Wat we niet weten is welke contactpersonen er in de telefoon zaten.quote:Op zondag 3 mei 2015 23:53 schreef ootjekatootje het volgende:
Wat ik het meest opmerkelijk vind is dat de meiden nooit een poging gedaan hebben om een bericht naar huis te sturen.
Wie weet wordt het nog ooit helder of de foto voor de herdenkingsdienst is bewerkt door M.F., wat ik zeker wel geloof. Alleen hoe zag de originele foto eruit en welke data had het voordat dit evt. plaatsvond.quote:Op zondag 3 mei 2015 21:15 schreef Perico het volgende:
Detecteert de camera echter geen gezicht of persoon in beeld, gaat hij over op Single Point of MultiPoint Autofocus. Wat dus bij 499 is gebeurd, terwijl Lisanne in mijn optiek moeilijk te missen is.
Welke video is ditquote:Op maandag 4 mei 2015 22:07 schreef doorgaan het volgende:
[..]
Ja, dat was mij ook opgevallen.
Wel een lokatie om te checken. Sterker: absoluut gelijkenissen..lokatie om breed na te gaan.
Deze:quote:
Er zijn -tig plekken waar de foto's gemaakt kunnen zijn en kan me die link ook niet herinneren.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 18:47 schreef bladwijzer het volgende:
Heb je trouwens een link van die uitspraak van experts, die zeggen dat de foto's in het hooggebergte gemaakt zijn? Ik kan me zoiets niet herinneren. Alleen iets over locals die bepaalde rotsen meenden te herkennen.
Nee ik ook niet.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:18 schreef matteo_111 het volgende:
[..]
Deze:
http://s8.photobucket.com(...)mp4.html?sort=3&o=60
Maar de overeenkomst met deze takken zie ik nog niet.
Als je de kaart trekt dat Frank de plek bedoelde van het gebied van de kabelbrug dan trek je ook de kaart dat K en L de situatie verkeerd inschatte en na Q1 te ver zijn doorgelopen en uiteindelijk dus verdwaald waren (of i.i.g te ver doorliepen)quote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:28 schreef matteo_111 het volgende:
[..]
Als foto 550 vanaf een steen aan een rivier is genomen (wat ik wel denk), kun je aan de hand van de vermoedelijke breedte van die rivier zien waar in het terrein dit geweest kan zijn. Dat geeft geen harde scheiding, maar wel ongeveer.
De 2e CB past m.i. De 1e CB lijkt me te smal en tegelijk nog te hoog in het terrein, te weinig gepolijste stenen. De derde zou ook kunnen als de 2e kan, maar ik weet niet zeker wat de derde is.
Die grote ronde kei van 550 heeft al heel wat erosie ondergaan om zo mooi rond te worden. Rond de 2eCB liggen diverse van dat soort keien met en vergelijkbare graad van erosie, zonder dat ik bij één een = teken kan zetten. Vergelijk:
http://s8.photobucket.com(...)jpg.html?sort=3&o=15
http://s8.photobucket.com(...)jpg.html?sort=3&o=14
6 seconden is bizar.quote:Op maandag 4 mei 2015 11:41 schreef gynaika het volgende:
[..]
Ik blijf het ook maar typisch vinden dat foto 500 die volgens de gegevens 6 sec. later is genomen dan foto 499 een geheel bedekte lucht laat zien en dat Lisanne haar haren naar de andere kant heeft gedaan. Vreemd.
Het punt is: 'onze' versie van 499 ziet er exact hetzelfde uit als de grotere foto van MF's Facebook, die wat bewerkingsdata heeft van Apple profielen.quote:Op maandag 4 mei 2015 22:36 schreef doorgaan het volgende:
Wie weet wordt het nog ooit helder of de foto voor de herdenkingsdienst is bewerkt door M.F., wat ik zeker wel geloof. Alleen hoe zag de originele foto eruit en welke data had het voordat dit evt. plaatsvond.
Volgens mij kwam Uzza_Sparta op WS daarmee. Er was verder niemand die dat verhaal kon bevestigen.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:54 schreef jackie12 het volgende:
Vraagje:
Iemand zei een keer dat "takjes met zulke zakjes" gebruikt worden door locals als zij in het donker wandelen om vliegen van zich af te houden.
Klopt dit?
Verhaal bh’s/bikini’s en de wens van K en L watervallen te willen bezoeken, doen dus inderdaad vermoeden dat dit de bedoeling op 1 april is geweest.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:47 schreef jackie12 het volgende:
Naar Rapa en Bladwijzer;
Kris en Lisanne hadden 2 dingen die ze al in NL per se wilden doen in Boquete
1- de vulkaan
2- de watervallen
Vulkaan boekten ze maar heel raar de watervallen niet (terwijl hun vrijwilligerswerk een week later zou beginnen dus dan afgezien vd weekenden daar geen tijd voor)
Waarom niet de watervallen??
Ik denk dan ook al heel lang dat Kris en Lisanne dus WEL watervallen zouden gaan zien die dag.
Misschien "geheime" achter de top van de Pianista of idd misschien wel de lost waterfalls richting het westen.
De gedachte van Bladwijzer dat er misschien een pad loopt vanaf de Pianista naar de Lost Waterfalls (ook al is dat 4 km ver en aan de zuidkant van de CD) vind ik iig het onderzoeken waard of dat kan over bv een pad die wij niet kennen (bv de rode lijn op de zoekkaart van de Sianproc die over de CD loopt of de steeparea"
En ook de mogelijke bikini's van Rapa is zeker het onderzoeken waard.
Mijn vraag blijft namelijk: waarom niet de watervallen geboekt??
Maar waarom alleen bh's en geen slipjes? Bleven de bikinibroekjes nat aan?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 08:07 schreef gynaika het volgende:
[..]
Verhaal bh’s/bikini’s en de wens van K en L watervallen te willen bezoeken, doen dus inderdaad vermoeden dat dit de bedoeling op 1 april is geweest.
Er zijn meerdere locaties met watervallen heb ik gelezen en niet te vergeten dus de Lost Waterfalls.
Er zullen wel paden zijn die daar naar toe leiden vanaf het Pianista gebied, dus de mogelijkheid dat dit de bedoeling is geweest is heel goed mogelijk.
Of zij er ook daadwerkelijk zijn geweest is een tweede, foto’s zien we er in ieder geval niet van...............
Uiteraard heb ik daar ook over nagedacht, heb er geen antwoord op.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 10:32 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Maar waarom alleen bh's en geen slipjes? Bleven de bikinibroekjes nat aan?
Dat sowieso, maar ik dacht eigenlijk dat L op de Mirador een bh draagt. Of is dat toch een bikinitopje?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 10:43 schreef gynaika het volgende:
[..]
Uiteraard heb ik daar ook over nagedacht, heb er geen antwoord op.
Je kunt er van alles bij bedenken.
Zullen we het maar onder de noemer brengen van het mysterie?
Dat is en van de vele varianten, inderdaad.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:36 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Als je de kaart trekt dat Frank de plek bedoelde van het gebied van de kabelbrug dan trek je ook de kaart dat K en L de situatie verkeerd inschatte en na Q1 te ver zijn doorgelopen en uiteindelijk dus verdwaald waren (of i.i.g te ver doorliepen)
Dan is de situatie dus:
-- te ver doorlopen--geen foto's maken--wel mobiel zijn maar van 1 naar 2 april in 14 uur tijd slechts 2 keer je bereik checken--verdwalen--bij de kabelbrug bivakkeren--niet gevonden worden door de gids die begin april al naar Bocas liep--enz
Ik denk ook dat L op de Mirador een bh draagt. Zo ook K, als ik het goed heb bekeken. En in de gevonden rugzak zitten volgens mij de bikini-topjes.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 10:59 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar ik dacht eigenlijk dat L op de Mirador een bh draagt. Of is dat toch een bikinitopje?
[ afbeelding ]
Het kan zijn dat er een dergelijke wandelmogelijkheid is. Dat is niet zeker.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:47 schreef jackie12 het volgende:
Naar Rapa en Bladwijzer;
Kris en Lisanne hadden 2 dingen die ze al in NL per se wilden doen in Boquete
1- de vulkaan
2- de watervallen
Vulkaan boekten ze maar heel raar de watervallen niet (terwijl hun vrijwilligerswerk een week later zou beginnen dus dan afgezien vd weekenden daar geen tijd voor)
Waarom niet de watervallen??
Ik denk dan ook al heel lang dat Kris en Lisanne dus WEL watervallen zouden gaan zien die dag.
Misschien "geheime" achter de top van de Pianista of idd misschien wel de lost waterfalls richting het westen.
De gedachte van Bladwijzer dat er misschien een pad loopt vanaf de Pianista naar de Lost Waterfalls (ook al is dat 4 km ver en aan de zuidkant van de CD) vind ik iig het onderzoeken waard of dat kan over bv een pad die wij niet kennen (bv de rode lijn op de zoekkaart van de Sianproc die over de CD loopt of de steeparea"
En ook de mogelijke bikini's van Rapa is zeker het onderzoeken waard.
Mijn vraag blijft namelijk: waarom niet de watervallen geboekt??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |