SPOILER: Deadly_KissOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SproetjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: HilzillahOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SilverSjoiisOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MaJoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RonderotondeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: StroopwafelmeisjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Bottoms_upOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BarreltjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: KapiteinCupcakeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Leonietje83Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Fien10Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FelinecatOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MazouOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gegevens worden aangepast op verzoek. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PM'etje.
Afgelopen topic hebben wij deze user(s) uitgezwaaid op weg naar Z&G en wensen hen gezonde plakkers toe![]()
Leonietje83 en Sethiwe!
Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)
[ Bericht 0% gewijzigd door SQ op 08-05-2015 10:04:08 ]disclaimer![]()
Ooh een Sq-topic. Dat moet haast wel staan voor strepenregen![]()
Disclaimer: Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst![]()
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 12:56 schreef BlueEyes het volgende:
Disclaimer: Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst![]()
![]()
Overigens droomde ik vannacht dat ik een vruchtwaterpunctie had bij mignonne. Nouja niet echt een vruchtwaterpunctie maar zij kon dat alleen met een echo. En binnen 10 minuten de uitslag he.Het was een drieling, 2 meisjes en 1 jongetje. 1 van de meisjes had wel een chromosoomafwijking maar die zou alleen een wat droge huid veroorzaken.
Ik helemaal blij maar volgens fok was het dan een minderwaardig gedrocht. Toen gingen we maar op vakantie met mijn ouders maar er zaten gaten in de tent dus gingen we in de auto slapen.
![]()
Defuck.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 13:22 schreef Cygne het volgende:
Ik heb laatst ook al mn teckel borstvoeding gegeven in een droom.Dat is heel on-Fok!
Hier geven de dames allemaal katten bv![]()
![]()
Weet ik.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 13:25 schreef BlueEyes het volgende:
[..]Dat is heel on-Fok!
Hier geven de dames allemaal katten bv![]()
Alleen is mijn teckel het beste kat equivalent dat ik heb.![]()
Mijn kat is overleden. Wie weet is de volgende stap een zombiekat aan de borst.![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 12:56 schreef BlueEyes het volgende:
Disclaimer: Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomstredden we het om het topic een week uit te spreiden?
Spannend Cygne!
En fijn om te lezen, Rotonde! Niet veel mensen gaan op hun trouwdag naar de sauna, maar ongetwijfeld ben je dan erg zen!![]()
![]()
Jongens, niet goed. Ben onderweg naar ziekenhuis op verdenking van een bbz. Baarmoeder leeg en toch zo'n test vonden ze vreemd.![]()
Boh cygne wanneer krijg je nou eens goed nieuws![]()
Verder nog niet bijgelezen en verjaardag van paps aan het vieren in Rotterdam. Zal vanavond uitgebreider posten.26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Ah nee, wanneer mag het nu eens goed gaan.. Sterkte Cygne
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.![]()
Jeetje Cygne, wat een nare wending. Ongelofelijk! Sterkte
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
![]()
Geen idee.. We zitten op de verloskamers en het is nogal druk met bevallingen en dat gaat voor natuurlijk.![]()
Wat een plek om tr zijn. Hebben ze niet een andere optie voor jullie?And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
![]()
Alle bloeduitslagen zijn er, behalve hcg. Hoelang dat gaat duren kunnen ze helemaal geen enkele indicatie van geven.![]()
Goffer zeg, dit is echt heel erg stom.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 18:22 schreef Cygne het volgende:
Alle bloeduitslagen zijn er, behalve hcg. Hoelang dat gaat duren kunnen ze helemaal geen enkele indicatie van geven.![]()
Oh meis wat klote!quote:Op zaterdag 2 mei 2015 18:59 schreef Cygne het volgende:
Hcg is veel te hoog. Dus ik word zo opgenomen en waarschijnlijk geopereerd.
Kut kut kut kut.![]()
heel veel sterkte!
![]()
Jup. In de rechter eileider.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 19:13 schreef Sethiwe het volgende:
Jeetje cygne, wat een domper weer. Ik had zo gehoopt dat het goed zou gaan![]()
Denken ze wel aan een bbm zwangerschap?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: