quote:Op zaterdag 2 mei 2015 11:08 schreef Maraca het volgende:
SchaammomentjeZojuist de fitnessbank opgehaald.. ding is zo licht als een veertje
dat is echt geen 25kg! En de grip was ook nog eens handig dus de geëmancipeerde vrouw als ik ben dat ding zelf naar boven gebracht
![]()
Maar desalniettemin is Ryuuzen mijn held, want als hij niet had aangeboden te helpen had ik hem nooit gekocht
Dan moet je niet gaan hardlopenquote:Op zaterdag 2 mei 2015 11:30 schreef Ballet9 het volgende:
Okee ik probeer het niet meer iedere dag te doen juist, want dat vind ik zelf dat ik er zo mee bezig ben. En dat wil ik dus juist niet.
En wat fijn, het is mooi weer hier!!Hardloopweer. Maaaar mijn voeten doen nog steeds zo'n pijn dat ik het beter niet kan doen
Je hebt wel het goede telefoonnummer?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 11:45 schreef Qwea het volgende:
Dus ik belde gisteren avond vanaf 19u de weekendtandarts.. nam niet op. Oke, kan. Daarna nog 3x gebeld, nam weer niet op. Bel ik vanmorgen weer 3x neemt weer niet op, 2u geleden voicemail ingesproken 0 reactie. Wat de neuk. WAAROM HEB JE DAN WEEKENDDIENST?!
Nope. 5 verschillende tandartsen gebeld die allemaal op hun voicemail hetzelfde nr geven.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 11:58 schreef Maraca het volgende:
[..]
Je hebt wel het goede telefoonnummer?Geen apart weekendnummer?
Dat is wel vreemdquote:Op zaterdag 2 mei 2015 12:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nope. 5 verschillende tandartsen gebeld die allemaal op hun voicemail hetzelfde nr geven.
Ga nu maar fucking naar schagen (20 min verderop) bellen. Echt zo fucking belachelijk.
Ja echt absurd. Pijn wordt alleen maar erger. Nog 2u dan kan ik naar schagenquote:Op zaterdag 2 mei 2015 13:46 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat is wel vreemdzit je dan met pijn (neem aan dat je anders geen weekendtandarts belt) en niemand neemt op
Nog even op een houtje bijten dan..quote:Op zaterdag 2 mei 2015 13:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja echt absurd. Pijn wordt alleen maar erger. Nog 2u dan kan ik naar schagen
Jaquote:Op zaterdag 2 mei 2015 14:01 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nog even op een houtje bijten dan..nou ja, niet te hard.. maar.. ach, je snapt wat ik bedoel
Ibu / NSAID's mag ik niet, alcohol drink ik niet /cut/dieet en water met zoutspoeling werkt niet voor kiespijnquote:Op zaterdag 2 mei 2015 14:14 schreef Lastpost het volgende:
Lang leve de water met zout spoeling, alcohol en ibuprofen dan maar. Wel ruk trouwens.
Sterkte dan.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 14:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ibu / NSAID's mag ik niet, alcohol drink ik niet /cut/dieet en water met zoutspoeling werkt niet voor kiespijn
Wtf. Wat een rare medebewonersquote:Op zaterdag 2 mei 2015 14:41 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Sterkte dan.Al hielp bij mij dat spoelen wel destijds, alleen smerig hehe.
Zo even richting m'n dementerende oma, is geduwd door een medebewoner en d'r heup gebroken.
Logisch dat er verschil, maar in alle rust thuis trainenquote:Op zaterdag 2 mei 2015 15:52 schreef Maraca het volgende:
Homegym is goedgekeurdMerk natuurlijk wel wat verschillen met de sportschool qua kwaliteit, maar goed. Ben ook niet bereid om er heel veel geld voor neer te leggen
![]()
Straks wel even m'n sportschema aanpassen omdat ik thuis niet alles kan doen wat ik in de sportschool wel kan (2 oefeningen). Hoef ik alleen nog richting de sportschool voor het banenzwemmen
En hopelijk in juni starten met hardlopen
Dement, zegt het al. Een dementerende vrouw schold mij eens zomaar uit en gooide vervolgens een glas naar mijn hoofd toen ik op bezoek was bij mijn oma. Altijd gezellig.quote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 18:05 schreef Ballet9 het volgende:
Ze gooide trouwens een glas naar m'n hoofd omdat ik dom keek volgens haar.
Achteraf kan ik er wel om lachen
Allemaal dementen daar. Is zo'n gesloten afdeling met eigen kamers en gezamenlijke keuken.quote:
Nouja dat is het ziektebeeld. Het is wat Peach zegt eigenlijk sneu en grappig tegelijk. Maar moet er niet aan denken om zelf zo te worden. En toch kan t maar zo gebeuren.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 18:17 schreef sanger het volgende:
Lekker bejaardetehuis dan
Gewoon teruggooien, morgen zijn ze het vergeten
Ik ook!quote:Op zaterdag 2 mei 2015 19:15 schreef gcjoel het volgende:
Sinds ik verschillende optredens/colleges van Erik Scherder heb gezien ben ik wel heel anders tegen dementerenden aan gaan kijken.
Het lijkt me echt zo naar en doodeng om te krijgen. Gelukkig helpt beweging/sport tegen het ontwikkelen ervan dus ik ben goed bezig! haha
Nu luchtiger nieuws:
Ik had asperges en het was zoooo lekker. Waarom zijn ze zo duur? ik wil een bord vol!
Mijne 5 euro voor 500grquote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:08 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik ook!Die van mij waren helemaal niet zo duur trouwens, 5 euro voor een kg op de markt! Dus ik zit er voooool van!
Ik zit ook vooral vol van de lekkere saus die ik erbij gemaakt had met ei en hamblokjesquote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:09 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Mijne 5 euro voor 500grdus veel minder vol!
Nice! Ik had ze met ham, gekookt ei en een beetje roomboter.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:11 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik zit ook vooral vol van de lekkere saus die ik erbij gemaakt had met ei en hamblokjes
Sowieso echt een topdag gehad vandaag, vanochtend lekker uitgebreid ontbeten/gebruncht, daarna samen met mijn vriend naar de stad geweest en o.a. schoenen voor ons beiden gekocht, wat dingen in het huis gedaan (we zijn nog steeds bezig met klussen sinds de terugverhuizing)En nog 45 km gefietst en daarna lekker asperges en een belgisch biertje! Ik houd van zaterdagen
Ik doe iedere dag dan gewoon weer de normale hoeveelheid, en ga dus niet compenseren.quote:Op zondag 3 mei 2015 11:28 schreef Ballet9 het volgende:
Hoe doen jullie het als je op 1 dag veel teveel hebt gegeten, compenseren jullie dat door de volgende dag een aantal kcal minder te eten of eten jullie dan normale hoeveelheid zoals jullie altijd deden?
Dat dus! Het is geen obese, waarbij je op een bepaald moment een aantal KG kwijt moet zijnquote:Op zondag 3 mei 2015 11:30 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik doe iedere dag dan gewoon weer de normale hoeveelheid, en ga dus niet compenseren.
Jep. De dag dat ik uit de band spring beschouw ik gewoon als verloren dag. Heb geen vaste datum dat ik x kg MOET wegen. Wil naast afvallen ook blijven levenquote:Op zondag 3 mei 2015 11:53 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat dus! Het is geen obese, waarbij je op een bepaald moment een aantal KG kwijt moet zijn
+1quote:Op zondag 3 mei 2015 11:30 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik doe iedere dag dan gewoon weer de normale hoeveelheid, en ga dus niet compenseren.
Ik heb ulift, crazy en jack 3d.quote:Op zondag 3 mei 2015 12:53 schreef gcjoel het volgende:
Shit mijn pre work out is nu op! Welke moet ik nu?
Iemand tips? of een sample die ik mag proberen? Vind het lastig want wij hadden unstoppable mja dat is er niet meer!
Graag! Dan kan ik wat verschillende proberen!quote:Op zondag 3 mei 2015 22:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb ulift, crazy en jack 3d.
Crazy is wel nice. Je kan kijken naar psycho van muscle junkie... Zit ook dmaa in.
Als je sample van de mijne wil roep je maar
Alle 3?quote:Op zondag 3 mei 2015 22:30 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Graag! Dan kan ik wat verschillende proberen!
Same here! Proberen uit te komen op strak 2000kcal, extra cardio toevoegen na het sporten en doordeweeks geen gesnaai meer!quote:Op maandag 4 mei 2015 08:08 schreef CrunchySelf het volgende:
Lijstje vandaag:
O: 2 brood met runder rollade
T: 500 g kwark (50% mager, 50% optimel magere)
T: Banaan
L: 4 brood met runder rollade
T: 500 g kwark
D: ? Iets van 600 kcal
T: ? Iets van 200 kcal, denk wat kwark.
En vanaf vandaag gaat het allemaal weer even wat scherper:
- Meer sporten;
- Minder snaaien;
- Gezondere keuzes.
quote:Op maandag 4 mei 2015 08:13 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Same here! Proberen uit te komen op strak 2000kcal, extra cardio toevoegen na het sporten en doordeweeks geen gesnaai meer!
Ik vind Brinta dus echt veel minder van smaak.quote:Op maandag 4 mei 2015 07:50 schreef sandertjuh het volgende:
Zo ik leef ook weer, zaterdag de kampioenswedstrijd gewonnen. Eerste helft wel 0-1 achter gekomen.. maar uiteindelijk 4-1 gewonnen.
Groot feest dus, gisteren was ik helemaal total los. Nu wel weer een beetje opgeknapt maar zeker nog niet fit
En Q ik snap nu wel waarom je zoveel moeite had met havermout in het begin.. Die smaak is echt niks vergeleken bij de smaak van de Brinta. Wat een bittere ellende zeg, zelfs met veel melk en water
ik vind het beide ranzig dus voor mij is het echt de instelling ....deal with itquote:Op maandag 4 mei 2015 08:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik vind Brinta dus echt veel minder van smaak.
Ik hou echt van havermout, ook al voor ik gezond at
Oh ja en de nieuwe oats express was ook vet lekkerGolden syrup
![]()
Ik denk dat het komt doordat jij het uit zo'n pot hebt want normale havermout is echt niet bitter?quote:Op maandag 4 mei 2015 07:50 schreef sandertjuh het volgende:
Zo ik leef ook weer, zaterdag de kampioenswedstrijd gewonnen. Eerste helft wel 0-1 achter gekomen.. maar uiteindelijk 4-1 gewonnen.
Groot feest dus, gisteren was ik helemaal total los. Nu wel weer een beetje opgeknapt maar zeker nog niet fit
En Q ik snap nu wel waarom je zoveel moeite had met havermout in het begin.. Die smaak is echt niks vergeleken bij de smaak van de Brinta. Wat een bittere ellende zeg, zelfs met veel melk en water
Het is ook een beetje kwestie van wennen aan de smaak denk ik.. maar het is zeker niet m'n favoriet nuquote:Op maandag 4 mei 2015 08:56 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik denk dat het komt doordat jij het uit zo'n pot hebt want normale havermout is echt niet bitter?
Ja oke, pot, zakquote:Op maandag 4 mei 2015 09:01 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Het is ook een beetje kwestie van wennen aan de smaak denk ik.. maar het is zeker niet m'n favoriet nuDe perfect oats van XXL zitten in een grote zak.
Voor mij geld dit ook. Sinds Koningsdag is het een ramp geweest namelijkquote:Op maandag 4 mei 2015 08:08 schreef CrunchySelf het volgende:
En vanaf vandaag gaat het allemaal weer even wat scherper:
- Meer sporten;
- Minder snaaien;
- Gezondere keuzes.
Of je eet iets anders, Brinta of havermout is in geen enkel opzicht een must toch?quote:Op maandag 4 mei 2015 08:42 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
ik vind het beide ranzig dus voor mij is het echt de instelling ....deal with it
Voornamelijk omdat het makkelijk is denk ik. Flikker het in een beker met melk, whey, water en je hebt een makkelijk ontbijt wat goed vult ookquote:Op maandag 4 mei 2015 09:38 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Of je eet iets anders, Brinta of havermout is in geen enkel opzicht een must toch?
Snap niet dat mensen dingen eten die ze niet lekker vinden, gewoon zonde!
Sta eens 20 minuten eerder op en begin je dag met een relaxt ontbijt. Je gaat jezelf zo dankbaar zijn!quote:Op maandag 4 mei 2015 09:41 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Voornamelijk omdat het makkelijk is denk ik. Flikker het in een beker met melk, whey, water en je hebt een makkelijk ontbijt wat goed vult ook
Drink het onderweg op in de auto naar werk. Ik heb (lees: maak) geen tijd om smorgens te ontbijten. Het is opstaan ->douchen -> aankleden -> bakje koffie voor onderweg maken en ik moet de deur uit
Al vaker geprobeerd.. lukt me 1 á 2 dagen en dan verval ik weer in het oude patroonquote:Op maandag 4 mei 2015 09:42 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Sta eens 20 minuten eerder op en begin je dag met een relaxt ontbijt. Je gaat jezelf zo dankbaar zijn!
Even op de website van Jelmer de Boer kijkenquote:Op maandag 4 mei 2015 09:45 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Al vaker geprobeerd.. lukt me 1 á 2 dagen en dan verval ik weer in het oude patroon![]()
Daarbij heb ik ook moeite met eten als ik net wakker ben, tenzij het vloeibaar is. Ook iets wat je jezelf aan kunt leren, daarom is een shake als ontbijt wel een goede uitkomst.
Ik snap het hoor, mijn vriend is ook zo.quote:Op maandag 4 mei 2015 09:41 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Voornamelijk omdat het makkelijk is denk ik. Flikker het in een beker met melk, whey, water en je hebt een makkelijk ontbijt wat goed vult ook
Drink het onderweg op in de auto naar werk. Ik heb (lees: maak) geen tijd om smorgens te ontbijten. Het is opstaan ->douchen -> aankleden -> bakje koffie voor onderweg maken en ik moet de deur uit
Of maak je ontbijt de avond van tevoren.quote:Op maandag 4 mei 2015 09:42 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Sta eens 20 minuten eerder op en begin je dag met een relaxt ontbijt. Je gaat jezelf zo dankbaar zijn!
Ja je moet het ook nog opeten natuurlijkquote:Op maandag 4 mei 2015 10:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Of maak je ontbijt de avond van tevoren.
Ik heb dat ook en ik wil ook echt niet vloeibaar eten.quote:Op maandag 4 mei 2015 10:10 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja je moet het ook nog opeten natuurlijkIk vind het echt heel arelaxt als ik niet even rustig kan zitten met een kopje thee, een krantje of mijn telefoon en wat eten.
Ga je toch weer omhoog in gewicht of wil je toch verder cutten?quote:Op maandag 4 mei 2015 10:29 schreef Qwea het volgende:
Oh en hier ook de teugels aanhalen. 2200kcal strak. Geen uitstapjes qua eten meer. Ook niet in het weekend voorlopig.
Alleen op fietsdagen iets meer qua eten ivm onderweg bijvullen.
Ja weet ik hoor, maar hiervoor had ik dat nooit zo erg die schommelingen. De trend is wel naar beneden dus ik ben tevreden.quote:Op maandag 4 mei 2015 10:34 schreef La_Tramposa het volgende:
Als je spieren erg vermoeid zijn houden ze meer vocht vast. Is niet zo raar hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |