quote:Op zondag 3 mei 2015 18:13 schreef melissa_girl_1998 het volgende:
Ze willen jou toch niet. Met je hoofd.
Hahahahhahahaquote:Op zondag 3 mei 2015 18:13 schreef melissa_girl_1998 het volgende:
Veel studentes werken in de prostitutie om hun studie te kunnen betalenquote:Op zondag 3 mei 2015 18:21 schreef ccs het volgende:
Die meisjes willen echt geen hbo'er. Die verkopen hun pussy wel wat duurder hoor.
Klopt.quote:Op zondag 3 mei 2015 18:54 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Veel studentes werken in de prostitutie om hun studie te kunnen betalen
Erno, waar een wil is, is een weg. Ze komen niet aanbellen, denk nou eens na wat je zelf zou kunnen doen. Steek je koppie eens uit dat holletje en verken de wereld (en tevens de dames).quote:Op zondag 3 mei 2015 18:07 schreef Erno-BE het volgende:
Ik wil echt graag hele leuke meiden ontmoeten, maar ik zie echt geen mogelijkheden en ik ben echt jaloers op anderen die wel allerlei leuke meiden kennen. Wordt er soms best depressief van.
Dat zijn schoolmeisjes gore pedofielquote:Op zondag 3 mei 2015 19:57 schreef BabeWatcher het volgende:
Studentesmet pigtails en een geruit rokje
Mensen die zo praten zijn meestal stiekem zélf pedofiel.quote:
Ik zoek meer naar lieve meisjes. Ik hoef ook geen seks, ik wil voornamelijk leuke meiden (studentes) ontmoeten. Seks kan ook met Princilla en Kimberly, maar ik ben op zoek naar Renske en Sophie.quote:Op zondag 3 mei 2015 18:54 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Nee, dit heeft niet mijn voorkeurquote:
Beetje lastig als er geen nachtnet is in het oosten van Nederland en ik een klein netwerk heb.quote:Op zondag 3 mei 2015 18:56 schreef Roces18 het volgende:
Als je een paar keer per week uitgaat in een studentenstad ontmoet je er genoeg. Man, elk week kan je een ander hebben zolang je geen mongool bent.
Het is heel lastig om werk te krijgen als je 21 bent, nauwelijks werkervaring hebt en slechts vwo hebt.quote:Op zondag 3 mei 2015 18:18 schreef NemesesJetmiry het volgende:
Gewoon werken voor je centen kkboef, dan kan je je huur zelf betalen. Vanaf daar wordt alles beter, ik zeg het je.
Kerel, geef me tips dan.quote:Op zondag 3 mei 2015 18:10 schreef Iwanius het volgende:
Faalklacht omdat de ts zelf niet echt de moeite doet om studentes die hij leuk vindt te benaderen. Wel klagen waarom hij vindt dat ze onbereikbaar zijn. Nou...studentes zijn niet onbereikbaar net zo min als die meisjes van het Dispuut oid. Je moet ze alleen op de juiste manier weten voor je te winnen. Dat is trouwens in het algemeen bij het omgaan met de andere sexe, ongeacht je leeftijd.
Dit is dus de deal. Je moet natuurlijk wel bereid zijn met je hengel bij het water te komen om te kunnen vissen.quote:Op zondag 3 mei 2015 18:07 schreef Erno-BE het volgende:
Ik woon 50 kilometer, een uur reizen van de stad af. Ik wil wel op kamers, maar mijn ouders vinden het geen goed idee. Tevens is het tyfus duur en moet je zelf je hok onderhouden en koken, terwijl het nu voor me wordt gedaan.
Mogelijkheid zie bovenste quote.quote:Ik wil echt graag hele leuke meiden ontmoeten, maar ik zie echt geen mogelijkheden
Ja, ik moet dan wel opschieten, want na 1 juni is het hoogseizoen. Ben nu tweedejaars. Mijn planning was om in 2017 op kamers te gaan (ben dan vierdejaars), maar ik ben soms zo gefrustreerd dat ik soms echt wel op kamers wil. Het ergste is nog dat ik slechte cijfers haal. Afgelopen toetsen een 5,6 2x 6,0 en een 6,5. Ik denk wel dat een leuker leven lijdt tot betere prestaties. Moeilijk moeilijk.quote:Op zondag 3 mei 2015 20:39 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Dit is dus de deal. Je moet natuurlijk wel bereid zijn met je hengel bij het water te komen om te kunnen vissen.
[..]
Mogelijkheid zie bovenste quote.
Ik zuip nietquote:
Nee het is juist simpel: just do itquote:Op zondag 3 mei 2015 20:44 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ja, ik moet dan wel opschieten, want na 1 juni is het hoogseizoen. Ben nu tweedejaars. Mijn planning was om in 2017 op kamers te gaan (ben dan vierdejaars), maar ik ben soms zo gefrustreerd dat ik soms echt wel op kamers wil. Het ergste is nog dat ik slechte cijfers haal. Afgelopen toetsen een 5,6 2x 6,0 en een 6,5. Ik denk wel dat een leuker leven lijdt tot betere prestaties. Moeilijk moeilijk.
leidt*quote:Op zondag 3 mei 2015 20:44 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ja, ik moet dan wel opschieten, want na 1 juni is het hoogseizoen. Ben nu tweedejaars. Mijn planning was om in 2017 op kamers te gaan (ben dan vierdejaars), maar ik ben soms zo gefrustreerd dat ik soms echt wel op kamers wil. Het ergste is nog dat ik slechte cijfers haal. Afgelopen toetsen een 5,6 2x 6,0 en een 6,5. Ik denk wel dat een leuker leven lijdt tot betere prestaties. Moeilijk moeilijk.
Wat heb ik aan Bedrijfshulpverleningquote:
Ben er het type niet voor denk ik.quote:
Ja ze kennen "lekkere chicks", maar noiqen ze hun ook?quote:Op zondag 3 mei 2015 20:50 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ben er het type niet voor denk ik.
Wat me juist opvalt is dat die gasten die bij een vereniging zitten allemaal lekkere chicks kennen. Is zo'n studentenvereniging echt zo'n katalysator?
je moet wel eentje uitzoeken die bij je past natuurlijkquote:Op zondag 3 mei 2015 20:50 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Wat me juist opvalt is dat die gasten die bij een vereniging zitten allemaal lekkere chicks kennen. Is zo'n studentenvereniging echt zo'n katalysator?
Laat ik het uitleggen. De reactie: 'Geen seks' -> 'Wel seks' kan op vele manieren versneld worden, bijv. door het contact aan te gaan met gelijkgestemde geilhoofden die jou wel even uit je lijden willen verlossen. Ervan uitgaande dat de vereniging of club zowel voor als na je reactie nog steeds overeind staat, dus dat je geen slopende seks gaat hebben op het dak of achter de bar, zou zo'n vereniging inderdaad als katalysator kunnen dienen. Je zou ook de reactieomstigheden zelf kunnen aanpassen, door de temperatuur of de druk te verhogen, of te kiezen voor een toenemende concentratie.quote:Op zondag 3 mei 2015 20:50 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Het perfecte leven bestaat niet?quote:Op zondag 3 mei 2015 20:58 schreef Kaptali het volgende:
TS, kap gewoon met die facebook en instagram bullshit. Mensen proberen daar alleen maar hun zogenaamd perfecte leven te laten zien, terwijl dat niet bestaat.
Wil kapitali even voor zichzelf sprekenquote:Op zondag 3 mei 2015 20:58 schreef Kaptali het volgende:
TS, kap gewoon met die facebook en instagram bullshit. Mensen proberen daar alleen maar hun zogenaamd perfecte leven te laten zien, terwijl dat niet bestaat.
Nee.quote:
quote:Op zondag 3 mei 2015 21:02 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Wil kapitali even voor zichzelf spreken
Aldus iemand met een 12-jarig meisje als avatarquote:Op zondag 3 mei 2015 20:03 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Mensen die zo praten zijn meestal stiekem zélf pedofiel.
quote:
In de OP staat ook dat ik Facebook een soort van verwijderd hebt (90% van de vrienden eraf). Echter ben ik daar ook met hobbyprojectjes bezig (via Facebook), maar dat staat los vn deze casus.quote:Op zondag 3 mei 2015 20:58 schreef Kaptali het volgende:
Doorgaans proberen mensen op facebook en instagram hun eigen leventje zoveel mogelijk op te hemelen. Je krijgt dus alleen de mooie dingen mee, en die worden ook nog eens zwaar overdreven.quote:
Ja, ik zou vooral met Instagram kappen, helemaal verwijderen want anders kom je toch weer die mensen tegen (via anderen, of je gaat zoeken). Instagram vind ik nog erger dan fb.quote:Op zondag 3 mei 2015 21:08 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
In de OP staat ook dat ik Facebook een soort van verwijderd hebt (90% van de vrienden eraf). Echter ben ik daar ook met hobbyprojectjes bezig (via Facebook), maar dat staat los vn deze casus.
Op Instagram volg ik niemand meer.quote:Op zondag 3 mei 2015 21:09 schreef Kaptali het volgende:
[..]
Ja, ik zou vooral met Instagram kappen, helemaal verwijderen want anders kom je toch weer die mensen tegen (via anderen, of je gaat zoeken). Instagram vind ik nog erger dan fb.
Dat klopt ja. Ik was een beetje bijdehand, dat geef ik toe. Ongeacht hoe iemands leven is, er zullen altijd minder leuke kanten aan zitten zoals ziekte of ander onoverkomelijk leed. Echter vroeg ik mij af of er een perfect leven bestaat, en zo ja, aan welke eisen dit zal moeten voldoen. Kom ik denk ik al snel bij Maslow uit.quote:Op zondag 3 mei 2015 21:08 schreef Kaptali het volgende:
[..]
Doorgaans proberen mensen op facebook en instagram hun eigen leventje zoveel mogelijk op te hemelen. Je krijgt dus alleen de mooie dingen mee, en die worden ook nog eens zwaar overdreven.
Reality check! juist Renske en Sophie hangen de hoer uit in hun studententijd !quote:Op zondag 3 mei 2015 20:35 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ik zoek meer naar lieve meisjes. Ik hoef ook geen seks, ik wil voornamelijk leuke meiden (studentes) ontmoeten. Seks kan ook met Princilla en Kimberly, maar ik ben op zoek naar Renske en Sophie.
De hoogopgeleiden in spé trekken juist weg uit Oost-Nederland. Ik vind studentes eenmaal leuker dan hbosters over het algemeen, zeker de hbosters die pretcursussen doen als pabo of communicatie.quote:Op zondag 3 mei 2015 21:14 schreef niels0 het volgende:
Waarom moeten het persé studentes zijn? Waar je woont zijn toch ook meiden te vinden?
Wat maakt het uit? Als ze maar lief en geil zijn. Ja het oog wil ook wat.
quote:Op zondag 3 mei 2015 21:13 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Reality check! juist Renske en Sophie hangen de hoer uit in hun studententijd !
Als er heel weinig familieleden ooit op kamers hebben gewoond in een studentenstad, wordt je vanuit je familie ook niet gestimuleerd om op kamers te gaan in een studentenstad. En in mijn klas wonen de meesten ook nog thuis, dus vanuit daar wordt het ook niet gestimuleerd. Alleen de leraren stimuleren het wel.quote:Op zondag 3 mei 2015 21:31 schreef Zero17 het volgende:
Hbo'ers en studenten die bij hun ouders wonen.![]()
Dan loop je toch wel een partij dolle pret mis.
Tja, het is dan wel begrijpelijk. Maar probeer het alsnog te doen. Je gaat er geen spijt van krijgen, geloof me.quote:Op maandag 4 mei 2015 18:25 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Als er heel weinig familieleden ooit op kamers hebben gewoond in een studentenstad, wordt je vanuit je familie ook niet gestimuleerd om op kamers te gaan in een studentenstad. En in mijn klas wonen de meesten ook nog thuis, dus vanuit daar wordt het ook niet gestimuleerd. Alleen de leraren stimuleren het wel.
Tja ik weet het niet. Je gaat dan wel schulden maken en met hbo ga je niet zo heel veel verdienen om het zo vlot af te betalen.quote:Op maandag 4 mei 2015 19:44 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Tja, het is dan wel begrijpelijk. Maar probeer het alsnog te doen. Je gaat er geen spijt van krijgen, geloof me.
Gewoon wat werken ernaast. En desnoods wat bij DUO lenen. Als je een beetje normaal doet, is die schuld echt niet zo hoog. En sowieso is die ervaring (althans voor mij en vele anderen) onbetaalbaar. Doodzonde als je hier later spijt van krijgt.quote:Op maandag 4 mei 2015 19:46 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Tja ik weet het niet. Je gaat dan wel schulden maken en met hbo ga je niet zo heel veel verdienen om het zo vlot af te betalen.
21 jaar, vwo en nauwelijks werkervaring. Geen enkel bedrijf zit op me te wachten.quote:Op maandag 4 mei 2015 19:52 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Gewoon wat werken ernaast. En desnoods wat bij DUO lenen. Als je een beetje normaal doet, is die schuld echt niet zo hoog. En sowieso is die ervaring (althans voor mij en vele anderen) onbetaalbaar. Doodzonde als je hier later spijt van krijgt.
Des te meer reden om het nu te proberen en niet nog 3 jaar te wachten. Gewoon een simpel baantje zoeken. Horeca, supermarkt etc. Altijd wel plek.quote:Op maandag 4 mei 2015 19:54 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
21 jaar, vwo en nauwelijks werkervaring. Geen enkel bedrijf zit op me te wachten.
Supermarkt geprobeerd, maar telkens afgewezen.quote:Op maandag 4 mei 2015 21:33 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Des te meer reden om het nu te proberen en niet nog 3 jaar te wachten. Gewoon een simpel baantje zoeken. Horeca, supermarkt etc. Altijd wel plek.
HEMA!quote:Op maandag 4 mei 2015 21:38 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Supermarkt geprobeerd, maar telkens afgewezen.
inschrijven bij uitzendbureaus, er is genoeg werk maar je moet wel willenquote:Op maandag 4 mei 2015 21:38 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Supermarkt geprobeerd, maar telkens afgewezen.
Dit dus.quote:Op maandag 4 mei 2015 22:50 schreef getfitbysmith het volgende:
[..]
inschrijven bij uitzendbureaus, er is genoeg werk maar je moet wel willen
En niet om het één of ander, maar deze instelling moet je dus laten vallen als je een beetje werk wilt gaan vinden.quote:en moet je zelf je hok onderhouden en koken, terwijl het nu voor me wordt gedaan
Dus als Kimberly naar je toekomt en je een blowjob wil geven, dan zeg jij: 'Nee, Dat gaat niet door!'quote:Op zondag 3 mei 2015 20:35 schreef Erno-BE het volgende:
Ik hoef ook geen seks, ik wil voornamelijk leuke meiden (studentes) ontmoeten. Seks kan ook met Princilla en Kimberly
CV bij elkaar verzinnen. Doe ik ook altijd. Nog nooit gesnaptquote:Op zondag 3 mei 2015 20:38 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Het is heel lastig om werk te krijgen als je 21 bent, nauwelijks werkervaring hebt en slechts vwo hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee bahquote:
Ze willen liever dat ik zonder schulden ga afstuderen. Waarom weet ik niet, wil toch geen koophuis later.quote:Op woensdag 6 mei 2015 18:38 schreef Raves het volgende:
Hoezo vinden je ouders op kamers gaan geen goed idee? Je bent 21, willen ze je toch je 30ste thuis houden?![]()
Ja, het zal allemaal wat duurder worden dan nu - maar waarschijnlijk worden de mooie studentes dan ook weer bereikbaar.
Volgens mij mogen banken bij het verstrekken van een hypotheek voor een huis niet eens kijken naar studieschulden, maar dat weet ik eerlijk gezegd niet zeker. Waarom vraag je niet aan je ouders waarom ze het zo erg vinden? Of vind je je situatie nu wel prima zo?quote:Op woensdag 6 mei 2015 19:04 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ze willen liever dat ik zonder schulden ga afstuderen. Waarom weet ik niet, wil toch geen koophuis later.
Beetje lui om de stap te zettenquote:Op woensdag 6 mei 2015 19:16 schreef Raves het volgende:
[..]
Volgens mij mogen banken bij het verstrekken van een hypotheek voor een huis niet eens kijken naar studieschulden, maar dat weet ik eerlijk gezegd niet zeker. Waarom vraag je niet aan je ouders waarom ze het zo erg vinden? Of vind je je situatie nu wel prima zo?
Wijze words.quote:Op woensdag 6 mei 2015 18:54 schreef AgLarrr het volgende:
Je bent een spoorknor, die hebben geen game bij eckte studenten. Ga zsm op kamers. Koken is een eitje en geloof me: het studentenleven is elke eurie waard.
Volgens mij zijn wo-spoorknorren even kansloos als hbo-spoorknorren, alleen is de eerste groep in minder grote aantallen aanwezig.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:36 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Wijze words.
Hbo-scholieren die zich NIET als spoorknorren gedragen blenden over het algemeen prima in.
Dan gaan me ouders zeggen van als de reistijd een probleem is kun je ook in Arnhem les volgen (scheelt 2x half uur per dag), maar de reistijd is het probleem niet.quote:Op woensdag 6 mei 2015 19:16 schreef Raves het volgende:
[..]
Volgens mij mogen banken bij het verstrekken van een hypotheek voor een huis niet eens kijken naar studieschulden, maar dat weet ik eerlijk gezegd niet zeker. Waarom vraag je niet aan je ouders waarom ze het zo erg vinden? Of vind je je situatie nu wel prima zo?
Klopt.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:47 schreef Erno-BE het volgende:
Volgens mij zijn wo-spoorknorren even kansloos als hbo-spoorknorren,
Aantallen zou ik niet eens durven noemen, maar hbo-spoorknorren zijn vaak nog wat volkser.quote:alleen is de eerste groep in minder grote aantallen aanwezig.
tegenwoordig is dat de webcamgirl. levert bakken met geld op als je er leuk uitziet en rond de 20 bent. En je hebt geen fysiek contact met je klanten, dus het maakt niet uit dat die lelijk en dik en oud zijn,.quote:Op zondag 3 mei 2015 18:54 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Van die japanese wijfen die praten en doen als 11-jarige seksueel actieve kinderen. Echt pedoparadijs dat landquote:Op zondag 3 mei 2015 19:57 schreef BabeWatcher het volgende:
Studentesmet pigtails en een geruit rokje
GA WAT DOEN EIKEL!quote:Op zondag 3 mei 2015 20:35 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ik zoek meer naar lieve meisjes. Ik hoef ook geen seks, ik wil voornamelijk leuke meiden (studentes) ontmoeten. Seks kan ook met Princilla en Kimberly, maar ik ben op zoek naar Renske en Sophie.
quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:29 schreef Trebo het volgende:
KANKER OP MET JE TUFUSTOPICS ACHTERLIJKE KUTMONGOOL
Prima, maar je oogst wat je zaait. En met deze inspanning en houding betekent dat dus geen chicks en geen vrienden. Als je wat anders wilt zul je toch echt van je luie reet moeten komen.quote:
Na 2,5 week geleden iedereen verwijderd te hebben helpt het wel. Je wordt namelijk minder geconfronteerd met het feit dat zij wel leuke meiden kennen en jij nietquote:Op zondag 3 mei 2015 20:58 schreef Kaptali het volgende:
Als je het goed aanpakt, heb je toch plezier op de kamers van deze damesquote:Op woensdag 6 mei 2015 18:54 schreef AgLarrr het volgende:
Je bent een spoorknor, die hebben geen game bij eckte studenten
Loop dan niet zo te janken joh.quote:
Als je zelf een grintegel hebt of gewoon een malle jongen bent zitten die meiden daar echt niet op te wachten. Het is niet zo dat iedereen zomaar lekkere wijven kan regelen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 18:38 schreef Raves het volgende:
Hoezo vinden je ouders op kamers gaan geen goed idee? Je bent 21, willen ze je toch je 30ste thuis houden?![]()
Ja, het zal allemaal wat duurder worden dan nu - maar waarschijnlijk worden de mooie studentes dan ook weer bereikbaar.
Eigen huis is sowieso andere koek dan een kamertje hebben.quote:Op zondag 17 mei 2015 00:42 schreef bechirti het volgende:
Ik wou net zeggen.. Als je thuiswoont doe jet t toch lekker bij haar?? Uitwonen is echt geen must. Actie wel. En ik ken t btw hoor, ben zelf ook lui en bang het luizeleventje van me ouders te verlaten. Ging op m'n 18de uit huis. Was op me 20ste weer terug om 2 maanden later weer op kamers te gaan. Nu (22)weer back. Iedereen doet net alsof je ineens enorm volwassen wordt als je uithuis gaat.
Ik woon op een uur reizen van een studentenstad, dan is het een ander verhaal.quote:Op zondag 17 mei 2015 00:42 schreef bechirti het volgende:
Ik wou net zeggen.. Als je thuiswoont doe jet t toch lekker bij haar?? Uitwonen is echt geen must. Actie wel. En ik ken t btw hoor, ben zelf ook lui en bang het luizeleventje van me ouders te verlaten. Ging op m'n 18de uit huis. Was op me 20ste weer terug om 2 maanden later weer op kamers te gaan. Nu (22)weer back. Iedereen doet net alsof je ineens enorm volwassen wordt als je uithuis gaat.
quote:Op zondag 3 mei 2015 18:21 schreef smegmanus het volgende:
Gewoon Jantien met de stalpoten en kwarkuiers uit je eigen dorpje daten en palen.
Dan bespaar je centen en kun je met het geld dat je overhoud eens per maand naar de hoeren.
niks mis met priscilla en kimbeletyquote:Op zondag 3 mei 2015 20:35 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 mei 2015 20:35 schreef Erno-BE het volgende:
Seks kan ook met Princilla en Kimberly, maar ik ben op zoek naar Renske en Sophie.
Inschrijven bij een (studenten)uitzendbureau. Heb ik een paar maanden ook gedaan, werk genoeg. Sindsdien dranghekken geplaatst bij de marathon van Rotterdam, genotuleerd voor vergaderingen van de NS en via hen een vaste bijbaan gevonden als eindredacteur.quote:Op maandag 4 mei 2015 19:54 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
21 jaar, vwo en nauwelijks werkervaring. Geen enkel bedrijf zit op me te wachten.
Eindredacteur bij een?quote:Op zondag 17 mei 2015 12:24 schreef Micson het volgende:
[..]
Inschrijven bij een (studenten)uitzendbureau. Heb ik een paar maanden ook gedaan, werk genoeg. Sindsdien dranghekken geplaatst bij de marathon van Rotterdam, genotuleerd voor vergaderingen van de NS en via hen een vaste bijbaan gevonden als eindredacteur.
Is het moeilijk? Klinkt wel zo. Ben je afgestudeerd verder?quote:Op zondag 17 mei 2015 12:38 schreef Micson het volgende:
[..]
Onderzoeksbureau, minder spannend dan het klinkt.
Nee, idioten schrijven rapporten die vol staan met grammaticale fouten. Die moet ik eruit halen, voor ze naar de klant gaan. Kan iedereen die zelf geen idioot is.quote:Op zondag 17 mei 2015 12:38 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Is het moeilijk? Klinkt wel zo. Ben je afgestudeerd verder?
Ik wil dat ook wel. Welk studenten uitzendbureau?quote:Op zondag 17 mei 2015 12:41 schreef Micson het volgende:
[..]
Nee, idioten schrijven rapporten die vol staan met grammaticale fouten. Die moet ik eruit halen, voor ze naar de klant gaan. Kan iedereen die zelf geen idioot is.
Verschilt geloof ik per stad. Gewoon googlen op studentenuitzendbureau + (insert stad), je inschrijven bij een paar sites en ze bellen je vanzelf met werk dat ze voor je hebben.quote:Op zondag 17 mei 2015 12:45 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Ik wil dat ook wel. Welk studenten uitzendbureau?
Ik ben al bij 1 van mijn stad maar zo karig. Steeds promotiewerken (mensen aanspreken op straat) en dat vind ik kut.quote:Op zondag 17 mei 2015 12:46 schreef Micson het volgende:
[..]
Verschilt geloof ik per stad. Gewoon googlen op studentenuitzendbureau + (insert stad), je inschrijven bij een paar sites en ze bellen je vanzelf met werk dat ze voor je hebben.
Op de universiteit zitten over het algemeen veel leukere meiden dan op het hbo en helemaal op het mbo. Voor de rest vind ik het hbo ook gewoon totaal niet leuk. Het hele vervolgonderwijs niet. Vwo is daarentegen top.quote:Op zondag 17 mei 2015 12:44 schreef Geelman het volgende:
Ik snap ts niet. Altijd zeiken over z'n hbo-opleiding, en het 'echte studentenleven' ophemelen. Volgens mij heeft ts een minderwaardigheidscomplex van heb ik jou daar en zou zelfs een eredoctoraat hem daar niet vanaf helpen.
Ga je eerst eens een beetje vermaken met je studiegenoten op het hbo. Of heb je die al weggejaagd met dat volledig misplaatste hautaine toontje van je?
Dat is verschrikkelijk en bovendien ben ik sociaal en communicatief minder sterk dan de rest.quote:Op zondag 17 mei 2015 12:48 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Ik ben al bij 1 van mijn stad maar zo karig. Steeds promotiewerken (mensen aanspreken op straat) en dat vind ik kut.
Wel, zijn meestal lelijk en ordinair.quote:
bechirti gaat op kamers en daarna steeds weer af-kamersquote:Op zondag 17 mei 2015 00:42 schreef bechirti het volgende:
Ik wil jou wel, met je hoofd.quote:Op zondag 3 mei 2015 18:13 schreef melissa_girl_1998 het volgende:
Wat vond je dan zo leuk aan het vwo?quote:Op zondag 17 mei 2015 15:17 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Op de universiteit zitten over het algemeen veel leukere meiden dan op het hbo en helemaal op het mbo. Voor de rest vind ik het hbo ook gewoon totaal niet leuk. Het hele vervolgonderwijs niet. Vwo is daarentegen top.
Leuke gasten, leuke meiden, gezelligheid, interessante en uitdagende stof (interessanter en uitdagender dan hbo). Dat mis ik op het hbo.quote:
Heb je dan niet de foute vervolgopleiding gekozen? Op het vwo krijg je gewoon een breed scala aan schoolse vakken, niet perse heel uitdagend als de vakken je niet liggen. Tijdens je vervolgopleiding leer je een specifiek(e) vak of wetenschap aan waar je interesse naar uitgaat.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:51 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Leuke gasten, leuke meiden, gezelligheid, interessante en uitdagende stof (interessanter en uitdagender dan hbo). Dat mis ik op het hbo.
Gezelligheid en meiden hoor je ook vooral bij je vrienden en via je vrienden te halen. Uitdagende stof is je eigen keuze geweest en niet echt iets om te klagen... als het zo gemakkelijk is kan je vast wel snel doorstromen of andere zaken regelen met je verhoogde intelligentie.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:51 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Leuke gasten, leuke meiden, gezelligheid, interessante en uitdagende stof (interessanter en uitdagender dan hbo). Dat mis ik op het hbo.
Dan heb je zeker EM of CM gedaan, de interessante vakken zitten namelijk in NT of NG. Ik had een technische studie gedaan, maar dat was helemaal niks. Nu doe ik accountancy, 2e jaars. Dacht dat je lekker kon rekenen met cijfers, maar het is ontzettend veel wetgeving en dat is zooo saai. Ik durf ook niet te stoppen, want ik weet gewoon niet wat ik anders moet doen. Ik haal ook lage cijfers, afgelopen toetsweek 5,6 2x 6,0 en een 6,5, niet iets om trots op te zijn. Op het vwo vond ik juist natuurkunde, scheikunde en biologie wel interessant, wuskunde b uitdagend.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:03 schreef Geelman het volgende:
[..]
Heb je dan niet de foute vervolgopleiding gekozen? Op het vwo krijg je gewoon een breed scala aan schoolse vakken, niet perse heel uitdagend als de vakken je niet liggen. Tijdens je vervolgopleiding leer je een specifiek(e) vak of wetenschap aan waar je interesse naar uitgaat.
Ik heb het vwo gegaan, een hbo-opleiding afgerond en ik ben nu bezig met een universitaire master. Het vwo was by far het minst uitdagend.
Nee, voornamelijk ex-vwo'ers, dus daar heb ik wel geluk mee.quote:Op zondag 17 mei 2015 19:19 schreef Fer het volgende:
PS: zitten op jouw opleiding ook niet voornamelijk Prescilla's Kimberly's en Naima's?
Dat de meisjes daar vaak wat bekakter en 'natuurlijker' zijn in aanblik ( en knapper) dan die opgemaakte Dordrecht types van het VMBO die met yo yo negers zich graag ophouden.quote:
Ik woon in het oosten van Nederland daar komt kak niet echt heel veel voor. Meerde nuchterheid wat ik ook wel kan waarderen.quote:Op maandag 18 mei 2015 08:13 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Dat de meisjes daar vaak wat bekakter en 'natuurlijker' zijn in aanblik ( en knapper) dan die opgemaakte Dordrecht types van het VMBO die met yo yo negers zich graag ophouden.
Wel een plaatje, al denk ik niet dat zij het type voor me is.quote:Op maandag 18 mei 2015 08:13 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Dat de meisjes daar vaak wat bekakter en 'natuurlijker' zijn in aanblik ( en knapper) dan die opgemaakte Dordrecht types van het VMBO die met yo yo negers zich graag ophouden.
Niet echt knap, niet echt lelijkquote:Op zondag 31 mei 2015 21:26 schreef robijnwasverzachter het volgende:
Ben je lekker? Dan zijn ze wel bereikbaar hoor.
Vind ik niet.quote:Op zondag 31 mei 2015 22:26 schreef Roces18 het volgende:
mbo´ers zijn over het algemeen knapper zolang ze niet hun gezicht vol plamuren
eigenlijk is het hoe slimmer je bent hoe lelijker
in dordrecht zijn ze wel dom jaquote:Op maandag 18 mei 2015 08:13 schreef Iwanius het volgende:
[..]
wow echt een droommeisjequote:Op maandag 18 mei 2015 08:13 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Wo'ers zijn 100% knapper dan mbo'ers en daarnaast kleden ze zich ook beter. Mbo'ers herken je vaak al aan de uitstraling.quote:Op zondag 31 mei 2015 22:26 schreef Roces18 het volgende:
mbo´ers zijn over het algemeen knapper zolang ze niet hun gezicht vol plamuren
eigenlijk is het hoe slimmer je bent hoe lelijker
Ok, leuk. Fijn. Ga nou maar verder aan je huiswerk.quote:Op zondag 3 mei 2015 18:07 schreef Erno-BE het volgende:
Beste fokkers,
IK STUDEER OP HBO NIVEAU!
Kort samengevat: onbereikbare studentes
Huis staat 50 kilometer van Nijmegen af (en nog verder van andere studentensteden) en eris geen nachtnet in OOst-Nederlandquote:Op maandag 1 juni 2015 00:12 schreef Aethereal het volgende:
OK hier een guide hoe je het doet TS: ga naar de kroeg --> ga naar een chick --> ga met haar praten --> neem haar mee naar huis --> neuk haar --> topic kan dicht.
Dan vraag je of je bij haar mag blijven slapen.quote:Op maandag 1 juni 2015 00:18 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Huis staat 50 kilometer van Nijmegen af (en nog verder van andere studentensteden) en eris geen nachtnet in OOst-Nederland
Ja en ik geloof in sprookjes.quote:Op maandag 1 juni 2015 00:08 schreef PantaRhei het volgende:
[..]
Wo'ers zijn 100% knapper dan mbo'ers en daarnaast kleden ze zich ook beter. Mbo'ers herken je vaak al aan de uitstraling.
Mijn ouders willewn me niet op kamers hebben en ik heb een poging tot stappen in Nijmegen maar opgegeven. Wordt toch niks.quote:Op maandag 1 juni 2015 00:37 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Dan vraag je of je bij haar mag blijven slapen.
Ik snap het niet, aan de ene kant klaag je dat meisjes onbereikbaar bent maar aan de andere kant doe je er niets aan om er wat aan te doen. Ga gewoon op kamers, dan is dat probleem van de afstand in ieder geval opgelost.
Waarom laat jij uberhaupt door je ouders bepalen of je het huis uit mag. Je bent een volwassen kerel.quote:Op maandag 1 juni 2015 06:58 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Mijn ouders willewn me niet op kamers hebben en ik heb een poging tot stappen in Nijmegen maar opgegeven. Wordt toch niks.
Ja hoor, hij is weer gespot. De zogenaamde mbo'er die het helemaal gemaakt heeft en nu allemaal wo'ers onder zich heeft werken. Over sprookjes gesproken..quote:
Eerstejaars studentenkneusje met waanideeën gespot.quote:Op maandag 1 juni 2015 07:52 schreef PantaRhei het volgende:
[..]
Ja hoor, hij is weer gespot. De zogenaamde mbo'er die het helemaal gemaakt heeft en nu allemaal wo'ers onder zich heeft werken. Over sprookjes gesproken..
Dit dus. Derhalve klacht van TS afgewezen!quote:Op zondag 3 mei 2015 18:10 schreef Iwanius het volgende:
Faalklacht omdat de ts zelf niet echt de moeite doet om studentes die hij leuk vindt te benaderen. Wel klagen waarom hij vindt dat ze onbereikbaar zijn. Nou...studentes zijn niet onbereikbaar net zo min als die meisjes van het Dispuut oid. Je moet ze alleen op de juiste manier weten voor je te winnen. Dat is trouwens in het algemeen bij het omgaan met de andere sexe, ongeacht je leeftijd.
TS wil wel klagen, maar niks doen aan de situatie. Een hopeloos/uitzichtloos recept. Als je verandering wilt zul je zelf iets moeten veranderen.quote:Op maandag 1 juni 2015 11:00 schreef Life1980 het volgende:
[..]
Dit dus. Derhalve klacht van TS afgewezen!
Het gaat vooral om foto's die mijn voormalige facebook-connecties liken, vrienden van vrienden dus, daarop kan ik niet liken of reageren.quote:Op maandag 1 juni 2015 11:00 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Wat ik dus niet snap ik dat je klaagt over je kleine netwerk, maar dat het je vervolgens slim lijkt om mensen van je facebook af te gooien.
Beetje symptoom bestrijding. Door te doen alsof iets er niet is is het niet opeens weg ofzo.
Het probleem is blijkbaar dat jij de levens van anderen dusdanig interessanter vindt dan dat van jezelf. Dat is geen probleem, maar het is wel belangrijk dat je de juiste keuzes maakt om je situatie te veranderen. Je zou in plaats van ontwijken dat de foto's er zijn ook kunnen reageren om op die manier wat (prille) contacten te leggen.
Mooi dat je vooruit denkt, maar ik geloof dat je nu ook met dit probleem zit en er last van hebt.quote:Op maandag 1 juni 2015 11:25 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Het gaat vooral om foto's die mijn voormalige facebook-connecties liken, vrienden van vrienden dus, daarop kan ik niet liken of reageren.
Ja iedereen van Facebook verwijderen is symptoombestrijding, geen oplossing en het is bij meer een soort uitstel voor echte maatregelen. Ik hoop dat ik over een paar jaar wel van mijn ouders op kamers mag en het alsnog te kunnen compenseren.
Sowieso hoop ik over 15 jaar, wanneer mijn leeftijdsgenoten allemaal aan de luiers zitten, hele mooie dingen mee kan maken en het allemaal een compensatie is van mijn mindere studententijd.
Wo'ers verdienen veel meer dan mbo'ers, dat kun je gewoon opzoeken, maar kan me voorstellen dat het begrip statistiek lastig is voor jequote:Op maandag 1 juni 2015 10:50 schreef harrievankempen het volgende:
[..]
Eerstejaars studentenkneusje met waanideeën gespot.
Genoeg mbo'ers met een goed lopend bedrijf. Moeten de meeste wo'ers nog maar voor elkaar zien te krijgen.
rot op manquote:Op maandag 1 juni 2015 00:08 schreef PantaRhei het volgende:
[..]
Wo'ers zijn 100% knapper dan mbo'ers en daarnaast kleden ze zich ook beter. Mbo'ers herken je vaak al aan de uitstraling.
opleidingshoogte zegt helemaal niets over een salaris.quote:Op maandag 1 juni 2015 14:04 schreef PantaRhei het volgende:
[..]
Wo'ers verdienen veel meer dan mbo'ers, dat kun je gewoon opzoeken, maar kan me voorstellen dat het begrip statistiek lastig is voor je
Het concept statistiek is dus inderdaad lastig te begrijpen blijkbaar. Gemiddeld genomen verdient iemand die een wo-studie afgerond heeft stukken, wat zeg ik: bakken meer dan een mbo'er. Natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar die zijn zeer, zeer zeldzaam, hoogstwaarschijnlijk in Nederland op 2 handen te tellen. Behalve op Fok natuurlijk. Daar kent iedereen toevallig 'iemand' die een mbo-opleiding heeft afgerond en nu in een Porsche rijdt en allemaal wo'ers in dienst heeft. Natuurlijk is het in werkelijkheid niets meer dan het eeuwige onzinverhaaltje van de gefrustreerde mbo'er die zich ondergewaardeerd voelt.quote:Op maandag 1 juni 2015 19:06 schreef Roces18 het volgende:
[..]
opleidingshoogte zegt helemaal niets over een salaris.
zat wo'ers die een hbo salaris verdienen
zat mbo'ers vooral klussers die 2x zoveel als een wo'er binnenharken
bakken meerquote:Op maandag 1 juni 2015 19:14 schreef PantaRhei het volgende:
[..]
Het concept statistiek is dus inderdaad lastig te begrijpen blijkbaar. Gemiddeld genomen verdient iemand die een wo-studie afgerond heeft stukken, wat zeg ik: bakken meer dan een mbo'er. Natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar die zijn zeer, zeer zeldzaam, hoogstwaarschijnlijk in Nederland op 2 handen te tellen. Behalve op Fok natuurlijk. Daar kent iedereen toevallig 'iemand' die een mbo-opleiding heeft afgerond en nu in een Porsche rijdt en allemaal wo'ers in dienst heeft. Natuurlijk is het in werkelijkheid niets meer dan het eeuwige onzinverhaaltje van de gefrustreerde mbo'er die zich ondergewaardeerd voelt.
Dat je zelf geen universiteit gedaan hebt was wel helder, maar je lult dus gewoon uit je nek. Mbo'ers zien er niet uit, ze weten zich niet te kleden en zien er stuk voor stuk uit als kampertokkies; je ziet de domheid er gewoon van af in de meeste gevallen. Wo-chicks hebben stijl (de bčta's daar gelaten); weten zich te kleden en zijn in 99% van de gevallen gewoon knapper. Maar goed, beetje lastig discussiëren hierover met een mbo'erquote:Op maandag 1 juni 2015 19:05 schreef Roces18 het volgende:
[..]
rot op man
de gemiddelde wo kut iig waar ik kom ziet er niet uit. Brilletje , staartje, grafkop , nee bedankt.
Maar misschien is het anders met wo'ers die dingen als communicatiewetenschappen ''studeren'' of filmwetenschappen
teringggggggggggggggggggggggggggggggggggggquote:Op maandag 1 juni 2015 19:17 schreef PantaRhei het volgende:
[..]
Dat je zelf geen universiteit gedaan hebt was wel helder, maar je lult dus gewoon uit je nek. Mbo'ers zien er niet uit, ze weten zich niet te kleden en zien er stuk voor stuk uit als kampertokkies; je ziet de domheid er gewoon van af in de meeste gevallen. Wo-chicks hebben stijl (de bčta's daar gelaten); weten zich te kleden en zijn in 99% van de gevallen gewoon knapper. Maar goed, beetje lastig discussiëren hierover met een mbo'er
Gefrustreerde mbo-er gespot.quote:Op maandag 1 juni 2015 19:16 schreef Roces18 het volgende:
[..]
bakken meer![]()
![]()
man man man
volgens mij werk je nog niet of wel?
jij denkt zeker dat je 5000 netto als startsalaris krijgt
2 keer zo veel om precies te zijn, met een verschil wat groeit naarmate men ouder wordt. Lees gewoon de cijfertjes eens na man.quote:Op maandag 1 juni 2015 19:16 schreef Roces18 het volgende:
[..]
bakken meer![]()
![]()
man man man
volgens mij werk je nog niet of wel?
jij denkt zeker dat je 5000 netto als startsalaris krijgt
har har har helaas nietquote:
Afgestudeerd wiskundige hier en werkzaam bij een internationaal bedrijf. En jij?quote:Op maandag 1 juni 2015 19:21 schreef Roces18 het volgende:
[..]
har har har helaas niet
echter voel ik mij niet verheven boven anderen
behalve mongolen zoals jullie 2
Sorry man, had er even geen rekening mee gehouden dat je zelf waarschijnlijk g-starshirtjes en nike air max draagt en van chicks met bontkraagjes en uggs houdt. Verschil in smaak zullen we maar zeggenquote:Op maandag 1 juni 2015 19:19 schreef Roces18 het volgende:
[..]
teringgggggggggggggggggggggggggggggggggggg
wat een kneus ben jij zeg![]()
![]()
ik ben putjesschepperquote:Op maandag 1 juni 2015 19:23 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
Afgestudeerd wiskundige hier en werkzaam bij een internationaal bedrijf. En jij?
Och, ik wil mijn kennis op het gebied van stochastische differentiaalvergelijkingen best etaleren hoor.quote:Op maandag 1 juni 2015 19:26 schreef Roces18 het volgende:
[..]
ik ben putjesschepper
wat denk je nou zelf manben nog gvd een student
maar je kan natuurlijk zeggen wat je wil op dit forum
maar mensen zoals phantarei hebben een grote bek maar hebben nog niets gepresteerd (ik ook niet maar ik voel me dan ook niet verheven)
Als WO'er zie ik je verhaaltje vooral als een 'korte-piemel-compenseer' poging... Hoe sneu dat je enkel voldoening uit je leven haalt door op je papiertje te geilen.quote:Op maandag 1 juni 2015 19:17 schreef PantaRhei het volgende:
[..]
Dat je zelf geen universiteit gedaan hebt was wel helder, maar je lult dus gewoon uit je nek. Mbo'ers zien er niet uit, ze weten zich niet te kleden en zien er stuk voor stuk uit als kampertokkies; je ziet de domheid er gewoon van af in de meeste gevallen. Wo-chicks hebben stijl (de bčta's daar gelaten); weten zich te kleden en zijn in 99% van de gevallen gewoon knapper. Maar goed, beetje lastig discussiëren hierover met een mbo'er
quote:Op maandag 1 juni 2015 19:28 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
Och, ik wil mijn kennis op het gebied van stochastische differentiaalvergelijkingen best etaleren hoor.
Werkgevers zijn er ook dol opquote:Op maandag 1 juni 2015 19:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Als WO'er zie ik je verhaaltje vooral als een 'korte-piemel-compenseer' poging... Hoe sneu dat je enkel voldoening uit je leven haalt door op je papiertje te geilen.
Volgens mij quote je de verkeerde. Zie echt geen enkel verband tussen mijn betoog over het uiterlijk van vrouwen en voldoening uit het leven halen door 'op mijn papiertje te geilen'.quote:Op maandag 1 juni 2015 19:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Als WO'er zie ik je verhaaltje vooral als een 'korte-piemel-compenseer' poging... Hoe sneu dat je enkel voldoening uit je leven haalt door op je papiertje te geilen.
Dat zeg ik. Als dat het enige is wat voor jou het leven waard is om geleefd te worden, zou ik nog eens je prioriteiten overdenken.quote:
Panta Rhei, als in de bekende uitspraak van de Griekse filosoof Heraclitus, niet phantarei.quote:Op maandag 1 juni 2015 19:26 schreef Roces18 het volgende:
[..]
ik ben putjesschepper
wat denk je nou zelf manben nog gvd een student
maar je kan natuurlijk zeggen wat je wil op dit forum
maar mensen zoals phantarei hebben een grote bek maar hebben nog niets gepresteerd (ik ook niet maar ik voel me dan ook niet verheven)
Waar stel ik dat zo? Ik vind het gewoon prettig om een goed salaris te hebben ipv drie hoog achter te moeten wonen.quote:Op maandag 1 juni 2015 19:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Als dat het enige is wat voor jou het leven waard is om geleefd te worden, zou ik nog eens je prioriteiten overdenken.
Nee hoor. Ik quote dezelfde arrogante kwal. Met je Übermensch-complexquote:Op maandag 1 juni 2015 19:31 schreef PantaRhei het volgende:
[..]
Volgens mij quote je de verkeerde. Zie echt geen enkel verband tussen mijn betoog over het uiterlijk van vrouwen en voldoening uit het leven halen door 'op mijn papiertje te geilen'.
quote:Op maandag 1 juni 2015 19:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Als dat het enige is wat voor jou het leven waard is om geleefd te worden, zou ik nog eens je prioriteiten overdenken.
En ik maar denken dat begrijpend lezen op de basisschool al aan bod kwam!quote:Op maandag 1 juni 2015 19:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik quote dezelfde arrogante kwal. Met je Übermensch-complex
gast like i give a fuckquote:Op maandag 1 juni 2015 19:33 schreef PantaRhei het volgende:
[..]
Panta Rhei, als in de bekende uitspraak van de Griekse filosoof Heraclitus, niet phantarei.
Ach heden, krijg ik me hier toch een academisch verantwoorde veeg uit de pan...quote:Op maandag 1 juni 2015 19:35 schreef PantaRhei het volgende:
[..]
[..]
En ik maar denken dat begrijpend lezen op de basisschool al aan bod kwam!
Mijn leven is prachtig, dank je wel. Studeerze!quote:Op maandag 1 juni 2015 19:36 schreef Roces18 het volgende:
[..]
gast like i give a fuck
zoek gewoon een leven aub
Harde tyden op de sociale werkplek.quote:Op maandag 1 juni 2015 19:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ach heden, krijg ik me hier toch een academisch verantwoorde veeg uit de pan...
Natuurlijk, Panta... dat gezeik op het 'uiterlijk van de MBO'er' (was dat de titel van je eindscriptie?) heeft niets te maken met het gegeven dat jouw wereldbeeld er één van een strikte hiërarchie is, waar, uiteraard, types als jij bij de bovenlaag horen. Je hele visie is gericht op wat voor stukje papier iemand heeft; zelfs het uiterlijk wordt er door bepaald (heb je dat wel valide en betrouwbaar / kwantitatief dan wel kwalitatief onderzocht?)...
De arrogantie spat van al je posts af.
Quid de quoque viro et cui dicas, saepe videto.quote:Op maandag 1 juni 2015 19:39 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
Harde tyden op de sociale werkplek.
Oh meneer kan niet eens begrijpend lezen zie ik.quote:Op maandag 1 juni 2015 14:04 schreef PantaRhei het volgende:
[..]
Wo'ers verdienen veel meer dan mbo'ers, dat kun je gewoon opzoeken, maar kan me voorstellen dat het begrip statistiek lastig is voor je
Niets meer dan een slecht bij elkaar geraapt setje ongefundeerde aannames, weet je zeker dat je afgestudeerd wo'er bent? Jij weet niets van mij, mijn achtergrond of mijn wereldbeeld. Gelukkig ik voel me op geen enkele manier verplicht mezelf naar jou te verantwoorden.quote:Op maandag 1 juni 2015 19:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ach heden, krijg ik me hier toch een academisch verantwoorde veeg uit de pan...
Natuurlijk, Panta... dat gezeik op het 'uiterlijk van de MBO'er' (was dat de titel van je eindscriptie?) heeft niets te maken met het gegeven dat jouw wereldbeeld er één van een strikte hiërarchie is, waar, uiteraard, types als jij bij de bovenlaag horen. Je hele visie is gericht op wat voor stukje papier iemand heeft; zelfs het uiterlijk wordt er door bepaald (heb je dat wel valide en betrouwbaar / kwantitatief dan wel kwalitatief onderzocht?)...
De arrogantie spat van al je posts af.
quote:Op maandag 1 juni 2015 19:48 schreef PantaRhei het volgende:
[..]
Niets meer dan een slecht bij elkaar geraapt setje ongefundeerde aannames, weet je zeker dat je afgestudeerd wo'er bent? Jij weet niets van mij, mijn achtergrond of mijn wereldbeeld. Gelukkig ik voel me op geen enkele manier verplicht mezelf naar jou te verantwoorden.
Nee, bčta-meiden zijn hartstikke leuk, alleen zijn ze niet in zulke grote aantallen. Vooral bij wiskundige studies vind je goed uitziende meiden.quote:Op maandag 1 juni 2015 19:17 schreef PantaRhei het volgende:
[..]
Juist een goede bril staat een meid goed en een paardenstaart is ook leuk. Juist studentes hebben een meer natuurlijkere uitstraling (niet veel make-up, niet veel sieraden, paar pukkeltjes in het gezicht) wat ik gewoon heel erg mooi vind.quote:Op maandag 1 juni 2015 19:05 schreef Roces18 het volgende:
[..]
rot op man
de gemiddelde wo kut iig waar ik kom ziet er niet uit. Brilletje , staartje, grafkop , nee bedankt.
Maar misschien is het anders met wo'ers die dingen als communicatiewetenschappen ''studeren'' of filmwetenschappen
hoe kan jij bestaan, echt mislukt iets jijquote:Op maandag 1 juni 2015 20:05 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Juist een goede bril staat een meid goed en een paardenstaart is ook leuk. Juist studentes hebben een meer natuurlijkere uitstraling (niet veel make-up, niet veel sieraden, paar pukkeltjes in het gezicht) wat ik gewoon heel erg mooi vind.
ja hij is homofielquote:Op maandag 1 juni 2015 20:31 schreef ChildishGambino het volgende:
[..]
hoe kan jij bestaan, echt mislukt iets jij
haha grappenmakerquote:Op maandag 1 juni 2015 20:05 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Juist een goede bril staat een meid goed en een paardenstaart is ook leuk. Juist studentes hebben een meer natuurlijkere uitstraling (niet veel make-up, niet veel sieraden, paar pukkeltjes in het gezicht) wat ik gewoon heel erg mooi vind.
Verschilt per studie inderdaad. Maar als ik de betafaculteit binnenloop is het toch net een andere wereld. Doorgaans eens stuk meer alto of in ieder geval niet heel veel oog voor mode en dat vind ik zelf wel leuk aan vrouwen.quote:Op maandag 1 juni 2015 20:02 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Nee, bčta-meiden zijn hartstikke leuk, alleen zijn ze niet in zulke grote aantallen. Vooral bij wiskundige studies vind je goed uitziende meiden.
Gewoon lekker casual gekleed kan ik wel waarderenquote:Op maandag 1 juni 2015 22:54 schreef PantaRhei het volgende:
[..]
Verschilt per studie inderdaad. Maar als ik de betafaculteit binnenloop is het toch net een andere wereld. Doorgaans eens stuk meer alto of in ieder geval niet heel veel oog voor mode en dat vind ik zelf wel leuk aan vrouwen.
Hoezo?quote:
smerige zigeuner ben jequote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:41 schreef cRaZyRiCo89 het volgende:
Geen chick onbereikbaar heb dan ook italiab roots
quote:Op zondag 3 mei 2015 18:13 schreef melissa_girl_1998 het volgende:
Op de HAN studeer je niet, ik dacht dat je dat wel weet bamibijquote:Op woensdag 3 juni 2015 11:36 schreef bamibij het volgende:
Maagdentopic__!!
Erno wat studeer je eigenlijk aan de HAN?
Wat heb je aan seks als je je sekspartner niet eens kent?quote:Op woensdag 3 juni 2015 11:41 schreef MultiBanaan het volgende:
Studentes zijn wel de laatste die onbereikbaar zijngeen demographische groep die zo makkelijk uit de kleren gaat als studentes
je eindigt niet zo gefrustreerd als jij en jantjevertonghen ?quote:Op woensdag 3 juni 2015 12:55 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Wat heb je aan seks als je je sekspartner niet eens kent?
Weet ik maar anders ga je weer huilen dat ik elitair doe.quote:Op woensdag 3 juni 2015 12:55 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Op de HAN studeer je niet, ik dacht dat je dat wel weet bamibij
Nee ik volg op dit moment de opleiding accountancy 2e jaars
Oh ja? Iemand die wo toneelschool heeft gedaan verdient amper iets.quote:Op maandag 1 juni 2015 19:14 schreef PantaRhei het volgende:
[..]
Het concept statistiek is dus inderdaad lastig te begrijpen blijkbaar. Gemiddeld genomen verdient iemand die een wo-studie afgerond heeft stukken, wat zeg ik: bakken meer dan een mbo'er. Natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar die zijn zeer, zeer zeldzaam, hoogstwaarschijnlijk in Nederland op 2 handen te tellen. Behalve op Fok natuurlijk. Daar kent iedereen toevallig 'iemand' die een mbo-opleiding heeft afgerond en nu in een Porsche rijdt en allemaal wo'ers in dienst heeft. Natuurlijk is het in werkelijkheid niets meer dan het eeuwige onzinverhaaltje van de gefrustreerde mbo'er die zich ondergewaardeerd voelt.
Nee, vanwege logistieke problemen 's nachtsquote:Op woensdag 3 juni 2015 13:13 schreef bamibij het volgende:
[..]
Weet ik maar anders ga je weer huilen dat ik elitair doe.
Ga je wel eens uit in Nijmegen dan? Zijn wel een paar kroegen waar 't allemaal niet zo moeilijk is..
gastquote:Op woensdag 3 juni 2015 13:18 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Nee, vanwege logistieke problemen 's nachts
ik weet dat ik minder ben dan een wo'er
Kerel toneelschool is gewoon hbo, er is niet voor niets een scheiding tussen hbo en woquote:
Theaterwetenschap dan.quote:Op woensdag 3 juni 2015 13:21 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Kerel toneelschool is gewoon hbo, er is niet voor niets een scheiding tussen hbo en wo
Ben benieuwd wat je daar leertquote:
Want?quote:Op woensdag 3 juni 2015 13:22 schreef bamibij het volgende:
Wilde tevens even vermelden dat ik blij ben dat nieuwenier opgeflikkerd is.
Daarom zeg ik toch ook gemiddeld genomen, jezus manquote:Op woensdag 3 juni 2015 13:14 schreef HSG het volgende:
[..]
Oh ja? Iemand die wo toneelschool heeft gedaan verdient amper iets.
Anyway als jij het gaat doen om het geld dan zul jij veel "plezier" in je werk hebben
Heb je al progressie bereikt in de symptoombestrijding dan?quote:Op zondag 31 mei 2015 21:38 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Niet echt knap, niet echt lelijk
Ik weet wat de echte oplossingen zijn, maar klagen en symptoombestrijding is zoveel makkelijker
Iedereen van facebook verwijderd.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 00:30 schreef robijnwasverzachter het volgende:
[..]
Heb je al progressie bereikt in de symptoombestrijding dan?
Dat gaat me te ver, ik drink nl niet. Ik ga me wel opgeven bij een sportvereniging. Iets waar drank en drugs niet op de eerste plaats staat.quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:17 schreef Degodvader het volgende:
Finally. Nu nog lid worden bij car'lus.
Op spoor 8 jaquote:Op zondag 4 oktober 2015 18:36 schreef anti-loper het volgende:
TS je weet niet wat je mist
Al die studenten op donderdagavond![]()
Arnhem place to be
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rossíya, Rossíya -
V étom slóve ogón' i síla,
V étom slóve pobédy plámya!
Podnimáem Rossí známya!
quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:50 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Op spoor 8 jaHaha burnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:50 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Op spoor 8 jaze geven welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 6 februari 2019 00:47 schreef SideEffect het volgende
Als dima voor 31 december 2019 een relatie krijgt met treinmeisje, krijg jij van mij 10¤
Arnhemquote:Op zondag 4 oktober 2015 18:36 schreef anti-loper het volgende:
TS je weet niet wat je mist
Al die studenten op donderdagavond![]()
Arnhem place to be
Dit ja,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rossíya, Rossíya -
V étom slóve ogón' i síla,
V étom slóve pobédy plámya!
Podnimáem Rossí známya!
quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:55 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Dit ja,
Alleen de treinen die vanaf spoor 7 en 8 vertrekken zijn interessantFuck, ben ik het nu eens met Erno!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon nu al reageren op die kamers, nee heb je, statistiek is leuk, maar in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:13 schreef Erno-BE het volgende:
Vanaf 2016 worden de onbereikbare studentes bereikbaar!
Ik heb de oplossing: ik ga vanaf half december iedere week reageren op kamers in Vossenveld, aangezien ik de archieven bestudeerd heb bleek in week 1 van 2015 op één kamer niet gereageerd te zijn. Aangezien door het leenstelsel minder jongeren op kamers gaan denk ik dat dit plan wel slaagt. Dan is het nog 3 maanden thuiszitten en dan kan ik met het nieuwe jaar een eigen kamer in Nijmegen betrekken.
Hbo chicks zijn de beste man, uni chicks hebben allemaal praatjes dit dat, maar die hbo meisjes zijn gwn lekker ouderwetse sletjesquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 15:20 schreef Victuss het volgende:
Tja, je wereldbeeld raakt wel behoorlijk verknipt als je iedere dag met die HBO trutjes in de klas zit. Zou zeggen neem een hobby welke je leuk lijkt waar je vrouwen met dezelfde interesses kan ontmoeten.
Behalve jij,quote:Op zondag 3 mei 2015 18:13 schreef melissa_girl_1998 het volgende:
Alsof Kimberley of Princlla jou zouden neukenquote:Op zondag 3 mei 2015 20:35 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |