Yep.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 21:28 schreef Makoto het volgende:
Jawel, vind van wel. Heb niets met voetbal, maar ieder z'n eigen ding natuurlijk!
Ik had 'm gelijk als eerstequote:Op zaterdag 2 mei 2015 21:29 schreef Dagoduck het volgende:
15 keer refreshen voor kankworsten OP, man man man man.
Okay my-man, chill G.quote:
Ik ook meestal.quote:
Achja, welke OP ik heb lig ik niet zo wakker vanquote:
Komt door dit topic dat het in de OP zit:quote:Op zaterdag 2 mei 2015 21:30 schreef Makoto het volgende:
[..]
Achja, welke OP ik heb lig ik niet zo wakker van.
Hij is al lang weg, dus dat scheelt.quote:
Hot Lt. Bitchquote:
EYY Gquote:
Check dit Gquote:
kak muziek, toffe tricksquote:
Die tricks zijn next level man!quote:
Ja, en ik wil Sevilla - Real Madrid nog even afkijken, dus duurt nog wel 10 minuten tot volgende bier.quote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 21:40 schreef Spaghettivreter het volgende:
Maar des te meer een reden om een nieuwe te openen toch ja hoor ja hoor
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 21:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, en ik wil Sevilla - Real Madrid nog even afkijken, dus duurt nog wel 10 minuten tot volgende bier.
Is weer 2 trappen op en af, dan is die wedstrijd al bijna klaar.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 21:42 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Loop gewoon naar de koelkast heb ik ook net gedaan
Gezelligquote:
Wat doe jij hedenavond?quote:
Nog een minuutje, dan ga ik weer naar de koelkast.quote:
Naar de kroeg, bieren.quote:
Ik moet meer vrienden hebben die met me mee willen.quote:
nu even een biertje drinken, spelletje spelen, en dan ff de stad in denk ik zoquote:
Tjaah, wat kan ik daar nou van zeggenquote:Op zaterdag 2 mei 2015 21:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik moet meer vrienden hebben die met me mee willen.
Ik vermaak me meestal alleen ook wel in de kroegquote:Op zaterdag 2 mei 2015 21:52 schreef Makoto het volgende:
[..]
Tjaah, wat kan ik daar nou van zeggen.
Prima te doen inderdaad.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 21:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik vermaak me meestal alleen ook wel in de kroeg
Dat lijkt mij dus echt niksquote:Op zaterdag 2 mei 2015 21:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik vermaak me meestal alleen ook wel in de kroeg
Ik ken wel vrijwel iedereen dus maak hier en daar een praatje. En ik ga bijna alleen nog heen als er live-muziek isquote:
Hoeveel heb je al op?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
hey schatjes
ik heb een aantal weken niet meer gedronken en zit aan het kanon. shit kickt in als een malle
1 halve liter, dus zeg 4-5 units. Erg ditquote:
Aiquote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
1 halve liter, dus zeg 4-5 units. Erg dit
Maar ben meer van andere drugs tegenwoordig
Is ook lekker hoor. En dan kan je gewoon recht op staan en val je niet in slaap enzoquote:
Ik val de laatste tijd best vaak in slaap eigenlijk door teveel drankquote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is ook lekker hoor. En dan kan je gewoon recht op staan en val je niet in slaap enzo
qua smaak niet de populairste, kan nogal zwaar vallenquote:
Yolo toch.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
stiekem wil ik pep snuiven.
Maar is pas 6 dagen geleden en ben ik de hele nacht wakker
Moet ik ook weer eens een keertje doenquote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
stiekem wil ik pep snuiven.
Maar is pas 6 dagen geleden en ben ik de hele nacht wakker
ik ben al aangeschoten, geen goede combi.quote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Jesus Christ, mijn alcohol resistance is echt 0, ik zou bijna mijn ex bellen
Ik zou het ook niet doenquote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik ben al aangeschoten, geen goede combi.
Geen goed idee, het is haar verjaardagquote:
Ook als je geen problemen hebt is het prima.quote:
Eens maar tochquote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:06 schreef DrNick het volgende:
[..]
Nee, heus. Ik verkies andere alcoholische dranken.
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:08 schreef Dagoduck het volgende:
Jägermeister mag er ook nog wel in als het koud is.
de smaak van chloor niet kunnen waarderenquote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:12 schreef DrNick het volgende:
[..]
Het smaakt echt ranzig gewoon![]()
Whisky heeft nog gewoon smaak.
Chloorkipquote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:15 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
de smaak van chloor niet kunnen waarderen
Wel een held, maar toch een sukkelquote:
regel je daar ook vies veel chicks mee?quote:Op zondag 3 mei 2015 00:05 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Weer 150 km vandaag gereden met de motor denk ik.
Wel interesse maar niets concreetsquote:Op zondag 3 mei 2015 00:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
regel je daar ook vies veel chicks mee?
Ook lekkerquote:Op zondag 3 mei 2015 01:04 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik heb het bij een witbiertje gehouden vandaag.
Kut combo breker!quote:
Haha jezus, komt flips even binnenvallen.quote:Op zondag 3 mei 2015 12:59 schreef Flippiee het volgende:
Ik kijk undateables. Ik vind die mensen zo aandoenlijk
quote:Op zondag 3 mei 2015 13:02 schreef Makoto het volgende:
[..]
Haha jezus, komt flips even binnenvallen.
Waarom in vredesnaam kijk je dat?
Whatever.quote:
Haha, nou ja iedereen zijn dingquote:Op zondag 3 mei 2015 13:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik kijk dat omdat ik het leuk vind en mij verveel
Eet en drinkt u smakelijk, en rookvrij!quote:Op zondag 3 mei 2015 13:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JA EUHM IK GA LUNCHEN EN DAN LEES IK HET NOG EEN KEER
Altijd rookvrij in huisquote:Op zondag 3 mei 2015 13:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eet en drinkt u smakelijk, en rookvrij!
Echt ik zou zo graag m'n eigen chillroom willen inrichtenquote:Op zondag 3 mei 2015 13:27 schreef Amarantha het volgende:
Ik denk dat ik het roken in huis later ook wil beperken.. Alleen de game kamer ofzo.
Als je zo beredeneert is de keuken eigenlijk een soort gaskamer.quote:Op zondag 3 mei 2015 13:27 schreef Amarantha het volgende:
Ik denk dat ik het roken in huis later ook wil beperken.. Alleen de game kamer ofzo.
Straks ff Ajax kijken, nu je 't zegtquote:Op zondag 3 mei 2015 13:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als je zo beredeneert is de keuken eigenlijk een soort gaskamer.
Ik ga dat wel doenquote:Op zondag 3 mei 2015 13:27 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Echt ik zou zo graag m'n eigen chillroom willen inrichten
Hey babequote:
Ja.quote:
Ik heb nog niks concreets in gedachten, wel wat ideeën enzo.quote:Op zondag 3 mei 2015 13:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga dat wel doenIk heb nog geen huisje maar in mijn hoofd heb ik het al wel ingericht (weet wel welk huisje ik ooit krijg nml). 2 slaapkamers zitten daarbij. 1 wordt dus een slaapkamer en de ander een computer/game kamer. Wil dan ook een grote dvd kast er neer zetten voor alle games die hij heeft.
Ohja fuck, volgende week pas weer eredivisie. 10 meiquote:Op zondag 3 mei 2015 13:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je zult het moeten doen met de bekerfinale.
Wat een geile UI heb jij.quote:Op zondag 3 mei 2015 13:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hey babe
[..]
Ja.![]()
Zou zelf later in huis, net als wat jij zegt, in 1 kamer niet zoveel moeite hebben (niet de woonkamer). Maar het is wel prettiger/mooier als het gewoon buiten gebeurt![]()
Ik kan er echt uren over nadenkenquote:Op zondag 3 mei 2015 13:31 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik heb nog niks concreets in gedachten, wel wat ideeën enzo.
Ik heb ook een bioscoop kamer thuisquote:Op zondag 3 mei 2015 13:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kan er echt uren over nadenkenWeet al precies hoe het eruit zal gaan zien qua meubels/inrichting enz
Ik heb vooral de kleuren in gedachtequote:Op zondag 3 mei 2015 13:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kan er echt uren over nadenkenWeet al precies hoe het eruit zal gaan zien qua meubels/inrichting enz
Die vorige was sowieso beter.quote:
Dat is nog een ver van m'n bedshow. Eerst maar eens een levensgezellin (Flippiee?) zoeken en daarna zien we wel verder.quote:Op zondag 3 mei 2015 13:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bij die van jouw moet ik denken aan een ontsnapte sperma cel.quote:Op zondag 3 mei 2015 13:34 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Die vorige was sowieso beter.
[..]
Dat is nog een ver van m'n bedshow. Eerst maar eens een levensgezellin (Flippiee?) zoeken en daarna zien we wel verder.
Dat heb ik dan nog weer niet haha, ik heb geen idee hoe de muren, vloeren en gordijnen worden maar waar alles moet gaan staan weet ik al welquote:
Ja voor mij duurt het niet super lang meer. Denk binnen jaartje.. Zodra mijn vriend weer een tijd werk heeft dan wordt het steeds realistischer.quote:Op zondag 3 mei 2015 13:34 schreef Amoeba het volgende:
Dat is nog een ver van m'n bedshow. Eerst maar eens een levensgezellin (Flippiee?) zoeken en daarna zien we wel verder.
Die kutclub van jou is de shit bedoel jequote:Op zondag 3 mei 2015 13:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bij die van jouw moet ik denken aan een ontsnapte sperma cel.
quote:
quote:Op zondag 3 mei 2015 13:36 schreef Amoeba het volgende:
Bij die van jou moet ik denken aan een miskraam haha
Prachtige club!quote:
Hahaquote:Op zondag 3 mei 2015 13:34 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Die vorige was sowieso beter.
[..]
Dat is ook wel handigquote:Op zondag 3 mei 2015 13:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat heb ik dan nog weer niet haha, ik heb geen idee hoe de muren, vloeren en gordijnen worden maar waar alles moet gaan staan weet ik al wel![]()
Ik verlang naar je met heel mijn hart Flips.quote:Op zondag 3 mei 2015 13:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hahaaandoenlijk dit
[..]
Dat is ook wel handig
Je bedoelt dat je ADO shirt een beetje kriebelt? Dat kan kloppen, zo voelt pure AIDS nu eenmaal aan.quote:Op zondag 3 mei 2015 13:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb zin om lekker in bad te gaan.
HAHAHAHquote:Op zondag 3 mei 2015 13:53 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik verlang naar je met heel mijn hart Flips.
Je grap is niet grappig, probeer het nog eens misschien moet ik dan wel lachenquote:Op zondag 3 mei 2015 13:53 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je ADO shirt een beetje kriebelt? Dat kan kloppen, zo voelt pure AIDS nu eenmaal aan.
D'ahwwwwquote:Op zondag 3 mei 2015 13:53 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik verlang naar je met heel mijn hart Flips.
Zoals iedere ADO supporter zegt, volgend seizoen beter.quote:Op zondag 3 mei 2015 13:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je grap is niet grappig, probeer het nog eens misschien moet ik dan wel lachen.
Bazen seriequote:Op zondag 3 mei 2015 14:18 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik check ff een episode van House of Cards
Hjb lul.quote:Op zondag 3 mei 2015 14:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
moet je maar niet zeggen dat je een vent bent
haha oeps
`quote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben al meerdere keren in de trein naar Berlijn geweest maar dat was op doorreis naar het Oosten van Europa. Dit jaar hadden we het idee misschien met een busje zelf naar Berlijn te rijden![]()
Op de een of andere manier maak ik op vakanties nooit nieuwe vrienden, het is meer dingen beleven met de vrienden die je al hebt en gewoon een beetje chillen. Dat is heel anders dan in je eentje naar Indonesië of Thailand te gaanMaar allebei leuk hoor.
Wel hoop ik dat je niet doodziek wordt want dan zie je er misschien niet uit en dan weiger je tropische selfies op te sturen.
GTA 4 meh. Je moet 5 doenquote:Op zondag 3 mei 2015 15:42 schreef Amoeba het volgende:
Ik had 2 GTA IV discs maar ben er een kwijt ofzo
Het spel uitspelen op de goede manier. Jemort Lester missies in een bepaalde volgorde doen en daarbij op de stockmarket spelenquote:Op zondag 3 mei 2015 15:55 schreef DrNick het volgende:
Hoe kan je eigenlijk ooit 150 miljoen verwerven in GTA 5 voor die golfbaan?
h@xquote:Op zondag 3 mei 2015 15:55 schreef DrNick het volgende:
Hoe kan je eigenlijk ooit 150 miljoen verwerven in GTA 5 voor die golfbaan?
Ahja, dan zou het wel kunnen ja.quote:Op zondag 3 mei 2015 16:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het spel uitspelen op de goede manier. Jemort Lester missies in een bepaalde volgorde doen en daarbij op de stockmarket spelen
Google maar eens
Met de liefste dude die ik ken, hell yeahquote:Op zondag 3 mei 2015 16:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hello hello how low..
Klaar voor Montage of Heck?
D'awhquote:Op zondag 3 mei 2015 16:09 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Met de liefste dude die ik ken, hell yeah
Ik kocht eens aandelen, maar toen kwamen ze niet in mijn portfolioquote:Op zondag 3 mei 2015 16:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee dat is. Heb ik ook gedan barst van het geld v
Ja, ik ga met m'n knuffelquote:
mensen die niet 30 miljardquote:Op zondag 3 mei 2015 16:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het spel uitspelen op de goede manier. Jemort Lester missies in een bepaalde volgorde doen en daarbij op de stockmarket spelen
Google maar eens
Pathéquote:
Illegale pc versie?quote:Op zondag 3 mei 2015 16:10 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik kocht eens aandelen, maar toen kwamen ze niet in mijn portfolio
jij bent een van de redenen dat rockstar de pc release zo lang heeft uitgesteld armoedige flikkerquote:
Ja, we moeten het nog even overleggen. Met een busje is avontuurlijk natuurlijk, en levert vast mooie verhalen op, maar of het nou goedkoper is weet ik niet en dan moet je dat ding ook de hele week ergens parkeren.quote:Op zondag 3 mei 2015 14:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
`
Met een busje? Vet man
True je bent natuurlijk al met vrienden, maar dat betekent niet dat je geen andere mensen kan ontmoetenEn zeker allebei leuk, maar eigenlijk niet echt te vergelijken met elkaar. Dus ook lastig te zeggen wat toffer is bijv.
Hahaha dikke kans dat ik dan helemaal geen selfies stuur idd![]()
quote:Op zondag 3 mei 2015 16:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jij bent een van de redenen dat rockstar de pc release zo lang heeft uitgesteld armoedige flikker
quote:Op zondag 3 mei 2015 16:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jij bent een van de redenen dat rockstar de pc release zo lang heeft uitgesteld armoedige flikker
Heb de main storyline al uitgespeeldquote:Op zondag 3 mei 2015 16:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kom op 40 euro voor een gimma man
gta is het elke cent waard
tatta's be likequote:Op zondag 3 mei 2015 16:55 schreef DrNick het volgende:
[..]
Heb de main storyline al uitgespeeld
Koop hem wel als ie 20 euro is op Steam.
haquote:
wdqadasdasdasdsadasdasdasdasdadadasdads zeg dit maar eens 10 keer achter elkaarquote:
FUCK YOU I WON'T DO WHAT YOU TELL ME!quote:Op zondag 3 mei 2015 20:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
wdqadasdasdasdsadasdasdasdasdadadasdads zeg dit maar eens 10 keer achter elkaar
Precies dat ja.quote:
Ja?quote:
Dat is als je rekening hebt gehouden met alles en het naar boven hebt afgerond niet veel.quote:
Ik ben snel tevreden.quote:Op zondag 3 mei 2015 21:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat is als je rekening hebt gehouden met alles en het naar boven hebt afgerond niet veel.
Wiequote:Op zondag 3 mei 2015 21:28 schreef Lt.Surge het volgende:
Blijkbaar is een oud collega van mij (mooie dame btw) tegenwoordig een behoorlijke grote streamer op Twitch o.ó
* Lt.Surge gaat volgen
Shanna heet ze, zal haar friend request op fb eens accepterenquote:
Koffie, de joint en het internet. Niets om ziek van te worden.quote:Op zondag 3 mei 2015 22:07 schreef DrNick het volgende:
Ineens buikpijn, wats deze.
Harry Piekema heeft mij vergiftigd
Deze manquote:Op zondag 3 mei 2015 22:34 schreef DrNick het volgende:
Ah, ze hadden een vervoerbewijs voor de plebejersklasse, en zaten in de eerste klas. Ze zijn nu verhuisd.
Griekenlandquote:
waarom betaal je voor de trein als je ook gewoon zwart kan rijden?quote:Op zondag 3 mei 2015 22:34 schreef DrNick het volgende:
Ah, ze hadden een vervoerbewijs voor de plebejersklasse, en zaten in de eerste klas. Ze zijn nu verhuisd.
Ik word 9/10 keer gewoon gecontroleerd mutsquote:Op zondag 3 mei 2015 23:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
waarom betaal je voor de trein als je ook gewoon zwart kan rijden?
ik kijk boos naar de conducteur en dan lopen ze doorquote:Op zondag 3 mei 2015 23:08 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik word 9/10 keer gewoon gecontroleerd muts
tatta's be likequote:Op zondag 3 mei 2015 23:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Veel controles.quote:Op zondag 3 mei 2015 23:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
HALLO?quote:
Eyoquote:
quote:Op maandag 4 mei 2015 00:01 schreef LittleBrownie het volgende:
"ik ga je lekker gebruiken, kookplaat"
"Vind je me nog leuk? :s"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |