Ik denk van niet en mocht het zo zijn dan denk ik eerder negatief dan positiefquote:Op zondag 3 mei 2015 07:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geloof me dat hier de komende 20 jaar gewoon over gepraat wordt daar boxliefhebbers. Dit soort wedstrijden komen eens in de 20-30 jaar voor. Waarom? Omdat niemand in een paar jaar zoveel partijen kan winnen, daarom duurt het altijd zo lang etc.
Met spektakel win je niet altijd zoals je nu ziet.quote:Op zondag 3 mei 2015 07:07 schreef marsan het volgende:
[..]
margarito, canello, pacman, cotto, maidana. dat zijn mensen voor spektakelgevechten
Precies dit! Dan krijg je als vechter de kans om het boksen weer op de kaart te brengen, besluit je de wereld de dood in the vervelen. GG WP. Not.quote:Op zondag 3 mei 2015 07:05 schreef hmmmz het volgende:
Boxen is dood, niemand wil dit zien, wat een aanfluiting. Ik kijk dit nooit meer.
twitter:9GAG twitterde op zondag 03-05-2015 om 07:05:35Mayweather copying Ariana’s style #MayPac #MayweatherPacquiao http://t.co/mwOidtc0DL reageer retweet
lafbek.quote:Op zondag 3 mei 2015 07:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hoezo lafbek? De man is een tacticus en incasseren als een malle. Je vergist je aardig in Floyd.
Ik denk van wel en niet zozeer om de wedstrijd, maar meer omdat het gewoon lang duurt voordat er weer 2 van die beesten opstaan die alles gewonnen hebben en dan tegen elkaar gaan staan.quote:Op zondag 3 mei 2015 07:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik denk van niet en mocht het zo zijn dan denk ik eerder negatief dan positief
quote:Op zondag 3 mei 2015 07:08 schreef Tetouanie het volgende:
[..]
Precies dit! Dan krijg je als vechter de kans om het boksen weer op de kaart te brengen, besluit je de wereld de dood in the vervelen. GG WP. Not.
KO was nooit close. echt nooit.quote:Op zondag 3 mei 2015 07:06 schreef Sound.Cloud het volgende:
Knockout echt niet aan de orde.
Ik had wel verwacht dat Mayweather zou winnen maar niet zo makkelijk. Pacquiao liet echt helemaal niets zien. In het midden van de ring staan gaat hem echt niet worden. Ronde 1 had ie er als Maidana op moeten klappen, 100 klappen gooien.
Mehh
quote:
Net even terug gekeken. Je hebt gelijk. Het was erg colse op een paar momenten.quote:Op zondag 3 mei 2015 07:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het lijkt heel dichtbij. Ronde 8 idem. Floyd stapt in, raakt Manny licht en Manny haalt vol uit en NET op tijd trekt Floyd zijn kin/gezicht terug halve seconde later en hij lag op de grond. Dat inzicht is erg knap.
En dat is zo sterk van die Floyd. Hij weet dat exact fucking sickquote:Op zondag 3 mei 2015 07:09 schreef superniger het volgende:
[..]
Net even terug gekeken. Je hebt gelijk. Het was erg colse op een paar momenten.
Eens, verder ga ik weer me nest in.quote:Op zondag 3 mei 2015 07:08 schreef Tetouanie het volgende:
[..]
Precies dit! Dan krijg je als vechter de kans om het boksen weer op de kaart te brengen, besluit je de wereld de dood in the vervelen. GG WP. Not.
dat zeg ik ook niet. Ik zeg alleen dat dat de mensen zijn voor spektakel. Dat type bokser zal ook nooit ongeslagen blijven.quote:Op zondag 3 mei 2015 07:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Met spektakel win je niet altijd zoals je nu ziet.
Inderdaad. Floyd is echt een klootzak van een vent. Maar voor zijn techniek heb ik echt zoveel respect voor.quote:Op zondag 3 mei 2015 07:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
En dat is zo sterk van die Floyd. Hij weet dat exact fucking sick
hij is gewoon extreem goed.quote:Op zondag 3 mei 2015 07:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
En dat is zo sterk van die Floyd. Hij weet dat exact fucking sick
Het is defensief, niet per se laf imo. Hij weet wanneer die moet dodgen, incasseren, en counteren. Tsja niet echt het leukst om te zien, maar de skills heb je wel nodig hoor.quote:Op zondag 3 mei 2015 07:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Eens, verder ga ik weer me nest in.
Mayweather is en blijft laf. Daar zijn wij het allemaal over eens.
Jep, ik denk dat elke vechtsportliefhebber zich zo voelt/dit denkt. 48-0, dat is heel bijzonder.. En nogmaals zonder mij verder verdiept te hebben heb ik altijd gelezen/gehoord dat Mayweather echt een trainingsbeest is en extreem, maar dan ook extreem hard werkt in de gym. Daar kan je alléén maar respect voor hebben. Voor de man zelf opzich, tsja..quote:Op zondag 3 mei 2015 07:11 schreef superniger het volgende:
[..]
Inderdaad. Floyd is echt een klootzak van een vent. Maar voor zijn techniek heb ik echt zoveel respect voor.
I N T E R of C H E L S E Aquote:Op zondag 3 mei 2015 07:19 schreef RipCity het volgende:
Mourinho is de coach van die Mayweather volgens mij....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |