laat hij naar bed toe ging de avond ervoor. Maar heej, hij slaapt snachts soort van bijna door, dus wij klagen niet! oO<
  zondag 10 mei 2015 @ 21:14:24 #174
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_152470548
Onze dag begint voor iedereen 6:15. Wij vinden met zn allen ontbijt namelijk ook belangrijk.
Wij vertrekken beiden om 7:30, zo hebben we dus in de ochtend lekker de tijd met zn allen.
  zondag 10 mei 2015 @ 21:20:15 #175
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_152470754
Wij ontbijten ook maar dan pas om 07:30uur.
We hoeven niet zo vroeg de deur uit :s)
Ik heb je lief mijn hele leven
  zondag 10 mei 2015 @ 21:23:37 #176
171422 LadyBlack
paint it black
pi_152470861
Hier ook altijd met zn drieën ontbijt en avondeten, maar dat is geheel dankzij onze onregelmatige roosters. Vriend kan meestal op zn werk verschijnen wanneer het hem uitkomt, dus we timen onze dag zo'n beetje op mijn rooster, en hij brengt E naar het kdv. En dan ben ik meestal aan het koken als hij 's avonds weer thuiskomt.
  zondag 10 mei 2015 @ 21:46:15 #177
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_152471722
Strand O+

Omen, ook de 2 groten (bijna 8 en 5 jaar oud) hebben relatief weinig slaap nodig. Ook als baby's al, net als bij Laziness.
Doordeweeks moet ik ze meestal om 7:30 wakker maken, dat gaat niet altijd even soepeltjes, maar in het weekend komen ze meestal om 7 uur al vragen of ze TV mogen kijken :')
We proberen er voor te zorgen dat ze zo rond 20:45 in bed liggen. Dan leest M. ze nog even voor en ga ik met S. naar beneden.

S. is de jongste, maar gaat het laatst naar bed. Hij heeft het echt nog nodig om 's avonds bij me te liggen clusteren en de dag door te nemen. Ook even wat quality time met M. zodra hij weer beneden komt. Kletsen, spelen, boekjes lezen...
De ene keer gaat hij om 21:15 naar boven, maar soms pas om 22:00 uur. Ligt er aan hoe moe hij is.
Meestal horen we hem over de babyfoon nog een tijdje zingen in bed, of spelen met zijn knuffels.

Voor ons werkt dit.
Niet naar de klok kijken, maar naar het kind zelf. Naar mijn mening en in onze situatie is het veel fijner om naar bed te gaan omdat je moe bent, in plaats van "want de klok zegt dat het moet". Net als eten: Soms heeft S. als we om 8:20 de deur uit gaan om zijn broers naar school te brengen als 2 boterhammen op, maar soms wil hij nog niet eten en doet hij dat pas om 9:30.

Zelf kon ik vroeger heel slecht ontbijten. Alsof mijn keel nog dicht zat. Van mijn moeder mocht ik absoluut niet naar school zonder gegeten te hebben, en dat was el-ke ochtend strijd :{
Heb me altijd voorgenomen dat zelf anders te doen en meer te kijken naar de behoeften van mijn kind op dat moment, en daar rekening mee te houden.

Maar nogmaals:
Dit werkt voor ons gezin fijn. Kan me voorstellen dat anderen gillend gek worden bij het idee al :D
  zondag 10 mei 2015 @ 21:48:29 #178
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_152471803
M. gaat elke ochtend om 6:10 naar zijn werk.
Samen ontbijten zit er dan ook niet in, maar juist daarom vind ik het belangrijk dat ze in ieder geval 's avonds nog even wat tijd hebben met hun vader.
pi_152471840
Ik moet aanwezig zijn van 08:00 tot 17:00 maar ben er om 07:45 en moet om 07:10 de deur uit.

Samen ontbijten hier dus niet avondeten wel. De meiden liggen tussen 19:00 en 19:30 in bed. Om 06:00 zijn we up and running.

Morgen weer na 2wk vrij dat gaat zwaar worden
pi_152471949
I. lag een tijdlang pas rond 21.00 of 21.30 uur op bed. Dat vonden we in de zomer niet zo erg (lekker lang genieten van de buitenlucht, nog even naar het strand, etc), maar in de winter toch minder fijn, gevoelsmatig. Toen hebben we zijn middagslaapje eruit gehaald en sindsdien ligt hij rond 19.30 te slapen. Rond 18.45 gaan we naar boven, 19 uur als hij niet onder de douche hoeft. Als hij 15 min per ongeluk slaapt in de auto, merken we al verschil met naar bed gaan 's avonds. Veel meer gedoe en drama. Volgens mij staat elk kwartier slapen overdag gelijk aan 45 min later in bed :P.

Mijn moederdagcadeautje was een zelfbeschilderd en bestickerd doosje. En een ontbijt van American pancakes O+.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_152472208
Wij zijn dus van die gezegende mensen die rond 19.45 beneden zitten. Rosalie d'r klok staat heel scherp om 07.15 afgesteld, Eva wisselt nog wel eens.
Vanmorgen dus andersom, slaapt Rosalie eindelijk tot 08.00, is Eva om 07.00 wakker.

Geen ontbijt op bed voor mij want vriend heeft dagdienst en moet dan om 06.00 de deur al uit. Mijn cadeautjes mocht ik zelf pakken: "op de bovenste plank in de garage mama, bij papa zijn gereedschap :D
Ze hadden op de psz allebei een kartonnen map geknutseld met een pijpenrager als handvat en een klittenbandje als sluiting. Erin nog een mooie geknutselde bloem O+
's Middags kreeg ik nog een hangertje met de letter R gegraveerd voor aan mijn ketting. Die droeg ik niet meer omdat ik alleen een hangertje van Eva had. Dus nu is het weer compleet.

We zullen vanaf morgen een nieuw ritme krijgen, met meer wekkers. Voor het eerst breng ik Eva morgen naar school. Ik ben zo benieuwd hoe ze het gaat vinden!
  zondag 10 mei 2015 @ 22:04:15 #182
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_152472574
Spannend Danic!
Je kleine meisje als schoolkind O+
pi_152472681
Hier ook Phaidra, kwartiertje slapen in de auto en hij wil 's avonds echt niet slapen. Maar zonder middagslaap is hij zo moe aan het eind van de dag dat zijn humeur er niet beter op wordt.... :X

Wij eten om 18 uur, eerder red ik niet want ik werk tot 17 uur. Ik bedenk wel altijd gerechten op kdv-dagen die in een kwartier klaar zijn. Mijn lief probeert 1 avond mee te eten, de andere twee avonden is ze vaak later, helaas. M gaat tussen 20 en 20.30 naar bed.

Mijn moederdagcadeau was, naast een plantje met beschilderd potje O+ , een hartverzakking; kind stuiterde zo de trap af vanmorgen :'( Behoorlijk hoog, met een draai erin want hij landde head first. ;( geen tekenen van een hersenschudding gelukkig en daarna lekker op de hei gespeeld (mooi O+ ), maar damn, ik stond wel mee te huilen, wat een naar gezicht :{

[ Bericht 0% gewijzigd door Clubsoda op 10-05-2015 22:20:09 ]
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_152472982
Wakker worden is hier de laatste weken al om 6 uur. Maar ook dat gaat in fases. Net als LE zijn we maar wat blij dat er geregeld doorgeslapen wordt (helft van de nachten denk ik) sinds maart ongeveer. Als hij wel wakker wordt, slaapt hij vaak wat langer door in de ochtend, maar wat ik nou liever heb??

Danic en fr, ik heb jullie nog helemaal niet gefeliciteerd met jullie grote dames! :@ 4 jaar, wat een mijlpaal! Succes met de eerste schooldag :).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_152473115
Ik heb al een tijdje een nieuw account klaar staan en ik dacht zijn 2de verjaardag is een mooi moment om weer wat in te stromen

Dat is me niet gelukt maar moederdag ook een goed moment
Plus ik kan nog een paar dagen over mijn
beide L kindjes mee praten!

Ik heb nog lang niet alles terug gelezen, maar wat een schrik club soda
en danic veel plezier voor je meisje op school
en bij fr ook morgen?
En heel leuk om jullie moederdag cadeautjes te lezen!
pi_152473122
CS, nee!! Dat is zeker schrikken! :X Fijn dat hij er zonder kleerscheuren vanaf is gekomen :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
  zondag 10 mei 2015 @ 23:10:01 #187
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_152475869
Clubsoda, wat een schrik :o
En nu? Wekadvies? Of was dat nou achterhaald :?

Hoi 2L.
Kennen we elkaar?
pi_152476506
Jeetje Clubsoda dat is schrikken! Gelukkig liep het goed af.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_152480425
Cs wat een schrik.
2l welkom ken ik je al?

Ean gaat vandaag hele dagen naar school. Ik stond net op de trap om 06:10 en hoorde mama ik ben wakker. D'r mond is nog niet dicht geweest spannend voor d'r.

En nu ga ik werken en zie haar pas laat weer :'(
pi_152480819
Leuk om te lezen over die verschillende avondroutines en slaaptijden. O+
Ik ben ook zo blij hoe het bij mij gaat. De avond voor mezelf geniet ik enorm van. O+

2L, welkom. Ken ik je al?

CS, wat een schrik zeg :*
pi_152482955
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 07:00 schreef ferrari_rood het volgende:
Cs wat een schrik.
2l welkom ken ik je al?

Ean gaat vandaag hele dagen naar school. Ik stond net op de trap om 06:10 en hoorde mama ik ben wakker. D'r mond is nog niet dicht geweest spannend voor d'r.

En nu ga ik werken en zie haar pas laat weer :'(
Wat een verschil met Eva :D
Die heb ik om 07.15 uit haar bed gehaald. Ze was niet wakker te krijgen. Maar uiteindelijk was ze net op tijd klaar. Rosalie was om 07.45 wakker en was nog sneller klaar :D

Tot in de gang van school Ging het goed. Eenmaal op haar stoel was het brullen en klampte ze zich aan me vast. Niet leuk en helemaal over dr toeren.
Ik heb nog even op de gang naar haar zitten kijken. Ze zat heel sip om zich heen te kijken. Ik had het zelf ook echt even moeilijk.
De juf was heel lief en heeft zich over haar ontfermd.
Gelukkig zitten er 2 meisjes in haar klas die ze al kent van de psz dus ik hoop dat dat helpt. Daar speelde ze altijd graag mee samen.

Ik ben nog niet gebeld door school dus het zal wel goed gaan.

Ben benieuwd hoe ze het zelf ervaart en wat ze vanmiddag verteld.

CS wat een schrik!! Je bent instant grijs denk ik :o
Eva is 1x achterover van de trap gegaan en zij was pas halverwege en dat vond ik al vreselijk om te zien.

2L ben je een bekende??
  maandag 11 mei 2015 @ 10:44:42 #192
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_152483463
Oei CS, dat is niet zo fijn om te zien! Snap dat je hart ook een duik heeft genomen!

Grappig die bedtijden, dacht dat ik een laatslaper had :D Bij ons wel heel wisselend trouwens. Maar hoe laat ze ook in bed ligt, tussen half 7 en 7 is ze wakker. En dan heb ik dus liever dat ze er eerder in ligt,zodat we nog wat aan de avond hebben.

Spannende tijden FR en Danic. Wat naar dat je haar zo hebt moeten achter laten :* Zal vast goed komen.
pi_152485407
Ah Eva wat sneu als ze het lastig vinden he.

Ean heeft het geluk in een kleine groep te zitten dat scheelt heel erg.
pi_152486826
Wat spannend Danic! Die zal wel helemaal gesloopt zijn als ze straks thuis komt. Ik hoop dat ze toch een beetje een leuke dag heeft gehad, ondanks dat ze vanochtend zo sip was.

Ik moet dit even met jullie delen hoor. Sinds een paar dagen zijn de peuterbuien hier in alle hevigheid begonnen. Nou was ze al moe, want om 6 uur wakker, dus dan is sowieso niks goed. We hebben vanochtend gevingerverfd en daarna wilde ze alleen maar op de bank zitten en " tiesie kijke". Nouja, dikke prima voor een keer. We hebben lekker vroeg geluncht, maar ze wilde echt nog niet naar bed hoor. "ISA NEE BEDJE WAAAAHHHH". Nou ok, ook goed, op onze maandagen maak ik me niet meer zo snel ergens druk om dus ik ben lekker met de ipad naast haar op de bank gedoken, maar het was ineens zo stil :D Ze is echt nog nooit zomaar ergens in slaap gevallen :D

Sarcasme. Herken het.
pi_152487013
Aaw... wat schattig!
Toevallig hadden ml en ik het daar gister nog over. Dat Femke dat ook nog nooit gedaan heeft, zomaar ergens in slaap vallen. Lars kon dat wel... in de kinderstoel tijdens het eten, op schoot, op de bank,.. overal! Maar wie weet, misschien geeft zij zich ook nog wel eens buiten bed over aan slaap O+

Eerste schooldagen voor Eva en Ean! Spannende tijden! Maar wel een relaxte tijd nu... 2,5e dag school en alweer een superlang weekend :)

Dat zijn toch minder leuke moederdagcadeautejs, CS, hartverzakkingen! Bah! Hoe is het nu?

quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2015 22:14 schreef 2L het volgende:
Ik heb al een tijdje een nieuw account klaar staan en ik dacht zijn 2de verjaardag is een mooi moment om weer wat in te stromen

Dat is me niet gelukt maar moederdag ook een goed moment
Plus ik kan nog een paar dagen over mijn
beide L kindjes mee praten!
Dat klinkt alsof we je zouden moeten kunnen kennen...
* Shandaly zet speurneus op
pi_152489616
Spirit, wat een lieve foto O+
Riley slaapt ook niet zomaar ergens. Uitzondering was op schoot tijdens haar ziek zijn, maar verder alleen in bed. Ik hoop ook wel dat zij zich eens overgeeft om buiten haar bed te slapen terwijl ze beter is

Shandaly zoekse. Laat het ons weten :D
pi_152490036
Ja jullie kennen me al
draakje it is

Mijn meisjes L wordt vrijdag 5 en vooral bij haar schreef ik aktief mee
mn jongetjes L is in januari 2 geworden
pi_152490141
Hopelijk heeft eva het naar haar zin gehad op school

spirit ondanks de driftbui wel een schattige foto

en fr wat was je meisje op tijd wakker! Benieuwd naar de verhalen als je haar weer ziet
pi_152494761
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 14:50 schreef 2L het volgende:
Ja jullie kennen me al
draakje it is

Mijn meisjes L wordt vrijdag 5 en vooral bij haar schreef ik aktief mee
mn jongetjes L is in januari 2 geworden
Je username is in ieder geval een heel stuk makkelijker geworden! ^O^
Welkom terug!!
  maandag 11 mei 2015 @ 17:25:42 #200
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_152495205
2L, nu snap ik je naam ook!
Leuk dat je er ook weer bent :)

Wat schattig Spirit!
Eens moet de eerste keer zijn he ;)

Zo sneu, die kleintjes die nog zo moeten wennen aan het naar school gaan...
Ooit wordt het beter. Serieus, ik ken weinig 8e groepers die nog huilen bij het afscheid 's ochtends!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')