die reclame is wel tofquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:29 schreef NieuweNier het volgende:
Oh trouwens nog een klacht: geen 4k superamoled schermen
Het scherm van mijn S6 is werkelijk fantastisch. Exponentioneel beter dan die van de Note 3. Werkelijk ongelovelijk als je het voor het eerst ziet.
Ik heb dat nodig voor de computer. Tijdens het gamen en filmpjes kijken enzo
Laatst stond wel ergens hoeveel megapixel je ogen zijnquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:39 schreef sinadOH het volgende:
Ik vroeg me laatst eens af... wat is de resolutie van de werkelijkheid?
Oh! Interessant! Link?quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:41 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Laatst stond wel ergens hoeveel megapixel je ogen zijn
Ik google nu even, dit is niet de exacte link die ik had maar het kwam wel overeenquote:
De Note 3 En S6 zijn allebei standaard overgesatureerd. Omdat we dat als consumenten het liefste zien. We kopen ook niet allemaal massaal studio monitoren of stage iems. We kopen speakers en hoofstelefoons met een leuke sound signature. Hetzelfde geld voor schermen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:32 schreef Adames het volgende:
[..]
die reclame is wel tof
welk beeld is natuurlijker? overgesatureerde s6 natuurlijk
Kan de S5 ook zo'n trucje?quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:46 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
De Note 3 En S6 zijn allebei standaard overgesatureerd. Omdat we dat als consumenten het liefste zien. We kopen ook niet allemaal massaal studio monitoren of stage iems. We kopen speakers en hoofstelefoons met een leuke sound signature. Hetzelfde geld voor schermen.
Je kan ze met een enkele optie in het menu ook rete accuraat instellen. Als in de meest accurate schermen ooit getest door displaymate. En bijvoorbeeld veel accurater dan professionele Eizo schermen van een paar duizend euro. In je mobieltje. ..
Ik heb dat ooit al eens ergens in een topic gevraagd maar weet niet meer waar.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:41 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Laatst stond wel ergens hoeveel megapixel je ogen zijn
Je kan niet met twee meetpunten beweren dat iets exponentieel stijgt. Onterechte post dusquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:29 schreef NieuweNier het volgende:
Het scherm van mijn S6 is werkelijk fantastisch. Exponentioneel beter dan die van de Note 3. Werkelijk ongelovelijk als je het voor het eerst ziet.
de moeder van TSquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:26 schreef NieuweNier het volgende:
Door je hoofd te draaien heb je een 360 graden visie op de wereld.
Psst goedkope transparant hoesje kopen voor je mooie s6?quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:29 schreef NieuweNier het volgende:
Bron?quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:46 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
En bijvoorbeeld veel accurater dan professionele Eizo schermen van een paar duizend euro. In je mobieltje. ..
Een iPhone is veel beter. Vraag maar aan Dimens.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:29 schreef NieuweNier het volgende:
Het scherm van mijn S6 is werkelijk fantastisch.
I phones hebben volgens mij wel een betere batterij.quote:Op donderdag 7 mei 2015 15:12 schreef roodborst het volgende:
[..]
Een iPhone is veel beter. Vraag maar aan Dimens.
Ik heb al een bruine slip!quote:
Padum Tsjjjjj!!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |