Klopt mar Manny raakte hem niet dus geen puntenquote:Op zondag 3 mei 2015 06:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Floyd gewonnenDie pussy deed niks
En daar ben je dus blij mee?quote:Op zondag 3 mei 2015 06:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Klopt mar Manny raakte hem niet dus geen punten
Precies, en heel veel op de dekking. Dat lijkt dan wel wat, maar is ook niets.quote:Op zondag 3 mei 2015 06:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat is wel sterk van Mayweather dat Manny hem gewoon amper raakte al leek dat wel vaak zo, maar 90% van de klappen waren gewoon mis.
voornamelijk de vloerquote:Op zondag 3 mei 2015 06:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ali had hem alle hoeken van de ring laten zien.
Incasseren? Elke klap was mis van Mannyquote:Op zondag 3 mei 2015 06:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou. Het is dat ik toch wakker was.
Leuk dat hij kan incasseren en blijven staan hoor, maar hoe hij denkt dat deze onzin beter is dan Ali gaat langs me heen.
Op de dekking (op de handschoen etc) telt niet als klapquote:Op zondag 3 mei 2015 06:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
moet je maar eens goed de beelden terug bekijken.
En daarom hoor je helemaal niets van Boksen behalve vandaag dus.quote:Op zondag 3 mei 2015 06:55 schreef frdanny het volgende:
Beetje jammer dit. Ben het er niet mee eens maar was wel te verwachten. Bedtijd, slaap lekker allemaal! X
Op de dekking telt niet als een rake klap hequote:Op zondag 3 mei 2015 06:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
moet je maar eens goed de beelden terug bekijken.
dit is dan wel waar, maar Floyd deed zelf niet meer dan manny. Een gelijkspel zou beter zijn al dan niet hele lichte voordeel voor Floydquote:
Hij doet gewoon net genoeg om genoeg rondes te pakken.quote:Op zondag 3 mei 2015 06:56 schreef topdeck het volgende:
[..]
dit is dan wel waar, maar Floyd deed zelf niet meer dan manny. Een gelijkspel zou beter zijn al dan niet hele lichte voordeel voor Floyd
Nou ja dan nog is het wel vermoeiend natuurlijk om zo'n continue stroom aan punches te pareren en een goede defensie op te kunnen houden, maar het is gewoon doodsaai en suf als spelwijze.quote:Op zondag 3 mei 2015 06:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Op de dekking (op de handschoen etc) telt niet als klap
Daarom is het zon grote vechter. Hij weet exact wat hij moet doen en kan incasseren en uitdelen wanneer nodig.quote:Op zondag 3 mei 2015 06:57 schreef marsan het volgende:
[..]
Hij doet gewoon net genoeg om genoeg rondes te pakken.
Steeds met een klein verschil, maar genoeg om de ronde binnen te halen.
En je hebt steeds het idee dat hij ook nog wel een stapje meer kan als t moet.
Het is gewoon een zakelijke bokser.quote:Op zondag 3 mei 2015 06:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nou ja dan nog is het wel vermoeiend natuurlijk om zo'n continue stroom aan punches te pareren en een goede defensie op te kunnen houden, maar het is gewoon doodsaai en suf als spelwijze.
Zo speelt Floyd en daarom uitgekotst door iedereen.quote:Op zondag 3 mei 2015 06:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ook bullshit dat Floyd, Pacman continu zomaar mocht vastpakken onder z'n arm
Inderdaad. Hij leest t gewoon heel goed en weet precies wanneer hij wat moet doen.quote:Op zondag 3 mei 2015 06:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Daarom is het zon grote vechter. Hij weet exact wat hij moet doen en kan incasseren en uitdelen wanneer nodig.
Hij is ook helemaal niet populair door zijn speelwijze. Terecht.quote:Op zondag 3 mei 2015 06:59 schreef Max23 het volgende:
Publiek was het duidelijk niet eens me de uitslag, aan dat boe-geroep tijdens het interview met Floyd te horen.
Mwah, het is zoiezo iets waar Bayless op had moeten letten maar ik vind niet dat Floyd zoveel geclinched heeft dat er een punt af had moet worden getrokken. Kijk anders Klitschko ;e die man clincht alsof zijn leven er van af hangt.quote:Op zondag 3 mei 2015 06:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ook bullshit dat Floyd, Pacman continu zomaar mocht vastpakken onder z'n arm
Met die mentaliteit kom je dus nooit in de buurt van zulke bedragen.quote:Op zondag 3 mei 2015 07:00 schreef Zinedinho het volgende:
Pfff wat een bedragen. Ik zou gewoon bij de eerste klap neervallen en het geld mee naar huis nemen.
Je zou sowieso na de eerste klap neervallen, ook al staat er geen geld op het spel. Die mannen slaan zo tyfushardquote:Op zondag 3 mei 2015 07:00 schreef Zinedinho het volgende:
Pfff wat een bedragen. Ik zou gewoon bij de eerste klap neervallen en het geld mee naar huis nemen.
Totaal niet.quote:Op zondag 3 mei 2015 07:01 schreef Poepz0r het volgende:
Manny heeft wel aantal keer HEEL dicht bij KO gezeten
Gelijkspel kan toch niet? Dan zouden er extra rondes komen.quote:Op zondag 3 mei 2015 07:02 schreef topdeck het volgende:
jongens, pac had echt niet moeten winnen hoor
en ik ben zelfs voor pac, hooguit gelijkspel
ja dat impliceer ikquote:Op zondag 3 mei 2015 07:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gelijkspel kan toch niet? Dan zouden er extra rondes komen.
Hij is voor Floyd dan moet je wel een paar acties groter maken dan wat het is.quote:
Jawel net in ronde 3 en 4 sowieso. Zie nu stukken replay Japanse tv. Net op tijd draaide floyd weg enz in die hoeken. Scheelde maar paar centimeterquote:
gewoon gelijk kan he.quote:Op zondag 3 mei 2015 07:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gelijkspel kan toch niet? Dan zouden er extra rondes komen.
Hier ook want titelgevechtquote:Op zondag 3 mei 2015 07:03 schreef marsan het volgende:
[..]
gewoon gelijk kan he.
extra rondes doen ze in K1 enzo
Paar centimeter is niet heel dicht bij in het boksen. Als het een paar millimeter was dan was hij wel dichtbij een KO.quote:Op zondag 3 mei 2015 07:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jawel net in ronde 3 en 4 sowieso. Zie nu stukken replay Japanse tv. Net op tijd draaide floyd weg enz in die hoeken. Scheelde maar paar centimeter
nee man. dat bestaat niet in boksen. dan is t gewoon een draw.quote:
Het lijkt heel dichtbij. Ronde 8 idem. Floyd stapt in, raakt Manny licht en Manny haalt vol uit en NET op tijd trekt Floyd zijn kin/gezicht terug halve seconde later en hij lag op de grond. Dat inzicht is erg knap.quote:Op zondag 3 mei 2015 07:04 schreef superniger het volgende:
[..]
Paar centimeter is niet heel dicht bij in het boksen. Als het een paar millimeter was dan was hij wel dichtbij een KO.
met Mayweather is het helemaal geen boxwedstrijd van de eeuw. Alleen omdat het zo commercieel is ingesteld hoor je vandaag wel wat want na vandaag boeit boksen helemaal niemand meer.quote:Op zondag 3 mei 2015 07:03 schreef hmmmz het volgende:
als dit de boxwedstrijd van de eeuw is_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zondag 3 mei 2015 07:05 schreef marsan het volgende:
[..]
nee man. dat bestaat niet in boksen. dan is t gewoon een draw.
quote:Op zondag 3 mei 2015 07:05 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
Jammer, maar het was het opstaan wel waard... stel je voor dat Pac, Mayweather wél KO had geslagen, ook al was de kans klein (misschien zelfs nihil), dat hadden we toch niet willen missen. Dat zou echt zo'n moment in de sportgeschiedenis zijn waar je bij had willen zijn. Maargoed, niet gebeurd.Wel paar goede shots though.
Maar wat is Mayweather ook goed, damn. Zijn snelheid, voetwerk en daarmee vooral zijn elusiveness en counters. Wow. Je kan zeggen wat je wilt en ik moet toegeven dat ik nooit een Mayweather of Pac partij live of zelfs geheel heb gezien (ben meer into MMA/Kickboxing).. maar de skills die Mayweather bezit... je hoeft geen bokskenner te zijn om te zien dat dat van speciaal niveau is.
Geloof me dat hier de komende 20 jaar gewoon over gepraat wordt daar boxliefhebbers. Dit soort wedstrijden komen eens in de 20-30 jaar voor. Waarom? Omdat niemand in een paar jaar zoveel partijen kan winnen, daarom duurt het altijd zo lang etc.quote:Op zondag 3 mei 2015 07:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
met Mayweather is het helemaal geen boxwedstrijd van de eeuw. Alleen omdat het zo commercieel is ingesteld hoor je vandaag wel wat want na vandaag boeit boksen helemaal niemand meer.
niveau lafbek en saai ja.quote:Op zondag 3 mei 2015 07:05 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
Jammer, maar het was het opstaan wel waard... stel je voor dat Pac, Mayweather wél KO had geslagen, ook al was de kans klein (misschien zelfs nihil), dat hadden we toch niet willen missen. Dat zou echt zo'n moment in de sportgeschiedenis zijn waar je bij had willen zijn. Maargoed, niet gebeurd.Wel paar goede shots though.
Maar wat is Mayweather ook goed, damn. Zijn snelheid, voetwerk en daarmee vooral zijn elusiveness en counters. Wow. Je kan zeggen wat je wilt en ik moet toegeven dat ik nooit een Mayweather of Pac partij live of zelfs geheel heb gezien (ben meer into MMA/Kickboxing).. maar de skills die Mayweather bezit... je hoeft geen bokskenner te zijn om te zien dat dat van speciaal niveau is.
Hoezo lafbek? De man is een tacticus en incasseren als een malle. Je vergist je aardig in Floyd.quote:
margarito, canello, pacman, cotto, maidana. dat zijn mensen voor spektakelgevechtenquote:Op zondag 3 mei 2015 07:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
met Mayweather is het helemaal geen boxwedstrijd van de eeuw. Alleen omdat het zo commercieel is ingesteld hoor je vandaag wel wat want na vandaag boeit boksen helemaal niemand meer.
Ik denk van niet en mocht het zo zijn dan denk ik eerder negatief dan positiefquote:Op zondag 3 mei 2015 07:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geloof me dat hier de komende 20 jaar gewoon over gepraat wordt daar boxliefhebbers. Dit soort wedstrijden komen eens in de 20-30 jaar voor. Waarom? Omdat niemand in een paar jaar zoveel partijen kan winnen, daarom duurt het altijd zo lang etc.
Met spektakel win je niet altijd zoals je nu ziet.quote:Op zondag 3 mei 2015 07:07 schreef marsan het volgende:
[..]
margarito, canello, pacman, cotto, maidana. dat zijn mensen voor spektakelgevechten
Precies dit! Dan krijg je als vechter de kans om het boksen weer op de kaart te brengen, besluit je de wereld de dood in the vervelen. GG WP. Not.quote:Op zondag 3 mei 2015 07:05 schreef hmmmz het volgende:
Boxen is dood, niemand wil dit zien, wat een aanfluiting. Ik kijk dit nooit meer.
twitter:9GAG twitterde op zondag 03-05-2015 om 07:05:35Mayweather copying Ariana’s style #MayPac #MayweatherPacquiao http://t.co/mwOidtc0DL reageer retweet
lafbek.quote:Op zondag 3 mei 2015 07:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hoezo lafbek? De man is een tacticus en incasseren als een malle. Je vergist je aardig in Floyd.
Ik denk van wel en niet zozeer om de wedstrijd, maar meer omdat het gewoon lang duurt voordat er weer 2 van die beesten opstaan die alles gewonnen hebben en dan tegen elkaar gaan staan.quote:Op zondag 3 mei 2015 07:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik denk van niet en mocht het zo zijn dan denk ik eerder negatief dan positief
quote:Op zondag 3 mei 2015 07:08 schreef Tetouanie het volgende:
[..]
Precies dit! Dan krijg je als vechter de kans om het boksen weer op de kaart te brengen, besluit je de wereld de dood in the vervelen. GG WP. Not.
KO was nooit close. echt nooit.quote:Op zondag 3 mei 2015 07:06 schreef Sound.Cloud het volgende:
Knockout echt niet aan de orde.
Ik had wel verwacht dat Mayweather zou winnen maar niet zo makkelijk. Pacquiao liet echt helemaal niets zien. In het midden van de ring staan gaat hem echt niet worden. Ronde 1 had ie er als Maidana op moeten klappen, 100 klappen gooien.
Mehh
quote:
Net even terug gekeken. Je hebt gelijk. Het was erg colse op een paar momenten.quote:Op zondag 3 mei 2015 07:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het lijkt heel dichtbij. Ronde 8 idem. Floyd stapt in, raakt Manny licht en Manny haalt vol uit en NET op tijd trekt Floyd zijn kin/gezicht terug halve seconde later en hij lag op de grond. Dat inzicht is erg knap.
En dat is zo sterk van die Floyd. Hij weet dat exact fucking sickquote:Op zondag 3 mei 2015 07:09 schreef superniger het volgende:
[..]
Net even terug gekeken. Je hebt gelijk. Het was erg colse op een paar momenten.
Eens, verder ga ik weer me nest in.quote:Op zondag 3 mei 2015 07:08 schreef Tetouanie het volgende:
[..]
Precies dit! Dan krijg je als vechter de kans om het boksen weer op de kaart te brengen, besluit je de wereld de dood in the vervelen. GG WP. Not.
dat zeg ik ook niet. Ik zeg alleen dat dat de mensen zijn voor spektakel. Dat type bokser zal ook nooit ongeslagen blijven.quote:Op zondag 3 mei 2015 07:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Met spektakel win je niet altijd zoals je nu ziet.
Inderdaad. Floyd is echt een klootzak van een vent. Maar voor zijn techniek heb ik echt zoveel respect voor.quote:Op zondag 3 mei 2015 07:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
En dat is zo sterk van die Floyd. Hij weet dat exact fucking sick
hij is gewoon extreem goed.quote:Op zondag 3 mei 2015 07:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
En dat is zo sterk van die Floyd. Hij weet dat exact fucking sick
Het is defensief, niet per se laf imo. Hij weet wanneer die moet dodgen, incasseren, en counteren. Tsja niet echt het leukst om te zien, maar de skills heb je wel nodig hoor.quote:Op zondag 3 mei 2015 07:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Eens, verder ga ik weer me nest in.
Mayweather is en blijft laf. Daar zijn wij het allemaal over eens.
Jep, ik denk dat elke vechtsportliefhebber zich zo voelt/dit denkt. 48-0, dat is heel bijzonder.. En nogmaals zonder mij verder verdiept te hebben heb ik altijd gelezen/gehoord dat Mayweather echt een trainingsbeest is en extreem, maar dan ook extreem hard werkt in de gym. Daar kan je alléén maar respect voor hebben. Voor de man zelf opzich, tsja..quote:Op zondag 3 mei 2015 07:11 schreef superniger het volgende:
[..]
Inderdaad. Floyd is echt een klootzak van een vent. Maar voor zijn techniek heb ik echt zoveel respect voor.
I N T E R of C H E L S E Aquote:Op zondag 3 mei 2015 07:19 schreef RipCity het volgende:
Mourinho is de coach van die Mayweather volgens mij....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |