Spannend zo op de zondag.quote:Markt Roosendaal afgesloten na schietincident
De politie heeft de Markt in Roosendaal zondagochtend hermetisch afgesloten na een mogelijk schietincident. Een arrestatieteam is onderweg, bevestigt de politie. Agenten zitten met getrokken pistolen en kogelwerende vesten in dekking, blijkt uit een foto op de website van Omroep Brabant.
3 mei 2015, 11:56 Bron: ANP
1
De politie zegt meerdere meldingen te hebben gekregen van een schietincident op de Markt, dat rond 10.45 uur zou hebben plaatsgevonden.
De politie meldt dat in een café aan de Markt mogelijk een persoon met een vuurwapen zit. In datzelfde café zou mogelijk een schietpartij zijn geweest.
http://www.bndestem.nl/re(...).VUX15u0MoWc.twitterquote:ROOSENDAAL - De politie heeft de Markt in Roosendaal zondagochtend hermetisch afgesloten na meerdere meldingen van een schietpartij. Een arrestatieteam is daar gearriveerd, bevestigt de politie. Agenten zitten met getrokken pistolen en kogelwerende vesten in dekking voor café Chagall.
aar zou een gewapende man binnen zitten. In datzelfde café zou mogelijk een schietpartij zijn geweest. Ook de achterkant van het café wordt onder schot gehouden. Een onderhandelaar is onderweg om met de verdachte(n) te gaan praten.
De Markt is uit veiligheidsoverwegingen hermetisch afgesloten. De politie heeft meerdere meldingen binnengekregen dat er geschoten zou zijn. Voorlopig heeft de politie niemand opgepakt.
'Eén of meerdere verdachten'
“We nemen de melding heel serieus. We zijn in afwachting van wat er nu gaat gebeuren”, meldt een politiewoordvoerder aan BN DeStem. "Er zitten één of meerdere verdachten in het café."
De politieactie trekt veel bekijks. Tientalllen nieuwsgierige kijkers worden uit de buurt van De Markt gehouden. Ook in het Emile van Loonpark is veel politie op de been. Waarom, is niet duidelijk. Uit voorzorg staat er een ambulance op De Markt
A: "Jij gaat godverredomme gewoon als eerste naar binnen".quote:
Dat vroeg ik me een paar posts terug ook al af jaquote:Op zondag 3 mei 2015 12:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Welke mongool gaat er op een zondag al in de ochtend in een cafe zitten
quote:Op zondag 3 mei 2015 12:36 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me een paar posts terug ook al af ja
Het cafe ging net open toen hij binnen kwam lopen en meteen een keer of zes om zich heen schoot. Eigenaar en 2 personeelsleden die die het cafe openden zijn naar de buren gevlucht. Hij zit daar alleen in het cafe. Er was verder niemand aanwezig.quote:Op zondag 3 mei 2015 12:36 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me een paar posts terug ook al af ja
twitter:Bas_Taart twitterde op zondag 03-05-2015 om 12:34:26De WTF in Roosendaal groeit RT @Adtesters Naakte man staat nu in het raam. Luistert niet naar #politie. #Roosendaal http://t.co/7r0vHYgBj3 reageer retweet
Ah, iedereen heeft dus veilig weg kunnen komen.quote:Op zondag 3 mei 2015 12:38 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Het cafe ging net open toen hij binnen kwam lopen en meteen een keer of zes om zich heen schoot. Eigenaar en 2 personeelsleden die die het cafe openden zijn naar de buren gevlucht. Hij zit daar alleen in het cafe. Er was verder niemand aanwezig.
Heb jij vast ook wel een keer gedaan bij een vroege wedstrijdquote:Op zondag 3 mei 2015 12:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga altijd gewoon naar het supportershome. Meestal deden we wel een achterafje in de kroeg ja.quote:Op zondag 3 mei 2015 12:42 schreef hottentot het volgende:
[..]
Heb jij vast ook wel een keer gedaan bij een vroege wedstrijd
Zeker met die vroege zondag wedstrijden van tegenwoordig vind ik het niet vreemd om om 10:00 in de ochtend al even met je vrienden in te drinken.
Ga jij als eerste naar binnen bij die gewapende gek?quote:Op zondag 3 mei 2015 12:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als alleen de verwarde man binnen zit is het toch gewoon zo opgelost. Dat cafe bestormen en neerknallen die gast.
Waarom meteen neerknallen?quote:Op zondag 3 mei 2015 12:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als alleen de verwarde man binnen zit is het toch gewoon zo opgelost. Dat cafe bestormen en neerknallen die gast.
Supportershome Euroborg is vrij klein en zit zeer snel vol. Zitten wat leuke café's op kleine loopafstand van het stadion als wij gaan, zoeken we van te voren altijd een kroegje in de buurt op. Zit je daar lekker met 200 man de tap leeg te slampen.quote:Op zondag 3 mei 2015 12:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ga altijd gewoon naar het supportershome. Meestal deden we wel een achterafje in de kroeg ja.
Achmed of Ahmed roepen ze.quote:Op zondag 3 mei 2015 12:46 schreef Resistor het volgende:
Zal wel iemand met relatieproblemen + kort lontje zijn. Eigenlijk iets waar _ik_ niet van opkijk![]()
Lastig voor die mensen er omheen, maar meer niet.
Met zo een naam? 99% zeker van wel dan.quote:Op zondag 3 mei 2015 12:50 schreef byah het volgende:
Zo lang het geen moslim is maak ik me niet druk.
En als het wel een moslim is ga je jezelf heel druk zitten maken?quote:Op zondag 3 mei 2015 12:50 schreef byah het volgende:
Zo lang het geen moslim is maak ik me niet druk.
Zelfde mongool die op een zondag al in de ochtend begint met moorden.quote:Op zondag 3 mei 2015 12:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat lijkt me niet. Het is in Roosendaal, waar ze het gewoon friet noemen.quote:Op zondag 3 mei 2015 12:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Acht mét!
Arrestatieteam heeft trek in patat.
Zoals het hoortquote:Op zondag 3 mei 2015 12:56 schreef Jan_Lul het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet. Het is in Roosendaal, waar ze het gewoon friet noemen.
Hoe waarschijnlijk is het dat het arrestatieteam volledig uit brabo's bestaat?quote:Op zondag 3 mei 2015 12:56 schreef Jan_Lul het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet. Het is in Roosendaal, waar ze het gewoon friet noemen.
Je hebt echt moeite met topics doorlezen op nieuws of niet? Dit is alweer een topic waar je vraagt naar info die gewoon gepost is.quote:
twitter:Adtesters twitterde op zondag 03-05-2015 om 12:59:37Arrestatieteam is nu relaxed. Helmen af. Verdachte waarschijnlijk aangehouden. #Roosendaal reageer retweet
Waarom niet, beetje spanning op zondagochtend.quote:Op zondag 3 mei 2015 12:59 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat is wat we willen
Anti-climax.quote:Op zondag 3 mei 2015 13:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
twitter:Adtesters twitterde op zondag 03-05-2015 om 12:59:37Arrestatieteam is nu relaxed. Helmen af. Verdachte waarschijnlijk aangehouden. #Roosendaal reageer retweet
quote:
twitter:anitaolsthoorn twitterde op zondag 03-05-2015 om 13:00:39#Roosendaal Politie is binnen in Chagall. Man aangehouden. reageer retweet
Anti-climax much.quote:Op zondag 3 mei 2015 13:03 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]twitter:anitaolsthoorn twitterde op zondag 03-05-2015 om 13:00:39#Roosendaal Politie is binnen in Chagall. Man aangehouden. reageer retweet
En een stoer verhaal natuurlijkquote:Op zondag 3 mei 2015 13:05 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Eigenaar zal lachend toekijken. Gratis naamsbekendheid. Mensen zullen het cafe meteen herkennen als ze daar in de buurt zijn.
quote:Op zondag 3 mei 2015 12:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Acht mét!
Arrestatieteam heeft trek in patat.
loop niet zo te janken joh. Jij hebt meer moeite met reacties waar je niet blij van wordt links laten liggen ipv gaan huilen dan ik met topics doorlezenquote:Op zondag 3 mei 2015 13:01 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je hebt echt moeite met topics doorlezen op nieuws of niet? Dit is alweer een topic waar je vraagt naar info die gewoon gepost is.
En die blonde hockeyster heet Fatima. So what, wat wil je zeggen? Hij is blank en heet Ahmed volgens de politie.quote:Op zondag 3 mei 2015 13:22 schreef Dance99Vv het volgende:
Geschoten in zaak
De verdachte, een blanke man die halfnaakt is, verscheen meerdere keren voor het raam op de eerste verdieping. Een onderhandelaar van de politie probeerde hem naar beneden te krijgen.
“Alles goed met je? Ik ben hier samen met mijn collega om met jou te praten. Er gebeurt helemaal niets met je, je hoeft niet bang te zijn”, probeerde de onderhandelaar van de politie.
jaja
Blanke man de Ahmed heet....? Dat is toch duidelijk de naam die de onderhandelaar 2x gebruikt.
Dus OB, zijn jullie nu al aan het downplayen?
http://www.omroepbrabant.(...)l+in+Roosendaal.aspx
Arabieren zijn niet blank?quote:Op zondag 3 mei 2015 13:22 schreef Dance99Vv het volgende:
jaja
Blanke man de Ahmed heet....? Dat is toch duidelijk de naam die de onderhandelaar 2x gebruikt.
ik zei alleen maar jaja de rest is uit het artikel en reacties eronder, zie linkjequote:Op zondag 3 mei 2015 13:30 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
En die blonde hockeyster heet Fatima. So what, wat wil je zeggen? Hij is blank en heet Ahmed volgens de politie.
Ze hebben grijs oorsmeer in plaats van geel.quote:
Sommige reacties op FOK! zijn echt lachwekkend.quote:Op zondag 3 mei 2015 13:22 schreef Dance99Vv het volgende:
Geschoten in zaak
De verdachte, een blanke man die halfnaakt is, verscheen meerdere keren voor het raam op de eerste verdieping. Een onderhandelaar van de politie probeerde hem naar beneden te krijgen.
“Alles goed met je? Ik ben hier samen met mijn collega om met jou te praten. Er gebeurt helemaal niets met je, je hoeft niet bang te zijn”, probeerde de onderhandelaar van de politie.
jaja
http://www.omroepbrabant.(...)l+in+Roosendaal.aspx
Haha precies.quote:Op zondag 3 mei 2015 13:36 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ahmed kan alleen maar een licht getinte jongeman met een Noord - Afrikaans uiterlijk zijn
ja net omroep brabant hequote:Op zondag 3 mei 2015 13:46 schreef HenkieVdV het volgende:
Sommige reacties op FOK! zijn echt lachwekkend.
Je kijkt teveel films. Je bent een behoorlijk caliber nodig wil je door een auto kunnen schieten.quote:Op zondag 3 mei 2015 12:23 schreef daNpy het volgende:
Iedereen weet dat je dwars door een auto kan schieten
0.75mm blik houd echt niet veel tegen hoorquote:Op zondag 3 mei 2015 14:06 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Je kijkt teveel films. Je bent een behoorlijk caliber nodig wil je door een auto kunnen schieten.
Dat is slechts één laag.quote:Op zondag 3 mei 2015 14:11 schreef daNpy het volgende:
[..]
0.75mm blik houd echt niet veel tegen hoor
Zie top gear, een 9mm schiet dwars door beide autodeuren heen die gevuld zijn met zand.quote:
Als je achter de auto zit kan de schutter niet precies zien waar je lichaam zit en dus niet op vitale delen richten.quote:Op zondag 3 mei 2015 15:14 schreef daNpy het volgende:
[..]
Zie top gear, een 9mm schiet dwars door beide autodeuren heen die gevuld zijn met zand.
Daarom steken ze hun hoofd boven de motorkap uitquote:Op zondag 3 mei 2015 15:19 schreef ccs het volgende:
[..]
Als je achter de auto zit kan de schutter niet precies zien waar je lichaam zit en dus niet op vitale delen richten.
Anders zien ze niks he.quote:Op zondag 3 mei 2015 17:40 schreef daNpy het volgende:
[..]
Daarom steken ze hun hoofd boven de motorkap uit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |