Hij was daar al voor geplaatstquote:Op zondag 12 juli 2015 20:15 schreef golfer het volgende:
Gedeelde 3e plek is prima en automatische plaatsing voor het Britse open van volgende week.
Oh ja, das waar ook.quote:
Uiteindelijk T4 gewordenquote:Op zondag 12 juli 2015 20:10 schreef -Sisyphus- het volgende:
Overwinning zit er helaas niet meer in, die gaat naar Fowler.
Toch een prima resultaat, voorlopig T3.
En SPT / [Golf] The Open 2015 at St Andrews #1quote:Golfer Joost Luiten is door zijn vierde plaats zondag in het Schots Open terug in de top vijftig van de wereldranglijst. De Rotterdammer steeg op de ranking van plaats 56 naar 48. Hij was door mindere resultaten in de afgelopen weken wat afgezakt. Om zijn hoogste klassering te overtreffen, moet hij nog wel flink klimmen. Luiten stond eind 2014 op de 28e plaats.
De Amerikaan Jordan Spieth is de man in vorm. Hij won zondag de John Deer Classic, een toernooi uit de Amerikaanse tour. Het was al zijn vierde overwinning dit jaar en het 21-jarige supertalent nadert met rasse schreden de eerste positie op de wereldranglijst. Alleen de Noord-Ier Rory McIlroy staat nog boven hem.
Spieth, dit jaar de beste in twee majors (de Masters en de US Open) is topfavoriet voor het Brits Open, dat deze week begint in het Schotse St. Andrews. Te meer daar McIlroy vanwege een enkelblessure ontbreekt.
Ja dat staat al in SPT / [Golf] The Open 2015 at St Andrews #1quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:57 schreef Peterselieman het volgende:
Voor Luiten is het morgen een vroegertje, want hij slaat al om 8.16 (!) uur Nederlandse tijd af
Geen idee. Hoezo wil je dat weten? Ambities die richting uit? Playing pro of clubpro?quote:Op woensdag 15 juli 2015 23:16 schreef Jimbo het volgende:
Hoe oud was de oudste golfer die ooit pro geworden was eigenlijk ?
haha ambities altijd, maar dat zit er voorlopig nog niet inquote:Op donderdag 16 juli 2015 00:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Geen idee. Hoezo wil je dat weten? Ambities die richting uit? Playing pro of clubpro?
Pfoe.quote:
Er zijn een aantal golfers die heel lang amateur zijn gebleven en pas pro zijn geworden op het moment dat ze mee mochten doen aan de Senior Tour, dus rond 50-jarige leeftijd.quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
haha ambities altijd, maar dat zit er voorlopig nog niet in
vroeg ik me gewoon meer af; stel iemand leert op latere leeftijd heel goed golfen, wat kan deze persoon er dan mee vraag ik me dan af. Af en toe een toernooitje op de baan winnen, allemaal leuk en aardig, maar zit meer te denken. golf is tof; en het is een leuke hobby om te hebben,..maar wat heb je er in de long run eigenlijk aan
Waar?quote:
quote:
http://www.telegraaf.nl/t(...)r_op_golfbaan__.htmlquote:Golfer Tiger Woods draait na twee ronden mee in de top van het veld op de Quicken Loans National in Virginia. Met 66 slagen haalde hij zijn laagste score van dit jaar. Woods staat na twee dagen op een gedeelde vijfde plek, drie slagen achter de Japanse leide Ryo Ishikawa.
De Amerikaanse golfer Woods (39) maakt een dramatisch seizoen mee en stapelde tot dusver alleen negatieve records op. De golfer die jarenlang de mondiale nummer één was, is gezakt naar de 266e plaats op de wereldranglijst. Het is twee jaar geleden dat hij een toernooi won.
"Soms moet je je spel aanpassen, dan duurt het even en dan moet je geduld hebben. Ik weet waar ik mee bezig ben. Het is een kwestie van tijd tot het werkt en de nieuwe patronen natuurlijk worden. Dat gebeurt niet van het ene op het andere moment”, verklaarde hij over zijn prestaties.
Het PGA-toernooi in de Verenigde Staten duurt tot en met zondag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |