Iemand in z'n milt slaan is een manier om wat energie uit zo'n persoon te halen.quote:Op zondag 3 mei 2015 10:57 schreef Accursius het volgende:
Ik kijk nu die wedstrijd terug en ik vraag me het volgende af. Soms geven die lui elkaar een "knuffel" en dan begint 1 van die 2 de ander in de zij te meppen, wat is het idee erachter?Ik ben een totale boksleek.
Wat een onzin, dit is het gevecht dat beide heel graag willen winnen. Jij denkt dat een wedstrijd zonder knockout geen wedstrijd is, maar dan heb je de afgelopen jaren niet naar Mayweather en Pac gekeken. Het gaat niet om de knockout het gaat om de winst en iemand met een record van 47-0 wil heel graag winnen geloof mij maar.quote:Op zondag 3 mei 2015 11:24 schreef Confetti het volgende:
Beiden over-the-hill. Dit gevecht kwam een paar jaar te laat en ik denk dat veel mensen nu afhaken. Het gaat puur en alleen om geld, het boeit de heren helemaal niet meer of ze winnen of verliezen en dat is ook duidelijk te zien.
Het idee hier achter is imo (en ik heb niet geweldig veel ervaring)quote:Op zondag 3 mei 2015 10:57 schreef Accursius het volgende:
Ik kijk nu die wedstrijd terug en ik vraag me het volgende af. Soms geven die lui elkaar een "knuffel" en dan begint 1 van die 2 de ander in de zij te meppen, wat is het idee erachter?Ik ben een totale boksleek.
Vind het zelf ook opwinding om niks.quote:Op zondag 3 mei 2015 12:39 schreef superniger het volgende:
Mooi dat alle casuals na vandaag ook weer zijn opgerot.
Slechte verliezer.quote:Op zondag 3 mei 2015 11:47 schreef tong80 het volgende:
Manny Pacquiao bokste tegen Floyd Mayweather in het 'Gevecht van de Eeuw' met een schouderblessure. De Filipijn kon daardoor niet voluit met rechts uithalen, vertelde zijn coach Freddie Roach na de nederlaag van Pacquiao in Las Vegas.
[ afbeelding ]
,,In de derde ronde voelde ik pijn in de schouder. Ik kon veel combinaties niet maken vanwege die pijn'', zei de meervoudig wereldkampioen in het weltergewicht, die desondanks meer dan 100 miljoen dollar overhield aan het duel.
Pacquiao had de blessure al opgelopen voor de langverwachte confrontatie in de MGM Grand Garden Arena, waar Hollywoodsterren als Clint Eastwood, Robert de Niro en Denzel Washington het gevecht aanschouwden. In een sparringpartijtje raakte zijn arm klem en scheurde er een peesje in zijn rechter schouder. ,,Hij was op zich goed hersteld en voelde zich klaar om te boksen, maar iedereen kon zien dat Manny zelden zijn rechter gebruikte'', zei zijn promotor Bob Arum.
Mayweather won de partij na twaalf ronden op punten en behield zijn ongeslagen status.
Volgens mij was 1 van de voorwaarden van Mayweather dat er een rematch zou komen als Pacquiao zou winnen, maar geen rematch als Mayweather zou winnen.quote:Op zondag 3 mei 2015 12:56 schreef aesop het volgende:
Maar het biedt wel mogelijkheden voor een rematch. Floyd bokst nog 1 partij, waarom niet nog een keer tegen Manny? Dan kan die laten zien dat ie fit beter voor de dag komt. En dan in Manilla, om van het gezeur van partijdigheid af te zijn en omdat het een mooi affiche is: thrilla in Manilla 2.
Manny maakt geen kans, vanaf ronde 1 was het duidelijk dat Floyd het gevecht domineerde, die wist precies wat hij deed en kwam geen enkele keer in de problemen. Geen enkele bokser zal door de verdediging van Floyd komenquote:Op zondag 3 mei 2015 12:56 schreef aesop het volgende:
Maar het biedt wel mogelijkheden voor een rematch. Floyd bokst nog 1 partij, waarom niet nog een keer tegen Manny? Dan kan die laten zien dat ie fit beter voor de dag komt. En dan in Manilla, om van het gezeur van partijdigheid af te zijn en omdat het een mooi affiche is: thrilla in Manilla 2.
Best gevecht van de eeuw allertijden ooit man, op naar de volgende.quote:Op zondag 3 mei 2015 13:03 schreef Rickertman96 het volgende:
Spijt dat ik hiervoor was opgebleven zeg
Uh nee tijd voor voetbalquote:Op zondag 3 mei 2015 13:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Best gevecht van de eeuw allertijden ooit man, op naar de volgende.
Tip:
8 mei Artem Levin vs Simon Marcus
10 mei Stipe Miocic vs Mark Hunt
16 mei Frankie Edgar vs Urijah Faber
23 mei Anthony Johnson vs Daniel Cormier, Chris Weidman vs Vitor Belfort en Travis Browne vs Andrei Arlovski
Je begint de UFC wel te waarderen als je ziet hoeveel onzin er rond zo'n bokswedstrijd is.quote:Op zondag 3 mei 2015 13:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Tip:
8 mei Artem Levin vs Simon Marcus
10 mei Stipe Miocic vs Mark Hunt
16 mei Frankie Edgar vs Urijah Faber
23 mei Anthony Johnson vs Daniel Cormier, Chris Weidman vs Vitor Belfort en Travis Browne vs Andrei Arlovski
Ooit van Muhammed Ali, Frazier of Foreman gehoordquote:Op zondag 3 mei 2015 13:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Foreman, is dat niet een grill?quote:Op zondag 3 mei 2015 13:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ooit van Muhammed Ali, Frazier of Foreman gehoord
Dit zegt genoeg.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |