abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152227592
Dit is btw de instagram van de ene ring girl, de brunette: https://instagram.com/dessiemitcheson/
  zondag 3 mei 2015 @ 07:44:06 #102
434283 topdeck
graag op anoniem
pi_152227602
quote:
of Big foot Silva vs Mark Hunt was fucking geweldig _O_
graag op anoniem
  zondag 3 mei 2015 @ 07:44:36 #103
434283 topdeck
graag op anoniem
pi_152227603
graag op anoniem
pi_152227604
quote:
17s.gif Op zondag 3 mei 2015 07:41 schreef JedimindhaX het volgende:
Dit is btw de instagram van de ene ring girl, de brunette: https://instagram.com/dessiemitcheson/
Sow, koekoek. Vooral deze foto :9~

pi_152227620
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 07:44 schreef Max23 het volgende:

[..]

Sow, koekoek. Vooral deze foto :9~

[ afbeelding ]
Meidje heeft een geweldig karakter :9

Werkt die pic?
pi_152227625
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 07:48 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Werkt die pic?
Jazeker
:9~
pi_152227631
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 07:48 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Werkt die pic?
ja, pik werkt :@
pi_152227635
_O-

Ik heb geen stijfje tbh, zal gisteren wel teveel gefapt hebben :o
  zondag 3 mei 2015 @ 08:00:22 #109
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_152227661
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 07:50 schreef Syphixx het volgende:

[..]

ja, pik werkt :@
pi_152227778
pacman was teleurstellend. Human ATM was laf bezig. Hele wedstrijd komt niet in de buurt van de topwedstrijden die in het verleden zijn gespeeld.

Mayweather & Pacman zijn desondAnks de beste van de wereld.
pi_152228107
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 07:39 schreef Intellectueel het volgende:
Waar gaat het heen met de wereld wanneer twee boksers die beide niet boven de 1.73m uitkomen, niet boven de 68 kilo wegen en de charisma van een kastplant hebben, tot s' werelds best worden uitgeroepen in 'het gevecht van de eeuw'.

Boksen is dood en dit gevecht bevestigde dat nog maar eens.
Als je niet weet waar je het over hebt, reageer dan gewoon niet of google eens pound for pound.
pi_152228319
Net even teruggekeken en eerlijk is eerlijk, Mayweather won terecht. Een moment in de vierde ronde dat hij een beetje in de problemen kwam met een punch die er goed op zat, maar verder maakte Pacquiao niks klaar. Hoe 'saai' dat ook kan lijken, en ik vond het ook weinig spectaculair, dat is nou eenmaal ook boksen en z'n zege was verdiend en duidelijk.

De persoon Mayweather is verder gewoon walgelijk, die wedstrijd verliest hij altijd van Pacquiao. :P
Jack does it in real time...
pi_152228347
Manny wilde wel maar kon niet, Floyd kon wel maar wilde niet. Ik ben van mening dat Manny hem veel meer naar de hoek had moeten drijven, daar was hij sterk, ik denk dat de reach van Floyd toch wel het verschil heeft gemaakt in dit gevecht. Ook conditioneel vond ik Manny tegen vallen, vooral de laatste 3 rondes kon hij gewoon niet meer.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 3 mei 2015 @ 10:01:03 #114
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_152228360
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 09:55 schreef DeeBee het volgende:
Net even teruggekeken en eerlijk is eerlijk, Mayweather won terecht. Een moment in de vierde ronde dat hij een beetje in de problemen kwam met een punch die er goed op zat, maar verder maakte Pacquiao niks klaar. Hoe 'saai' dat ook kan lijken, en ik vond het ook weinig spectaculair, dat is nou eenmaal ook boksen en z'n zege was verdiend en duidelijk.

De persoon Mayweather is verder gewoon walgelijk, die wedstrijd verliest hij altijd van Pacquiao. :P
Waar kun je het terugkijken?

Veel mensen zeggen hier: boksen is dood. Maar als dat zo is, waarom levert het dan zoveel geld op?

Wat zijn achteraf de best werkende streams geweest?
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_152228419
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 09:59 schreef raptorix het volgende:
Manny wilde wel maar kon niet, Floyd kon wel maar wilde niet. Ik ben van mening dat Manny hem veel meer naar de hoek had moeten drijven, daar was hij sterk, ik denk dat de reach van Floyd toch wel het verschil heeft gemaakt in dit gevecht. Ook conditioneel vond ik Manny tegen vallen, vooral de laatste 3 rondes kon hij gewoon niet meer.
Mayweather had zelfs voor de K.O. kunnen gaan denk ik ja, maar het was 'resultaatboksen' op z'n best. :P Wat dat betreft moet je het hem wel nageven dat hij erg gedisciplineerd bokst, wat gewoon een kwaliteit is. Pacquiao werd compleet geneutraliseerd in de eerste ronden en kwam er toen niet echt lekker meer in en kon in de laatste ronden echt geen gas geven nee. En dat reachvoordeel is wel cruciaal voor een counterpuncher, maakt z'n stijl nog zoveel effectiever.

quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 10:01 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Waar kun je het terugkijken?

Veel mensen zeggen hier: boksen is dood. Maar als dat zo is, waarom levert het dan zoveel geld op?

Wat zijn achteraf de best werkende streams geweest?
Niet online, maar gedownload. En nou ja, de tickets, pay-per-view en alles levert gewoon veel geld op. En boksen is niet per se dood, maar ergens ook wel een 'lastige' sport als niemand K.O. gaat. Gister was het overduidelijk wie het gevecht domineerde, maar als Pacquiao iets actiever was geweest was het voor de perceptie al veel lastiger om een winnaar aan te wijzen. Het tactische aspect van die partijen sneeuwt heel erg onder en dan is het al snel 'saai' in de ogen van een hoop mensen, wanneer 1 van de boksers een reactievere stijl heeft.
Jack does it in real time...
pi_152228434
Ik had het geluk dat ik me verslapen had en de torrent kon kijken voordat ik de uitslag wist :+
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_152228880
Had de wekker gezet, maar ben er doorheen geslapen. Nu maar even het gevecht binnenhalen en kijken.
pi_152228927
Ik ben geen bokskenner maar de commentator van Sky (via torrent) gaf goed commentaar.
Als leek zou je zeggen Manny was veel pro-actiever, maar daar krijg je geen punten voor. Wel zou een in-actieve houding punten aftrek moeten opleveren.

Wel heeft die Moneyweather respect afgedwongen bij mij..Leek wel of slagen die hij ontving geen enkele impact hadden.
Hell To The Liars
  zondag 3 mei 2015 @ 10:56:47 #119
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_152228960
Schuld van Manny dat hij geen antwoord heeft op de defensieve stijl van Floyd.
Floyd was gewoon 3 klassen beter.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_152228964
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 06:55 schreef KingRoland het volgende:

[..]

En daarom hoor je helemaal niets van Boksen behalve vandaag dus.
Ook dat vind ik een beetje jammer😉🙈.
pi_152228970
Ik kijk nu die wedstrijd terug en ik vraag me het volgende af. Soms geven die lui elkaar een "knuffel" en dan begint 1 van die 2 de ander in de zij te meppen, wat is het idee erachter? :P Ik ben een totale boksleek.
pi_152229089
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 10:57 schreef Accursius het volgende:
Ik kijk nu die wedstrijd terug en ik vraag me het volgende af. Soms geven die lui elkaar een "knuffel" en dan begint 1 van die 2 de ander in de zij te meppen, wat is het idee erachter? :P Ik ben een totale boksleek.
Ik ben ook een leek :)
Die bokser die in de hoek gedreven wordt probeert door het naar beneden duiken een uitweg te zoeken en op het moment dat hij gaat knuffelen worden ze uit elkaar gehaald en heeft hij weer wat ruimte ?

Is dat het goede antwoord??
Hell To The Liars
pi_152229124
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2015 11:07 schreef Droopie het volgende:

[..]

Ik ben ook een leek :)
Die bokser die in de hoek gedreven wordt probeert door het naar beneden duiken een uitweg te zoeken en op het moment dat hij gaat knuffelen worden ze uit elkaar gehaald en heeft hij weer wat ruimte ?

Is dat het goede antwoord??
Dat klinkt wel plausibel ja :P alleen waarom wordt er dan nog in de zij geslagen? Dat is toch niet netjes lijkt mij :P
  zondag 3 mei 2015 @ 11:22:56 #124
425256 broodnodig.brood.nodig.
ongeveer twee keer de helft
pi_152229266
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 11:11 schreef Accursius het volgende:

[..]

Dat klinkt wel plausibel ja :P alleen waarom wordt er dan nog in de zij geslagen? Dat is toch niet netjes lijkt mij :P
Elkaar slaan is over het algemeen niet zo netjes :+
Al is een belangrijk onderdeel van de bokssport om elkaar te slaan, zowel tegen het hoofd als tegen het lichaam (waaronder in de zij) ;)
pi_152229295
Beiden over-the-hill. Dit gevecht kwam een paar jaar te laat en ik denk dat veel mensen nu afhaken. Het gaat puur en alleen om geld, het boeit de heren helemaal niet meer of ze winnen of verliezen en dat is ook duidelijk te zien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')