abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 mei 2015 @ 11:06:29 #1
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_152203299

Welkom!
Welkom in 'Het grote afval topic', waar iedereen welkom is. Of je nou begint met een BMI van 40+ of alleen de vakantie kilo's kwijt wilt, of je nou afvalt terwijl je hard sport of terwijl je op de bank zit te chillen. Hier kun je het allemaal bespreken.

Vele wegen leiden naar Rome. Kies de manier die het best bij jou past maar hou wel je gezondheid in acht. Crashdiëten zijn niet gezond. Het gaat om een verandering van je eetpatroon en levensstijl. Één die blijvend is. Diëten werkt niet. Zodra je op gewicht bent ga je weer eten als voor je dieet en kom je weer aan -> Jojo effect. Dat is iets wat je kosten wat kost wilt vermijden!

Verschillende soorten diëten
Online wordt je dood gegooid met site’s / mensen die claimen hét dieet te hebben gevonden waardoor je afvalt. Atkins, Sonja Bakker, Paelo, Dr. Frank, Protislank,Low carb, Ziekenhuisdieet, Weight-watchers, Cambrdige, Modifast, slimfast, ect ect. De één nog debieler dan de ander. Vrijwel al deze diëten kun je scharen onder “crash dieet”. Je hoeft niet koolhydraat arm te eten om af te vallen. Je hoeft niet te leven op puur en enkel shakes om af te vallen. Het enige dat je moet doen is meer verbranden dan dat je binnen krijgt! Zo simpel is het. Daar is helemaal geen dieet voor nodig.

Kilocalorieën bijhouden
De handigste manier om af te vallen is om te weten wat je naar binnen werkt aan kilocalorieën. Dit doe je door ze te tellen. My Fitness Pal is daar ontzettend handig voor.

Maar, hoe weet ik dan hoeveel kilocalorieën ik moet eten :?
Door je Basaal metabolisme in rust en met eventuele activiteit te berekenen. Dat kun je hier doen. Daar ga je ongeveer 400 a 500 kcal onder zitten per dag. Dan val je op een verantwoorde rustige manier af.

Fabels
Er zijn ontzettend veel fabels voor wat betreft afvallen. Hieronder kun je er een aantal vinden:

Het is goed om zo min mogelijk vet te eten
-Neen. Vetten zijn juist goed voor je en je hebt vetten nodig. Het verstandig op te letten welke soorten vet je tot je neemt. onverzadigde vetten hebben de voorkeur.

Een vitamine pil volstaat om een portie groente te vervangen
-Neen. Groentes bevatten niet alleen vitamines maar nog veel meer andere stoffen die je lichaam nodig heeft. Je kan een vitamine pil wel bij supplementeren maar nooit gebruiken als vervanging voor je groentes!

Koolhydraten zijn dikmakers!
-Neen. Teveel kcal’s maken dik. Een bepaalde voedingsstof maakt niet dik. Wel is het zo dat de enkelvoudige koolhydraten (snoep, koek, gebak, ect) schommelingen veroorzaken in je bloedsuikerspiegel waardoor je honger krijgt.

Fruit mag je onbeperkt eten
-Neen. Ook fruit bevat kilocalorieën. De ene fruitsoort wat meer dan de ander. Een grote banaan heeft bijvoorbeeld ongeveer 150 kcal terwijl een mandarijn er 25 heeft. Bottom line, fruit bevat ook kilocalorieën en van een teveel aan kilocalorieën kom je aan. Fruit is overigens wel een ontzettende goede keuze bij zoete trek!

Superfoods zijn gezonder!
-Neen.Omdat bepaalde fruitsoorten veel antioxidanten bevatten zouden ze veel gezonder zijn. Dit is onzin. Wetenschappers zeggen dat de gezonde werking van fruit komt door de combinatie van stoffen die in fruit zitten, niet alleen door antioxidanten.

Elke soort fruit heeft een eigen combinatie van gezonde stoffen. Juist door te variëren zorg je dat je al die stoffen binnen krijgt.

Daarnaast betaal je je compleet scheel voor de “superfoods” en “superfruits”. Zonde van je geld dus.

Eiwitten
Eiwitten zijn belangrijk als je spieren wilt opbouwen! Eiwitten zijn de bouwstenen van je spieren. Online is er veel discussie over hoeveel eiwitten je nou wel of niet moet hebben. Een teveel aan eiwitten zou slecht zijn voor je nieren. Dit is niet bewezen. Als je aan krachttraining doet en spieren wilt aanzetten dan is 2g eiwitten per kilogram lichaamsgewicht een mooi uitgangspunt.

Haal je eiwitten het liefst uit voedsel. Red je dat niet supplementeer dan bij met whey. Maar leef niet alleen op poeders! Als je whey gebruikt neem deze dan het liefst voor en/of na de training

Om spiermassa te winnen moet je dus meer eiwitten naar binnen werken dan dat je lichaam nodig heeft.

Doe je niet aan krachttraining en/of sport dan is de semi vuistregel 0.8g á 1g eiwitten per kilogram lichaamsgewicht.

Er wordt beweerd dat je lichaam maar 25 a 30g eiwit per keer kan opnemen. Dit is onzin. Dit zou betekenen dat je maar een stukje kipfilet van tussen de 100 en 130 gram bij elke maaltijd zou kunnen nemen omdat je lichaam dan de “grens” heeft bereikt. Hoe je lichaam eiwitten verteert, en de hoeveelheid die je lichaam per maaltijd aankan, is afhankelijk van hoeveel je weegt en hoe hard je traint. Hoe meer je weegt, des te meer je nodig hebt; hoe harder je traint, hoe meer je nodig hebt.

De OP van Topicreeks: Bodybuilding topic heeft veel informatie die interessant is voor de krachtsporters onder ons.

Macronutriënten
Het verdiepen in macronutriënten is voor de (kracht)sporters onder ons ook geen overbodige luxe. Macronutriënten zijn voedingsstoffen die in grote hoeveelheden voorkomen:

• Koolhydraten
• Eiwitten
• Vetten

Informatie over macronutriënten kun je hier, hier en hier (hier wordt ook ingegaan op meal timing) vinden.

Meedoen?
Begin gewoon met posten. Je krijgt vanzelf vragen over wat je wilt, enz. De meeste mensen posten regelmatig lijstje in het volgende format:
• O - Ontbijt
• T - Tussendoortje
• L - Lunch
• D - Diner
• S - Sport
Meestal krijg je vanzelf opmerkingen/complimenten op je lijstje. Heb je specifieke dingen je wilt weten, zet die er dan even bij als vraag :Y.

Extra informatiebronnen
De volgende websites/artikelen geven goede informatie.
Hoe stel je zelf een voedingsschema op?

Heb je je doel bereikt?
Zelfs als je al klaar bent met afvallen maar andere tips wilt geven, ondersteunen of gewoon je eigen ervaringen en prestaties wilt delen ben je hier van harte welkom! O+
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  zaterdag 2 mei 2015 @ 11:08:48 #2
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_152203326
Schaammomentje *O* Zojuist de fitnessbank opgehaald.. ding is zo licht als een veertje _O- dat is echt geen 25kg! En de grip was ook nog eens handig dus de geëmancipeerde vrouw als ik ben dat ding zelf naar boven gebracht :@

Maar desalniettemin is Ryuuzen mijn held, want als hij niet had aangeboden te helpen had ik hem nooit gekocht *O*
  zaterdag 2 mei 2015 @ 11:09:34 #3
159909 -Peach
Prunus persica
pi_152203336
Goed bezig Crunch!!

@ Ballet: ik wel, doe ik om de trend beetje bij te houden.
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
  zaterdag 2 mei 2015 @ 11:11:02 #4
159909 -Peach
Prunus persica
pi_152203366
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 11:08 schreef Maraca het volgende:
Schaammomentje *O* Zojuist de fitnessbank opgehaald.. ding is zo licht als een veertje _O- dat is echt geen 25kg! En de grip was ook nog eens handig dus de geëmancipeerde vrouw als ik ben dat ding zelf naar boven gebracht :@

Maar desalniettemin is Ryuuzen mijn held, want als hij niet had aangeboden te helpen had ik hem nooit gekocht *O*
_O-
pi_152203744
Okee ik probeer het niet meer iedere dag te doen juist, want dat vind ik zelf dat ik er zo mee bezig ben. En dat wil ik dus juist niet. :P

En wat fijn, het is mooi weer hier!! :) Hardloopweer. Maaaar mijn voeten doen nog steeds zo'n pijn dat ik het beter niet kan doen :(
  zaterdag 2 mei 2015 @ 11:40:47 #6
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_152203919
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 11:30 schreef Ballet9 het volgende:
Okee ik probeer het niet meer iedere dag te doen juist, want dat vind ik zelf dat ik er zo mee bezig ben. En dat wil ik dus juist niet. :P

En wat fijn, het is mooi weer hier!! :) Hardloopweer. Maaaar mijn voeten doen nog steeds zo'n pijn dat ik het beter niet kan doen :(
Dan moet je niet gaan hardlopen :N Ken het gevoel overigens, zou ook dolgraag nu naar buiten willen om te lopen O+

Overigens: als je een topic sluit (bij de 300ste post gebeurd dat automatisch) is het doorgaans de regel dat je het vervolgtopic opent :) Dan kan door op de knop 'open nieuw deel' te klikken (zie je alleen als het topic dicht is) O+
  zaterdag 2 mei 2015 @ 11:45:56 #7
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152204021
:( Dus ik belde gisteren avond vanaf 19u de weekendtandarts.. nam niet op. Oke, kan. Daarna nog 3x gebeld, nam weer niet op. Bel ik vanmorgen weer 3x neemt weer niet op, 2u geleden voicemail ingesproken 0 reactie. Wat de neuk. WAAROM HEB JE DAN WEEKENDDIENST?!
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  zaterdag 2 mei 2015 @ 11:58:10 #8
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_152204278
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 11:45 schreef Qwea het volgende:
:( Dus ik belde gisteren avond vanaf 19u de weekendtandarts.. nam niet op. Oke, kan. Daarna nog 3x gebeld, nam weer niet op. Bel ik vanmorgen weer 3x neemt weer niet op, 2u geleden voicemail ingesproken 0 reactie. Wat de neuk. WAAROM HEB JE DAN WEEKENDDIENST?!
Je hebt wel het goede telefoonnummer? :P Geen apart weekendnummer?
  zaterdag 2 mei 2015 @ 12:08:58 #9
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152204478
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 11:58 schreef Maraca het volgende:

[..]

Je hebt wel het goede telefoonnummer? :P Geen apart weekendnummer?
Nope. 5 verschillende tandartsen gebeld die allemaal op hun voicemail hetzelfde nr geven.

Ga nu maar fucking naar schagen (20 min verderop) bellen. Echt zo fucking belachelijk.
  zaterdag 2 mei 2015 @ 13:46:24 #10
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_152206390
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 12:08 schreef Qwea het volgende:

[..]

Nope. 5 verschillende tandartsen gebeld die allemaal op hun voicemail hetzelfde nr geven.

Ga nu maar fucking naar schagen (20 min verderop) bellen. Echt zo fucking belachelijk.
Dat is wel vreemd -O- zit je dan met pijn (neem aan dat je anders geen weekendtandarts belt) en niemand neemt op }:|
  zaterdag 2 mei 2015 @ 13:59:12 #11
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152206682
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 13:46 schreef Maraca het volgende:

[..]

Dat is wel vreemd -O- zit je dan met pijn (neem aan dat je anders geen weekendtandarts belt) en niemand neemt op }:|
Ja echt absurd. Pijn wordt alleen maar erger. Nog 2u dan kan ik naar schagen
  zaterdag 2 mei 2015 @ 14:01:55 #12
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_152206734
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 13:59 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja echt absurd. Pijn wordt alleen maar erger. Nog 2u dan kan ik naar schagen
Nog even op een houtje bijten dan.. :o nou ja, niet te hard.. maar.. ach, je snapt wat ik bedoel :')
  zaterdag 2 mei 2015 @ 14:06:01 #13
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152206836
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 14:01 schreef Maraca het volgende:

[..]

Nog even op een houtje bijten dan.. :o nou ja, niet te hard.. maar.. ach, je snapt wat ik bedoel :')
Ja :P

Ik vermoed dat ik vanaaf soep of snert eet ipv pangafilet en spitskool met aardappelen :')
  zaterdag 2 mei 2015 @ 14:14:55 #14
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_152207092
Lang leve de water met zout spoeling, alcohol en ibuprofen dan maar. Wel ruk trouwens. :D
  zaterdag 2 mei 2015 @ 14:34:41 #15
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152207537
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 14:14 schreef Lastpost het volgende:
Lang leve de water met zout spoeling, alcohol en ibuprofen dan maar. Wel ruk trouwens. :D
Ibu / NSAID's mag ik niet, alcohol drink ik niet /cut/dieet en water met zoutspoeling werkt niet voor kiespijn :P
  zaterdag 2 mei 2015 @ 14:41:10 #16
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_152207682
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 14:34 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ibu / NSAID's mag ik niet, alcohol drink ik niet /cut/dieet en water met zoutspoeling werkt niet voor kiespijn :P
Sterkte dan. :D Al hielp bij mij dat spoelen wel destijds, alleen smerig hehe.

Zo even richting m'n dementerende oma, is geduwd door een medebewoner en d'r heup gebroken. :'(
pi_152208465
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 14:41 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Sterkte dan. :D Al hielp bij mij dat spoelen wel destijds, alleen smerig hehe.

Zo even richting m'n dementerende oma, is geduwd door een medebewoner en d'r heup gebroken. :'(
Wtf. Wat een rare medebewoners :o
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  zaterdag 2 mei 2015 @ 15:52:08 #18
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_152209253
Homegym is goedgekeurd ^O^ Merk natuurlijk wel wat verschillen met de sportschool qua kwaliteit, maar goed. Ben ook niet bereid om er heel veel geld voor neer te leggen :+

Straks wel even m'n sportschema aanpassen omdat ik thuis niet alles kan doen wat ik in de sportschool wel kan (2 oefeningen :P). Hoef ik alleen nog richting de sportschool voor het banenzwemmen *O* En hopelijk in juni starten met hardlopen
pi_152211609
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 15:52 schreef Maraca het volgende:
Homegym is goedgekeurd ^O^ Merk natuurlijk wel wat verschillen met de sportschool qua kwaliteit, maar goed. Ben ook niet bereid om er heel veel geld voor neer te leggen :+

Straks wel even m'n sportschema aanpassen omdat ik thuis niet alles kan doen wat ik in de sportschool wel kan (2 oefeningen :P). Hoef ik alleen nog richting de sportschool voor het banenzwemmen *O* En hopelijk in juni starten met hardlopen
Logisch dat er verschil, maar in alle rust thuis trainen _O_

:D
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  zaterdag 2 mei 2015 @ 18:00:16 #20
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_152212297
Ik zou dat niet snel thuis doen eerlijk gezegd, vind het er naartoe gaan wel wat hebben :)
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_152212366
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 15:14 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Dement, zegt het al. Een dementerende vrouw schold mij eens zomaar uit en gooide vervolgens een glas naar mijn hoofd toen ik op bezoek was bij mijn oma. Altijd gezellig.
pi_152212390
Ze gooide trouwens een glas naar m'n hoofd omdat ik dom keek volgens haar.

Achteraf kan ik er wel om lachen :D
  zaterdag 2 mei 2015 @ 18:17:05 #23
65960 sanger
pi_152212610
Lekker bejaardetehuis dan :')

Gewoon teruggooien, morgen zijn ze het vergeten :')
pi_152212992
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 18:05 schreef Ballet9 het volgende:
Ze gooide trouwens een glas naar m'n hoofd omdat ik dom keek volgens haar.

Achteraf kan ik er wel om lachen :D
_O-
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  zaterdag 2 mei 2015 @ 19:05:06 #25
159909 -Peach
Prunus persica
pi_152213673
Het is altijd grappig en sneu tegelijkertijd. Had vroeger een bijbaan bij zo'n instelling, waren ze er 1 kwijt...stond in de voorraadkast te slapen :')
En een ander schold ook altijd en riep ook een keer 'hee jij daar, kom eens hier! Dan snij ik je kop er af met mn mes!' *zwaait met plastic mes*
  zaterdag 2 mei 2015 @ 19:13:28 #26
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_152213908
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 15:14 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Allemaal dementen daar. Is zo'n gesloten afdeling met eigen kamers en gezamenlijke keuken.

Vanmiddag even een iets te grote hamburger met alles erop en eraan op. Zit nu nog vol. :')
  zaterdag 2 mei 2015 @ 19:15:28 #27
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152213964
Sinds ik verschillende optredens/colleges van Erik Scherder heb gezien ben ik wel heel anders tegen dementerenden aan gaan kijken.
Het lijkt me echt zo naar en doodeng om te krijgen. Gelukkig helpt beweging/sport tegen het ontwikkelen ervan dus ik ben goed bezig! haha

Nu luchtiger nieuws:
Ik had asperges en het was zoooo lekker. Waarom zijn ze zo duur? ik wil een bord vol!
pi_152213987
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 18:17 schreef sanger het volgende:
Lekker bejaardetehuis dan :')

Gewoon teruggooien, morgen zijn ze het vergeten :')
Nouja dat is het ziektebeeld. Het is wat Peach zegt eigenlijk sneu en grappig tegelijk. Maar moet er niet aan denken om zelf zo te worden. En toch kan t maar zo gebeuren.
  zaterdag 2 mei 2015 @ 21:57:45 #29
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152218638
Ik had net een heerlijk chocolate chip cookie O+
Trainingsdag macro's O+ O+
pi_152218939
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 19:15 schreef gcjoel het volgende:
Sinds ik verschillende optredens/colleges van Erik Scherder heb gezien ben ik wel heel anders tegen dementerenden aan gaan kijken.
Het lijkt me echt zo naar en doodeng om te krijgen. Gelukkig helpt beweging/sport tegen het ontwikkelen ervan dus ik ben goed bezig! haha

Nu luchtiger nieuws:
Ik had asperges en het was zoooo lekker. Waarom zijn ze zo duur? ik wil een bord vol!
Ik ook! :o Die van mij waren helemaal niet zo duur trouwens, 5 euro voor een kg op de markt! Dus ik zit er voooool van!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  zaterdag 2 mei 2015 @ 22:09:55 #31
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152218975
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 22:08 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ik ook! :o Die van mij waren helemaal niet zo duur trouwens, 5 euro voor een kg op de markt! Dus ik zit er voooool van!
Mijne 5 euro voor 500gr :'( dus veel minder vol!
pi_152219039
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 22:09 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Mijne 5 euro voor 500gr :'( dus veel minder vol!
Ik zit ook vooral vol van de lekkere saus die ik erbij gemaakt had met ei en hamblokjes :P
Sowieso echt een topdag gehad vandaag, vanochtend lekker uitgebreid ontbeten/gebruncht, daarna samen met mijn vriend naar de stad geweest en o.a. schoenen voor ons beiden gekocht, wat dingen in het huis gedaan (we zijn nog steeds bezig met klussen sinds de terugverhuizing) :P En nog 45 km gefietst en daarna lekker asperges en een belgisch biertje! Ik houd van zaterdagen :)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  zaterdag 2 mei 2015 @ 22:13:46 #33
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152219104
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 22:11 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ik zit ook vooral vol van de lekkere saus die ik erbij gemaakt had met ei en hamblokjes :P
Sowieso echt een topdag gehad vandaag, vanochtend lekker uitgebreid ontbeten/gebruncht, daarna samen met mijn vriend naar de stad geweest en o.a. schoenen voor ons beiden gekocht, wat dingen in het huis gedaan (we zijn nog steeds bezig met klussen sinds de terugverhuizing) :P En nog 45 km gefietst en daarna lekker asperges en een belgisch biertje! Ik houd van zaterdagen :)
Nice! Ik had ze met ham, gekookt ei en een beetje roomboter. :9
Vooral zonnige zaterdagen zijn zo lekker. Eerst gesport, toen lekker bij tuincentrum wat tuinspul gehaald en nog paar uurtjes in de tuin gezeten O+
  zondag 3 mei 2015 @ 08:29:12 #34
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152227776
GYMMMKNMKMMMM
  zondag 3 mei 2015 @ 08:37:02 #35
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152227811
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 08:29 schreef Qwea het volgende:
GYMMMKNMKMMMM
Yeaaahh ik ook straks! (ik mis een bicep emoji)
  zondag 3 mei 2015 @ 09:00:08 #36
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152227919
Schijt zeg! Ik ging biceps en triceps doen. Fucking pijn in mijn schouder na de curls. Niks gaat meer
  zondag 3 mei 2015 @ 09:22:56 #37
65960 sanger
pi_152228052
Mogguh
  zondag 3 mei 2015 @ 11:21:03 #38
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_152229245
Goedemorgen :W
pi_152229361
Hoe doen jullie het als je op 1 dag veel teveel hebt gegeten, compenseren jullie dat door de volgende dag een aantal kcal minder te eten of eten jullie dan normale hoeveelheid zoals jullie altijd deden?
  zondag 3 mei 2015 @ 11:30:58 #40
65960 sanger
pi_152229405
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 11:28 schreef Ballet9 het volgende:
Hoe doen jullie het als je op 1 dag veel teveel hebt gegeten, compenseren jullie dat door de volgende dag een aantal kcal minder te eten of eten jullie dan normale hoeveelheid zoals jullie altijd deden?
Ik doe iedere dag dan gewoon weer de normale hoeveelheid, en ga dus niet compenseren.
  zondag 3 mei 2015 @ 11:53:27 #41
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_152229757
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 11:30 schreef sanger het volgende:

[..]

Ik doe iedere dag dan gewoon weer de normale hoeveelheid, en ga dus niet compenseren.
Dat dus! Het is geen obese, waarbij je op een bepaald moment een aantal KG kwijt moet zijn :+
  zondag 3 mei 2015 @ 12:02:02 #42
65960 sanger
pi_152229903
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 11:53 schreef Maraca het volgende:

[..]

Dat dus! Het is geen obese, waarbij je op een bepaald moment een aantal KG kwijt moet zijn :+
Jep. De dag dat ik uit de band spring beschouw ik gewoon als verloren dag. Heb geen vaste datum dat ik x kg MOET wegen. Wil naast afvallen ook blijven leven :Y
  zondag 3 mei 2015 @ 12:53:37 #43
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152230898
Shit mijn pre work out is nu op! Welke moet ik nu?

Iemand tips? of een sample die ik mag proberen? Vind het lastig want wij hadden unstoppable mja dat is er niet meer! :'(
pi_152231208
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 11:30 schreef sanger het volgende:

[..]

+1
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  zondag 3 mei 2015 @ 14:20:20 #45
217702 Lonaa
Honger!
pi_152232604
Vreemde dag.
Lijstje:
O: Koffie. Koffie. Koffie.
T: Broodje carpaccio met koffie.
L: Broodje filet met chocomel.
D: Salade

Dus.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_152232740
Ik had vanmorgen zoooo'n honger :o had voor 9uur al zo'n 800 kcal in mijn mik denk ik :p maar gelukkig sindsdien weer normaal, en ook al 15km gerend en 15 gefietst vandaag dus het komt allemaal wel goed ;)
  zondag 3 mei 2015 @ 22:27:05 #47
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152248992
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 12:53 schreef gcjoel het volgende:
Shit mijn pre work out is nu op! Welke moet ik nu?

Iemand tips? of een sample die ik mag proberen? Vind het lastig want wij hadden unstoppable mja dat is er niet meer! :'(
Ik heb ulift, crazy en jack 3d.

Crazy is wel nice. Je kan kijken naar psycho van muscle junkie... Zit ook dmaa in.

Als je sample van de mijne wil roep je maar
  zondag 3 mei 2015 @ 22:30:24 #48
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152249119
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2015 22:27 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik heb ulift, crazy en jack 3d.

Crazy is wel nice. Je kan kijken naar psycho van muscle junkie... Zit ook dmaa in.

Als je sample van de mijne wil roep je maar
Graag! Dan kan ik wat verschillende proberen!
  zondag 3 mei 2015 @ 22:46:05 #49
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152249684
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 22:30 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Graag! Dan kan ik wat verschillende proberen!
Alle 3?

Ik heb net een zaak gefb dm'ed of ze psycho hebben voor me ook :P

Maar dm ff je adres dan :)
pi_152253841
Mogguh
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  maandag 4 mei 2015 @ 07:39:51 #51
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152254134
Morning!

Ik ga zo een nieuwe smaak oats express proberen en heb er zin in! :')
pi_152254197
Zo ik leef ook weer, zaterdag de kampioenswedstrijd gewonnen. Eerste helft wel 0-1 achter gekomen.. maar uiteindelijk 4-1 gewonnen.

Groot feest dus, gisteren was ik helemaal total los. Nu wel weer een beetje opgeknapt maar zeker nog niet fit :@

En Q ik snap nu wel waarom je zoveel moeite had met havermout in het begin.. Die smaak is echt niks vergeleken bij de smaak van de Brinta. Wat een bittere ellende zeg, zelfs met veel melk en water :r
pi_152254289
Lijstje vandaag:

O: 2 brood met runder rollade
T: 500 g kwark (50% mager, 50% optimel magere)
T: Banaan
L: 4 brood met runder rollade
T: 500 g kwark
D: ? Iets van 600 kcal
T: ? Iets van 200 kcal, denk wat kwark.

En vanaf vandaag gaat het allemaal weer even wat scherper:
- Meer sporten;
- Minder snaaien;
- Gezondere keuzes.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_152254325
quote:
2s.gif Op maandag 4 mei 2015 08:08 schreef CrunchySelf het volgende:
Lijstje vandaag:

O: 2 brood met runder rollade
T: 500 g kwark (50% mager, 50% optimel magere)
T: Banaan
L: 4 brood met runder rollade
T: 500 g kwark
D: ? Iets van 600 kcal
T: ? Iets van 200 kcal, denk wat kwark.

- Meer sporten;
- Minder snaaien;
- Gezondere keuzes.
Same here! Proberen uit te komen op strak 2000kcal, extra cardio toevoegen na het sporten en doordeweeks geen gesnaai meer! :P
pi_152254332
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 08:13 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

Same here! Proberen uit te komen op strak 2000kcal, extra cardio toevoegen na het sporten en doordeweeks geen gesnaai meer! :P
^O^
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_152254349
Mijn lijstje van vandaag:

O: 40g brinta, scoop whey, 250ml halfvolle melk, 100ml water & cappuccino
L: 150g kipfilet, 100g rijst & wokgroentes
T: 2 bruine boterhammen met kipfilet
S: KT + 30 minuten cardio & whey shake
D: nog 500kcal over
L: 40g night protein
  maandag 4 mei 2015 @ 08:37:41 #57
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152254515
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 07:50 schreef sandertjuh het volgende:
Zo ik leef ook weer, zaterdag de kampioenswedstrijd gewonnen. Eerste helft wel 0-1 achter gekomen.. maar uiteindelijk 4-1 gewonnen.

Groot feest dus, gisteren was ik helemaal total los. Nu wel weer een beetje opgeknapt maar zeker nog niet fit :@

En Q ik snap nu wel waarom je zoveel moeite had met havermout in het begin.. Die smaak is echt niks vergeleken bij de smaak van de Brinta. Wat een bittere ellende zeg, zelfs met veel melk en water :r
Ik vind Brinta dus echt veel minder van smaak.
Ik hou echt van havermout, ook al voor ik gezond at :P

Oh ja en de nieuwe oats express was ook vet lekker O+ Golden syrup O+
  maandag 4 mei 2015 @ 08:42:24 #58
436284 Ryuuzen
"What!" - she
pi_152254555
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 08:37 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ik vind Brinta dus echt veel minder van smaak.
Ik hou echt van havermout, ook al voor ik gezond at :P

Oh ja en de nieuwe oats express was ook vet lekker O+ Golden syrup O+
ik vind het beide ranzig dus voor mij is het echt de instelling ....deal with it :r
#team-anti-that-what-will-not-be-named
pi_152254682
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 07:50 schreef sandertjuh het volgende:

Ik denk dat het komt doordat jij het uit zo'n pot hebt want normale havermout is echt niet bitter? :o
pi_152254714
Ik heb van het weekend Walden Farms pannenkoekenstroop ergens gevonden, dus gauw pannenkoeken gaan eten!

En verder had mijn vriend gisteren hele lekkere curry gemaakt, met flatbread en rijst hebben we dat gegeten. En ook nog aspergesoep van wat er over was van zaterdag. Was echt allemaal heerlijk, maar ik vrees wel een beetje zout, want ik was 1.5 kg zwaarder dan zaterdagochtend vanochtend :P

Hopelijk is dat snel weer weg.

Lijstje van vandaag:

O: 250g kwark met bosbessen, 20g havermout, 20g muesli, wat rozijnen en chiazaad, handje cashews
T: banaan
L: 4 boterhammen, 2 met smeerkaas, 2 met gekookt ei
T: appel, doosje rozijnen
D: aspergesoep, curry met rijst en flatbread
S: atletiektraining 90 min
pi_152254748
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 08:56 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ik denk dat het komt doordat jij het uit zo'n pot hebt want normale havermout is echt niet bitter? :o
Het is ook een beetje kwestie van wennen aan de smaak denk ik.. maar het is zeker niet m'n favoriet nu :P De perfect oats van XXL zitten in een grote zak.
pi_152254789
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 09:01 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

Het is ook een beetje kwestie van wennen aan de smaak denk ik.. maar het is zeker niet m'n favoriet nu :P De perfect oats van XXL zitten in een grote zak.
Ja oke, pot, zak ;) Ik bedoel van dat fijngemalen spul ipv echt havervlokken zoals je ze bij de supermarkt koopt. Ik vind dat qua structuur ook veel lekkerder dan van die fine oats.
  maandag 4 mei 2015 @ 09:26:16 #63
65960 sanger
pi_152255090
quote:
2s.gif Op maandag 4 mei 2015 08:08 schreef CrunchySelf het volgende:
- Meer sporten;
- Minder snaaien;
- Gezondere keuzes.
Voor mij geld dit ook. Sinds Koningsdag is het een ramp geweest namelijk :')

Lijstje:

O: 2 volkoren, 1 paardenrookvlees 1 kip grillworst
T1: ontbijtkoek
L: 4 volkoren, 2 paardenrookvlees 2 kip grillworst
T2: 1 snack a jack rijstewafel
D: Macaroni ovenschotel met totaal en mozzarella
T3: kwark met klein beetje honing

Sporten twijfel ik nog over. Maandag is normaal de enige avond dat ik samen met O+ thuis op de bank hang. Maar morgen is de sportschool wsl dicht...
pi_152255177
Sportschool is hier wel open morgen, van 0900-1600 als ik het goed heb.
  maandag 4 mei 2015 @ 09:33:09 #65
65960 sanger
pi_152255189
Zo anders eens bellen maar.
  maandag 4 mei 2015 @ 09:38:47 #66
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152255266
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 08:42 schreef Ryuuzen het volgende:

[..]

ik vind het beide ranzig dus voor mij is het echt de instelling ....deal with it :r
Of je eet iets anders, Brinta of havermout is in geen enkel opzicht een must toch?
Snap niet dat mensen dingen eten die ze niet lekker vinden, gewoon zonde!
pi_152255312
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 09:38 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Of je eet iets anders, Brinta of havermout is in geen enkel opzicht een must toch?
Voornamelijk omdat het makkelijk is denk ik. Flikker het in een beker met melk, whey, water en je hebt een makkelijk ontbijt wat goed vult ook :P

Drink het onderweg op in de auto naar werk. Ik heb (lees: maak) geen tijd om smorgens te ontbijten. Het is opstaan ->douchen -> aankleden -> bakje koffie voor onderweg maken en ik moet de deur uit :+
pi_152255324
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 09:41 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

Voornamelijk omdat het makkelijk is denk ik. Flikker het in een beker met melk, whey, water en je hebt een makkelijk ontbijt wat goed vult ook :P

Drink het onderweg op in de auto naar werk. Ik heb (lees: maak) geen tijd om smorgens te ontbijten. Het is opstaan ->douchen -> aankleden -> bakje koffie voor onderweg maken en ik moet de deur uit :+
Sta eens 20 minuten eerder op en begin je dag met een relaxt ontbijt. Je gaat jezelf zo dankbaar zijn!
pi_152255373
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 09:42 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Sta eens 20 minuten eerder op en begin je dag met een relaxt ontbijt. Je gaat jezelf zo dankbaar zijn!
Al vaker geprobeerd.. lukt me 1 á 2 dagen en dan verval ik weer in het oude patroon :+
Daarbij heb ik ook moeite met eten als ik net wakker ben, tenzij het vloeibaar is. Ook iets wat je jezelf aan kunt leren, daarom is een shake als ontbijt wel een goede uitkomst.
pi_152255404
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 09:45 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

Al vaker geprobeerd.. lukt me 1 á 2 dagen en dan verval ik weer in het oude patroon :+
Daarbij heb ik ook moeite met eten als ik net wakker ben, tenzij het vloeibaar is. Ook iets wat je jezelf aan kunt leren, daarom is een shake als ontbijt wel een goede uitkomst.
Even op de website van Jelmer de Boer kijken :P

Of 's avonds minder eten, als je wakker wordt met een beetje trek is elk ontbijt heerlijk!
  maandag 4 mei 2015 @ 09:54:32 #71
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152255533
quote:

[..]

Ik snap het hoor, mijn vriend is ook zo.
Voor hem maak ik iedere ochtend een shake van:
40gr cashewnoten, 10gr havermout, 150gr kwark, 100gr Turkse yoghurt, 100ml melk en 1 banaan.
Havermout proef je niet en wel goed vullend eiwitrijk ontbijt.

Zeker als je er ook nog whey bij hebt snap ik niet dat je het überhaupt proeft! :P
pi_152255620
Hmmm ik zit vandaag hoog in de kcal. Denk ik. Ik vind het nogal moeilijk om in te schatten hoeveel kcal de curry en het flatbread is. Ik heb nu op fatsecret een volledig naanbrood ingevoerd en dat komt op 550 kcal, waarmee de hele maaltijd rond de 1100-1200 kcal komt. Dat kan toch bijna niet, dan zou ik er toch veel voller van zitten?
Nouja ik laat het maar zo staan, liever te ruim inschatten dan te krap
pi_152255806
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 09:42 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Of maak je ontbijt de avond van tevoren. :)
pi_152255850
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2015 10:08 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Of maak je ontbijt de avond van tevoren. :)
Ja je moet het ook nog opeten natuurlijk :P Ik vind het echt heel arelaxt als ik niet even rustig kan zitten met een kopje thee, een krantje of mijn telefoon en wat eten.
  maandag 4 mei 2015 @ 10:20:03 #75
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152256052
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 10:10 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ja je moet het ook nog opeten natuurlijk :P Ik vind het echt heel arelaxt als ik niet even rustig kan zitten met een kopje thee, een krantje of mijn telefoon en wat eten.
Ik heb dat ook en ik wil ook echt niet vloeibaar eten.
Maar ik zie het bij mijn vriend ook, die wil wel liever rustig opstaan maar hij heeft het er niet voor over om eerder op te staan. Dus ja dan is dit gewoon makkelijk en voedzaam.
  maandag 4 mei 2015 @ 10:25:13 #76
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152256161
Godver de tyfus. Vandaag willen trainen en woe rustdag. Dat moet dus ff omgekeerd deze week. Gisteren hard vd trap geflikkerd. Alles blauw en fucking zeer :(
  maandag 4 mei 2015 @ 10:29:13 #77
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152256242
Oh en hier ook de teugels aanhalen. 2200kcal strak. Geen uitstapjes qua eten meer. Ook niet in het weekend voorlopig.

Alleen op fietsdagen iets meer qua eten ivm onderweg bijvullen.
  maandag 4 mei 2015 @ 10:31:27 #78
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152256289
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 10:29 schreef Qwea het volgende:
Oh en hier ook de teugels aanhalen. 2200kcal strak. Geen uitstapjes qua eten meer. Ook niet in het weekend voorlopig.

Alleen op fietsdagen iets meer qua eten ivm onderweg bijvullen.
Ga je toch weer omhoog in gewicht of wil je toch verder cutten?
Ik doe nu al paar weken geen cheats enzo maar damn wat zit er een schommeling in gewicht! Echt na trainingsdagen standaard 300gr zwaarder ofzo dat soort dingen blijven raar!
pi_152256333
Als je spieren erg vermoeid zijn houden ze meer vocht vast. Is niet zo raar hoor :o
  maandag 4 mei 2015 @ 10:35:01 #80
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152256345
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 10:34 schreef La_Tramposa het volgende:
Als je spieren erg vermoeid zijn houden ze meer vocht vast. Is niet zo raar hoor :o
Ja weet ik hoor, maar hiervoor had ik dat nooit zo erg die schommelingen. De trend is wel naar beneden dus ik ben tevreden. :)
  maandag 4 mei 2015 @ 10:36:03 #81
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152256362
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 10:31 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ga je toch weer omhoog in gewicht of wil je toch verder cutten?
Ik doe nu al paar weken geen cheats enzo maar damn wat zit er een schommeling in gewicht! Echt na trainingsdagen standaard 300gr zwaarder ofzo dat soort dingen blijven raar!
Ik vreet de laatste tijd gewoon echt way too much. En ik wil gewoon echt zelf nog vet kwijt. Dus ik wil er ff echt een maand hard aan trekken en kijken wat het doet.

Trainingsdagen heb ik dat ook... Maar ik drink op trainingsdagen ook veeeeeeeeeeeeeeel meer.

:Y
  maandag 4 mei 2015 @ 10:38:08 #82
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152256396
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2015 10:36 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik vreet de laatste tijd gewoon echt way too much. En ik wil gewoon echt zelf nog vet kwijt. Dus ik wil er ff echt een maand hard aan trekken en kijken wat het doet.

Trainingsdagen heb ik dat ook... Maar ik drink op trainingsdagen ook veeeeeeeeeeeeeeel meer.

:Y
Mooi doel!
Ja ik drink dan veel maar pis ook enorm veel :')
  maandag 4 mei 2015 @ 10:44:15 #83
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152256528
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 10:38 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Mooi doel!
Ja ik drink dan veel maar pis ook enorm veel :')
Ja, herkenbaar :') blijf pissen.

Bedacht me net, nog 8 weken dan zijn we 10 jaar samen (17 juli), nog 12 weken dan is het alweer augustus!!!! en zitten we in de ardennen. :o nog 4 weken dan is het Juni! Bizar.
  maandag 4 mei 2015 @ 10:44:38 #84
217702 Lonaa
Honger!
pi_152256536
Ik ben stuk. ;(
  maandag 4 mei 2015 @ 10:45:37 #85
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152256563
quote:
14s.gif Op maandag 4 mei 2015 10:44 schreef Qwea het volgende:

[..]

Bedacht me net, nog 8 weken dan zijn we 10 jaar samen (17 juli), nog 12 weken dan is het alweer augustus!!!! en zitten we in de ardennen. :o nog 4 weken dan is het Juni! Bizar.
Ja gaat snel!
Over 2,5 week ben ik alweer 28 :'(
Ik ben op 7 juli 10 jaar samen met mijn vriend/man :o

Ik kreeg gister een loungeset van mijn ouders want zij hoefden hem niet meer, dus laat de zomer maar komen! :D
  maandag 4 mei 2015 @ 10:47:15 #86
436284 Ryuuzen
"What!" - she
pi_152256606
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 09:38 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ik heb hetzelfde als Sandertjuh...gen zin om vroeger op te staan en tijd te maken. Ik kan me er gelukig mentaal over heen zetten.. net als een pleister vlug op eten dan is het snel voorbij :)
pi_152256619
quote:
14s.gif Op maandag 4 mei 2015 10:44 schreef Qwea het volgende:

[..]

Time flies :X
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  maandag 4 mei 2015 @ 10:47:59 #88
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152256625
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 10:47 schreef Ryuuzen het volgende:

[..]

Ik heb hetzelfde als Sandertjuh...gen zin om vroeger op te staan en tijd te maken. Ik kan me er gelukig mentaal over heen zetten.. net als een pleister vlug op eten dan is het snel voorbij :)
Maar waarom? :'( er bestaat zoveel lekker eten O+
Haha ik zou het zonde vinden van mijn calorieën :P
  maandag 4 mei 2015 @ 10:50:05 #89
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152256671

Lijstje!
  maandag 4 mei 2015 @ 10:50:28 #90
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152256679
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 10:45 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ja gaat snel!
Over 2,5 week ben ik alweer 28 :'(
Ik ben op 7 juli 10 jaar samen met mijn vriend/man :o

Ik kreeg gister een loungeset van mijn ouders want zij hoefden hem niet meer, dus laat de zomer maar komen! :D
Ja, paas mij die zomer ook maar. Zonder wind graag. Kan ik fietsen :P
  maandag 4 mei 2015 @ 10:51:50 #91
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152256712
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 10:47 schreef Ryuuzen het volgende:

[..]

Ik vind havermout ook niet echt te vreten :P Nog steeds niet. Maar gelijk whey erin knallen als je opstaar vult zoooooo goed in vergelijking met die broodjes die ik nu had :o
  maandag 4 mei 2015 @ 10:52:15 #92
436284 Ryuuzen
"What!" - she
pi_152256719
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 10:47 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Maar waarom? :'( er bestaat zoveel lekker eten O+
Haha ik zou het zonde vinden van mijn calorieën :P
20 minuten meer slaap vind ik belangrijker dan een lekker ontbijt. :Y ik ben daar te lui voor _O-
pi_152256812
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 10:52 schreef Ryuuzen het volgende:

[..]

20 minuten meer slaap vind ik belangrijker dan een lekker ontbijt. :Y ik ben daar te lui voor _O-
Same here!
  maandag 4 mei 2015 @ 11:00:49 #94
217702 Lonaa
Honger!
pi_152256903
Lijstje:
O: Hongaarse koek
L: Tonijnsalade
T: Drakenfruit
D: Pulled pork met coleslaw en nog meer groente
T: Druiven
pi_152257079
quote:
2s.gif Op maandag 4 mei 2015 11:00 schreef Lonaa het volgende:
Lijstje:
Wat is hongaarse koek? Ik google maar vind allemaal verschillende dingen }:|
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  maandag 4 mei 2015 @ 11:08:13 #96
217702 Lonaa
Honger!
pi_152257106
quote:
2s.gif Op maandag 4 mei 2015 11:07 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Wat is hongaarse koek? Ik google maar vind allemaal verschillende dingen }:|
http://www.agroinform.com(...)/1422528150_2088.jpg
pi_152257121
quote:
That looks awesome :D
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  maandag 4 mei 2015 @ 11:11:00 #98
217702 Lonaa
Honger!
pi_152257172
quote:
2s.gif Op maandag 4 mei 2015 11:08 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

That looks awesome :D
Ja! Het is zoet, klef, zacht deeg met suiker en kaneel! :D

Ik kreeg het gisteren omdat het over was, en sindsdien eet ik de hele tijd kleine stukjes en ik denk dat het zo op gaat. :')
  maandag 4 mei 2015 @ 11:13:29 #99
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152257231
quote:
2s.gif Op maandag 4 mei 2015 11:11 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik kreeg het gisteren omdat het over was, en sindsdien eet ik de hele tijd kleine stukjes en ik denk dat het zo op gaat. :')
Bij mij zou dat al op zijn :9~ ziet er echt lekker uit O+
pi_152257290
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 10:35 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ja weet ik hoor, maar hiervoor had ik dat nooit zo erg die schommelingen. De trend is wel naar beneden dus ik ben tevreden. :)
Ik vind 300g trouwens niet veel, ik schommel wel eens meer dan een kg zonder duidelijke reden :P
pi_152257493
quote:
2s.gif Op maandag 4 mei 2015 11:11 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Gaat op lijstje van niet maken/halen :P
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  maandag 4 mei 2015 @ 11:23:59 #102
217702 Lonaa
Honger!
pi_152257512
quote:
2s.gif Op maandag 4 mei 2015 11:23 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Gaat op lijstje van niet maken/halen :P
Ja, dat snap ik.

Het is bijna op. :')
  maandag 4 mei 2015 @ 11:24:03 #103
65960 sanger
pi_152257514
quote:
2s.gif Op maandag 4 mei 2015 11:00 schreef Lonaa het volgende:
Lijstje:
Pulled pork :9~
  maandag 4 mei 2015 @ 11:25:27 #104
65960 sanger
pi_152257559
En iedereen met jubilea in juli _O- Ik ben 22 juli 7,5 jaar getrouwd :Y
pi_152257572
Ik trouwens ook in juli :o 5 jaar samen!
  maandag 4 mei 2015 @ 11:26:06 #106
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152257577
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 11:15 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ik vind 300g trouwens niet veel, ik schommel wel eens meer dan een kg zonder duidelijke reden :P
Gelukkig heb ik dat niet, alleen als ik een cheatdag heb gehad kan het veel schelen. Maar ook bij zout eten scheelt het vaak maar paar honderd gram
  maandag 4 mei 2015 @ 11:26:26 #107
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152257588
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 11:25 schreef sanger het volgende:
En iedereen met jubilea in juli _O- Ik ben 22 juli 7,5 jaar getrouwd :Y

Party in juli!
  maandag 4 mei 2015 @ 11:26:47 #108
65960 sanger
pi_152257601
quote:

[..]

Je maakt mij niet wijs dat een bak kwark opentrekken (evt wat zoets erdoor voor de smaak) en opeten meer tijd kost :N
  maandag 4 mei 2015 @ 11:27:41 #109
217702 Lonaa
Honger!
pi_152257618
Bijna eng, ook wij zijn in juli x aantal jaar samen. :D
  maandag 4 mei 2015 @ 11:28:08 #110
217702 Lonaa
Honger!
pi_152257626
Oke, het is op. :')
pi_152257639
Ik heb niks in juli :D *O*
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_152257654
quote:
2s.gif Op maandag 4 mei 2015 11:28 schreef Lonaa het volgende:
Oke, het is op. :')
:D :9
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_152257666
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 11:26 schreef sanger het volgende:

[..]

Je maakt mij niet wijs dat een bak kwark opentrekken (evt wat zoets erdoor voor de smaak) en opeten meer tijd kost :N
Hij eet onderweg, dat gaat makkelijker met shake dan bakje kwark :P
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  maandag 4 mei 2015 @ 11:33:56 #114
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152257763
quote:

[..]

Kwark wegeten gaat echt niet zo snel hoor.
Mijn vriend heeft daar ook veel meer moeite mee, zo'n beker leegdrinken gaat gewoon snel.
En alleen die kwark vult ook niet, daar moet ook weer iets in dan.
  maandag 4 mei 2015 @ 11:37:16 #115
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152257848
quote:

[..]

Dat drink je niet easy op achter het stuur :P Plus dan mis je je KH's en evt vetten :P
  maandag 4 mei 2015 @ 11:39:21 #116
436284 Ryuuzen
"What!" - she
pi_152257895
quote:

[..]

Ik maak voor kwark een uitzondering. Dat eet ik zo min mogelijk (1 keer per dag) en er moet iets van eiwitpoeder of cacao doorheen anders krijg ik het nooit weg...

Dta mensen dat vergif zo weg kunnen eten verbaasd me echt. :r :r :r :r :r :r
  maandag 4 mei 2015 @ 11:57:03 #117
65960 sanger
pi_152258362
quote:
2s.gif Op maandag 4 mei 2015 11:29 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Hij eet onderweg, dat gaat makkelijker met shake dan bakje kwark :P
Een shake moet je schudden, kwark niet. Dat is tijd neutraal :P
  maandag 4 mei 2015 @ 11:57:25 #118
65960 sanger
pi_152258370
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 11:33 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Kwark wegeten gaat echt niet zo snel hoor.
Mijn vriend heeft daar ook veel meer moeite mee, zo'n beker leegdrinken gaat gewoon snel.
En alleen die kwark vult ook niet, daar moet ook weer iets in dan.
Ik eet alleen wat kwark en ben binnen 2-3 minuten klaar hoor :P
pi_152258509
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 11:39 schreef Ryuuzen het volgende:

[..]

Ik maak voor kwark een uitzondering. Dat eet ik zo min mogelijk (1 keer per dag) en er moet iets van eiwitpoeder of cacao doorheen anders krijg ik het nooit weg...

Zonder iets hoef ik het ook niet. De verhouding 400 gram kwark met 100 ml vanille yoghurt van optimel maakt het wel eetbaar. Maar heb nu voor de bak kwark savonds night protein gekocht van XXL.
pi_152258626
quote:

[..]

Verbaast.

En je kan het leren eten, zoals zoveel dingen. :)
pi_152258654
Wat gaat dit topic hard tegenwoordig.
  maandag 4 mei 2015 @ 12:11:09 #122
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152258695
quote:

[..]

Ik vond het in het begin ook niet te vreten :P tegenwoordig wel :Y Maar ik doe nu wel net als Sander 400g kwark en 100g vanille yoghurt. Meestal 150 trouwens. Ik ben kwark moe. At het voorheen 5x per dag. Nu ook nog maar 1x.
pi_152258806
quote:
11s.gif Op maandag 4 mei 2015 12:08 schreef -Strawberry- het volgende:
Heeft zijn momenten :Y
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_152258822
quote:
14s.gif Op maandag 4 mei 2015 12:11 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik vond het in het begin ook niet te vreten :P tegenwoordig wel :Y Maar ik doe nu wel net als Sander 400g kwark en 100g vanille yoghurt. Meestal 150 trouwens. Ik ben kwark moe. At het voorheen 5x per dag. Nu ook nog maar 1x.
Mix nu die optimel magere 0% half om half, ook goed te doen :Y

Zonder is ie eigenlijk zelfs wat te zoet :')
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_152258864
quote:
14s.gif Op maandag 4 mei 2015 12:11 schreef Qwea het volgende:

[..]

Hier ook, gaat een beetje vervelen. Tevens denk ik dat mijn lichaam soms best heftig reageert op al die lactose. M'n schouders en rug zien er soms uit alsof ik zwaar aan de anabolen zit :')

Ben benieuwd of dat nu minder gaat worden/weggaat door niet meer zoveel zuivelproducten te eten/drinken.
  maandag 4 mei 2015 @ 12:18:01 #126
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152258890
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 12:07 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Verbaast.

En je kan het leren eten, zoals zoveel dingen. :)
Maar waarom zou je dat doen? Genoeg opties!
  maandag 4 mei 2015 @ 12:19:03 #127
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152258921
quote:
2s.gif Op maandag 4 mei 2015 12:15 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Mix nu die optimel magere 0% half om half, ook goed te doen :Y

Zonder is ie eigenlijk zelfs wat te zoet :')
Ja ik meng de optimel kwark ook met gewoon, nam laatst alleen optimel, gatver wat een zoetstof smaak! haha dat merk je niet gemengd!
Alleen de Griekse stijl kers is echt lekker zo O+ (liefst met cruesli O+ O+ )
pi_152258967
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 12:19 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ja ik meng de optimel kwark ook met gewoon, nam laatst alleen optimel, gatver wat een zoetstof smaak! haha dat merk je niet gemengd!
1 of 2 keer was wel goed te doen en het verschilt ook per smaak. Maar zo is ie perfect O+

Dat laatste is dan als ontbijt of nie?
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  maandag 4 mei 2015 @ 12:22:06 #129
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152259003
quote:
2s.gif Op maandag 4 mei 2015 12:20 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

1 of 2 keer was wel goed te doen en het verschilt ook per smaak. Maar zo is ie perfect O+

Dat laatste is dan als ontbijt of nie?
Nee dat eet ik op sportdagen als tussendoortje. Zo'n klein bakje van 150gr met 30gr cruesli.
  maandag 4 mei 2015 @ 12:22:58 #130
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152259020
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 12:17 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

Hier ook, gaat een beetje vervelen. Tevens denk ik dat mijn lichaam soms best heftig reageert op al die lactose. M'n schouders en rug zien er soms uit alsof ik zwaar aan de anabolen zit :')

Ben benieuwd of dat nu minder gaat worden/weggaat door niet meer zoveel zuivelproducten te eten/drinken.
Ik wil nog 2 a 3 weken eens in mijn voeding de zuivelproducten laten.. misschien iets langer ligt er even aan hoe hard het gaat, maar ik wil ff vlak voor de zomer (dus dat zal denk ik laatste week van Juni zijn) alle zuivel producten, afgezien van 200g griekse yoghurt als toetje en 100ml yoghurt voor de wheyshake, uit mijn voeding flikkeren.

Kijken of het wat doet. Mijn wedstrijdcoach (toen ik dus nog meedeed aan die wedstrijd :P ) zei dat ik Jeneverbessen 2 a 3 weken voor de wedstrijd moest gaan slikken (capsules of pillen. Die van kruidvat) want dat dreef vocht af waardoor je er droger uitzag. Dat ga ik maar eens proberen.
  maandag 4 mei 2015 @ 12:23:50 #131
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152259048
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 12:18 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Naja, kwark is een makkelijke bron van eiwitten :Y Maar als je het echt niet lust zou ik het idd ook niet gaan vreten :P
  maandag 4 mei 2015 @ 12:24:26 #132
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152259064
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 12:19 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ik had laatst per ongeluk optimel vanille vla :r :r :r aspartaam bek joh. :P
  maandag 4 mei 2015 @ 12:24:32 #133
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_152259067
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 12:18 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Dit, iets een goede kans geven is één ding, maar om het weg te blijven worstelen... :N

Jubileumloze juli hier, i r spesjul. :P :')

En het ging de goede kant weer op, maar toen koningsdag enzo. Bende.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  maandag 4 mei 2015 @ 12:24:59 #134
65960 sanger
pi_152259078
quote:
11s.gif Op maandag 4 mei 2015 12:08 schreef -Strawberry- het volgende:
Gewoon bijblijven ;)
  maandag 4 mei 2015 @ 12:26:22 #135
65960 sanger
pi_152259112
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2015 12:24 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Dit, iets een goede kans geven is één ding, maar om het weg te blijven worstelen... :N

Jubileumloze juli hier, i r spesjul. :P :')

En het ging de goede kant weer op, maar toen koningsdag enzo. Bende.
Welkom terug ;)
  maandag 4 mei 2015 @ 12:27:57 #136
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152259162
quote:
14s.gif Op maandag 4 mei 2015 12:22 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik wil nog 2 a 3 weken eens in mijn voeding de zuivelproducten laten.. misschien iets langer ligt er even aan hoe hard het gaat, maar ik wil ff vlak voor de zomer (dus dat zal denk ik laatste week van Juni zijn) alle zuivel producten, afgezien van 200g griekse yoghurt als toetje en 100ml yoghurt voor de wheyshake, uit mijn voeding flikkeren.

Kijken of het wat doet. Mijn wedstrijdcoach (toen ik dus nog meedeed aan die wedstrijd :P ) zei dat ik Jeneverbessen 2 a 3 weken voor de wedstrijd moest gaan slikken (capsules of pillen. Die van kruidvat) want dat dreef vocht af waardoor je er droger uitzag. Dat ga ik maar eens proberen.
Dat vraagt wel om serieuze bikinishots tegen die tijd, dat snap je! :D
  maandag 4 mei 2015 @ 12:28:16 #137
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_152259175
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 12:26 schreef sanger het volgende:

[..]

Welkom terug ;)
Ik val gewoon af en toe binnen. :P Nu eerst naar huis en mijn spullen ontharen, vanmiddag hardlopen. :)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_152259209
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 12:22 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Nee dat eet ik op sportdagen als tussendoortje. Zo'n klein bakje van 150gr met 30gr cruesli.
Aha

quote:
14s.gif Op maandag 4 mei 2015 12:22 schreef Qwea het volgende:

[..]

Maar die pillen slik je dan omdat je naar een moment toewerkt, zn wedstrijd. Hoe zie je dat nu dan? Ik bedoel dan ben je 2 a 3 weken later lekker droog, klaar prima. Maar dat is toch niet een situatie die je lang moet willen gaan volhouden met die pillen. Stop je er mee dan komt dat vocht toch weer terug :?
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  maandag 4 mei 2015 @ 12:35:29 #139
355404 Unfckingtitled
I'm a mirage
pi_152259350
quote:
14s.gif Op maandag 4 mei 2015 12:24 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik had laatst per ongeluk optimel vanille vla :r :r :r aspartaam bek joh. :P
_O-

Hier ook jubileum in juli, 3 jaar samen *;
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_152259363
Wat is dat met jullie in juli :o
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  maandag 4 mei 2015 @ 12:39:21 #141
355404 Unfckingtitled
I'm a mirage
pi_152259429
Het gaat hier heeeel goed met sporten de laatste tijd O+ lekker 3 of 4 keer in de week. Heb weer meer energie en zit weer lekkerder in mn vel.
  maandag 4 mei 2015 @ 12:40:43 #142
65960 sanger
pi_152259457
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 12:27 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Alleen als het in poseerbikini is O-)

[ Bericht 0% gewijzigd door sanger op 04-05-2015 12:49:42 ]
  maandag 4 mei 2015 @ 12:41:30 #143
65960 sanger
pi_152259478
quote:
2s.gif Op maandag 4 mei 2015 12:29 schreef CrunchySelf het volgende:
Maar die pillen slik je dan omdat je naar een moment toewerkt, zn wedstrijd. Hoe zie je dat nu dan? Ik bedoel dan ben je 2 a 3 weken later lekker droog, klaar prima. Maar dat is toch niet een situatie die je lang moet willen gaan volhouden met die pillen. Stop je er mee dan komt dat vocht toch weer terug :?
Wat Crunch zegt :Y
pi_152259852
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 12:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
Het gaat hier heeeel goed met sporten de laatste tijd O+ lekker 3 of 4 keer in de week. Heb weer meer energie en zit weer lekkerder in mn vel.
^O^
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_152259856
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 12:40 schreef sanger het volgende:

[..]

Alleen als het in poseerbikini is O-)
_O-
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  maandag 4 mei 2015 @ 12:59:50 #146
217702 Lonaa
Honger!
pi_152259893
'Hallo, factuur van april groet, je trainer'

}:|
pi_152259899
KACHING!
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  maandag 4 mei 2015 @ 13:03:02 #148
217702 Lonaa
Honger!
pi_152259966
Ja. :') En niet een beetje.
pi_152259988
Maar je als ik je reacties zie elke keer als je er weg komt doet ie zijn werk wel goed :+
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  maandag 4 mei 2015 @ 13:05:14 #150
217702 Lonaa
Honger!
pi_152260027
Ja, zeker waar. :Y Alleen ik realiseer me pas wat het kost als ik AAN HET EINDE VAN DE MAAND de factuur krijgt. :')
  maandag 4 mei 2015 @ 13:05:30 #151
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152260033
quote:
2s.gif Op maandag 4 mei 2015 12:29 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Aha

[..]

Ja maar dan ben je wel 2 weken lang oid op het strand lekker droog! :Y dus dat ga ik wel doen iig.
pi_152260074
quote:
2s.gif Op maandag 4 mei 2015 13:05 schreef Lonaa het volgende:
Ja, zeker waar. :Y Alleen ik realiseer me pas wat het kost als ik AAN HET EINDE VAN DE MAAND de factuur krijgt. :')
Het besef komt altijd later ja :'(

Ik betaal daarom dingen eigenlijk liever contant, ben ik me bewuster van dan die pas in de gleuf :P
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  maandag 4 mei 2015 @ 13:08:11 #153
217702 Lonaa
Honger!
pi_152260110
quote:
2s.gif Op maandag 4 mei 2015 13:07 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Het besef komt altijd later ja :'(

Ik betaal daarom dingen eigenlijk liever contant, ben ik me bewuster van dan die pas in de gleuf :P
Ja, precies. Nu zeg ik: ach, doe aan het einde van de week ook nog maar een keer
en dan na 3 weken realiseer je je pas dat dat je 60 euro heeft gekost. :')
pi_152260119
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2015 13:05 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja maar dan ben je wel 2 weken lang oid op het strand lekker droog! :Y dus dat ga ik wel doen iig.
Dat dan wel weer. Maar ik dacht dat je daar maanden van die pillen ging slikken puur om dat vocht.

Als dat moment komt wel even je FB vol foto's zetten en sommige mensen taggen :+
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_152260147
quote:
2s.gif Op maandag 4 mei 2015 13:08 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja, precies. Nu zeg ik: ach, doe aan het einde van de week ook nog maar een keer
en dan na 3 weken realiseer je je pas dat dat je 60 euro heeft gekost. :')
Duur geintje ja :{ Dat is gewoon 120 gulden :o :'( :P

Ga je ook nog los sporten bij hun, zonder pt?
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  maandag 4 mei 2015 @ 13:09:59 #156
217702 Lonaa
Honger!
pi_152260163
quote:
2s.gif Op maandag 4 mei 2015 13:09 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Ja, ik was daar vrijdag zelf. Vandaag wilde ik eigenlijk ook gaan, maar ik ben stuk, dus dat werkt niet. :')
pi_152260182
quote:
2s.gif Op maandag 4 mei 2015 13:09 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja, ik was daar vrijdag zelf. Vandaag wilde ik eigenlijk ook gaan, maar ik ben stuk, dus dat werkt niet. :')
Goed bezig ^O^
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_152260238
Mooi. Koffie is hier weer te zuipen :D

Caffeine here I come :D
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  maandag 4 mei 2015 @ 13:13:25 #159
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152260268
quote:
2s.gif Op maandag 4 mei 2015 13:09 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Hoe oud ben jij?? :D
pi_152260291
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 13:13 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Hoe oud ben jij?? :D
Te jong voor die grap :Y :D

22
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  maandag 4 mei 2015 @ 13:19:09 #161
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152260451
quote:
2s.gif Op maandag 4 mei 2015 13:14 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Te jong voor die grap :Y :D

22
haha ok dacht al!
Ik ben bijna 28 en heb geen idee meer van de waarde van een gulden :P
pi_152260669
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2015 13:05 schreef Qwea het volgende:

[..]

En uitgedroogd.. lijkt me ook niet heel goed voor je als het warm is?
  maandag 4 mei 2015 @ 13:35:44 #163
436284 Ryuuzen
"What!" - she
pi_152261043
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 13:19 schreef gcjoel het volgende:

[..]

haha ok dacht al!
Ik ben bijna 28 en heb geen idee meer van de waarde van een gulden :P
dat is gewoon maal 2,20 :)
  maandag 4 mei 2015 @ 13:37:18 #164
149959 SQ
snelle trees
pi_152261093
Hoi! Zijn er hier nog mensen van de oudere garde? Of moet ik het met lonaa en qwea doen?
disclaimer
  maandag 4 mei 2015 @ 13:43:35 #165
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152261314
quote:
2s.gif Op maandag 4 mei 2015 13:08 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Dat dan wel weer. Maar ik dacht dat je daar maanden van die pillen ging slikken puur om dat vocht.

Als dat moment komt wel even je FB vol foto's zetten en sommige mensen taggen :+
Neeee joh. Gewoon voor het strand. Kijken ook of het wat doet
  maandag 4 mei 2015 @ 13:44:11 #166
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152261337
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 13:35 schreef Ryuuzen het volgende:

[..]

Ja ok dat weet ik. Maar dat zegt met niks.
De waarde van de gulden zegt me gewoon niks, ik had in die tijd alleen nog maar een bijbaantje dus van prijzen in principe geen weet dus doet het me echt niks.
Was het toen echt goedkoper? geen idee enz... Daarom vind ik altijd raar als jonge mensen het over de gulden hebben, de meeste hebben ook geen idee.
  maandag 4 mei 2015 @ 13:45:25 #167
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152261387
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 13:25 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

En uitgedroogd.. lijkt me ook niet heel goed voor je als het warm is?
Tuurlijk niet. Je drinkt toch gewoon. Je houdt het enkel moeilijker vast.
  maandag 4 mei 2015 @ 13:45:51 #168
355404 Unfckingtitled
I'm a mirage
pi_152261399
quote:
10s.gif Op maandag 4 mei 2015 13:37 schreef Stormqueen het volgende:
Hoi! Zijn er hier nog mensen van de oudere garde? Of moet ik het met lonaa en qwea doen?
:W IJs hangt hier ook rond
  maandag 4 mei 2015 @ 13:47:08 #169
436284 Ryuuzen
"What!" - she
pi_152261436
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 13:44 schreef gcjoel het volgende:

[..]

De waarde van de gulden zegt me gewoon niks, ik had in die tijd alleen nog maar een bijbaantje dus van prijzen in principe geen weet dus doet het me echt niks.
Was het toen echt goedkoper? geen idee enz... Daarom vind ik altijd raar als jonge mensen het over de gulden hebben, de meeste hebben ook geen idee.
nou ja sommige dingen wel sommige niet :)

bij mij op school was de snickers 1 gulden en toen ineens 60 euro cent. 2 jaar later was het ineens 1 euro
pi_152261445
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 13:44 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Dat besef heb ik ook niet. Kan me weinig herinneren wat ik heb gekocht heb in guldens, laat staan er voor werken :P
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  maandag 4 mei 2015 @ 13:47:52 #171
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152261462
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 13:35 schreef Ryuuzen het volgende:

[..]

2.20371!
  maandag 4 mei 2015 @ 13:48:52 #172
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152261488
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 13:47 schreef Ryuuzen het volgende:

[..]

nou ja sommige dingen wel sommige niet :)

bij mij op school was de snickers 1 gulden en toen ineens 60 euro cent. 2 jaar later was het ineens 1 euro
Haha ja dat soort dingen inderdaad wel :P
Piekendag op de kermis, alles voor 1 gulden :') (mja dat is omdat ik er toen 2 heb ingeslikt, dat was toch minder leuk)
Meer ook niet! haha
pi_152261497
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2015 13:45 schreef Qwea het volgende:

[..]

Tuurlijk niet. Je drinkt toch gewoon. Je houdt het enkel moeilijker vast.
Wat dus betekent dat je sneller uitgedroogd raakt. Dat gaat ook om het vocht in je lichaam, niet alleen om hoeveel je door je keel spoelt.
Nou zal het met alleen jeneverbessensap niet zo'n vaart lopen als je nog wel gewoon zout in je voedingspatroon hebt, maar toch.
  maandag 4 mei 2015 @ 13:50:55 #174
65960 sanger
pi_152261564
Wat is een gulden?
  maandag 4 mei 2015 @ 13:52:03 #175
436284 Ryuuzen
"What!" - she
pi_152261601
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 13:50 schreef sanger het volgende:
Wat is een gulden?
lol juist jij zou dat moeten weten opa sanger _O-
  maandag 4 mei 2015 @ 13:52:39 #176
65960 sanger
pi_152261620
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 13:52 schreef Ryuuzen het volgende:

[..]

lol juist jij zou dat moeten weten opa sanger _O-
Alzheimer light, alweer vergeten :P
  maandag 4 mei 2015 @ 13:52:56 #177
217702 Lonaa
Honger!
pi_152261630
quote:
jaaaaaa!!!! Sq!!!!
pi_152261640
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 13:48 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Haha ja dat soort dingen inderdaad wel :P
Piekendag op de kermis, alles voor 1 gulden :') (mja dat is omdat ik er toen 2 heb ingeslikt, dat was toch minder leuk)
Meer ook niet! haha
Ingeslikt _O-
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  maandag 4 mei 2015 @ 13:55:02 #179
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152261693
quote:
2s.gif Op maandag 4 mei 2015 13:53 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Ingeslikt _O-
Ja iedereen bang gemaakt, moesten er in het ziekenhuis uitgehaald worden! Hele ervaring hoor.
Ik had dood kunnen zijn, maar dat besef je niet als kind gelukkig. Ik vond het wel leuk, slapen in het ziekenhuis en lekker ontbijtje! :')
pi_152261888
Ik heb 'honger' ;( Maar moet nog ruim 1.5 uur wachten voordat ik weer 'mag' eten :+
  maandag 4 mei 2015 @ 14:06:48 #181
149959 SQ
snelle trees
pi_152262034
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2015 13:52 schreef Lonaa het volgende:

[..]

jaaaaaa!!!! Sq!!!!
lonaatje O+

Oh en Uft ook! :D
disclaimer
  maandag 4 mei 2015 @ 14:08:08 #182
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_152262078
quote:
Skjoetje O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  maandag 4 mei 2015 @ 14:14:31 #183
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152262275
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 13:49 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Wat dus betekent dat je sneller uitgedroogd raakt. Dat gaat ook om het vocht in je lichaam, niet alleen om hoeveel je door je keel spoelt.
Nou zal het met alleen jeneverbessensap niet zo'n vaart lopen als je nog wel gewoon zout in je voedingspatroon hebt, maar toch.
Ik denk serieus niet dat het zo'n vaart zal lopen.
  maandag 4 mei 2015 @ 14:14:33 #184
149959 SQ
snelle trees
pi_152262277
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 14:08 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Skjoetje O+
IJsje O+
Vallen we nog af?
Ik heb m'n spirit weer gevonden, ben nu alle zwangerschapskilo's kwijt en ga voor nog 15 extra :9
disclaimer
  maandag 4 mei 2015 @ 14:18:22 #185
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152262393
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2015 14:14 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik denk serieus niet dat het zo'n vaart zal lopen.
Ik las waar men die jeneverbes voor gebruikt maar dat is zo'n algemeen pilletje dat het wel mee zal vallen. Het is gewoon een natuurlijk extract dus echt hardcore vocht afdrijven zal het dus ook niet doen denk ik.
  maandag 4 mei 2015 @ 14:18:48 #186
159909 -Peach
Prunus persica
pi_152262409
Wij hebben ook jubileum in juli, 8,5 jaar :P /spuit11

We gaan een nieuwe muur plaatsen tussen de slaapkamer en studeerkamer, dus nu ligt alles vol puin en stof *O* :')
  maandag 4 mei 2015 @ 14:19:01 #187
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_152262413
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 14:14 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

IJsje O+
Vallen we nog af?
Ik heb m'n spirit weer gevonden, ben nu alle zwangerschapskilo's kwijt en ga voor nog 15 extra :9
Nice! Hier wil ik er nog wat afhebben, in ieder geval naar onder de 80, daarna zie ik wel weer hoe de kleren en spiegel me bevallen. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  maandag 4 mei 2015 @ 14:20:54 #188
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152262458
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2015 14:18 schreef -Peach het volgende:

We gaan een nieuwe muur plaatsen tussen de slaapkamer en studeerkamer, dus nu ligt alles vol puin en stof *O* :')
Wij krijgen in juni nieuw elektra op de bovenverdieping, kijk er nu al naar uit ;(
  maandag 4 mei 2015 @ 14:25:53 #189
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152262572
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 14:20 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Wij krijgen in juni nieuw elektra op de bovenverdieping, kijk er nu al naar uit ;(
Die psycho pwo? 35 euro voor een pot. Wellicht dat ik die binnenkort eens ga halen :Y
  maandag 4 mei 2015 @ 14:26:34 #190
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152262592
quote:
14s.gif Op maandag 4 mei 2015 14:25 schreef Qwea het volgende:

[..]

Die psycho pwo? 35 euro voor een pot. Wellicht dat ik die binnenkort eens ga halen :Y
Ok, waar dan? Ik kon hem niet vinden bij nederlandse shops!
ben benieuwd hoe jij hem vind dan!
  maandag 4 mei 2015 @ 14:27:06 #191
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152262613
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 14:01 schreef sandertjuh het volgende:
Ik heb 'honger' ;( Maar moet nog ruim 1.5 uur wachten voordat ik weer 'mag' eten :+
Ooh, welkom bij de cut club. Same here. Sinds 2u sterf ik serieus vd honger. Loop me kapot te zuipen aan water en crystal clear :') Ik moet nog een uur tot mijn banaantje. En daarna om 18u D en om 20/20:30 500g kwark met 100g frambozen.
  maandag 4 mei 2015 @ 14:27:42 #192
323106 Audreyoot
Goat lady
pi_152262635
Ik meld me ook maar weer eens hier :') ga even meelezen voor wat lijstjes inspiratie want ik merk dat ik lange periodes zelf altijd voor dezelfde dingen kies.

O - 2 plakken roggebrood met kipfilet en pesto
T - bakje cherry tomaatjes
L - 2 plakken roggebrood met kaas
D - 100 gr gerookte zalm met salade en gegrilde courgette en asperges
S - Uurtje cardioprogramma
  maandag 4 mei 2015 @ 14:27:58 #193
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152262643
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 14:18 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ik las waar men die jeneverbes voor gebruikt maar dat is zo'n algemeen pilletje dat het wel mee zal vallen. Het is gewoon een natuurlijk extract dus echt hardcore vocht afdrijven zal het dus ook niet doen denk ik.
Ik weet ook uberhaupt niet of het werkt hoor. Maar goed, voor die 3 euro? :P Netzoals sperti smeren op je pens, ga ik binnenkort ook maar braaf mee beginnen om te kijken of het wat strakker kan trekken.
  maandag 4 mei 2015 @ 14:28:16 #194
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152262653
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2015 14:18 schreef -Peach het volgende:

Boks voor juli!!!! :D

Verbouwen ;(
  maandag 4 mei 2015 @ 14:28:49 #195
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152262676
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 14:26 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ok, waar dan? Ik kon hem niet vinden bij nederlandse shops!
ben benieuwd hoe jij hem vind dan!
ik PM je ff. Fysieke winkel. Hij mag ook officieel niet verkocht worden :P
  maandag 4 mei 2015 @ 14:47:02 #196
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152263182
Godsfuck, honger.
  maandag 4 mei 2015 @ 14:48:08 #197
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152263224
quote:
14s.gif Op maandag 4 mei 2015 14:47 schreef Qwea het volgende:
Godsfuck, honger.
Ik voel dit in mijn hart! ;(
Cola zero om honger uit te stellen O+
  maandag 4 mei 2015 @ 14:48:14 #198
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_152263228
Hoi. Ik ben Artoo en ik heb afgelopen weekend meer gegeten dan goed voor me is. Nu voel ik letterlijk ieder vetje op mijn lijf zitten. Mag ik meedoen? :')
Fear is the path to the Dark Side.
pi_152263264
quote:
14s.gif Op maandag 4 mei 2015 14:47 schreef Qwea het volgende:
Godsfuck, honger.
same here :( het lijkt en voelt wel alsof ik dagen niet heb gegeten joh :o
pi_152263278
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 14:48 schreef Artoo het volgende:
Hoi. Ik ben Artoo en ik heb afgelopen weekend meer gegeten dan goed voor me is. Nu voel ik letterlijk ieder vetje op mijn lijf zitten. Mag ik meedoen? :')
Hoi en welkom! >:)
  Redactie Sport maandag 4 mei 2015 @ 14:50:17 #201
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_152263298
quote:
Join the club!
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  maandag 4 mei 2015 @ 14:50:47 #202
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152263315
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 14:48 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ik voel dit in mijn hart! ;(
Cola zero om honger uit te stellen O+
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 14:49 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

same here :( het lijkt en voelt wel alsof ik dagen niet heb gegeten joh :o
Dat ja. Echt, zo'n alles verscheurend knorrend gevoel :o Must be strong!
  maandag 4 mei 2015 @ 14:50:49 #203
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_152263316
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 14:49 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

Hoi en welkom! >:)
Ik had bedacht om de rest van de week te leven op de laatste komkommer in de koelkast. Dat gaat vast werken hè? :D
  maandag 4 mei 2015 @ 14:51:14 #204
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152263329
quote:
_O- Ging goed dit weekend met iedereen _O-
  maandag 4 mei 2015 @ 14:51:36 #205
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152263342
quote:
Nee, te dik! :N
pi_152263345
Volgens mij is 80% van dit topic vandaag aan het herstarten _O-
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  maandag 4 mei 2015 @ 14:51:55 #207
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_152263352
quote:
14s.gif Op maandag 4 mei 2015 14:51 schreef Qwea het volgende:

[..]

_O- Ging goed dit weekend met iedereen _O-
Dit weekend ging nog wel, vorige week daarentegen... :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  maandag 4 mei 2015 @ 14:52:20 #208
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_152263361
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 14:51 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Nee, te dik! :N
Shit! Ok, 14 dagen detoxen dan maar :'(
  maandag 4 mei 2015 @ 14:52:21 #209
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152263362
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 14:50 schreef Artoo het volgende:

[..]

Ik had bedacht om de rest van de week te leven op de laatste komkommer in de koelkast. Dat gaat vast werken hè? :D
Joh, alleen water, week lang. Ben je het zo kwijt.
pi_152263367
quote:
14s.gif Op maandag 4 mei 2015 14:50 schreef Qwea het volgende:

[..]

[..]

Dat ja. Echt, zo'n alles verscheurend knorrend gevoel :o Must be strong!
Ik heb eten, ik heb kwark. :9
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  maandag 4 mei 2015 @ 14:52:51 #211
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_152263379
quote:
14s.gif Op maandag 4 mei 2015 14:52 schreef Qwea het volgende:

[..]

Joh, alleen water, week lang. Ben je het zo kwijt.
Awesome, bedankt voor de tip!
pi_152263402
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  maandag 4 mei 2015 @ 14:54:37 #214
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_152263427
quote:
:') :') :')
  maandag 4 mei 2015 @ 14:54:43 #215
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152263429
quote:
Tja, synthol. Kneusjes.
  maandag 4 mei 2015 @ 14:56:18 #216
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152263485
  maandag 4 mei 2015 @ 14:56:41 #217
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152263499
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 14:52 schreef Artoo het volgende:

[..]

Awesome, bedankt voor de tip!
Graag gedaan. Anders wil kotsen ook wel helpen
pi_152263520
quote:
`

wat een zielige en droevige bende :')
pi_152263521
quote:
Die bulten ook tussen nek en schouders _O-
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_152263525
quote:
Wtf echt :o
  maandag 4 mei 2015 @ 14:57:40 #221
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_152263531
quote:
Whyyyyy. Echt. Waarom?! Gevaarlijk én lelijk? Topcombi :')
  maandag 4 mei 2015 @ 15:00:06 #222
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152263602
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 14:57 schreef Artoo het volgende:

[..]

Omdat dat soort lui te incompetent en te lui zijn om normaal te trainen. Ze de discipline missen om op hun eten te letten en regelmatig naar de gym te gaan. Dus wat is er dan makkelijk om toch semi stoer te lijken? Troep spuiten :P
pi_152263609
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 14:57 schreef Artoo het volgende:

[..]

Misschien is dit de mannelijke bodybuild versie van anorexia.. verstoord zelfbeeld of zo.
  Redactie Sport maandag 4 mei 2015 @ 15:00:24 #224
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_152263613
En ik heb echt zin in een warme chocolademelk maar nee, mag niet.
  maandag 4 mei 2015 @ 15:01:20 #225
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152263648
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 15:00 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Misschien is dit de mannelijke bodybuild versie van anorexia.. verstoord zelfbeeld of zo.
Adonis complex :+ Dat is weer wat anders. :P
  maandag 4 mei 2015 @ 15:02:14 #226
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152263677
Dit zijn serieus gewoon domme kneuzen :P

Hey Sandertjuh! Nog 20 min tot food!
pi_152263721
quote:
14s.gif Op maandag 4 mei 2015 15:02 schreef Qwea het volgende:
Dit zijn serieus gewoon domme kneuzen :P

Hey Sandertjuh! Nog 20 min tot food!
Ja honger!

2 sneetjes brood met kipfilet mmmmm *O*
  maandag 4 mei 2015 @ 15:04:20 #228
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152263740
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 15:03 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

Ja honger!

2 sneetjes brood met kipfilet mmmmm *O*
Banaan :9 nomz.

Tot wanneer zet jij je cut door eigenlijk? En trek je hem ook in het weekend door?
  maandag 4 mei 2015 @ 15:08:05 #229
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152263863
ik mag zo 2 rijstwafels pindakaas O+
Vanavond Griekse sperziebonen met aardappels en varkensfilet dingetjes! :9
pi_152263864
quote:
14s.gif Op maandag 4 mei 2015 15:04 schreef Qwea het volgende:

[..]

Banaan :9 nomz.

Tot wanneer zet jij je cut door eigenlijk? En trek je hem ook in het weekend door?
Probeer het de komende 2 maanden vol te houden. In het weekend is het wat minder strikt, voordeel is wel dat het voetballen nu op zaterdag afgelopen is. Staan wel weer 2 toernooien, een voetbalweekend (23-25mei) en een vakantie (26-30 mei) tegenover.. daar gaat het dus wat lastig worden ben ik bang :P

Voor de rest probeer ik er in het weekend ook wel zoveel mogelijk op te letten.
pi_152263905
Groene thee tegen de trek ^O^
  maandag 4 mei 2015 @ 15:09:59 #232
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152263917
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 15:08 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

Probeer het de komende 2 maanden vol te houden. In het weekend is het wat minder strikt, voordeel is wel dat het voetballen nu op zaterdag afgelopen is. Staan wel weer 2 toernooien, een voetbalweekend (23-25mei) en een vakantie (26-30 mei) tegenover.. daar gaat het dus wat lastig worden ben ik bang :P

Voor de rest probeer ik er in het weekend ook wel zoveel mogelijk op te letten.
Nice! Ik wil hem ook de komende 2 maanden doortrekken. Met uitzondering op 28? of 26? 1 van die 2, juni. Voor de rest, vol aan de bak. En wellicht 1x per maand een refeed, maar daar moet ik even goed induiken. En dan moet ik ook eens even erin duiken waarmee je dan het beste kan refeeden.
  maandag 4 mei 2015 @ 15:17:35 #233
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152264214
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 12:27 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Lol, zie hem nu pas. Maar dat is goed :Y
  maandag 4 mei 2015 @ 15:19:17 #234
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152264285
quote:
2s.gif Op maandag 4 mei 2015 13:08 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Ooh, trust me, daar maak ik een complete FB rel van dan, als dat allemaal lukt zoals ik het wil :P
pi_152265026
quote:
14s.gif Op maandag 4 mei 2015 15:19 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ooh, trust me, daar maak ik een complete FB rel van dan, als dat allemaal lukt zoals ik het wil :P
:D ^O^
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  maandag 4 mei 2015 @ 15:40:36 #236
436284 Ryuuzen
"What!" - she
pi_152265162
even een totaal ongerelateerde vraag. Is hier iemand die morgen moet werken?

Of is het bedrijf waar ik werk het enige wat open is.... -O-
  maandag 4 mei 2015 @ 15:41:57 #237
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_152265213
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 15:40 schreef Ryuuzen het volgende:

Je bent niet de enige! Vriend- en zuslief moeten beiden gewoon werken. (Ik ben marginaal, dus niet op letten. :'))
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  Redactie Sport maandag 4 mei 2015 @ 15:42:47 #238
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_152265254
quote:

Gezien het aantal mensen die ik dit al heb zien vragen ben je niet de enige gok ik. :D
pi_152265289
quote:

Nog suffer; mijn werk is dicht, maar ik moet gewoon lesgeven op woensdag en vrijdag en wil ook nog aan mijn eigen onderzoek werken deze week dus ik moet wel werken. Maar mijn huis staat 100m van het festivalterrein van het bevrijdingsfestival dus thuiswerken wordt ook lastig. What to do? -O-
  maandag 4 mei 2015 @ 15:45:13 #240
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152265363
quote:

Ik werk ook gewoon, geen cao dus geen vrij.
Nu werk ik op een verzekeringskantoor en zijn de meeste verzekeringsmaatschappijen wel gewoon dicht dus dat wordt feest. :{
  maandag 4 mei 2015 @ 15:48:38 #241
436284 Ryuuzen
"What!" - she
pi_152265504
Ok nu voel ik me een klein beetje minder genaaid :'(
Ik weet ook al dat ik morgen bijna geen ruk te doen heb dus het wordt af tellen tot 4 uur ;(
pi_152265638
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 15:48 schreef Ryuuzen het volgende:
Ok nu voel ik me een klein beetje minder genaaid :'(
Ik weet ook al dat ik morgen bijna geen ruk te doen heb dus het wordt af tellen tot 4 uur ;(
Hier ook werken. Leuk dat het een nationale feestdag is, maar CAO ziet hem zo niet :P

Boeit me ook vrij weinig.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  maandag 4 mei 2015 @ 15:54:21 #243
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152265716
quote:
2s.gif Op maandag 4 mei 2015 15:51 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Hier ook werken. Leuk dat het een nationale feestdag is, maar CAO ziet hem zo niet :P

Boeit me ook vrij weinig.
Vind het wel stom dat ze continue zo roepen dat we het niet mogen vergeten enz.
Maar een nationale vrije feestdag van maken doen ze niet.. tsja over een tijdje heeft dus niemand hem meer vrij en is toch iedereen het vergeten.
Het boeit mij in zoverre dat ik een extra vrije dag wel lekker vind :P en ik weet dat ik vrij weinig ga kunnen doen morgen dat is ook irritant.
pi_152265801
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 15:54 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Maar een nationale vrije feestdag van maken doen ze niet.. tsja over een tijdje heeft dus niemand hem meer vrij en is toch iedereen het vergeten.
Het boeit mij in zoverre dat ik een extra vrije dag wel lekker vind :P en ik weet dat ik vrij weinig ga kunnen doen morgen dat is ook irritant.
Ja is ook zo. Maar het is wel een nationale feestdag, het is een jubileum jaar (1 x in de 5 jaar). Maar het hangt van de CAO af of je hem vrij krijgt. Volgens mij mag je alleen niet worden verplicht te werken.

Ik ben gelukkig niet afhankelijk van anderen en heb genoeg te doen, anders was het vrij saai ja :{
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_152265865
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 15:54 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ehm, mensen kunnen alleen de oorlog herdenken als ze er een vrije dag voor krijgen?
Ik vind het wel lastig dat ik vanavond naar training ga, heb wel echt zin om weer op de baan te trainen, maar vind het toch altijd wel fijner om bij een herdenking te zijn of het op tv te zien. 2 minuten stil op een willekeurige plek voelt toch vreemd.
  maandag 4 mei 2015 @ 16:01:54 #246
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152266007
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 15:58 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ehm, mensen kunnen alleen de oorlog herdenken als ze er een vrije dag voor krijgen?
Ik vind het wel lastig dat ik vanavond naar training ga, heb wel echt zin om weer op de baan te trainen, maar vind het toch altijd wel fijner om bij een herdenking te zijn of het op tv te zien. 2 minuten stil op een willekeurige plek voelt toch vreemd.
Oh nee hoor dat niet, maar ik vind dit wel een van de weinige dagen die er echt toe doen.
Wat is er met pinksteren, pasen enz.. niks belangrijks dat ik zou moeten gedenken of vieren
En ik ben wel blij met die vrije dagen hoor want het is gratis vrij dus altijd fijn. Maar ik vind het zo zonde dat we een echte feestdag zo aan ons voorbij laten gaan.
  maandag 4 mei 2015 @ 17:44:47 #247
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_152269103
Ha, me aan m'n voornemen gehouden en gehobbeld. Een redelijk relaxed rondje van net geen 5km. *O*

En zo bloemkool. Bloemkool. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  maandag 4 mei 2015 @ 17:59:57 #248
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_152269532
Morgen een vrije dag *O* Alleen ga ik morgen werken en wissel ik hem in voor de vrijdag :7 Lang weekend *O*
  maandag 4 mei 2015 @ 18:07:37 #249
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152269738
Zometeen Griekse sperziebonen O+ staan nu op,... zooo lekker
  maandag 4 mei 2015 @ 18:08:44 #250
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_152269769
Ben een beetje trots op mezelf :@ Voel me een beetje rot en heb enorm behoefte aan comfort food. Niet gehaald en ben gezond aan het koken..

Wil niet zeggen dat ik niet nog steeds zo'n grote reep milka weg wil werken, maar 't is een begin :')
  maandag 4 mei 2015 @ 18:17:37 #251
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152269967
  maandag 4 mei 2015 @ 18:18:44 #252
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152269999
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 18:08 schreef Maraca het volgende:
Ben een beetje trots op mezelf :@ Voel me een beetje rot en heb enorm behoefte aan comfort food. Niet gehaald en ben gezond aan het koken..

Wil niet zeggen dat ik niet nog steeds zo'n grote reep milka weg wil werken, maar 't is een begin :')
Goed zo!! Waarom voel je je rot?
  maandag 4 mei 2015 @ 18:23:23 #253
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152270095
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 18:17 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
nommm mijn sperziebonen zijn bijna klaar :9
  maandag 4 mei 2015 @ 18:25:12 #254
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152270130
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 18:23 schreef gcjoel het volgende:

[..]

nommm mijn sperziebonen zijn bijna klaar :9
Ik hou van bonen O+ eet smakelijk!
  maandag 4 mei 2015 @ 18:26:39 #255
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_152270179
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2015 18:18 schreef Qwea het volgende:

[..]

Goed zo!! Waarom voel je je rot?
Niks ernstigs :P Soms heb je dat gewoon even.. ben altijd wat overgevoeliger als ik trek heb en dan gaat het mis.. :')
  maandag 4 mei 2015 @ 18:35:45 #256
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152270405
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 18:26 schreef Maraca het volgende:

[..]

Niks ernstigs :P Soms heb je dat gewoon even.. ben altijd wat overgevoeliger als ik trek heb en dan gaat het mis.. :')
Ooh zo herkenbaar :') :*
pi_152270472
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 18:08 schreef Maraca het volgende:

^O^

Straks voel je er waarschijnlijk beter door dan als je comfort food had gekozen :)
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  maandag 4 mei 2015 @ 18:39:03 #258
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152270503
IMG]http://i.imgur.com/oFXVc9F.jpg[/IMG]quote]1s.gif Op maandag 4 mei 2015 18:25 schreef Qwea het volgende:

[..]

[/quote]
Ik ook alleen ben altijd bang voor draden. Deze zijn tot nu toe prima.

Mijn bonen:
  maandag 4 mei 2015 @ 18:39:31 #259
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_152270519
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2015 18:35 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ooh zo herkenbaar :') :*
Conclusie: ALTIJD tussendoortjes meenemen naar werk :')

quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2015 18:38 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

^O^

Straks voel je er waarschijnlijk beter door dan als je comfort food had gekozen :)
Dat weet ik wel zeker _O- was dan 10 euro kwijt aan een McDonalds menu waarbij ik na een uur weer honger heb :')
pi_152270529
Sperziebonen O+

Ik had ze ook :D
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  maandag 4 mei 2015 @ 18:39:49 #261
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152270533
Wtf mobiel posten kan ik dus niet haha
  maandag 4 mei 2015 @ 18:40:03 #262
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_152270540
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2015 18:39 schreef gcjoel het volgende:
[ afbeelding ]IMG]http://i.imgur.com/oFXVc9F.jpg[/IMG]quote][ afbeelding ] Op maandag 4 mei 2015 18:25 schreef Qwea het volgende:

[..]

Mijn bonen:
[ afbeelding ]
[/quote]

Ziet er lekker uit :9
pi_152270548
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 18:39 schreef Maraca het volgende:

[..]

Conclusie: ALTIJD tussendoortjes meenemen naar werk :')

[..]

Dat weet ik wel zeker _O- was dan 10 euro kwijt aan een McDonalds menu waarbij ik na een uur weer honger heb :')
Ja :') troep ist. Dure troep
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  maandag 4 mei 2015 @ 18:40:57 #264
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_152270561
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2015 18:40 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Ja :') troep ist. Dure troep
Maar de kcal tellen dan wel mee :'(
pi_152270575
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 18:40 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ja. En die zijn ook niet laag :P
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  maandag 4 mei 2015 @ 18:42:55 #266
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_152270612
Jullie voedsel :9~

En @#$%^*(#!!! Ik ben gaan hardlopen vanmiddag. Het ging allemaal best lekker, tot in de laatste kilometer mijn rechtervoet wat begon te klagen. Toch maar door gelopen naar huis, nog een bocht gemaakt die ook niet helemaal ok voelde en nu heb ik maximaal pijn in de voetboog van mijn rechtervoet :') Kutzooi.
  maandag 4 mei 2015 @ 18:44:39 #267
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_152270654
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2015 18:41 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Ja. En die zijn ook niet laag :P
Even gekeken.. 1.425kcal :o

Grote BigMac menu met fritesaus en een chocolademilkshake.. mijn troostvoedsel :') :@
pi_152270664
quote:
14s.gif Op maandag 4 mei 2015 15:09 schreef Qwea het volgende:

[..]

Nice! Ik wil hem ook de komende 2 maanden doortrekken. Met uitzondering op 28? of 26? 1 van die 2, juni. Voor de rest, vol aan de bak. En wellicht 1x per maand een refeed, maar daar moet ik even goed induiken. En dan moet ik ook eens even erin duiken waarmee je dan het beste kan refeeden.
Moet je voor de grap eens kijken naar een ketose/ketogeen dieet voor de grap :P ik ga er zelf niet aan beginnen.. koolhydraat arm dieet kan je echt bijna niks meer eten :P

Of naar zoiets: http://tssvspartacus.nl/forum/viewtopic.php?f=8&t=193

Maar dat is mij allemaal te ingewikkeld :+
pi_152270729
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2015 18:39 schreef gcjoel het volgende:
[ afbeelding ]IMG]http://i.imgur.com/oFXVc9F.jpg[/IMG]quote][ afbeelding ] Op maandag 4 mei 2015 18:25 schreef Qwea het volgende:

[..]

Mijn bonen:
[ afbeelding ]
[/quote]

Bewaar je wat voor mij?! :D
  maandag 4 mei 2015 @ 18:50:48 #270
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152270816
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 18:47 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

Mijn bonen:
[ afbeelding ]
Bewaar je wat voor mij?! :D
[/quote]

Kom maar hoor, mijn vriend is er toch nog niet. Eet je gewoon zijn bordje leeg :')
(vandaar ook het zielige lege plekje tegenover mij ;( )
pi_152270846
Arme jij, ik kom er nu aan *O*
  maandag 4 mei 2015 @ 18:55:36 #272
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152270956
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 18:45 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

Moet je voor de grap eens kijken naar een ketose/ketogeen dieet voor de grap :P ik ga er zelf niet aan beginnen.. koolhydraat arm dieet kan je echt bijna niks meer eten :P

Of naar zoiets: http://tssvspartacus.nl/forum/viewtopic.php?f=8&t=193

Maar dat is mij allemaal te ingewikkeld :+
Jaaaa, te belachelijk. Ik ken het :D

Refeed vind ik wel serieus nuttig. Ook omdat je je lichaam een bepaalde tijd naar een lage kcal gooit. Dus als je dan eens in de zoveel tijd een gezonde refeed doet... Hoef je lichaam niet in starvation mode te gaan :P

Ik mag alles eten van mezelf binnen die 2200. Ik ken mezelf, ik kies liever voor veel en gezond dan voor weinig en ongezond :D

Roep je ff als je de post hebt?
pi_152271062
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 18:44 schreef Maraca het volgende:

[..]

Even gekeken.. 1.425kcal :o

Grote BigMac menu met fritesaus en een chocolademilkshake.. mijn troostvoedsel :') :@
:o

Moet je kijken hoeveel eten je hebt als je iets gezonds zou maken :D
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  maandag 4 mei 2015 @ 19:01:07 #274
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_152271111
Hmm.. snap wel dat het even misging vandaag. Had vanmorgen een uur krachttraining gedaan en tot aan mijn diner maar 590kcal binnengekregen :o Heb nu zelfs na mijn diner nog 1.000kcal over -O- Dat moet de volgende keer dus even anders..

Straks maar even een een toetje eten :') Griekse yoghurt met banaan ofzo :9
pi_152271136
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 19:01 schreef Maraca het volgende:
Hmm.. snap wel dat het even misging vandaag. Had vanmorgen een uur krachttraining gedaan en tot aan mijn diner maar 590kcal binnengekregen :o Heb nu zelfs na mijn diner nog 1.000kcal over -O- Dat moet de volgende keer dus even anders..

Straks maar even een een toetje eten :') Griekse yoghurt met banaan ofzo :9
Nee daar wordt je niet vrolijker van :N
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  maandag 4 mei 2015 @ 19:03:51 #276
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_152271208
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2015 19:01 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Nee daar wordt je niet vrolijker van :N
Nee, schrok er ook even van toen ik het in MyFitnessPal zette. Want 'objectief' gezien heb ik vanmorgen lekker ontbeten met griekse yoghurt, appel en rozijnen (nee, ben het nog steeds niet zat :+ ), als tussendoortje 2 rijstwafels, 's middags 2 flinke sneden oerbrood met beleg gegeten.. en toen naar huis om gnocci met saucijs en couscoussalade te eten.

Ben wel de cappuccino's vergeten toe te voegen bedenk ik me nu :') Maar dat zal geen 1.000kcal zijn :+
pi_152272053
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 19:03 schreef Maraca het volgende:

[..]

Nee, schrok er ook even van toen ik het in MyFitnessPal zette. Want 'objectief' gezien heb ik vanmorgen lekker ontbeten met griekse yoghurt, appel en rozijnen (nee, ben het nog steeds niet zat :+ ), als tussendoortje 2 rijstwafels, 's middags 2 flinke sneden oerbrood met beleg gegeten.. en toen naar huis om gnocci met saucijs en couscoussalade te eten.

Ben wel de cappuccino's vergeten toe te voegen bedenk ik me nu :') Maar dat zal geen 1.000kcal zijn :+
Das dan wel weer fijn :)

Cappucino reken ik altijd 75 kcal voor met suiker. Dus hangt er vanaf hoeveel :+
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  maandag 4 mei 2015 @ 19:29:09 #278
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152272148
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 19:03 schreef Maraca het volgende:

[..]

Das inderdaad wel weinig, sowieso met je krachttraining, beter erna iets meer eten.
Maar goed dat zag je nu zelf ook :P
Veel calorieën over is wel fijn, vanavond lekkers!! :D
  maandag 4 mei 2015 @ 19:29:13 #279
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_152272151
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2015 19:26 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Das dan wel weer fijn :)

Cappucino reken ik altijd 75 kcal voor met suiker. Dus hangt er vanaf hoeveel :+
Oh dat is minder dan wat MFP zegt :o Daar kom ik uit op 91kcal per kopje (180ml) zonder suiker
  maandag 4 mei 2015 @ 19:30:31 #280
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152272202
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 19:29 schreef Maraca het volgende:

[..]

Oh dat is minder dan wat MFP zegt :o Daar kom ik uit op 91kcal per kopje (180ml) zonder suiker
Maak je ze zelf of niet? Want automaten spul bevat soms al suiker van zichzelf.
Verder afhankelijk van het soort melk enzo natuurlijk
  maandag 4 mei 2015 @ 19:31:23 #281
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_152272239
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 19:30 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Maak je ze zelf of niet? Want automaten spul bevat soms al suiker van zichzelf.
Verder afhankelijk van het soort melk enzo natuurlijk
Nee, automatenspul :P Gemalen koffiebonen en volle melk .. denk dat ik het maar op 91kcal laat dan :+
pi_152272275
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 19:29 schreef Maraca het volgende:

[..]

Hmm. Ik gokte hem eigenlijk. Maar ik ga ze nu niet meer drinken :)

Wil de kcal gebruiken voor eten. Kcal in drinken vind ik vaak zo zonde.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  maandag 4 mei 2015 @ 19:32:42 #283
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152272284
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 19:31 schreef Maraca het volgende:

[..]

Nee, automatenspul :P Gemalen koffiebonen en volle melk .. denk dat ik het maar op 91kcal laat dan :+
Ja volle melk kan wel aantikken dus lijkt me niet ver naast
  maandag 4 mei 2015 @ 19:33:27 #284
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_152272308
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2015 19:32 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Hmm. Ik gokte hem eigenlijk. Maar ik ga ze nu niet meer drinken :)

Wil de kcal gebruiken voor eten. Kcal in drinken vind ik vaak zo zonde.
Had vandaag ook koffie zwart gedronken (automaat verversen ze pas na 10.00 en daarvoor krijg je dus melkklontjes). Is 2kcal per kopje..

TWEE :')!

Ik stap maar over denk ik _O-
pi_152272357
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 19:33 schreef Maraca het volgende:

[..]

Had vandaag ook koffie zwart gedronken (automaat verversen ze pas na 10.00 en daarvoor krijg je dus melkklontjes). Is 2kcal per kopje..

TWEE :')!

Ik stap maar over denk ik _O-

Voordeel dat je het zwart drinken. Is het kcalloos O+
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  maandag 4 mei 2015 @ 19:36:25 #286
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_152272390
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2015 19:34 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Voordeel dat je het zwart drinken. Is het kcalloos O+
Once you go black :@
pi_152272467
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 19:36 schreef Maraca het volgende:

[..]

Once you go black :@
_O-

Moest lachen.

Ervaring mee? :+
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  maandag 4 mei 2015 @ 19:39:29 #288
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_152272485
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2015 19:38 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

_O-

Moest lachen.

Ervaring mee? :+
Nou, als ik overstap van de cappuccino naar zwarte koffie, wel ;(
  maandag 4 mei 2015 @ 19:40:23 #289
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_152272521
Zwarte koffie. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_152272542
Koffie* O+
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  maandag 4 mei 2015 @ 19:41:29 #291
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_152272575
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 19:40 schreef CrunchySelf het volgende:
Koffie* O+
Nah, met suiker hoef ik 'm écht niet hoor. :@ Melk gaat nog, maar liefst gewoon O+ zwart O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_152272629
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 19:41 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Nah, met suiker hoef ik 'm écht niet hoor. :@ Melk gaat nog, maar liefst gewoon O+ zwart O+
:o

Heb hem liefst met melk en suiker. Maar drink vaak zwart :)
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  maandag 4 mei 2015 @ 19:45:05 #293
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152272739
Ik heb het liefst thee O+
  maandag 4 mei 2015 @ 20:27:17 #294
65960 sanger
pi_152274850
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 18:40 schreef Maraca het volgende:

[..]

Neem de tonijn salade :P

Deed ik gister ook, was maar 148 kcal :Y
  maandag 4 mei 2015 @ 20:28:43 #295
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_152274919
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2015 20:27 schreef sanger het volgende:

[..]

Neem de tonijn salade :P

Deed ik gister ook, was maar 148 kcal :Y
Salade is geen comfort food }:|
  maandag 4 mei 2015 @ 20:31:28 #296
65960 sanger
pi_152275074
Em koffie hoort gewoon zwart. Als er suiker bij had genieten, had het zo wel gegroeid in de bonen :P
  maandag 4 mei 2015 @ 20:31:57 #297
65960 sanger
pi_152275096
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 20:28 schreef Maraca het volgende:

[..]

Salade is geen comfort food }:|
Ik voelde me er anders best comfortabel bij :D
  maandag 4 mei 2015 @ 20:33:03 #298
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_152275162
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2015 20:31 schreef sanger het volgende:

[..]

Ik voelde me er anders best comfortabel bij :D
Dan heb je geluk.. bij mij moet het >1.000kcal zijn :+
  maandag 4 mei 2015 @ 20:46:51 #299
217702 Lonaa
Honger!
pi_152275917
*trots

Ik heb mealprep gedaan voor morgen, ipv afhankelijk te zijn van wat er op m'n pad komt. *O*
pi_152276319
quote:
2s.gif Op maandag 4 mei 2015 20:46 schreef Lonaa het volgende:
*trots

Ik heb mealprep gedaan voor morgen, ipv afhankelijk te zijn van wat er op m'n pad komt. *O*
Wat heb je voorbereid? :D
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_152276325
vol
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')