quote:Op zaterdag 2 mei 2015 17:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Zakarin de ronde van Romandie wint neem ik een maand een Zakarin-UI.
Lijkt wel een beetje op Bernhard Kohl. Ook al geen goed voorteken.quote:
Ik vind hem eerder op één van de gebroeders Mulder lijken.quote:Op zondag 3 mei 2015 15:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Lijkt wel een beetje op Bernhard Kohl. Ook al geen goed voorteken.
twitter:jarradvz twitterde op zondag 03-05-2015 om 15:54:48It has been a great season for ex-dopers so far. reageer retweet
Goed dat dat iig nog gebeurt. Je moet aardig "not normal" presteren voordat er geluiden uit het peloton komen, dus voor de volgers is het iig prettig te weten dat Piti, Aru en Zakarin zekerheidjes zijn.quote:Op zondag 3 mei 2015 16:39 schreef TheArt het volgende:
De teamarts van MTN is de eerste die zich durft uit te spreken:twitter:jarradvz twitterde op zondag 03-05-2015 om 15:54:48It has been a great season for ex-dopers so far. reageer retweet
Pepermuntjes waarmee je olifanten het concour hippique kunt laten winnenquote:Op zondag 3 mei 2015 17:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Zakarin heeft wel op de verkeerde pepermuntjes gekauwd.
Wat heeft Serge Pauwels dan gepresteerd tot nu toe?quote:Op zondag 3 mei 2015 16:39 schreef TheArt het volgende:
De teamarts van MTN is de eerste die zich durft uit te spreken:twitter:jarradvz twitterde op zondag 03-05-2015 om 15:54:48It has been a great season for ex-dopers so far. reageer retweet
twitter:BoogerdLive twitterde op zondag 03-05-2015 om 18:04:30Klasse! @HuubDuyn 5e in zware slotrit#yorkshire.8e algemeen! reageer retweet
quote:"Eerlijk gezegd had ik niet gedacht dat ik deze wedstrijd kon winnen", aldus Zakarin in een persbericht van Katusha.
"Ik wilde hier per se pieken en meedoen in de top vijf. Ik moet het nog even laten bezinken."
In de voorbije seizoenen was Zakarin vooral sterk in tijdritten, zaterdag blonk hij ook uit in een bergetappe.
"Tijdens de laatste twee jaar ben ik steeds beter gaan klimmen. Het was niet zo makkelijk, maar ik ben tien kilo afgevallen om sneller te worden."
"Natuurlijk is het een kwestie van de juiste balans vinden, want als je op het ene gebied sterker wordt, word je minder goed in iets anders. Ik wil me nu blijven ontwikkelen, ik kan nog veel beter worden."
Weer een van die wereldwonderen waar afvallen en een klimmer worden niets doet met de tijdritcapaciteiten, nee zelfs beter wordenquote:Op zondag 3 mei 2015 18:23 schreef franklop het volgende:
Niks aan de hand, gewoon afgevallen en daarom beter dan ooit!
[..]
De Froome-special.quote:Op zondag 3 mei 2015 18:38 schreef Zelva het volgende:
[..]
Weer een van die wereldwonderen waar afvallen en een klimmer worden niets doet met de tijdritcapaciteiten, nee zelfs beter worden
Eerlijk is eerlijk, dat kan je je van wel veel meer toppers afvragen dan alleen die 3.quote:Op zondag 3 mei 2015 16:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Goed dat dat iig nog gebeurt. Je moet aardig "not normal" presteren voordat er geluiden uit het peloton komen, dus voor de volgers is het iig prettig te weten dat Piti, Aru en Zakarin zekerheidjes zijn.
Krek tweedequote:Op zondag 3 mei 2015 18:18 schreef Mani89 het volgende:
twitter:BoogerdLive twitterde op zondag 03-05-2015 om 18:04:30Klasse! @HuubDuyn 5e in zware slotrit#yorkshire.8e algemeen! reageer retweet
Krek heeft wat met het getal 2, straks 2 jaar schorsing.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel leuk van Roompot dat ze relatief kort eindigen in zo'n rondje, toch de wedstrijdjes waar je moet proberen mee te doen en op te vallen.
Jack does it in real time...
quote:Op zondag 3 mei 2015 21:10 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Krek heeft wat met het getal 2, straks 2 jaar schorsing.Ze kunnen altijd nog Bart Wellens schorsen om te laten zien dat ze toch echt wel van aanpakken weten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
quote:Op zondag 3 mei 2015 21:13 schreef OProg het volgende:
[..]
Ze kunnen altijd nog Bart Wellens schorsen om te laten zien dat ze toch echt wel van aanpakken weten.
Het zal er iets mee te maken hebben dat er geen aparte topic was voor Romandie.quote:Op zondag 3 mei 2015 23:23 schreef Arcee het volgende:
Topics gaan hard in deze reeks de afgelopen twee weken. Ze bezetten de hele top 3 van snelste topics ooit in deze reeks.
en de eerste zege van lotto jumbo nlquote:Op zondag 3 mei 2015 23:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het zal er iets mee te maken hebben dat er geen aparte topic was voor Romandie.
Die heeft nog meer "JAAAAAAA" 's opgeleverd dan de gewonnen penalty reeks tegen Costa Rica.quote:
En voor de Waalse Pijl ook niet toch?quote:Op zondag 3 mei 2015 23:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het zal er iets mee te maken hebben dat er geen aparte topic was voor Romandie.
Bij de Zwitserse ploegen krijgen ze Engelse les a la Faabtwitter:vicentereynes twitterde op zondag 03-05-2015 om 20:28:20Really imprest of tour of Yorkshire amacing criaud beautiful thanks!!but this was the Festival of the "Repechos"in some we hat to walk!:) reageer retweet
Niet dat ik mij kan herinneren inderdaad nee. Hopelijk straks voor de Giro en de Tour wel.quote:Op maandag 4 mei 2015 09:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En voor de Waalse Pijl ook niet toch?
bron: ad.nlquote:Toekomst World Ports Classic in gevaar
De toekomst van de tweedaagse wielerkoers World Ports Classic is in gevaar, nu de contracten met start- en finishplaats Rotterdam na de komende vierde editie (23 en 24 mei) aflopen. De etappekoers van Rotterdam naar Antwerpen en terug was in 2012 het directe gevolg van de Tourstart in Rotterdam (2010).
Met ruim 400.000 euro die Rotterdam overhield aan de organisatie van het Grand Départ en een forse financiële injectie van het Havenbedrijf werd de nieuwe wielerkoers, georganiseerd door Tourorganisatie ASO, voor vier jaar binnen gehaald.
Dit jaar is de race nog een opwarmertje voor de Tour, nu de koers op 23 mei de eerste 73,5 kilometer exact de finale van de eerste Touretappe vanuit Utrecht naar Neeltje Jans volgt. Bovendien wordt de volgende dag gestart op de Grote Markt in Antwerpen, waar ook in de Tour etappe drie op gang wordt geschoten. De vraag is echter wat het belang nog is van de World Ports Classic als de link met de grote Tour na dit jaar ontbreekt.
,,De discussie die nu speelt is of wij deze koers na dit jaar nog wel door willen zetten. En dat hangt sterk af van het succes van deze vierde editie," geeft Hans den Oudendammer, directeur van Rotterdam Topsport, toe tegenover AD Sportwereld. ,,Het Havenbedrijf aarzelt, de gemeente denkt ook nog na, maar andere partijen mogen het natuurlijk altijd van ons overnemen."
,,Deze editie wordt een hele belangrijke," zegt ook Tourbaas Christian Prudhomme, die evenmin garanties kan geven voor de toekomst. ,,De World Ports Classic moet zich nu zelf als koers gaan bewijzen." Veelzeggend is de geringe belangstelling van de wielerploegen. Slechts negen teams die straks de Tour rijden, zakken af naar Rotterdam, waaronder WorldTour-ploegen Lotto-Jumbo, Lotto-Soudal, Astana en Giant Alpecin. Het Belgische Etixx-Quick Step haalde echter al een streep door de koers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |