quote:Op zaterdag 2 mei 2015 11:08 schreef Maraca het volgende:
SchaammomentjeZojuist de fitnessbank opgehaald.. ding is zo licht als een veertje
dat is echt geen 25kg! En de grip was ook nog eens handig dus de geëmancipeerde vrouw als ik ben dat ding zelf naar boven gebracht
![]()
Maar desalniettemin is Ryuuzen mijn held, want als hij niet had aangeboden te helpen had ik hem nooit gekocht
Dan moet je niet gaan hardlopenquote:Op zaterdag 2 mei 2015 11:30 schreef Ballet9 het volgende:
Okee ik probeer het niet meer iedere dag te doen juist, want dat vind ik zelf dat ik er zo mee bezig ben. En dat wil ik dus juist niet.
En wat fijn, het is mooi weer hier!!Hardloopweer. Maaaar mijn voeten doen nog steeds zo'n pijn dat ik het beter niet kan doen
Je hebt wel het goede telefoonnummer?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 11:45 schreef Qwea het volgende:
Dus ik belde gisteren avond vanaf 19u de weekendtandarts.. nam niet op. Oke, kan. Daarna nog 3x gebeld, nam weer niet op. Bel ik vanmorgen weer 3x neemt weer niet op, 2u geleden voicemail ingesproken 0 reactie. Wat de neuk. WAAROM HEB JE DAN WEEKENDDIENST?!
Nope. 5 verschillende tandartsen gebeld die allemaal op hun voicemail hetzelfde nr geven.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 11:58 schreef Maraca het volgende:
[..]
Je hebt wel het goede telefoonnummer?Geen apart weekendnummer?
Dat is wel vreemdquote:Op zaterdag 2 mei 2015 12:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nope. 5 verschillende tandartsen gebeld die allemaal op hun voicemail hetzelfde nr geven.
Ga nu maar fucking naar schagen (20 min verderop) bellen. Echt zo fucking belachelijk.
Ja echt absurd. Pijn wordt alleen maar erger. Nog 2u dan kan ik naar schagenquote:Op zaterdag 2 mei 2015 13:46 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat is wel vreemdzit je dan met pijn (neem aan dat je anders geen weekendtandarts belt) en niemand neemt op
Nog even op een houtje bijten dan..quote:Op zaterdag 2 mei 2015 13:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja echt absurd. Pijn wordt alleen maar erger. Nog 2u dan kan ik naar schagen
Jaquote:Op zaterdag 2 mei 2015 14:01 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nog even op een houtje bijten dan..nou ja, niet te hard.. maar.. ach, je snapt wat ik bedoel
Ibu / NSAID's mag ik niet, alcohol drink ik niet /cut/dieet en water met zoutspoeling werkt niet voor kiespijnquote:Op zaterdag 2 mei 2015 14:14 schreef Lastpost het volgende:
Lang leve de water met zout spoeling, alcohol en ibuprofen dan maar. Wel ruk trouwens.
Sterkte dan.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 14:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ibu / NSAID's mag ik niet, alcohol drink ik niet /cut/dieet en water met zoutspoeling werkt niet voor kiespijn
Wtf. Wat een rare medebewonersquote:Op zaterdag 2 mei 2015 14:41 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Sterkte dan.Al hielp bij mij dat spoelen wel destijds, alleen smerig hehe.
Zo even richting m'n dementerende oma, is geduwd door een medebewoner en d'r heup gebroken.
Logisch dat er verschil, maar in alle rust thuis trainenquote:Op zaterdag 2 mei 2015 15:52 schreef Maraca het volgende:
Homegym is goedgekeurdMerk natuurlijk wel wat verschillen met de sportschool qua kwaliteit, maar goed. Ben ook niet bereid om er heel veel geld voor neer te leggen
![]()
Straks wel even m'n sportschema aanpassen omdat ik thuis niet alles kan doen wat ik in de sportschool wel kan (2 oefeningen). Hoef ik alleen nog richting de sportschool voor het banenzwemmen
En hopelijk in juni starten met hardlopen
Dement, zegt het al. Een dementerende vrouw schold mij eens zomaar uit en gooide vervolgens een glas naar mijn hoofd toen ik op bezoek was bij mijn oma. Altijd gezellig.quote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 18:05 schreef Ballet9 het volgende:
Ze gooide trouwens een glas naar m'n hoofd omdat ik dom keek volgens haar.
Achteraf kan ik er wel om lachen
Allemaal dementen daar. Is zo'n gesloten afdeling met eigen kamers en gezamenlijke keuken.quote:
Nouja dat is het ziektebeeld. Het is wat Peach zegt eigenlijk sneu en grappig tegelijk. Maar moet er niet aan denken om zelf zo te worden. En toch kan t maar zo gebeuren.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 18:17 schreef sanger het volgende:
Lekker bejaardetehuis dan
Gewoon teruggooien, morgen zijn ze het vergeten
Ik ook!quote:Op zaterdag 2 mei 2015 19:15 schreef gcjoel het volgende:
Sinds ik verschillende optredens/colleges van Erik Scherder heb gezien ben ik wel heel anders tegen dementerenden aan gaan kijken.
Het lijkt me echt zo naar en doodeng om te krijgen. Gelukkig helpt beweging/sport tegen het ontwikkelen ervan dus ik ben goed bezig! haha
Nu luchtiger nieuws:
Ik had asperges en het was zoooo lekker. Waarom zijn ze zo duur? ik wil een bord vol!
Mijne 5 euro voor 500grquote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:08 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik ook!Die van mij waren helemaal niet zo duur trouwens, 5 euro voor een kg op de markt! Dus ik zit er voooool van!
Ik zit ook vooral vol van de lekkere saus die ik erbij gemaakt had met ei en hamblokjesquote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:09 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Mijne 5 euro voor 500grdus veel minder vol!
Nice! Ik had ze met ham, gekookt ei en een beetje roomboter.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:11 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik zit ook vooral vol van de lekkere saus die ik erbij gemaakt had met ei en hamblokjes
Sowieso echt een topdag gehad vandaag, vanochtend lekker uitgebreid ontbeten/gebruncht, daarna samen met mijn vriend naar de stad geweest en o.a. schoenen voor ons beiden gekocht, wat dingen in het huis gedaan (we zijn nog steeds bezig met klussen sinds de terugverhuizing)En nog 45 km gefietst en daarna lekker asperges en een belgisch biertje! Ik houd van zaterdagen
Ik doe iedere dag dan gewoon weer de normale hoeveelheid, en ga dus niet compenseren.quote:Op zondag 3 mei 2015 11:28 schreef Ballet9 het volgende:
Hoe doen jullie het als je op 1 dag veel teveel hebt gegeten, compenseren jullie dat door de volgende dag een aantal kcal minder te eten of eten jullie dan normale hoeveelheid zoals jullie altijd deden?
Dat dus! Het is geen obese, waarbij je op een bepaald moment een aantal KG kwijt moet zijnquote:Op zondag 3 mei 2015 11:30 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik doe iedere dag dan gewoon weer de normale hoeveelheid, en ga dus niet compenseren.
Jep. De dag dat ik uit de band spring beschouw ik gewoon als verloren dag. Heb geen vaste datum dat ik x kg MOET wegen. Wil naast afvallen ook blijven levenquote:Op zondag 3 mei 2015 11:53 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat dus! Het is geen obese, waarbij je op een bepaald moment een aantal KG kwijt moet zijn
+1quote:Op zondag 3 mei 2015 11:30 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik doe iedere dag dan gewoon weer de normale hoeveelheid, en ga dus niet compenseren.
Ik heb ulift, crazy en jack 3d.quote:Op zondag 3 mei 2015 12:53 schreef gcjoel het volgende:
Shit mijn pre work out is nu op! Welke moet ik nu?
Iemand tips? of een sample die ik mag proberen? Vind het lastig want wij hadden unstoppable mja dat is er niet meer!
Graag! Dan kan ik wat verschillende proberen!quote:Op zondag 3 mei 2015 22:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb ulift, crazy en jack 3d.
Crazy is wel nice. Je kan kijken naar psycho van muscle junkie... Zit ook dmaa in.
Als je sample van de mijne wil roep je maar
Alle 3?quote:Op zondag 3 mei 2015 22:30 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Graag! Dan kan ik wat verschillende proberen!
Same here! Proberen uit te komen op strak 2000kcal, extra cardio toevoegen na het sporten en doordeweeks geen gesnaai meer!quote:Op maandag 4 mei 2015 08:08 schreef CrunchySelf het volgende:
Lijstje vandaag:
O: 2 brood met runder rollade
T: 500 g kwark (50% mager, 50% optimel magere)
T: Banaan
L: 4 brood met runder rollade
T: 500 g kwark
D: ? Iets van 600 kcal
T: ? Iets van 200 kcal, denk wat kwark.
En vanaf vandaag gaat het allemaal weer even wat scherper:
- Meer sporten;
- Minder snaaien;
- Gezondere keuzes.
quote:Op maandag 4 mei 2015 08:13 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Same here! Proberen uit te komen op strak 2000kcal, extra cardio toevoegen na het sporten en doordeweeks geen gesnaai meer!
Ik vind Brinta dus echt veel minder van smaak.quote:Op maandag 4 mei 2015 07:50 schreef sandertjuh het volgende:
Zo ik leef ook weer, zaterdag de kampioenswedstrijd gewonnen. Eerste helft wel 0-1 achter gekomen.. maar uiteindelijk 4-1 gewonnen.
Groot feest dus, gisteren was ik helemaal total los. Nu wel weer een beetje opgeknapt maar zeker nog niet fit
En Q ik snap nu wel waarom je zoveel moeite had met havermout in het begin.. Die smaak is echt niks vergeleken bij de smaak van de Brinta. Wat een bittere ellende zeg, zelfs met veel melk en water
ik vind het beide ranzig dus voor mij is het echt de instelling ....deal with itquote:Op maandag 4 mei 2015 08:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik vind Brinta dus echt veel minder van smaak.
Ik hou echt van havermout, ook al voor ik gezond at
Oh ja en de nieuwe oats express was ook vet lekkerGolden syrup
![]()
Ik denk dat het komt doordat jij het uit zo'n pot hebt want normale havermout is echt niet bitter?quote:Op maandag 4 mei 2015 07:50 schreef sandertjuh het volgende:
Zo ik leef ook weer, zaterdag de kampioenswedstrijd gewonnen. Eerste helft wel 0-1 achter gekomen.. maar uiteindelijk 4-1 gewonnen.
Groot feest dus, gisteren was ik helemaal total los. Nu wel weer een beetje opgeknapt maar zeker nog niet fit
En Q ik snap nu wel waarom je zoveel moeite had met havermout in het begin.. Die smaak is echt niks vergeleken bij de smaak van de Brinta. Wat een bittere ellende zeg, zelfs met veel melk en water
Het is ook een beetje kwestie van wennen aan de smaak denk ik.. maar het is zeker niet m'n favoriet nuquote:Op maandag 4 mei 2015 08:56 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik denk dat het komt doordat jij het uit zo'n pot hebt want normale havermout is echt niet bitter?
Ja oke, pot, zakquote:Op maandag 4 mei 2015 09:01 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Het is ook een beetje kwestie van wennen aan de smaak denk ik.. maar het is zeker niet m'n favoriet nuDe perfect oats van XXL zitten in een grote zak.
Voor mij geld dit ook. Sinds Koningsdag is het een ramp geweest namelijkquote:Op maandag 4 mei 2015 08:08 schreef CrunchySelf het volgende:
En vanaf vandaag gaat het allemaal weer even wat scherper:
- Meer sporten;
- Minder snaaien;
- Gezondere keuzes.
Of je eet iets anders, Brinta of havermout is in geen enkel opzicht een must toch?quote:Op maandag 4 mei 2015 08:42 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
ik vind het beide ranzig dus voor mij is het echt de instelling ....deal with it
Voornamelijk omdat het makkelijk is denk ik. Flikker het in een beker met melk, whey, water en je hebt een makkelijk ontbijt wat goed vult ookquote:Op maandag 4 mei 2015 09:38 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Of je eet iets anders, Brinta of havermout is in geen enkel opzicht een must toch?
Snap niet dat mensen dingen eten die ze niet lekker vinden, gewoon zonde!
Sta eens 20 minuten eerder op en begin je dag met een relaxt ontbijt. Je gaat jezelf zo dankbaar zijn!quote:Op maandag 4 mei 2015 09:41 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Voornamelijk omdat het makkelijk is denk ik. Flikker het in een beker met melk, whey, water en je hebt een makkelijk ontbijt wat goed vult ook
Drink het onderweg op in de auto naar werk. Ik heb (lees: maak) geen tijd om smorgens te ontbijten. Het is opstaan ->douchen -> aankleden -> bakje koffie voor onderweg maken en ik moet de deur uit
Al vaker geprobeerd.. lukt me 1 á 2 dagen en dan verval ik weer in het oude patroonquote:Op maandag 4 mei 2015 09:42 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Sta eens 20 minuten eerder op en begin je dag met een relaxt ontbijt. Je gaat jezelf zo dankbaar zijn!
Even op de website van Jelmer de Boer kijkenquote:Op maandag 4 mei 2015 09:45 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Al vaker geprobeerd.. lukt me 1 á 2 dagen en dan verval ik weer in het oude patroon![]()
Daarbij heb ik ook moeite met eten als ik net wakker ben, tenzij het vloeibaar is. Ook iets wat je jezelf aan kunt leren, daarom is een shake als ontbijt wel een goede uitkomst.
Ik snap het hoor, mijn vriend is ook zo.quote:Op maandag 4 mei 2015 09:41 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Voornamelijk omdat het makkelijk is denk ik. Flikker het in een beker met melk, whey, water en je hebt een makkelijk ontbijt wat goed vult ook
Drink het onderweg op in de auto naar werk. Ik heb (lees: maak) geen tijd om smorgens te ontbijten. Het is opstaan ->douchen -> aankleden -> bakje koffie voor onderweg maken en ik moet de deur uit
Of maak je ontbijt de avond van tevoren.quote:Op maandag 4 mei 2015 09:42 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Sta eens 20 minuten eerder op en begin je dag met een relaxt ontbijt. Je gaat jezelf zo dankbaar zijn!
Ja je moet het ook nog opeten natuurlijkquote:Op maandag 4 mei 2015 10:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Of maak je ontbijt de avond van tevoren.
Ik heb dat ook en ik wil ook echt niet vloeibaar eten.quote:Op maandag 4 mei 2015 10:10 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja je moet het ook nog opeten natuurlijkIk vind het echt heel arelaxt als ik niet even rustig kan zitten met een kopje thee, een krantje of mijn telefoon en wat eten.
Ga je toch weer omhoog in gewicht of wil je toch verder cutten?quote:Op maandag 4 mei 2015 10:29 schreef Qwea het volgende:
Oh en hier ook de teugels aanhalen. 2200kcal strak. Geen uitstapjes qua eten meer. Ook niet in het weekend voorlopig.
Alleen op fietsdagen iets meer qua eten ivm onderweg bijvullen.
Ja weet ik hoor, maar hiervoor had ik dat nooit zo erg die schommelingen. De trend is wel naar beneden dus ik ben tevreden.quote:Op maandag 4 mei 2015 10:34 schreef La_Tramposa het volgende:
Als je spieren erg vermoeid zijn houden ze meer vocht vast. Is niet zo raar hoor
Ik vreet de laatste tijd gewoon echt way too much. En ik wil gewoon echt zelf nog vet kwijt. Dus ik wil er ff echt een maand hard aan trekken en kijken wat het doet.quote:Op maandag 4 mei 2015 10:31 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ga je toch weer omhoog in gewicht of wil je toch verder cutten?
Ik doe nu al paar weken geen cheats enzo maar damn wat zit er een schommeling in gewicht! Echt na trainingsdagen standaard 300gr zwaarder ofzo dat soort dingen blijven raar!
Mooi doel!quote:Op maandag 4 mei 2015 10:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vreet de laatste tijd gewoon echt way too much. En ik wil gewoon echt zelf nog vet kwijt. Dus ik wil er ff echt een maand hard aan trekken en kijken wat het doet.
Trainingsdagen heb ik dat ook... Maar ik drink op trainingsdagen ook veeeeeeeeeeeeeeel meer.
Ja, herkenbaarquote:Op maandag 4 mei 2015 10:38 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Mooi doel!
Ja ik drink dan veel maar pis ook enorm veel
Ja gaat snel!quote:Op maandag 4 mei 2015 10:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, herkenbaarblijf pissen.
Bedacht me net, nog 8 weken dan zijn we 10 jaar samen (17 juli), nog 12 weken dan is het alweer augustus!!!! en zitten we in de ardennen.nog 4 weken dan is het Juni! Bizar.
Ik heb hetzelfde als Sandertjuh...gen zin om vroeger op te staan en tijd te maken. Ik kan me er gelukig mentaal over heen zetten.. net als een pleister vlug op eten dan is het snel voorbijquote:Op maandag 4 mei 2015 09:38 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Of je eet iets anders, Brinta of havermout is in geen enkel opzicht een must toch?
Snap niet dat mensen dingen eten die ze niet lekker vinden, gewoon zonde!
Time fliesquote:Op maandag 4 mei 2015 10:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, herkenbaarblijf pissen.
Bedacht me net, nog 8 weken dan zijn we 10 jaar samen (17 juli), nog 12 weken dan is het alweer augustus!!!! en zitten we in de ardennen.nog 4 weken dan is het Juni! Bizar.
Maar waarom?quote:Op maandag 4 mei 2015 10:47 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde als Sandertjuh...gen zin om vroeger op te staan en tijd te maken. Ik kan me er gelukig mentaal over heen zetten.. net als een pleister vlug op eten dan is het snel voorbij
Ja, paas mij die zomer ook maar. Zonder wind graag. Kan ik fietsenquote:Op maandag 4 mei 2015 10:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja gaat snel!
Over 2,5 week ben ik alweer 28![]()
Ik ben op 7 juli 10 jaar samen met mijn vriend/man![]()
Ik kreeg gister een loungeset van mijn ouders want zij hoefden hem niet meer, dus laat de zomer maar komen!
Ik vind havermout ook niet echt te vretenquote:Op maandag 4 mei 2015 10:47 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde als Sandertjuh...gen zin om vroeger op te staan en tijd te maken. Ik kan me er gelukig mentaal over heen zetten.. net als een pleister vlug op eten dan is het snel voorbij
20 minuten meer slaap vind ik belangrijker dan een lekker ontbijt.quote:Op maandag 4 mei 2015 10:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Maar waarom?er bestaat zoveel lekker eten
![]()
Haha ik zou het zonde vinden van mijn calorieën
Same here!quote:Op maandag 4 mei 2015 10:52 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
20 minuten meer slaap vind ik belangrijker dan een lekker ontbijt.ik ben daar te lui voor
Wat is hongaarse koek? Ik google maar vind allemaal verschillende dingenquote:Op maandag 4 mei 2015 11:00 schreef Lonaa het volgende:
Lijstje:
O: Hongaarse koek
L: Tonijnsalade
T: Drakenfruit
D: Pulled pork met coleslaw en nog meer groente
T: Druiven
http://www.agroinform.com(...)/1422528150_2088.jpgquote:Op maandag 4 mei 2015 11:07 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Wat is hongaarse koek? Ik google maar vind allemaal verschillende dingen
That looks awesomequote:Op maandag 4 mei 2015 11:08 schreef Lonaa het volgende:
[..]
http://www.agroinform.com(...)/1422528150_2088.jpg
Ja! Het is zoet, klef, zacht deeg met suiker en kaneel!quote:
Bij mij zou dat al op zijnquote:Op maandag 4 mei 2015 11:11 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja! Het is zoet, klef, zacht deeg met suiker en kaneel!
Ik kreeg het gisteren omdat het over was, en sindsdien eet ik de hele tijd kleine stukjes en ik denk dat het zo op gaat.
Ik vind 300g trouwens niet veel, ik schommel wel eens meer dan een kg zonder duidelijke redenquote:Op maandag 4 mei 2015 10:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja weet ik hoor, maar hiervoor had ik dat nooit zo erg die schommelingen. De trend is wel naar beneden dus ik ben tevreden.
quote:Op maandag 4 mei 2015 11:11 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja! Het is zoet, klef, zacht deeg met suiker en kaneel!
Ik kreeg het gisteren omdat het over was, en sindsdien eet ik de hele tijd kleine stukjes en ik denk dat het zo op gaat.
Ja, dat snap ik.quote:Op maandag 4 mei 2015 11:23 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]![]()
Gaat op lijstje van niet maken/halen
Pulled porkquote:Op maandag 4 mei 2015 11:00 schreef Lonaa het volgende:
Lijstje:
O: Hongaarse koek
L: Tonijnsalade
T: Drakenfruit
D: Pulled pork met coleslaw en nog meer groente
T: Druiven
Gelukkig heb ik dat niet, alleen als ik een cheatdag heb gehad kan het veel schelen. Maar ook bij zout eten scheelt het vaak maar paar honderd gramquote:Op maandag 4 mei 2015 11:15 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik vind 300g trouwens niet veel, ik schommel wel eens meer dan een kg zonder duidelijke reden
quote:Op maandag 4 mei 2015 11:25 schreef sanger het volgende:
En iedereen met jubilea in juliIk ben 22 juli 7,5 jaar getrouwd
Je maakt mij niet wijs dat een bak kwark opentrekken (evt wat zoets erdoor voor de smaak) en opeten meer tijd kostquote:Op maandag 4 mei 2015 09:41 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Hij eet onderweg, dat gaat makkelijker met shake dan bakje kwarkquote:Op maandag 4 mei 2015 11:26 schreef sanger het volgende:
[..]
Je maakt mij niet wijs dat een bak kwark opentrekken (evt wat zoets erdoor voor de smaak) en opeten meer tijd kost
Kwark wegeten gaat echt niet zo snel hoor.quote:Op maandag 4 mei 2015 11:26 schreef sanger het volgende:
[..]
Je maakt mij niet wijs dat een bak kwark opentrekken (evt wat zoets erdoor voor de smaak) en opeten meer tijd kost
Dat drink je niet easy op achter het stuurquote:Op maandag 4 mei 2015 11:26 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik maak voor kwark een uitzondering. Dat eet ik zo min mogelijk (1 keer per dag) en er moet iets van eiwitpoeder of cacao doorheen anders krijg ik het nooit weg...quote:Op maandag 4 mei 2015 11:26 schreef sanger het volgende:
[..]
Een shake moet je schudden, kwark niet. Dat is tijd neutraalquote:Op maandag 4 mei 2015 11:29 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Hij eet onderweg, dat gaat makkelijker met shake dan bakje kwark
Ik eet alleen wat kwark en ben binnen 2-3 minuten klaar hoorquote:Op maandag 4 mei 2015 11:33 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Kwark wegeten gaat echt niet zo snel hoor.
Mijn vriend heeft daar ook veel meer moeite mee, zo'n beker leegdrinken gaat gewoon snel.
En alleen die kwark vult ook niet, daar moet ook weer iets in dan.
Zonder iets hoef ik het ook niet. De verhouding 400 gram kwark met 100 ml vanille yoghurt van optimel maakt het wel eetbaar. Maar heb nu voor de bak kwark savonds night protein gekocht van XXL.quote:Op maandag 4 mei 2015 11:39 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
Ik maak voor kwark een uitzondering. Dat eet ik zo min mogelijk (1 keer per dag) en er moet iets van eiwitpoeder of cacao doorheen anders krijg ik het nooit weg...
Dta mensen dat vergif zo weg kunnen eten verbaasd me echt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Verbaast.quote:Op maandag 4 mei 2015 11:39 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
Ik maak voor kwark een uitzondering. Dat eet ik zo min mogelijk (1 keer per dag) en er moet iets van eiwitpoeder of cacao doorheen anders krijg ik het nooit weg...
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vond het in het begin ook niet te vretenquote:Op maandag 4 mei 2015 11:39 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Mix nu die optimel magere 0% half om half, ook goed te doenquote:Op maandag 4 mei 2015 12:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vond het in het begin ook niet te vretentegenwoordig wel
Maar ik doe nu wel net als Sander 400g kwark en 100g vanille yoghurt. Meestal 150 trouwens. Ik ben kwark moe. At het voorheen 5x per dag. Nu ook nog maar 1x.
Hier ook, gaat een beetje vervelen. Tevens denk ik dat mijn lichaam soms best heftig reageert op al die lactose. M'n schouders en rug zien er soms uit alsof ik zwaar aan de anabolen zitquote:Op maandag 4 mei 2015 12:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vond het in het begin ook niet te vretentegenwoordig wel
Maar ik doe nu wel net als Sander 400g kwark en 100g vanille yoghurt. Meestal 150 trouwens. Ik ben kwark moe. At het voorheen 5x per dag. Nu ook nog maar 1x.
Maar waarom zou je dat doen? Genoeg opties!quote:Op maandag 4 mei 2015 12:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Verbaast.
En je kan het leren eten, zoals zoveel dingen.
Ja ik meng de optimel kwark ook met gewoon, nam laatst alleen optimel, gatver wat een zoetstof smaak! haha dat merk je niet gemengd!quote:Op maandag 4 mei 2015 12:15 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Mix nu die optimel magere 0% half om half, ook goed te doen
Zonder is ie eigenlijk zelfs wat te zoet
1 of 2 keer was wel goed te doen en het verschilt ook per smaak. Maar zo is ie perfectquote:Op maandag 4 mei 2015 12:19 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja ik meng de optimel kwark ook met gewoon, nam laatst alleen optimel, gatver wat een zoetstof smaak! haha dat merk je niet gemengd!
Alleen de Griekse stijl kers is echt lekker zo(liefst met cruesli
![]()
)
Nee dat eet ik op sportdagen als tussendoortje. Zo'n klein bakje van 150gr met 30gr cruesli.quote:Op maandag 4 mei 2015 12:20 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
1 of 2 keer was wel goed te doen en het verschilt ook per smaak. Maar zo is ie perfect
Dat laatste is dan als ontbijt of nie?
Ik wil nog 2 a 3 weken eens in mijn voeding de zuivelproducten laten.. misschien iets langer ligt er even aan hoe hard het gaat, maar ik wil ff vlak voor de zomer (dus dat zal denk ik laatste week van Juni zijn) alle zuivel producten, afgezien van 200g griekse yoghurt als toetje en 100ml yoghurt voor de wheyshake, uit mijn voeding flikkeren.quote:Op maandag 4 mei 2015 12:17 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Hier ook, gaat een beetje vervelen. Tevens denk ik dat mijn lichaam soms best heftig reageert op al die lactose. M'n schouders en rug zien er soms uit alsof ik zwaar aan de anabolen zit![]()
Ben benieuwd of dat nu minder gaat worden/weggaat door niet meer zoveel zuivelproducten te eten/drinken.
Naja, kwark is een makkelijke bron van eiwittenquote:Op maandag 4 mei 2015 12:18 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Maar waarom zou je dat doen? Genoeg opties!
Ik had laatst per ongeluk optimel vanille vlaquote:Op maandag 4 mei 2015 12:19 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja ik meng de optimel kwark ook met gewoon, nam laatst alleen optimel, gatver wat een zoetstof smaak! haha dat merk je niet gemengd!
Alleen de Griekse stijl kers is echt lekker zo(liefst met cruesli
![]()
)
Dit, iets een goede kans geven is één ding, maar om het weg te blijven worstelen...quote:Op maandag 4 mei 2015 12:18 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Maar waarom zou je dat doen? Genoeg opties!
Gewoon bijblijvenquote:
Welkom terugquote:Op maandag 4 mei 2015 12:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit, iets een goede kans geven is één ding, maar om het weg te blijven worstelen...
Jubileumloze juli hier, i r spesjul.![]()
En het ging de goede kant weer op, maar toen koningsdag enzo. Bende.
Dat vraagt wel om serieuze bikinishots tegen die tijd, dat snap je!quote:Op maandag 4 mei 2015 12:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik wil nog 2 a 3 weken eens in mijn voeding de zuivelproducten laten.. misschien iets langer ligt er even aan hoe hard het gaat, maar ik wil ff vlak voor de zomer (dus dat zal denk ik laatste week van Juni zijn) alle zuivel producten, afgezien van 200g griekse yoghurt als toetje en 100ml yoghurt voor de wheyshake, uit mijn voeding flikkeren.
Kijken of het wat doet. Mijn wedstrijdcoach (toen ik dus nog meedeed aan die wedstrijd) zei dat ik Jeneverbessen 2 a 3 weken voor de wedstrijd moest gaan slikken (capsules of pillen. Die van kruidvat) want dat dreef vocht af waardoor je er droger uitzag. Dat ga ik maar eens proberen.
Ik val gewoon af en toe binnen.quote:
Ahaquote:Op maandag 4 mei 2015 12:22 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee dat eet ik op sportdagen als tussendoortje. Zo'n klein bakje van 150gr met 30gr cruesli.
Maar die pillen slik je dan omdat je naar een moment toewerkt, zn wedstrijd. Hoe zie je dat nu dan? Ik bedoel dan ben je 2 a 3 weken later lekker droog, klaar prima. Maar dat is toch niet een situatie die je lang moet willen gaan volhouden met die pillen. Stop je er mee dan komt dat vocht toch weer terugquote:Op maandag 4 mei 2015 12:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kijken of het wat doet. Mijn wedstrijdcoach (toen ik dus nog meedeed aan die wedstrijd) zei dat ik Jeneverbessen 2 a 3 weken voor de wedstrijd moest gaan slikken (capsules of pillen. Die van kruidvat) want dat dreef vocht af waardoor je er droger uitzag. Dat ga ik maar eens proberen.
quote:Op maandag 4 mei 2015 12:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik had laatst per ongeluk optimel vanille vla![]()
![]()
aspartaam bek joh.
Alleen als het in poseerbikini isquote:Op maandag 4 mei 2015 12:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat vraagt wel om serieuze bikinishots tegen die tijd, dat snap je!
Wat Crunch zegtquote:Op maandag 4 mei 2015 12:29 schreef CrunchySelf het volgende:
Maar die pillen slik je dan omdat je naar een moment toewerkt, zn wedstrijd. Hoe zie je dat nu dan? Ik bedoel dan ben je 2 a 3 weken later lekker droog, klaar prima. Maar dat is toch niet een situatie die je lang moet willen gaan volhouden met die pillen. Stop je er mee dan komt dat vocht toch weer terug
quote:Op maandag 4 mei 2015 12:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
Het gaat hier heeeel goed met sporten de laatste tijdlekker 3 of 4 keer in de week. Heb weer meer energie en zit weer lekkerder in mn vel.
Ja maar dan ben je wel 2 weken lang oid op het strand lekker droog!quote:Op maandag 4 mei 2015 12:29 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Aha
[..]
Maar die pillen slik je dan omdat je naar een moment toewerkt, zn wedstrijd. Hoe zie je dat nu dan? Ik bedoel dan ben je 2 a 3 weken later lekker droog, klaar prima. Maar dat is toch niet een situatie die je lang moet willen gaan volhouden met die pillen. Stop je er mee dan komt dat vocht toch weer terug
Het besef komt altijd later jaquote:Op maandag 4 mei 2015 13:05 schreef Lonaa het volgende:
Ja, zeker waar.Alleen ik realiseer me pas wat het kost als ik AAN HET EINDE VAN DE MAAND de factuur krijgt.
Ja, precies. Nu zeg ik: ach, doe aan het einde van de week ook nog maar een keerquote:Op maandag 4 mei 2015 13:07 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Het besef komt altijd later ja![]()
Ik betaal daarom dingen eigenlijk liever contant, ben ik me bewuster van dan die pas in de gleuf
Dat dan wel weer. Maar ik dacht dat je daar maanden van die pillen ging slikken puur om dat vocht.quote:Op maandag 4 mei 2015 13:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja maar dan ben je wel 2 weken lang oid op het strand lekker droog!dus dat ga ik wel doen iig.
Duur geintje jaquote:Op maandag 4 mei 2015 13:08 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, precies. Nu zeg ik: ach, doe aan het einde van de week ook nog maar een keer
en dan na 3 weken realiseer je je pas dat dat je 60 euro heeft gekost.
Ja, ik was daar vrijdag zelf. Vandaag wilde ik eigenlijk ook gaan, maar ik ben stuk, dus dat werkt niet.quote:Op maandag 4 mei 2015 13:09 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Duur geintje jaDat is gewoon 120 gulden
![]()
![]()
![]()
Ga je ook nog los sporten bij hun, zonder pt?
Goed bezigquote:Op maandag 4 mei 2015 13:09 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, ik was daar vrijdag zelf. Vandaag wilde ik eigenlijk ook gaan, maar ik ben stuk, dus dat werkt niet.
Hoe oud ben jij??quote:Op maandag 4 mei 2015 13:09 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Duur geintje jaDat is gewoon 120 gulden
![]()
![]()
![]()
Ga je ook nog los sporten bij hun, zonder pt?
En uitgedroogd.. lijkt me ook niet heel goed voor je als het warm is?quote:Op maandag 4 mei 2015 13:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja maar dan ben je wel 2 weken lang oid op het strand lekker droog!dus dat ga ik wel doen iig.
dat is gewoon maal 2,20quote:Op maandag 4 mei 2015 13:19 schreef gcjoel het volgende:
[..]
haha ok dacht al!
Ik ben bijna 28 en heb geen idee meer van de waarde van een gulden
Neeee joh. Gewoon voor het strand. Kijken ook of het wat doetquote:Op maandag 4 mei 2015 13:08 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Dat dan wel weer. Maar ik dacht dat je daar maanden van die pillen ging slikken puur om dat vocht.
Als dat moment komt wel even je FB vol foto's zetten en sommige mensen taggen
Ja ok dat weet ik. Maar dat zegt met niks.quote:
Tuurlijk niet. Je drinkt toch gewoon. Je houdt het enkel moeilijker vast.quote:Op maandag 4 mei 2015 13:25 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
En uitgedroogd.. lijkt me ook niet heel goed voor je als het warm is?
quote:Op maandag 4 mei 2015 13:37 schreef Stormqueen het volgende:
Hoi! Zijn er hier nog mensen van de oudere garde? Of moet ik het met lonaa en qwea doen?
nou ja sommige dingen wel sommige nietquote:Op maandag 4 mei 2015 13:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja ok dat weet ik. Maar dat zegt met niks.
De waarde van de gulden zegt me gewoon niks, ik had in die tijd alleen nog maar een bijbaantje dus van prijzen in principe geen weet dus doet het me echt niks.
Was het toen echt goedkoper? geen idee enz... Daarom vind ik altijd raar als jonge mensen het over de gulden hebben, de meeste hebben ook geen idee.
Dat besef heb ik ook niet. Kan me weinig herinneren wat ik heb gekocht heb in guldens, laat staan er voor werkenquote:Op maandag 4 mei 2015 13:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja ok dat weet ik. Maar dat zegt met niks.
De waarde van de gulden zegt me gewoon niks, ik had in die tijd alleen nog maar een bijbaantje dus van prijzen in principe geen weet dus doet het me echt niks.
Was het toen echt goedkoper? geen idee enz... Daarom vind ik altijd raar als jonge mensen het over de gulden hebben, de meeste hebben ook geen idee.
Haha ja dat soort dingen inderdaad welquote:Op maandag 4 mei 2015 13:47 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
nou ja sommige dingen wel sommige niet
bij mij op school was de snickers 1 gulden en toen ineens 60 euro cent. 2 jaar later was het ineens 1 euro
Wat dus betekent dat je sneller uitgedroogd raakt. Dat gaat ook om het vocht in je lichaam, niet alleen om hoeveel je door je keel spoelt.quote:Op maandag 4 mei 2015 13:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Je drinkt toch gewoon. Je houdt het enkel moeilijker vast.
Alzheimer light, alweer vergetenquote:Op maandag 4 mei 2015 13:52 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
lol juist jij zou dat moeten weten opa sanger
jaaaaaa!!!! Sq!!!!quote:Op maandag 4 mei 2015 13:37 schreef Stormqueen het volgende:
Hoi! Zijn er hier nog mensen van de oudere garde? Of moet ik het met lonaa en qwea doen?
Ingesliktquote:Op maandag 4 mei 2015 13:48 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Haha ja dat soort dingen inderdaad wel![]()
Piekendag op de kermis, alles voor 1 gulden(mja dat is omdat ik er toen 2 heb ingeslikt, dat was toch minder leuk)
Meer ook niet! haha
Ja iedereen bang gemaakt, moesten er in het ziekenhuis uitgehaald worden! Hele ervaring hoor.quote:
Skjoetjequote:Op maandag 4 mei 2015 13:37 schreef Stormqueen het volgende:
Ik denk serieus niet dat het zo'n vaart zal lopen.quote:Op maandag 4 mei 2015 13:49 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Wat dus betekent dat je sneller uitgedroogd raakt. Dat gaat ook om het vocht in je lichaam, niet alleen om hoeveel je door je keel spoelt.
Nou zal het met alleen jeneverbessensap niet zo'n vaart lopen als je nog wel gewoon zout in je voedingspatroon hebt, maar toch.
IJsjequote:
Ik las waar men die jeneverbes voor gebruikt maar dat is zo'n algemeen pilletje dat het wel mee zal vallen. Het is gewoon een natuurlijk extract dus echt hardcore vocht afdrijven zal het dus ook niet doen denk ik.quote:Op maandag 4 mei 2015 14:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik denk serieus niet dat het zo'n vaart zal lopen.
Nice! Hier wil ik er nog wat afhebben, in ieder geval naar onder de 80, daarna zie ik wel weer hoe de kleren en spiegel me bevallen.quote:Op maandag 4 mei 2015 14:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
IJsje
Vallen we nog af?
Ik heb m'n spirit weer gevonden, ben nu alle zwangerschapskilo's kwijt en ga voor nog 15 extra
Wij krijgen in juni nieuw elektra op de bovenverdieping, kijk er nu al naar uitquote:Op maandag 4 mei 2015 14:18 schreef -Peach het volgende:
Wij hebben ook jubileum in juli, 8,5 jaar/spuit11
We gaan een nieuwe muur plaatsen tussen de slaapkamer en studeerkamer, dus nu ligt alles vol puin en stof![]()
Die psycho pwo? 35 euro voor een pot. Wellicht dat ik die binnenkort eens ga halenquote:Op maandag 4 mei 2015 14:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wij krijgen in juni nieuw elektra op de bovenverdieping, kijk er nu al naar uit
Ok, waar dan? Ik kon hem niet vinden bij nederlandse shops!quote:Op maandag 4 mei 2015 14:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die psycho pwo? 35 euro voor een pot. Wellicht dat ik die binnenkort eens ga halen
Ooh, welkom bij de cut club. Same here. Sinds 2u sterf ik serieus vd honger. Loop me kapot te zuipen aan water en crystal clearquote:Op maandag 4 mei 2015 14:01 schreef sandertjuh het volgende:
Ik heb 'honger'Maar moet nog ruim 1.5 uur wachten voordat ik weer 'mag' eten
Ik weet ook uberhaupt niet of het werkt hoor. Maar goed, voor die 3 euro?quote:Op maandag 4 mei 2015 14:18 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik las waar men die jeneverbes voor gebruikt maar dat is zo'n algemeen pilletje dat het wel mee zal vallen. Het is gewoon een natuurlijk extract dus echt hardcore vocht afdrijven zal het dus ook niet doen denk ik.
Boks voor juli!!!!quote:Op maandag 4 mei 2015 14:18 schreef -Peach het volgende:
Wij hebben ook jubileum in juli, 8,5 jaar/spuit11
We gaan een nieuwe muur plaatsen tussen de slaapkamer en studeerkamer, dus nu ligt alles vol puin en stof![]()
ik PM je ff. Fysieke winkel. Hij mag ook officieel niet verkocht wordenquote:Op maandag 4 mei 2015 14:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ok, waar dan? Ik kon hem niet vinden bij nederlandse shops!
ben benieuwd hoe jij hem vind dan!
Hoi en welkom!quote:Op maandag 4 mei 2015 14:48 schreef Artoo het volgende:
Hoi. Ik ben Artoo en ik heb afgelopen weekend meer gegeten dan goed voor me is. Nu voel ik letterlijk ieder vetje op mijn lijf zitten. Mag ik meedoen?
Join the club!quote:Op maandag 4 mei 2015 14:48 schreef Artoo het volgende:
Hoi. Ik ben Artoo en ik heb afgelopen weekend meer gegeten dan goed voor me is. Nu voel ik letterlijk ieder vetje op mijn lijf zitten. Mag ik meedoen?
quote:Op maandag 4 mei 2015 14:48 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik voel dit in mijn hart!![]()
Cola zero om honger uit te stellen
Dat ja. Echt, zo'n alles verscheurend knorrend gevoelquote:Op maandag 4 mei 2015 14:49 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
same herehet lijkt en voelt wel alsof ik dagen niet heb gegeten joh
Ik had bedacht om de rest van de week te leven op de laatste komkommer in de koelkast. Dat gaat vast werken hè?quote:
quote:Op maandag 4 mei 2015 14:48 schreef Artoo het volgende:
Nee, te dik!quote:Op maandag 4 mei 2015 14:48 schreef Artoo het volgende:
Dit weekend ging nog wel, vorige week daarentegen...quote:
Joh, alleen water, week lang. Ben je het zo kwijt.quote:Op maandag 4 mei 2015 14:50 schreef Artoo het volgende:
[..]
Ik had bedacht om de rest van de week te leven op de laatste komkommer in de koelkast. Dat gaat vast werken hè?
Ik heb eten, ik heb kwark.quote:Op maandag 4 mei 2015 14:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
[..]
Dat ja. Echt, zo'n alles verscheurend knorrend gevoelMust be strong!
Awesome, bedankt voor de tip!quote:Op maandag 4 mei 2015 14:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Joh, alleen water, week lang. Ben je het zo kwijt.
quote:Op maandag 4 mei 2015 14:53 schreef sandertjuh het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)der-bijna-zijn-armen
vies.....![]()
quote:Op maandag 4 mei 2015 14:53 schreef sandertjuh het volgende:
vies.....![]()
kijk die nek
Tja, synthol. Kneusjes.quote:Op maandag 4 mei 2015 14:53 schreef sandertjuh het volgende:
vies.....![]()
kijk die nek
Graag gedaan. Anders wil kotsen ook wel helpenquote:
Wtf echtquote:Op maandag 4 mei 2015 14:53 schreef sandertjuh het volgende:
vies.....![]()
kijk die nek
Omdat dat soort lui te incompetent en te lui zijn om normaal te trainen. Ze de discipline missen om op hun eten te letten en regelmatig naar de gym te gaan. Dus wat is er dan makkelijk om toch semi stoer te lijken? Troep spuitenquote:Op maandag 4 mei 2015 14:57 schreef Artoo het volgende:
[..]
Whyyyyy. Echt. Waarom?! Gevaarlijk én lelijk? Topcombi
Misschien is dit de mannelijke bodybuild versie van anorexia.. verstoord zelfbeeld of zo.quote:Op maandag 4 mei 2015 14:57 schreef Artoo het volgende:
[..]
Whyyyyy. Echt. Waarom?! Gevaarlijk én lelijk? Topcombi
Adonis complexquote:Op maandag 4 mei 2015 15:00 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Misschien is dit de mannelijke bodybuild versie van anorexia.. verstoord zelfbeeld of zo.
Ja honger!quote:Op maandag 4 mei 2015 15:02 schreef Qwea het volgende:
Dit zijn serieus gewoon domme kneuzen
Hey Sandertjuh! Nog 20 min tot food!
Banaanquote:Op maandag 4 mei 2015 15:03 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Ja honger!
2 sneetjes brood met kipfilet mmmmm
Probeer het de komende 2 maanden vol te houden. In het weekend is het wat minder strikt, voordeel is wel dat het voetballen nu op zaterdag afgelopen is. Staan wel weer 2 toernooien, een voetbalweekend (23-25mei) en een vakantie (26-30 mei) tegenover.. daar gaat het dus wat lastig worden ben ik bangquote:Op maandag 4 mei 2015 15:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Banaannomz.
Tot wanneer zet jij je cut door eigenlijk? En trek je hem ook in het weekend door?
Nice! Ik wil hem ook de komende 2 maanden doortrekken. Met uitzondering op 28? of 26? 1 van die 2, juni. Voor de rest, vol aan de bak. En wellicht 1x per maand een refeed, maar daar moet ik even goed induiken. En dan moet ik ook eens even erin duiken waarmee je dan het beste kan refeeden.quote:Op maandag 4 mei 2015 15:08 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Probeer het de komende 2 maanden vol te houden. In het weekend is het wat minder strikt, voordeel is wel dat het voetballen nu op zaterdag afgelopen is. Staan wel weer 2 toernooien, een voetbalweekend (23-25mei) en een vakantie (26-30 mei) tegenover.. daar gaat het dus wat lastig worden ben ik bang
Voor de rest probeer ik er in het weekend ook wel zoveel mogelijk op te letten.
Lol, zie hem nu pas. Maar dat is goedquote:Op maandag 4 mei 2015 12:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat vraagt wel om serieuze bikinishots tegen die tijd, dat snap je!
Ooh, trust me, daar maak ik een complete FB rel van dan, als dat allemaal lukt zoals ik het wilquote:Op maandag 4 mei 2015 13:08 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Dat dan wel weer. Maar ik dacht dat je daar maanden van die pillen ging slikken puur om dat vocht.
Als dat moment komt wel even je FB vol foto's zetten en sommige mensen taggen
quote:Op maandag 4 mei 2015 15:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh, trust me, daar maak ik een complete FB rel van dan, als dat allemaal lukt zoals ik het wil
Je bent niet de enige! Vriend- en zuslief moeten beiden gewoon werken. (Ik ben marginaal, dus niet op letten.quote:Op maandag 4 mei 2015 15:40 schreef Ryuuzen het volgende:
even een totaal ongerelateerde vraag. Is hier iemand die morgen moet werken?
Of is het bedrijf waar ik werk het enige wat open is....
Gezien het aantal mensen die ik dit al heb zien vragen ben je niet de enige gok ik.quote:Op maandag 4 mei 2015 15:40 schreef Ryuuzen het volgende:
Nog suffer; mijn werk is dicht, maar ik moet gewoon lesgeven op woensdag en vrijdag en wil ook nog aan mijn eigen onderzoek werken deze week dus ik moet wel werken. Maar mijn huis staat 100m van het festivalterrein van het bevrijdingsfestival dus thuiswerken wordt ook lastig. What to do?quote:Op maandag 4 mei 2015 15:40 schreef Ryuuzen het volgende:
Ik werk ook gewoon, geen cao dus geen vrij.quote:Op maandag 4 mei 2015 15:40 schreef Ryuuzen het volgende:
Hier ook werken. Leuk dat het een nationale feestdag is, maar CAO ziet hem zo nietquote:Op maandag 4 mei 2015 15:48 schreef Ryuuzen het volgende:
Ok nu voel ik me een klein beetje minder genaaid![]()
Ik weet ook al dat ik morgen bijna geen ruk te doen heb dus het wordt af tellen tot 4 uur
Vind het wel stom dat ze continue zo roepen dat we het niet mogen vergeten enz.quote:Op maandag 4 mei 2015 15:51 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Hier ook werken. Leuk dat het een nationale feestdag is, maar CAO ziet hem zo niet![]()
Boeit me ook vrij weinig.
Ja is ook zo. Maar het is wel een nationale feestdag, het is een jubileum jaar (1 x in de 5 jaar). Maar het hangt van de CAO af of je hem vrij krijgt. Volgens mij mag je alleen niet worden verplicht te werken.quote:Op maandag 4 mei 2015 15:54 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Vind het wel stom dat ze continue zo roepen dat we het niet mogen vergeten enz.
Maar een nationale vrije feestdag van maken doen ze niet.. tsja over een tijdje heeft dus niemand hem meer vrij en is toch iedereen het vergeten.
Het boeit mij in zoverre dat ik een extra vrije dag wel lekker vinden ik weet dat ik vrij weinig ga kunnen doen morgen dat is ook irritant.
Ehm, mensen kunnen alleen de oorlog herdenken als ze er een vrije dag voor krijgen?quote:Op maandag 4 mei 2015 15:54 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Vind het wel stom dat ze continue zo roepen dat we het niet mogen vergeten enz.
Maar een nationale vrije feestdag van maken doen ze niet.. tsja over een tijdje heeft dus niemand hem meer vrij en is toch iedereen het vergeten.
Het boeit mij in zoverre dat ik een extra vrije dag wel lekker vinden ik weet dat ik vrij weinig ga kunnen doen morgen dat is ook irritant.
Oh nee hoor dat niet, maar ik vind dit wel een van de weinige dagen die er echt toe doen.quote:Op maandag 4 mei 2015 15:58 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ehm, mensen kunnen alleen de oorlog herdenken als ze er een vrije dag voor krijgen?
Ik vind het wel lastig dat ik vanavond naar training ga, heb wel echt zin om weer op de baan te trainen, maar vind het toch altijd wel fijner om bij een herdenking te zijn of het op tv te zien. 2 minuten stil op een willekeurige plek voelt toch vreemd.
Goed zo!! Waarom voel je je rot?quote:Op maandag 4 mei 2015 18:08 schreef Maraca het volgende:
Ben een beetje trots op mezelfVoel me een beetje rot en heb enorm behoefte aan comfort food. Niet gehaald en ben gezond aan het koken..
Wil niet zeggen dat ik niet nog steeds zo'n grote reep milka weg wil werken, maar 't is een begin
Ik hou van bonenquote:Op maandag 4 mei 2015 18:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
nommm mijn sperziebonen zijn bijna klaar
Niks ernstigsquote:
Ooh zo herkenbaarquote:Op maandag 4 mei 2015 18:26 schreef Maraca het volgende:
[..]
Niks ernstigsSoms heb je dat gewoon even.. ben altijd wat overgevoeliger als ik trek heb en dan gaat het mis..
quote:Op maandag 4 mei 2015 18:08 schreef Maraca het volgende:
Ben een beetje trots op mezelfVoel me een beetje rot en heb enorm behoefte aan comfort food. Niet gehaald en ben gezond aan het koken..
Wil niet zeggen dat ik niet nog steeds zo'n grote reep milka weg wil werken, maar 't is een begin
Conclusie: ALTIJD tussendoortjes meenemen naar werkquote:
Dat weet ik wel zekerquote:Op maandag 4 mei 2015 18:38 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Straks voel je er waarschijnlijk beter door dan als je comfort food had gekozen
Ik ook alleen ben altijd bang voor draden. Deze zijn tot nu toe prima.quote:Op maandag 4 mei 2015 18:39 schreef gcjoel het volgende:
[ afbeelding ]IMG]http://i.imgur.com/oFXVc9F.jpg[/IMG]quote][ afbeelding ] Op maandag 4 mei 2015 18:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik hou van boneneet smakelijk!
Jaquote:Op maandag 4 mei 2015 18:39 schreef Maraca het volgende:
[..]
Conclusie: ALTIJD tussendoortjes meenemen naar werk
[..]
Dat weet ik wel zekerwas dan 10 euro kwijt aan een McDonalds menu waarbij ik na een uur weer honger heb
Maar de kcal tellen dan wel meequote:
Even gekeken.. 1.425kcalquote:
Moet je voor de grap eens kijken naar een ketose/ketogeen dieet voor de grapquote:Op maandag 4 mei 2015 15:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nice! Ik wil hem ook de komende 2 maanden doortrekken. Met uitzondering op 28? of 26? 1 van die 2, juni. Voor de rest, vol aan de bak. En wellicht 1x per maand een refeed, maar daar moet ik even goed induiken. En dan moet ik ook eens even erin duiken waarmee je dan het beste kan refeeden.
Ik ook alleen ben altijd bang voor draden. Deze zijn tot nu toe prima.quote:Op maandag 4 mei 2015 18:39 schreef gcjoel het volgende:
[ afbeelding ]IMG]http://i.imgur.com/oFXVc9F.jpg[/IMG]quote][ afbeelding ] Op maandag 4 mei 2015 18:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik hou van boneneet smakelijk!
Bewaar je wat voor mij?!quote:Op maandag 4 mei 2015 18:47 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Ik ook alleen ben altijd bang voor draden. Deze zijn tot nu toe prima.
Mijn bonen:
[ afbeelding ]
Jaaaa, te belachelijk. Ik ken hetquote:Op maandag 4 mei 2015 18:45 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Moet je voor de grap eens kijken naar een ketose/ketogeen dieet voor de grapik ga er zelf niet aan beginnen.. koolhydraat arm dieet kan je echt bijna niks meer eten
Of naar zoiets: http://tssvspartacus.nl/forum/viewtopic.php?f=8&t=193
Maar dat is mij allemaal te ingewikkeld
quote:Op maandag 4 mei 2015 18:44 schreef Maraca het volgende:
[..]
Even gekeken.. 1.425kcal![]()
Grote BigMac menu met fritesaus en een chocolademilkshake.. mijn troostvoedsel![]()
Nee daar wordt je niet vrolijker vanquote:Op maandag 4 mei 2015 19:01 schreef Maraca het volgende:
Hmm.. snap wel dat het even misging vandaag. Had vanmorgen een uur krachttraining gedaan en tot aan mijn diner maar 590kcal binnengekregenHeb nu zelfs na mijn diner nog 1.000kcal over
Dat moet de volgende keer dus even anders..
Straks maar even een een toetje etenGriekse yoghurt met banaan ofzo
Nee, schrok er ook even van toen ik het in MyFitnessPal zette. Want 'objectief' gezien heb ik vanmorgen lekker ontbeten met griekse yoghurt, appel en rozijnen (nee, ben het nog steeds niet zatquote:Op maandag 4 mei 2015 19:01 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Nee daar wordt je niet vrolijker van
Das dan wel weer fijnquote:Op maandag 4 mei 2015 19:03 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, schrok er ook even van toen ik het in MyFitnessPal zette. Want 'objectief' gezien heb ik vanmorgen lekker ontbeten met griekse yoghurt, appel en rozijnen (nee, ben het nog steeds niet zat), als tussendoortje 2 rijstwafels, 's middags 2 flinke sneden oerbrood met beleg gegeten.. en toen naar huis om gnocci met saucijs en couscoussalade te eten.
Ben wel de cappuccino's vergeten toe te voegen bedenk ik me nuMaar dat zal geen 1.000kcal zijn
Das inderdaad wel weinig, sowieso met je krachttraining, beter erna iets meer eten.quote:Op maandag 4 mei 2015 19:03 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, schrok er ook even van toen ik het in MyFitnessPal zette. Want 'objectief' gezien heb ik vanmorgen lekker ontbeten met griekse yoghurt, appel en rozijnen (nee, ben het nog steeds niet zat), als tussendoortje 2 rijstwafels, 's middags 2 flinke sneden oerbrood met beleg gegeten.. en toen naar huis om gnocci met saucijs en couscoussalade te eten.
Ben wel de cappuccino's vergeten toe te voegen bedenk ik me nuMaar dat zal geen 1.000kcal zijn
Oh dat is minder dan wat MFP zegtquote:Op maandag 4 mei 2015 19:26 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Das dan wel weer fijn
Cappucino reken ik altijd 75 kcal voor met suiker. Dus hangt er vanaf hoeveel
Maak je ze zelf of niet? Want automaten spul bevat soms al suiker van zichzelf.quote:Op maandag 4 mei 2015 19:29 schreef Maraca het volgende:
[..]
Oh dat is minder dan wat MFP zegtDaar kom ik uit op 91kcal per kopje (180ml) zonder suiker
Nee, automatenspulquote:Op maandag 4 mei 2015 19:30 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Maak je ze zelf of niet? Want automaten spul bevat soms al suiker van zichzelf.
Verder afhankelijk van het soort melk enzo natuurlijk
Hmm. Ik gokte hem eigenlijk. Maar ik ga ze nu niet meer drinkenquote:Op maandag 4 mei 2015 19:29 schreef Maraca het volgende:
[..]
Oh dat is minder dan wat MFP zegtDaar kom ik uit op 91kcal per kopje (180ml) zonder suiker
Ja volle melk kan wel aantikken dus lijkt me niet ver naastquote:Op maandag 4 mei 2015 19:31 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, automatenspulGemalen koffiebonen en volle melk .. denk dat ik het maar op 91kcal laat dan
Had vandaag ook koffie zwart gedronken (automaat verversen ze pas na 10.00 en daarvoor krijg je dus melkklontjes). Is 2kcal per kopje..quote:Op maandag 4 mei 2015 19:32 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Hmm. Ik gokte hem eigenlijk. Maar ik ga ze nu niet meer drinken
Wil de kcal gebruiken voor eten. Kcal in drinken vind ik vaak zo zonde.
quote:Op maandag 4 mei 2015 19:33 schreef Maraca het volgende:
[..]
Had vandaag ook koffie zwart gedronken (automaat verversen ze pas na 10.00 en daarvoor krijg je dus melkklontjes). Is 2kcal per kopje..
TWEE!
Ik stap maar over denk ik
Once you go blackquote:Op maandag 4 mei 2015 19:34 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Voordeel dat je het zwart drinken. Is het kcalloos
Nou, als ik overstap van de cappuccino naar zwarte koffie, welquote:
Nah, met suiker hoef ik 'm écht niet hoor.quote:
quote:Op maandag 4 mei 2015 19:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, met suiker hoef ik 'm écht niet hoor.Melk gaat nog, maar liefst gewoon
zwart
Neem de tonijn saladequote:
Salade is geen comfort foodquote:Op maandag 4 mei 2015 20:27 schreef sanger het volgende:
[..]
Neem de tonijn salade
Deed ik gister ook, was maar 148 kcal
Ik voelde me er anders best comfortabel bijquote:
Dan heb je geluk.. bij mij moet het >1.000kcal zijnquote:Op maandag 4 mei 2015 20:31 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik voelde me er anders best comfortabel bij
Wat heb je voorbereid?quote:Op maandag 4 mei 2015 20:46 schreef Lonaa het volgende:
*trots
Ik heb mealprep gedaan voor morgen, ipv afhankelijk te zijn van wat er op m'n pad komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |