abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152229295
Beiden over-the-hill. Dit gevecht kwam een paar jaar te laat en ik denk dat veel mensen nu afhaken. Het gaat puur en alleen om geld, het boeit de heren helemaal niet meer of ze winnen of verliezen en dat is ook duidelijk te zien.
pi_152229302
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 10:57 schreef Accursius het volgende:
Ik kijk nu die wedstrijd terug en ik vraag me het volgende af. Soms geven die lui elkaar een "knuffel" en dan begint 1 van die 2 de ander in de zij te meppen, wat is het idee erachter? :P Ik ben een totale boksleek.
Iemand in z'n milt slaan is een manier om wat energie uit zo'n persoon te halen.

quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 11:24 schreef Confetti het volgende:
Beiden over-the-hill. Dit gevecht kwam een paar jaar te laat en ik denk dat veel mensen nu afhaken. Het gaat puur en alleen om geld, het boeit de heren helemaal niet meer of ze winnen of verliezen en dat is ook duidelijk te zien.
Wat een onzin, dit is het gevecht dat beide heel graag willen winnen. Jij denkt dat een wedstrijd zonder knockout geen wedstrijd is, maar dan heb je de afgelopen jaren niet naar Mayweather en Pac gekeken. Het gaat niet om de knockout het gaat om de winst en iemand met een record van 47-0 wil heel graag winnen geloof mij maar.

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 03-05-2015 11:26:48 ]
pi_152229343
Pacquiao heeft bij lange na niet gebracht wat velen dachten en/of hoopten. Vanaf eerste ronde zag je Floyd al controleren en behalve een ronde niet in de problemen geweest. Overduidelijke winnaar en Pacquiao zou in een rematch ook gewoon verliezen. Wel erg gecalculeerd van Mayweather maar het was vooraf al duidelijk dat hij zo zou boksen.

Ben benieuwd tegen wie hij zijn laatste partij vecht. Respect toch voor Floyd.

Overigens kan deze partij qua vuurwerk nooit vergeleken worden met vroegere historisch grote partijen. Was een calculatie van Floyd en Pacquiao kon totaal geen vuurwerk leveren of er iets tegenin brengen.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_152229447
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 10:57 schreef Accursius het volgende:
Ik kijk nu die wedstrijd terug en ik vraag me het volgende af. Soms geven die lui elkaar een "knuffel" en dan begint 1 van die 2 de ander in de zij te meppen, wat is het idee erachter? :P Ik ben een totale boksleek.
Het idee hier achter is imo (en ik heb niet geweldig veel ervaring)
De clinch zoals het heet wordt in de boks sport vooral gebruik door een vechter als hij merkt in de problemen te komen.
dit bijvoorbeeld omdat hij teveel in de verdediging komt of teveel klappen moet opvangen (zie het als steun om niet om te vallen?)

het blijven "door stoten" in de zij is iets wat over gebleven is van vroeger denk ik toen men er nog niet zoveel mee deed om men uit de clinch te halen
omdat je dan nog steeds stoten uitdeelt en nog steeds iemand pijn kan doen.
nu wordt het imo veel al gebruikt om te laten zien dat je nog steeds actief ben en dat je verder niks mankeert
pi_152229514
Net gekeken, aardige anti-climax. Manny niet zn eigen wedstrijd en lijkt sws ook wat minder krachtig en explosief als in beelden van paar jaar terug die ik zag en mayweather had het wel zoals ie het wilt maar dat is dus ook geen lust voor het oog.

Naja de hype zelf was wel geinig.
  Trouwste user 2022 zondag 3 mei 2015 @ 11:47:13 #130
7889 tong80
Spleenheup
pi_152229640
Manny Pacquiao bokste tegen Floyd Mayweather in het 'Gevecht van de Eeuw' met een schouderblessure. De Filipijn kon daardoor niet voluit met rechts uithalen, vertelde zijn coach Freddie Roach na de nederlaag van Pacquiao in Las Vegas.

,,In de derde ronde voelde ik pijn in de schouder. Ik kon veel combinaties niet maken vanwege die pijn'', zei de meervoudig wereldkampioen in het weltergewicht, die desondanks meer dan 100 miljoen dollar overhield aan het duel.

Pacquiao had de blessure al opgelopen voor de langverwachte confrontatie in de MGM Grand Garden Arena, waar Hollywoodsterren als Clint Eastwood, Robert de Niro en Denzel Washington het gevecht aanschouwden. In een sparringpartijtje raakte zijn arm klem en scheurde er een peesje in zijn rechter schouder. ,,Hij was op zich goed hersteld en voelde zich klaar om te boksen, maar iedereen kon zien dat Manny zelden zijn rechter gebruikte'', zei zijn promotor Bob Arum.

Mayweather won de partij na twaalf ronden op punten en behield zijn ongeslagen status.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_152229656
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 03:56 schreef KingRoland het volgende:

[..]

[..]

:W :W :W
Straks de wedstrijd van de eeuw, FC Groningen gaat broez'n!!
  Trouwste user 2022 zondag 3 mei 2015 @ 12:23:28 #132
7889 tong80
Spleenheup
pi_152230269
Veel sterren waren dit weekend onder de indruk van de bokswedstrijd in Las Vegas tussen de Amerikaanse bokser Floyd Mayweather en de Filipijn Manny Pacquiao. Jim Carrey iets minder: ,,Grote teleurstelling in Vegas. Was dat een bokswedstrijd of Dancing With The Stars?", was zijn commentaar.

Uit Nederland was Afrojack van de partij. Hij keek met Calvin Harris naar de wereldtitelwedstrijd die was aangekondigd als het gevecht van eeuw, zo meldt de dj op Instagram. Afrojack combineerde de bokswedstrijd met een optreden in Las Vegas.

De zaal zat vol met sport- en Hollywoodsterren zoals Michael Keaton, Robert De Niro, Ben Affleck, Mark Wahlberg, Michael Jordan en Magic Johnson. Paris Hilton, Justin Bieber, Nicki Minaj, Beyoncé en Jay Z werden er ook gespot.

,,Wow geweldig om in die arena te zijn, wat een gevecht", liet Nick Jonas weten op Twitter. Ook andere sterren reageerden op Twitter op de match. ,,Beste gevecht ooit!!!", vond Kelly Osbourne.

Bette Midler liet haar volgers weten dat ze haar avond anders besteed heeft. ,,Ik heb niet naar de wedstrijd gekeken", schreef ze. ,,Ik bleef laat op terwijl ik naar Stevie Wonder luisterde. Dat was net zo opwindend als het gevecht, kan ik je verzekeren."

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 zondag 3 mei 2015 @ 12:29:47 #133
7889 tong80
Spleenheup
pi_152230404
Op Imgur is een scan opgedoken van de vermeende getuigenis van het zoontje van Floyd Mayweather, over het huiselijk geweld dat de bokser gepleegd zou hebben. Het zou gaan om de getuigenis die het jongetje bij de politie deed. Hij beschrijft daarin hoe zijn vader zijn moeder slaat.

Het incident vond plaats in 2010, toen het jongetje 10 jaar oud was. ,,Het begon toen mijn moeder lag te slapen, op de bank in de woonkamer. Ik zag hoe mijn vader mijn moeder sloeg. M'n moeder zei dat ik naar het kantoor moest gaan.'' De jongen vertelt dat zijn vader weg wilde gaan: ,,Toen hij ging nam hij mijn telefoon mee. Een vriend van hem, James, blokkeerde de trap. Mijn vader schopte mijn moeder nog een keer en zei dat ik naar mijn kamer moest gaan.''

Dat doet de nu 14-jarige zoon echter niet: ,,Ik wilde naar een vriend van mama, die in een bijhuis woont. Op dat moment klopte mijn vader op de deur van de patio en hij zei dat ik de deur naar de woonkamer dicht moest doen. Dat deed ik. Toen hoorde ik weer geschreeuw en keek ik wat het was: mijn vader sloeg mijn moeder.''

Nacht
,,Het gebeurde om 4.00 uur 's morgens. Mijn moeder zei dat ik naar de poort moest rennen. Ik rende, maar James wilde me tegenhouden, dus sprong ik over het hek en ging ik naar het kantoor van de beveiliging. Ik vertelde wat er gebeurde. Op dat moment hoorde ik mijn moeder naar het kantoor rennen. Een beveiliger deed de deur open. Toen kwam James in papa's auto naar de andere poort.''

Het briefje van de toen 10-jarige zoon eindigt abrupt. Mayweather moest 90 dagen de cel in voor huiselijk geweld, maar zat uiteindelijk zestig dagen achter de tralies. Toen werd hij vrijgelaten wegens goed gedrag.

zondag 3 mei 2015 @ 12:39:13 #134
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_152230603
Mooi dat alle casuals na vandaag ook weer zijn opgerot.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Trouwste user 2022 zondag 3 mei 2015 @ 12:46:08 #135
7889 tong80
Spleenheup
pi_152230740
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2015 12:39 schreef superniger het volgende:
Mooi dat alle casuals na vandaag ook weer zijn opgerot.
Vind het zelf ook opwinding om niks.

zondag 3 mei 2015 @ 12:46:13 #136
433565 JagerJanssen
Schoap an't drieten
pi_152230745
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 11:47 schreef tong80 het volgende:
Manny Pacquiao bokste tegen Floyd Mayweather in het 'Gevecht van de Eeuw' met een schouderblessure. De Filipijn kon daardoor niet voluit met rechts uithalen, vertelde zijn coach Freddie Roach na de nederlaag van Pacquiao in Las Vegas.

[ afbeelding ]

,,In de derde ronde voelde ik pijn in de schouder. Ik kon veel combinaties niet maken vanwege die pijn'', zei de meervoudig wereldkampioen in het weltergewicht, die desondanks meer dan 100 miljoen dollar overhield aan het duel.

Pacquiao had de blessure al opgelopen voor de langverwachte confrontatie in de MGM Grand Garden Arena, waar Hollywoodsterren als Clint Eastwood, Robert de Niro en Denzel Washington het gevecht aanschouwden. In een sparringpartijtje raakte zijn arm klem en scheurde er een peesje in zijn rechter schouder. ,,Hij was op zich goed hersteld en voelde zich klaar om te boksen, maar iedereen kon zien dat Manny zelden zijn rechter gebruikte'', zei zijn promotor Bob Arum.

Mayweather won de partij na twaalf ronden op punten en behield zijn ongeslagen status.

Slechte verliezer.
Ik wil niet opscheppen maar ik doe het toch maar even.
pi_152230785
Heel slap van Manny.
pi_152230806
Topics teruggelezen. Wat een onzin hebben ze meeste hier gepost zeg :')
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  zondag 3 mei 2015 @ 12:54:23 #139
434283 topdeck
graag op anoniem
pi_152230907
graag op anoniem
pi_152230929
Maar het biedt wel mogelijkheden voor een rematch. Floyd bokst nog 1 partij, waarom niet nog een keer tegen Manny? Dan kan die laten zien dat ie fit beter voor de dag komt. En dan in Manilla, om van het gezeur van partijdigheid af te zijn en omdat het een mooi affiche is: thrilla in Manilla 2.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 3 mei 2015 @ 13:00:05 #141
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_152231016
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 12:56 schreef aesop het volgende:
Maar het biedt wel mogelijkheden voor een rematch. Floyd bokst nog 1 partij, waarom niet nog een keer tegen Manny? Dan kan die laten zien dat ie fit beter voor de dag komt. En dan in Manilla, om van het gezeur van partijdigheid af te zijn en omdat het een mooi affiche is: thrilla in Manilla 2.
Volgens mij was 1 van de voorwaarden van Mayweather dat er een rematch zou komen als Pacquiao zou winnen, maar geen rematch als Mayweather zou winnen.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_152231082
Spijt dat ik hiervoor was opgebleven zeg
pi_152231091
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 12:56 schreef aesop het volgende:
Manny maakt geen kans, vanaf ronde 1 was het duidelijk dat Floyd het gevecht domineerde, die wist precies wat hij deed en kwam geen enkele keer in de problemen. Geen enkele bokser zal door de verdediging van Floyd komen
pi_152231114
Badr Hari
pi_152231269
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 13:03 schreef Rickertman96 het volgende:
Spijt dat ik hiervoor was opgebleven zeg
Best gevecht van de eeuw allertijden ooit man, op naar de volgende.

Tip:
8 mei Artem Levin vs Simon Marcus
10 mei Stipe Miocic vs Mark Hunt
16 mei Frankie Edgar vs Urijah Faber
23 mei Anthony Johnson vs Daniel Cormier, Chris Weidman vs Vitor Belfort en Travis Browne vs Andrei Arlovski
pi_152231284
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 13:14 schreef Nober het volgende:

[..]

Tip:
23 mei Anthony Johnson vs Daniel Cormier, Chris Weidman vs Vitor Belfort en Travis Browne vs Andrei Arlovski
Uh nee tijd voor voetbal
pi_152231302
quote:

[..]

Tip:
Je begint de UFC wel te waarderen als je ziet hoeveel onzin er rond zo'n bokswedstrijd is.

Hoewel er maar 1 interessant gevecht is de komende tijd en dat is Mcgregor vs Aldo
  Trouwste user 2022 zondag 3 mei 2015 @ 13:16:36 #148
7889 tong80
Spleenheup
pi_152231311
quote:

[..]

Ooit van Muhammed Ali, Frazier of Foreman gehoord :?

Trouwste user 2022 zondag 3 mei 2015 @ 13:17:36 #149
7889 tong80
Spleenheup
pi_152231332
Trouwens......Louis - Schmeling.

pi_152231340
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 13:16 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ooit van Muhammed Ali, Frazier of Foreman gehoord :?

Foreman, is dat niet een grill?
  Trouwste user 2022 zondag 3 mei 2015 @ 13:19:16 #151
7889 tong80
Spleenheup
pi_152231365
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 13:18 schreef dz5b604 het volgende:

[..]

Foreman, is dat niet een grill?
Dit zegt genoeg.

pi_152231377
Mensen die hier KO's verwachten :')
pi_152231381
Beter gaan die mensen een KO compilatie kijken als dat het enige is waar ze van genieten
pi_152231388
Wie een wereldpartij wil zien zou Lewis vs Klitschko moeten opzoeken.
pi_152231406
Wat een waardeloze kutwedstrijd die volgens mij Pacquiao had gewonnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')